• thius

    mate s nima uz nekdo zkusenosti? Sháním nejaký kola okolo 5k na fulla. -Giant Anthem X Adwance-

    0 0
    • scret  

      Mas Anthem Advanced a resis kola za bura?:)

      0 0
      • thius  

        jsem presne vedel:-D

        byla to velmi slusna koupe a letos budu mit tri ****** jiných „poplatku“:)

        za kolo se bude utracet pristi rok:)

        0 0
        • kubad  

          pokud kola mas, tak tohle je nesmysl kupovt jako upgrade, radsi trochu dosetri

          0 0
        • scret  

          jak pise kubad, jestli to ma na cem stat, pak nasetri a kup poradny kola pristi rok…

          0 0
        • Singlespeed  

          Jako dlouholetý uživatel drahých Crossmaxů, Ksyrií a R-sysin bych jen poznamenal, že i na levných Crossridech se dá velmi dobře bajkovat a nejen jeden rok. Na bikefóru se lidem občas docela vymývají mozky. Co není drahé a lehké na kolo nepatří… klasika. Doufám, že na to neskočíš :-).

          0 0
    • Rubi  

      kdyz uz tak red metal 5, ale jestli uz nake kola mas, tak nema cenu investovat do kol za 5, vbc si nepolepsis…

      0 0
    • thius  

      zatím mám jen rám:D

      takze radsi Fulrum 5?

      0 0
      • mr.nikdo  

        Videl jsem tady na bazaru kola levnejsi na prumyslech, 32 dratu a s TLR rafky… A vaha stejna…

        0 0
    • Kami  

      ve váze si asi oproti normálním kolům moc nepolepšíš CR mají nějakých 1900g a RM5 o nějakej gram min. I když každej gram na kolech je násobkem 2, či jak se to říká. Na kolech pocítíš nejvíc změnu váhy, než na ostatních komponentech. Ale vzhledem k tuhosti kol ( ztráta energie při šlapání) by jsi si měl díky plochému výpletu o něco pomoct, i když nevím o kolik, to ti jistě prozradí někdo, kdo ho jezdí. Sám bych si asi takový kola nekoupil, vzhledem k ceně náhradních špic a ostatních dílů, když ti odejde náboj, tak bych řek, že už je lepší koupit celý nový kola..

      0 0
    • wbiker  

      Nemám teda reference, ale minimálně váhově jsou na tom tyhle o moc líp než ty mavicy. A „okolo“ pěti jsou taky. :-)

      0 0
      • thius  

        ta puvodní cena je cajk, nebo z nás delaj vaíčka?:)

        0 0
      • thius  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • Azmir  

        Za tu cenu to je pecka, to bych bral hned.

        0 0
    • Člověk a jeho svět  

      I když budeš mít letos řadu poplatků, tak investicí do kol na jednu sezónu proděláš. Jestli koupíš letos něco za cca pět (takže šest) a příští rok tam kopneš pořádná kola za cca patnáct, tak prostě proděláš ranec. Osobně bych koupil něco pořádného už letos, nebo něco za minimální cenu (co já vím, třeba do dvou tisíc), co příští rok s klidem hodíš někam do kouta.

      0 0
      • Singlespeed  

        Rok jeté slušně zachovalé Crossridy mají na cyklobazaru velmi dobrou likviditu. Model 2012 je na netu za 3400 Kč, ztráta 2000 Kč jako u levných výpletů, které pak dá někde do kouta v žádném případě nehrozí.

        0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Ano, model 12 na netu za 3.400, může být. Ale i přes proklamovanou dobrou likviditu pochybuji, že v roce 2014 prodáš rok jetý model 2012 lépe než za cca 1.500 Kč, takže tu dvojku proděláš. Samozřejmě můžeš narazit na nějakého křena, který je vezme za trojku :).

          Já měl na mysli spíš to, že nemá cenu investovat peníze do čehokoliv, co plánuji za rok měnit.

          0 0
          • scret  

            tak pise, ze zatim zadny kola nema a ze na lepsi nema zas penize, myslim, ze zrovna ty CRidy nebudou uplne blba volba – proda je za rok vzdycky! prtze na ne je docela poptavka…

            Samozrejme vzdycky na nich trati, to je jasny… ale myslim, ze za 1800-dvojku je proda… pokud nebudou volitany…

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Máš pravdu. Jen je otázka, jestli to, co člověk prodělá, za to stojí. Toť celá úvaha :)

              0 0
              • scret  

                ja myslim, ze pokud ma Anthema Advanced, pristi rok bude kupovat treba Cmaxy, tak prodelanych 15stovek ho uz nepolozi:)

                0 0
    • PitrisN  

      Ahoj a co takhle zkusit DT swiss X1600? Tedka je maji na kupkole za necelych 6k a vaha je cca 1650g. Ja je bral jinde, ale zdaji semi za tu cenu super, mam je s 10mm RWS vzadu a 15mm QR vepredu a zdaji se mi fakt slusne.

