tak se chci tak zeptat jenom čistě ze zajímavosti co byste postavili za 3820Kč za kola když vám crossridy přídou tak špatný?
tak se chci tak zeptat jenom čistě ze zajímavosti co byste postavili za 3820Kč za kola když vám crossridy přídou tak špatný?
co sem slyšel tak je u nich špastná boční tuhost jinak nevim…, docela o nich přemejšlim protože za ty prachy je to dobrý…mavic, klidně bych bral nějaký deemaxi ale 14litrů to je na mě jako na studenta moc…
uvažuješ o CRkách na sjezd??????
na enduro to by snad vydržet mohly nevim
tak to good luck :-) on totiž sjezdovej deemax a Crossride je krapet rozdílnej výrobek :-)
jj to mi je uplně jasný ,tak poraď něco levnýho aby to vydrželo, nevíš o něčem?
proč 3820?????
pže tolik stojej :)
to bude asi nejnizsi cena, za kterou se daji sehnat na netu?
v černý
nebude :)
Mam crossridy, zalezi na jaky styl jizdy je budes pouzivat. Pokud na nich chces skakat tak to neni to prave to ti reknou na rovinu v kazde prodejne. Ja jezdim uplne normalni teren pri sjezdu jsem s nima skakal asi 20 cm skoky a zadni kolo se nerozcentrovalo coz jsem mel docela obavu co to s tim provede. Bocni tuhost jsem nijak nezkousel a ani ji neresim. Je tu par lidi co je ma a jejich hodnoceni by se dalo verit (MlokCZ), ale spis ti nekdo poradi at si je nekupujes, protoze se ti ostatni budou smat co to mas za levne kola.
bych naopak rekl, ze to jsou draha kola, na to, co (ne)vydrzi (viz splinter treba). zaplest si 317 s lx nabama vyjde kvalitativne i vahove minimalne nastejno a skoro tisicovku usetris…
no ono s tou váhou to není tak jednoduchý :)
ono to bude asi trosku jinak.ono 24 dratu vypada skutecne lip nez 32 a navic design zapletenych kol ma mavic celkem slusne zvladnutej,takze uplne rozumim lidem kteri radsi crossridy nez naprosto obycejny staveny kola. sam jedny 04 crossridy mam a jsou pekny.co vydrzi,to jsem radsi nezkousel.ale zly to nebude.
jo, to jo, na schau dobry. jen pro me je to malo ;-).
a co takhle na machrování pro 50 kilovou holku??????
Měl sem Cridy 06 – necelých 9tkm bez problému… Pak Cridy 07 ráfek dopadl jak dopadl /mohl to být chybnej kus/ vypadaly pěkně..
Mohl bych je mít klidně dál a věřím, že by i vydržely
ALE pro mě mají podstatný mínus: Hezky se na ně dívá, když sedíš doma, nemůžeš vyjet a sháníš náhradní díly…Pak zjistíš, že design není vše;) Servisovatelnost je pro mě mnohem důležitější…
Servisovatelnost je pro mě mnohem důležitější…
…no to ale nemůže být pravda, to by sis je nikdy nekoupil, protože si musel tušit, že s náhradními díly to nebude tak jednoduché......
Bohužel netušil.. Hrůza… :/
Tiez ich vozim…jazdim pohodove XC, ziadne skoky atd…mam cca 70kg…su celkom OK. Uprimne povedane, v danej cene s nabojmi na priemysloch a super dizajnom je to asi ta najlepsia volba. Ale ked ich dojazdim, tak urcite pojdem do vyssej ligy :-)
já byhc si taky koupil něco lepšího ale musel sem narychlo něco sehnat astarší kola byhc fakt nechtěl to bych moh hned měnit náby atd atd tak sme po nich sáhnul ale zarazilo mě, jak na ně všichni začli nadávat jak sou to doslova kola na hovno a tak podobně
Ahoj, už jsem ti to napsal k té fotce těch kol.
Koupil jsem je v únoru a mám na nich doteďka bez pár drobnejch 1500km.Mám tu verzi 2007 speciálně na kotouče IS systém 6děr, oproti verzi 2006, které bylo vytýkána ta boční tuhost ( já prd poznám ) tak podle toho co jsem četl na netu za hranicema tak ty 2007 už tu boční tuhost maj o já nevim kolik procent lepší PREJ. Jak říkám neměřim to a poznám prdlajs. Chtěl jsem kola za přijatelnou částku tak jsem do nich šel… vyměnit se daj vždy, ale zatim ani jeden problém. Jinak vážim 84 a hodnej na ně nejsem a musim zaklepat :)
Zlepšenou boční tuhost?:-D IMHO jsou stejný jak 06ky, akorát nastříkali barvou celej ráfek a vznikla verze disc:-) Jinak sem s něma neměl problém, ale čekat na náhradní ráfek 2 měsíce, to ne..
Mám je taky. Při silovém chrtění ve stoje do kopce se zamčenou vidlí mi připadají méně tuhé. Je fakt že jsem tam měl před tím freeridové ráfky s 36 dráty a náby s vysokými přírubami, tomu co se tuhosti týče může konkurovat málo co. Naopak sjel jsem s nimi několikrát schody a zatím drží, takže celkově docela spokojenost.
