mate s nima uz nekdo zkusenosti? Sháním nejaký kola okolo 5k na fulla. -Giant Anthem X Adwance-
mate s nima uz nekdo zkusenosti? Sháním nejaký kola okolo 5k na fulla. -Giant Anthem X Adwance-
Mas Anthem Advanced a resis kola za bura?:)
jsem presne vedel:-D
byla to velmi slusna koupe a letos budu mit tri ****** jiných „poplatku“:)
za kolo se bude utracet pristi rok:)
pokud kola mas, tak tohle je nesmysl kupovt jako upgrade, radsi trochu dosetri
jak pise kubad, jestli to ma na cem stat, pak nasetri a kup poradny kola pristi rok…
nemá:)
Jako dlouholetý uživatel drahých Crossmaxů, Ksyrií a R-sysin bych jen poznamenal, že i na levných Crossridech se dá velmi dobře bajkovat a nejen jeden rok. Na bikefóru se lidem občas docela vymývají mozky. Co není drahé a lehké na kolo nepatří… klasika. Doufám, že na to neskočíš :-).
Asi tak… :-)
Tak dá se na všem, o tom žádná… Ale rozdíl mezi např. Ksyrim SL a Ksyrium Equipe je propastný. Tak nějak záleží na vkusu každého soudruha.
kdyz uz tak red metal 5, ale jestli uz nake kola mas, tak nema cenu investovat do kol za 5, vbc si nepolepsis…
zatím mám jen rám:D
takze radsi Fulrum 5?
Videl jsem tady na bazaru kola levnejsi na prumyslech, 32 dratu a s TLR rafky… A vaha stejna…
ve váze si asi oproti normálním kolům moc nepolepšíš CR mají nějakých 1900g a RM5 o nějakej gram min. I když každej gram na kolech je násobkem 2, či jak se to říká. Na kolech pocítíš nejvíc změnu váhy, než na ostatních komponentech. Ale vzhledem k tuhosti kol ( ztráta energie při šlapání) by jsi si měl díky plochému výpletu o něco pomoct, i když nevím o kolik, to ti jistě prozradí někdo, kdo ho jezdí. Sám bych si asi takový kola nekoupil, vzhledem k ceně náhradních špic a ostatních dílů, když ti odejde náboj, tak bych řek, že už je lepší koupit celý nový kola..
asi vezmu ty FRM5…vic se mi libi a ostatní je asi sumák, když je budu mít max na tuhle sezonu
mimochodem.. co to máte za brýle na profilové fotce? Dík :D
kový šunky:)
ty jsou pěkný, ale nemůžu je najít s čirým sklem :-(
Čirá skla budou nejspíše v balení
jj…maj cerny, zluty a cirý
už to vidim :-) nezkreslují moc? S většinou brýli se citím po nasednutí na kolo jakobych měl 3 metry.
Tak s temahle budeš zase o trosku menší:))…priblizuji tak o centak…ted testovano:)
:-D tak to nevim co je lepší
RM5 jsou tuzsi nez CRidy, ale taky tezsi…
Nemám teda reference, ale minimálně váhově jsou na tom tyhle o moc líp než ty mavicy. A „okolo“ pěti jsou taky. :-)
ta puvodní cena je cajk, nebo z nás delaj vaíčka?:)
Za tu cenu to je pecka, to bych bral hned.
I když budeš mít letos řadu poplatků, tak investicí do kol na jednu sezónu proděláš. Jestli koupíš letos něco za cca pět (takže šest) a příští rok tam kopneš pořádná kola za cca patnáct, tak prostě proděláš ranec. Osobně bych koupil něco pořádného už letos, nebo něco za minimální cenu (co já vím, třeba do dvou tisíc), co příští rok s klidem hodíš někam do kouta.
Rok jeté slušně zachovalé Crossridy mají na cyklobazaru velmi dobrou likviditu. Model 2012 je na netu za 3400 Kč, ztráta 2000 Kč jako u levných výpletů, které pak dá někde do kouta v žádném případě nehrozí.
Ano, model 12 na netu za 3.400, může být. Ale i přes proklamovanou dobrou likviditu pochybuji, že v roce 2014 prodáš rok jetý model 2012 lépe než za cca 1.500 Kč, takže tu dvojku proděláš. Samozřejmě můžeš narazit na nějakého křena, který je vezme za trojku :).