      0 0
    • thius  

      Tak beru nove CR za 3000,– i s obutim:)

      Vcera jsem je videl na Forbike na nejakym Lapieru za 76k, tak asi zas tak tragicky nebudou:)…a za ty prachy

      0 0
    • MirosPikos  

      Nechci otevírat nové vlákno, tak to napasuji sem. Snad to nebude vadit.

      Čím byste nahradili Crossride Disc 27,5" (650B) u Canyon Spectral, aby to mělo smysl? Pohrávám si s myšlenkou nová kola rovnou prodat jako nová a objednat něco smysluplnějšího.

      Požadavky:

      • Vnitřní šíře ráfku minimálně 21–23 mm
      • TLR
      • Váha v rozmezí 1650 – 1850g
      • Osy 15 / 12×142
      • Váha jezdce 90 kg (+/- 2) (s báglem v plné lesní 95 kg)
      • Cena do 10.000,– CZK (rozmezí 7.500 – 10.000,– +/-)

      Orientačně se mi líbí:

      http://superstar.tibolts.co.uk/…uct_info.php?…

      nebo dražší

      http://superstar.tibolts.co.uk/…uct_info.php?…

      Ty druhá Flow EX?

      Snad jsem na nic nezapomněl.

      0 0
      • Azmir  

        Původně jsem chtěl taky canyon, takže tohle jsem taky řešil a zjistil jsem, že těch možností moc není, do té první by se mi nechtělo, protože bych nevěděl, co čekat od těch ráfků, ta druhá varianta ovšem vypadá dobře, akorát se mi nějak nechce věřit té váze, kde jí vzali.

        0 0
        • MirosPikos  

          Já bych bral třeba i něco na WTB, který se mi líběj. Tohle byl spíš orientační nástřel.

          Co nakonec porazilo Canyon?

          0 0
          • roman 3D  

            wtb i23 s nějakejma lehčíma nábama by ses do té váhy a peněz mohl dostat

            0 0
          • Azmir  

            Co nakonec porazilo canyon vidíš v profilu, původně jsem chtěl ale Nerve Al, vzít nejlevnější model a dát tam jiná kola, brzdy a nějaké další věci, ale s cenou bych se dostal na 50 tis a byl by to takový mix deore/slx/xt a nějakých kol okolo 1800g a bez teleskopu a takhle jsem o 15 tis níž a výbavou úplně jinde.

            Ono právě co jsem zjišťoval, tak největší problém je sehnat levné, relativně lehké a spolehlivé náby v téhle ceně aby kola jako celek byly kolem 1700g, po procházení netu i konzultace s hnojem, jsem došel k tomu, že kola za 10 tis. budou mít skoro 1800g, tak jsem se téhle volby radši vzdal a soustředil se na bazar, což se nakonec i vyplatilo.

            0 0
            • MirosPikos  

              Jo to vypadá pěkně tvoje řešení.

              Mám z toho teď takový smíšený pocity z toho Canyona. Ty Crossridy jsou hodně velkej úlet na tom jinak nešizeným kole. Nepomohl bych si ani u 7.0. Až 8.0 má slušný kola. Ale člověk si taky zaplatí :)

              Tak snad to nebude takový bláto jak očekávám, ty Cridy. Nejsem zas tak náročnej. Jen bych to radši vyřešil rovnou než se jich pak horkotěžko zbavoval.

              0 0
              • scret  

                pokud jsem to pochopil, tak mas spectral… No, tam se mi zda osizena i vidle:)

                0 0
                • MirosPikos  

                  Ve smyslu čeho? Že by měla špatně fungovat a nebo že by měla mít nohy 34 mm?

                  0 0
                  • scret  

                    tak, precijen 34 vidle by se tam hodila vic… ale ta je samozrejme drazsi:)

                    0 0
                    • MirosPikos  

                      Zase co bys nechtěl za 55k. Ale jsem si toho vědom. 34 by mu slušela stejně tak jako široký ráfky. Spíš jsem se bál, že je FLOAT jako takovej *******. Mě to ale musí stačit, na to moje šu… teda ježdění :)

                      Když bude potřeba, pořídím k novým kolům i Aurona T-T.