Taky jsem o tom takhle na podzim uvazoval. Poridil jsem novy ram a kotoucovky a nakonec koupil CrossRide a ted po 6000km zatim nelituju. Samozrejme rozdil s predeslymi XTR/Mavic517Ceramic/DT Revolution hlavne vahovej je znat a bocni tuhost je taky mensi ale zatim jsem na CrossRide nemusel sahnout tak snad to jeste nejaky cas vydrzi ale kecal bych kdybych napsal ze o jinych nepremyslim- bohuzel zatim nejsou finance
Pořídil jsem si je taky, mám je od února a zatím jsem nenašel nic co by mě na nich vadilo, závodník nejsem a na pohodové ježdění mi připadají OK. Trochu jsem se bál jestli ustojí mých 90 kilo a zatím v pohodě. Budu asi za blba, ale jak posuzujete boční tuhost ? Já teda poznám prdlajz, to se přiznám bez mučení .. :-P
Boční tuhost poznáš hlavně při větší rychlosti hodně rozbitým terénem. Kolo pak hůře drží stopu. A vyzkoušet si to můžeš třeba podle magnetu u senzoru computeru, když se postavíš a schválně hodně budeš naklánět kolo. Na obou svojich kolech mám stejný magnet a stejný senzor nastavený se stejnou vzdáleností. U crossridů v tomto testu dokážu magnetem dokonce škrtnou o senzor, u těch DT na druhém kole ne.
Já bych lehce připlatil a koupil www.netbike.cz/select_det.php?…
Teď mám na druhém kole něco podobného jako v tom odkazu, jen na Onyxech + DT comp. 2.0/1.8. A i s těmi 2/1.8 dráty je tuhost kol o dost vyšší než u Crossridů.
Na druhou stranu ty Crossridy jsou opravdu vzhledově docela pěkný a slouží také dobře, ta tuhost u mě není tak kritická, protože jsem lehká váha (67–70kg se pohybuju).
A teď k problémům, co jsem s nimi měl. Loni v srpnu při mém pádu jsem zrušil ořech, prasknul. Stěžovat si ale nemůžu, byl to opravdu ošklivý pád ve velké rychlosti. Obě kola při tom pádu dobrá osma (byl jsem hodně překvapen, že nedopadly hůře). Kola byla pouze rozpletena (po rozpletení se zjistilo, že ráfek je ok) a znovu zapletena a žádný probém. Ořech ovšem stál 1400, což je docela hodně, když vemu v úvaho, kolik stojí celá kola komplet. Letos začátkem roku odešlo kluzné ložisko v ořechu (chovalo se to stejně jako nenamazaný ořech), ale bylo opravdu poškozené. Do týdne sehnáno u mého prodejce a vyměněno jako reklamace, i přesto, že mohl ten náboj být od toho pádu možná nepatrně ohnutý a mohlo to mít vliv na poškození toho ložiska v ořechu (i když vizuálně žádné poškození náboje vidět není).
Váhově na tom ty DT kola z odkazu ale lépe nejsou. To je cca nastejno. Ani s těmi Onyxi a DT comp. 2.0/1.8 to není váhově o moc lepší.
a kde v Plzni to to takhle rychle vyměnili?
Toz kdyz ste se tak vsichni rozepsali…jak jsem psal u fotky – mam cca 82kg, najeto cca 2000km vetsina v terenu, i 2 maratony, urcite je nesetrim, 20–30cm skoky no problem, kamenity sjezdy…
Jinak peknej design + fajn cena.
jak jsem jiz psal u fotky…sou jedni z kandidatu na pristi kola…cenove jsou fajn,vic za kola nechci moc dat..at si rika kdo chce co chce-designove jsou moc pekny…tod jsou asi plusy kol…no a ted tedy otazka servisovatelnosti- je problem s dodaci lhutou nebo s tim ze se ty soucastky nedaj sehnat nebo cena nahradnich dilu?…no a jiz zde mnohokrat zminovana bocni tuhost…at uz ctu prispevky od mloka nebo od polky tak porad nevim jak moc bych to poznal…vazim ±75…jezdim ale celkem drsne,coz by asi moh bejt problem…taky si rikam ze byh je moh koupit pro pritelkyni ktera vazi taky tak a na pohodovy jezdeni zenske si myslim ze budou naprosti ideal nebo ne?…jen se chci zeptat co dela vetsi problem u bocni jizdy…vaha nebo styl jizdy?…v soucasnosti mam ritchey rafky na lx nabach a za celou dobu jsem vice mene nejak znatelne necentroval…
Mněl a už nemám a jsem spokojenej,chce to hledat v historii:).Tož pěkné jsou ale to nejezdí.
Mám je od podzimu, ty s centerlockovými náboji, najeto cca 3500 km a zatím spokojenost za ty peníze. Ještě nebylo potřeba je centrovat, akorát jsem nedávno promazal ořech, protože začal být víc slyšet. Je fakt, že v terénu při vyšší rychlosti si občas trochu zaplavou, ale nějak už to přestávám vnímat. Vážím 75 kg.
Místo CR jsem zapletl kola na nábojích LX, ráfky Mavic XM 317, dráty DT 2,00–1,8–2,00. Kola sice vypadají nic moc, ale jezdí líp. S konusama jsem nikdy neměl problémy, vždycky jsem je nechal na začátku seřídit a pak jsou ok. Dráty mi ležely doma, tak to vyšlo do 3500Kč. Kola na zimáka a V brake.
rozumne reseni, rekl bych. a dneska to sezenes i pod trojku.
to možná jo ale jak to vypadá navíc já potřebuju kotoučový kola a stříbrnou linku na V nechci
Nebuď z toho zklamaný, sám uvidíš jestli ti budou vyhovovat, prodat je můžeš vždycky. Některý lidi si jízdních vlastností ani nevšimnou nebo to neřeší a drandní je vesele dál. Mně to prostě vadilo a nepotřeboval jsem přírubu, proto jsem to udělal takle. Abych neříkal jen negativa, náboje běží u CR parádně a vořech má krásný zvuk. Životnost nemůžu posoudit, měl jsem je jen víkend.