Já měl na mysli spíš to, že nemá cenu investovat peníze do čehokoliv, co plánuji za rok měnit.
tak pise, ze zatim zadny kola nema a ze na lepsi nema zas penize, myslim, ze zrovna ty CRidy nebudou uplne blba volba – proda je za rok vzdycky! prtze na ne je docela poptavka…
Samozrejme vzdycky na nich trati, to je jasny… ale myslim, ze za 1800-dvojku je proda… pokud nebudou volitany…
Máš pravdu. Jen je otázka, jestli to, co člověk prodělá, za to stojí. Toť celá úvaha :)
ja myslim, ze pokud ma Anthema Advanced, pristi rok bude kupovat treba Cmaxy, tak prodelanych 15stovek ho uz nepolozi:)
Ahoj a co takhle zkusit DT swiss X1600? Tedka je maji na kupkole za necelych 6k a vaha je cca 1650g. Ja je bral jinde, ale zdaji semi za tu cenu super, mam je s 10mm RWS vzadu a 15mm QR vepredu a zdaji se mi fakt slusne.
Tak beru nove CR za 3000,– i s obutim:)
Vcera jsem je videl na Forbike na nejakym Lapieru za 76k, tak asi zas tak tragicky nebudou:)…a za ty prachy
Oprava…Lapiere byl za 84.999,– :)
Tragický jistě nebudou, za trojku to ujde. Za rok na to nasadíš nějaký pořádný DT :)
Treba:)
to by muselo DT vymyslet konecne nejaky poradny bezdus rafek :)
*1:)
To taky nechápu, pokud člověk pořizuje lepší kola, tak už chce aby byly TR nebo UST, to sakra nikdo z DT nechodí na B-F?! :-)
Ale vynalezci a vyvojovi pracovnici sem chodili, ale byli vystipani raketovymi inzenyry ;-) :-D
ale tam nebyly potreba ani plaste:D
Tricony jsou myslím v tomto ok.
Tricon sem vozil na Scale RC-bezduše a úplně v poho.
Nechci otevírat nové vlákno, tak to napasuji sem. Snad to nebude vadit.
Čím byste nahradili Crossride Disc 27,5" (650B) u Canyon Spectral, aby to mělo smysl? Pohrávám si s myšlenkou nová kola rovnou prodat jako nová a objednat něco smysluplnějšího.
Požadavky:
Orientačně se mi líbí:
http://superstar.tibolts.co.uk/…uct_info.php?…
nebo dražší
http://superstar.tibolts.co.uk/…uct_info.php?…
Ty druhá Flow EX?
Snad jsem na nic nezapomněl.
Původně jsem chtěl taky canyon, takže tohle jsem taky řešil a zjistil jsem, že těch možností moc není, do té první by se mi nechtělo, protože bych nevěděl, co čekat od těch ráfků, ta druhá varianta ovšem vypadá dobře, akorát se mi nějak nechce věřit té váze, kde jí vzali.
Já bych bral třeba i něco na WTB, který se mi líběj. Tohle byl spíš orientační nástřel.
Co nakonec porazilo Canyon?
wtb i23 s nějakejma lehčíma nábama by ses do té váhy a peněz mohl dostat
Co nakonec porazilo canyon vidíš v profilu, původně jsem chtěl ale Nerve Al, vzít nejlevnější model a dát tam jiná kola, brzdy a nějaké další věci, ale s cenou bych se dostal na 50 tis a byl by to takový mix deore/slx/xt a nějakých kol okolo 1800g a bez teleskopu a takhle jsem o 15 tis níž a výbavou úplně jinde.
Ono právě co jsem zjišťoval, tak největší problém je sehnat levné, relativně lehké a spolehlivé náby v téhle ceně aby kola jako celek byly kolem 1700g, po procházení netu i konzultace s hnojem, jsem došel k tomu, že kola za 10 tis. budou mít skoro 1800g, tak jsem se téhle volby radši vzdal a soustředil se na bazar, což se nakonec i vyplatilo.
Jo to vypadá pěkně tvoje řešení.