                      0 0
                      • scret  

                        jj, auron vypada gut… ve verzi TT by to mohla byt hodne libova vidle..

                        0 0
                      • Azmir  

                        Když k novým kolům pořídíš aurona TT, tak už se pomalu dostaneš na cenu 8.0 ne? :)

                        0 0
                        • MirosPikos  

                          Proto je tam ta klauzule když bude potřeba :)

                          Ale dost už toho, vraťme se k výpletům.

                          0 0
      • MirosPikos  

        Bylo by vyloženě špatný nechat to postavit to na:

        WTB Frequency I-23 650B

        Náboje NOVATEC

        Drátům nehovím už vůbec (takže jestli SAPIM nebo DT 2.0 – 1.6 – 2.0)? A niple jakbysmet.

        Má to minimálně jeden háček, i23 nejsou k sehnání.

        Nejde mi o to, kolik bude vážit celek. Nejsem gramař. Chci dobrý náboje, který vydrží. Váhu raději budu honit po obvodu, kde to pro mě má smysl (NoTube). Ani ty i23 nejsou kdovíjak lehký, ale každý na ně pěje ódy.

        0 0
    • Lenka.05  

      Tak když se tu řeší kola, zkusím se taky přiživit. Kupuju si oceláka 26" na pohodovější ježdění (práce, cyklovýlety v nenáročném terénu atp..prostě kde nechci brát drahého fulla). Na biku předpokládám nájezd ročně odhadem tak 700km, a to kdoví jestli. Nechci do toho moc investovat, tak jsem si říkala, že by mi Crossridy stačily http://www.bikesport.cz/…ew-2014_3670

      Ale tak kdyby byla výrazně! lepší nabídka nějakých kol tak max do 5tis pro moje fakt nenároční ježdění, tak bych se nebránila. Klidně bazar kdybyste se něčeho chtěli zbavit :)

      0 0
      • Pedro RB  

        No na 700km/rok mi přijdou CR až moc dobrý (hlavně opticky vypadají „draze“ a při městském pužití kola budou zbytečně přitahovat pozornost nenechavců)

        Nestačilo by tam něco takového?

        http://cyklobazar.cz/…la-alexrims/

        0 0
        • Lenka.05  

          Stačilo, ale potřebuju pevné osy. Alu ořech nevadí, mám zánovní XT 10sp kazetu, ta tam bude žít ještě dlouhý život.

          0 0
          • scret  

            az na „provozni“ vule budou CRidy gut… Na tvoji vahu relativne i rozumne pevna kola, esteticky gut, vaha ujde… a vydrz za ty prachy supr..

            Kamarad ma starsi model a ty kola, co maji za sebou… a porad jak novy…:)

            0 0
            • Lenka.05  

              No chci to na tenhle rám http://www.on-one.co.uk/…6-evo2-frame , žádný divočiny na tom podnikat nebudu. A moc investovat právě taky nechci. Trochu oříšek sehnat slušnou vidlici s no-tapered krkem a slušným zdvihem a nejlépe pevnou osou. Kdyby nic nikde nebylo, mám vyhlídnutého epicona od Milana.

              0 0
              • nitraq  

                A co redukční hlávko pro tapered vidlici do nontapered rámu?

                0 0
              • Vilém  

                A pocitas teda s prikupovanim koncovek na zadni naboj?

                0 0
              • nitraq  

                Koukni na výprodej u RB, je tam plno epiconů s rovným krkem a 15 mm osou za dva a půl nebo tři tisíce.

                0 0
                • Vilém  

                  Je tam i RVL s 15 osou za 6000,–. To by na to nebylo zly.

                  0 0
                  • scret  

                    *1

                    0 0
                  • Lenka.05  

                    Jdu kouknout, moc děkuju. Prosím, co myslíš těma koncovkama? Promiň, nejsem v tom moc zběhlá.

                    0 0
                    • Vilém  

                      Koncovkama jsem myslel to, ze odkazovana kola jsou, podle popisu se zadni osou 12/135mm a adapterem na 12/142mm. Kdezto odkazovany ram ma podle vseho klasickou zadni stavbu 10/135mm.

                      Takze k zadnimu kolu budes potrebovat to co je v popisu eshopu „Alternativně lze zadního kolo zredukovat z 12 > 9,5 mm + Schnellspanner: 308 731 01“.

                      Jo a tu vidli hledej zde. Idealne mailovat, nebo zavolat, reaguji vcelku obratem.