Mám z toho teď takový smíšený pocity z toho Canyona. Ty Crossridy jsou hodně velkej úlet na tom jinak nešizeným kole. Nepomohl bych si ani u 7.0. Až 8.0 má slušný kola. Ale člověk si taky zaplatí :)
Tak snad to nebude takový bláto jak očekávám, ty Cridy. Nejsem zas tak náročnej. Jen bych to radši vyřešil rovnou než se jich pak horkotěžko zbavoval.
pokud jsem to pochopil, tak mas spectral… No, tam se mi zda osizena i vidle:)
Ve smyslu čeho? Že by měla špatně fungovat a nebo že by měla mít nohy 34 mm?
tak, precijen 34 vidle by se tam hodila vic… ale ta je samozrejme drazsi:)
Zase co bys nechtěl za 55k. Ale jsem si toho vědom. 34 by mu slušela stejně tak jako široký ráfky. Spíš jsem se bál, že je FLOAT jako takovej *******. Mě to ale musí stačit, na to moje šu… teda ježdění :)
Když bude potřeba, pořídím k novým kolům i Aurona T-T.
jj, auron vypada gut… ve verzi TT by to mohla byt hodne libova vidle..
Když k novým kolům pořídíš aurona TT, tak už se pomalu dostaneš na cenu 8.0 ne? :)
Proto je tam ta klauzule když bude potřeba :)
Ale dost už toho, vraťme se k výpletům.
Bylo by vyloženě špatný nechat to postavit to na:
WTB Frequency I-23 650B
Náboje NOVATEC
Drátům nehovím už vůbec (takže jestli SAPIM nebo DT 2.0 – 1.6 – 2.0)? A niple jakbysmet.
Má to minimálně jeden háček, i23 nejsou k sehnání.
Nejde mi o to, kolik bude vážit celek. Nejsem gramař. Chci dobrý náboje, který vydrží. Váhu raději budu honit po obvodu, kde to pro mě má smysl (NoTube). Ani ty i23 nejsou kdovíjak lehký, ale každý na ně pěje ódy.
Jestli nejsi gramař, tak tam dej competition a mosaz niple.
chces dobre naboje ktere vydrzi a napises novatec, to moc k sobe nejde :)
az ted si vsimam postarsiho data :)
Tak když se tu řeší kola, zkusím se taky přiživit. Kupuju si oceláka 26" na pohodovější ježdění (práce, cyklovýlety v nenáročném terénu atp..prostě kde nechci brát drahého fulla). Na biku předpokládám nájezd ročně odhadem tak 700km, a to kdoví jestli. Nechci do toho moc investovat, tak jsem si říkala, že by mi Crossridy stačily http://www.bikesport.cz/…ew-2014_3670
Ale tak kdyby byla výrazně! lepší nabídka nějakých kol tak max do 5tis pro moje fakt nenároční ježdění, tak bych se nebránila. Klidně bazar kdybyste se něčeho chtěli zbavit :)
No na 700km/rok mi přijdou CR až moc dobrý (hlavně opticky vypadají „draze“ a při městském pužití kola budou zbytečně přitahovat pozornost nenechavců)
Nestačilo by tam něco takového?
Stačilo, ale potřebuju pevné osy. Alu ořech nevadí, mám zánovní XT 10sp kazetu, ta tam bude žít ještě dlouhý život.
az na „provozni“ vule budou CRidy gut… Na tvoji vahu relativne i rozumne pevna kola, esteticky gut, vaha ujde… a vydrz za ty prachy supr..
Kamarad ma starsi model a ty kola, co maji za sebou… a porad jak novy…:)
No chci to na tenhle rám http://www.on-one.co.uk/…6-evo2-frame , žádný divočiny na tom podnikat nebudu. A moc investovat právě taky nechci. Trochu oříšek sehnat slušnou vidlici s no-tapered krkem a slušným zdvihem a nejlépe pevnou osou. Kdyby nic nikde nebylo, mám vyhlídnutého epicona od Milana.
A co redukční hlávko pro tapered vidlici do nontapered rámu?
Hlavova trubka je tam klasika.
A pocitas teda s prikupovanim koncovek na zadni naboj?
Koukni na výprodej u RB, je tam plno epiconů s rovným krkem a 15 mm osou za dva a půl nebo tři tisíce.
Je tam i RVL s 15 osou za 6000,–. To by na to nebylo zly.
*1
Jdu kouknout, moc děkuju. Prosím, co myslíš těma koncovkama? Promiň, nejsem v tom moc zběhlá.
Koncovkama jsem myslel to, ze odkazovana kola jsou, podle popisu se zadni osou 12/135mm a adapterem na 12/142mm. Kdezto odkazovany ram ma podle vseho klasickou zadni stavbu 10/135mm.
Takze k zadnimu kolu budes potrebovat to co je v popisu eshopu „Alternativně lze zadního kolo zredukovat z 12 > 9,5 mm + Schnellspanner: 308 731 01“.
Jo a tu vidli hledej zde. Idealne mailovat, nebo zavolat, reaguji vcelku obratem.
Děkuju, výprodej RB asi využiju. S tou osou vzadu popravdě nemám ještě 100% jasno, ještě budu psát majitelům rámu nebo pohledám ještě na netu, měla jsem právě zato, že je tam 12/135.
Na nenáročné nízkonákladové jezdění nejsou tyto Crossridy vhodné. Mají hliníkový ořech TS-2, takže vyžadují použití drahé kazety XT.
staci SLX:)
Osvěžím vlákno s jiným typem dotazu. Předělání na bezduše.
Dělal jsem už moc různých ráfků, ale u Mavic Crossride 29 2013, co jsem měl s novým kolem, je kolem ventilku malá plastová vložka. Díra na ventilek je vrtaná na autoventilek a tohle tam usadí galuskový.
Mám obavu, jak se to bude chovat, až to budu foukat. Jsou dvě zásadní varianty – páska bez ventilku a UST ventilek zvlášť nebo pásky s integrovaným ventilkem. Pokud bych šel tou první variantou, nebude vadit, že díra na ventilek je větší? Ten plastový vymezovací bazmekt tam extra nedrží a mám obavu, že by se mohl uvolnit a mlíko vyfičí. Nebo jsou na to UST ventilky od Mavicu přímo dělané? Viděl jsem na fotce v sadě k nim nějaké součásti, které by mohly na toto být. Crossmaxy jsou taky vrtané na autoventilek a mají tam nějakou takovou vložku pro galuskový?
P.S.: Chystám se na kit od Rubeny. Jednak jsem ho už měl a fungoval mi a druhak je levný. Někdo zkušenost přímo s tímto?
Díky za praktické poznatky i za podložené doměnky.
kup tyto ventilky a máš tam i gumovou redukci která utěsní díru v ráfku na autoventilek
odkazuje to na toto vlákno, asi tam měl být jiný odkaz?
nikdo nic?
Tak kit od Rubeny zklamal, ventilek dodělal lepící pásku a pak tam nateklo mlíko a porůznu se to odlepilo. Po roce jsem tam přilepil pásku Notubes, přes to hodil tu gumovou pásku z původního Rubena kitu a docela to drželo. Ventilek z Rubena kitu s kvádrovým koncem. Ani jsem s tím nevyjel a objednal ventilky American Classic. A s těmi to drží, po první vyjížďce už se to v podstatě nehýbe.
Jinak pro zajímavost NoTubes mlíko (už ne uplně čerstvý), zalepilo slušně řízlej Continental Xking 29 Race Sport. O říznutí jsem nevěděl, ale když už to bylo všechno nasazený, tak jsem zainvestoval trochu starýho mlíka a po pár odfouknutích se to zatáhlo. Drží i při jízdě.
Ohledně odolnosti Crossridů se přiživím s malou kuriozitou. Model 08 (konkrétně přední kolo) se mi asi před třemi lety při nakládání biku do auta podařilo zapomenout opřené o zadní nárazník a pak na něj mým Forestrem vesele nacouvat. Kupodivu nepraskl ani jeden drát, vyměnil jsem pouze kotouč a osu, přecentroval a dodnes je v provozu.
Ahoj
nemá někdo redukci z 15mm na RU pro kola crossride .Rád bych ji za nějakou rozumnou cenu zakoupil
chtel bych od vas poradit. asi me pomalu opousteji stare crossridy r.07, celkem casto potrebuji centrovat a draty uz jsou napnute hodne fest se mi zda (jezdim jako prase v lese s iq=26"). a co s tim:
b1) znovu crossridy
b2) fulcrum rm5
b3) remerx magic
Oživím toto vlákno. Zkoušel jste někdo u těchto kol vyměnit ořech TS 2 za ITS 4 ? A jde to vůbec? Připadá mi to stejné jen že na TS 4 jsou 4 praporky což je lepší ne? Díky