                      0 0
                      • Lenka.05  

                        Děkuju, výprodej RB asi využiju. S tou osou vzadu popravdě nemám ještě 100% jasno, ještě budu psát majitelům rámu nebo pohledám ještě na netu, měla jsem právě zato, že je tam 12/135.

                        0 0
      • Singlespeed  

        Na nenáročné nízkonákladové jezdění nejsou tyto Crossridy vhodné. Mají hliníkový ořech TS-2, takže vyžadují použití drahé kazety XT.

        0 0
    • -Alan-  

      Osvěžím vlákno s jiným typem dotazu. Předělání na bezduše.

      Dělal jsem už moc různých ráfků, ale u Mavic Crossride 29 2013, co jsem měl s novým kolem, je kolem ventilku malá plastová vložka. Díra na ventilek je vrtaná na autoventilek a tohle tam usadí galuskový.

      Mám obavu, jak se to bude chovat, až to budu foukat. Jsou dvě zásadní varianty – páska bez ventilku a UST ventilek zvlášť nebo pásky s integrovaným ventilkem. Pokud bych šel tou první variantou, nebude vadit, že díra na ventilek je větší? Ten plastový vymezovací bazmekt tam extra nedrží a mám obavu, že by se mohl uvolnit a mlíko vyfičí. Nebo jsou na to UST ventilky od Mavicu přímo dělané? Viděl jsem na fotce v sadě k nim nějaké součásti, které by mohly na toto být. Crossmaxy jsou taky vrtané na autoventilek a mají tam nějakou takovou vložku pro galuskový?

      P.S.: Chystám se na kit od Rubeny. Jednak jsem ho už měl a fungoval mi a druhak je levný. Někdo zkušenost přímo s tímto?

      Díky za praktické poznatky i za podložené doměnky.

      0 0
      • pavlik6022  

        kup tyto ventilky a máš tam i gumovou redukci která utěsní díru v ráfku na autoventilek

        http://www.bike-forum.cz/…sc-2013.html#…

        0 0
        • -Alan-  

          odkazuje to na toto vlákno, asi tam měl být jiný odkaz?

          0 0
      • -Alan-  

        nikdo nic?

        0 0
      • -Alan-  

        Tak kit od Rubeny zklamal, ventilek dodělal lepící pásku a pak tam nateklo mlíko a porůznu se to odlepilo. Po roce jsem tam přilepil pásku Notubes, přes to hodil tu gumovou pásku z původního Rubena kitu a docela to drželo. Ventilek z Rubena kitu s kvádrovým koncem. Ani jsem s tím nevyjel a objednal ventilky American Classic. A s těmi to drží, po první vyjížďce už se to v podstatě nehýbe.

        Jinak pro zajímavost NoTubes mlíko (už ne uplně čerstvý), zalepilo slušně řízlej Continental Xking 29 Race Sport. O říznutí jsem nevěděl, ale když už to bylo všechno nasazený, tak jsem zainvestoval trochu starýho mlíka a po pár odfouknutích se to zatáhlo. Drží i při jízdě.

        0 0
    • Din  

      Ohledně odolnosti Crossridů se přiživím s malou kuriozitou. Model 08 (konkrétně přední kolo) se mi asi před třemi lety při nakládání biku do auta podařilo zapomenout opřené o zadní nárazník a pak na něj mým Forestrem vesele nacouvat. Kupodivu nepraskl ani jeden drát, vyměnil jsem pouze kotouč a osu, přecentroval a dodnes je v provozu.

      0 0
    • MichalCV  

      Ahoj

      nemá někdo redukci z 15mm na RU pro kola crossride .Rád bych ji za nějakou rozumnou cenu zakoupil

      0 0
    • soural  

      chtel bych od vas poradit. asi me pomalu opousteji stare crossridy r.07, celkem casto potrebuji centrovat a draty uz jsou napnute hodne fest se mi zda (jezdim jako prase v lese s iq=26"). a co s tim:

      1. preplest stare naby a draty na nove rafky (to je asi blbost, ne?)
      2. prodat stara kola a koupit nova, jaka:

      b1) znovu crossridy

      b2) fulcrum rm5

      b3) remerx magic

      1. prodat stara a nova nechat zaplest u nektereho z mistnich borcu
      2. prestat fnukat, poradne je vycentrovat a jezdit dal
      0 0
    • petyn  

      Oživím toto vlákno. Zkoušel jste někdo u těchto kol vyměnit ořech TS 2 za ITS 4 ? A jde to vůbec? Připadá mi to stejné jen že na TS 4 jsou 4 praporky což je lepší ne? Díky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.