• sramek

    Ahoj mám motor středový Bafang 350w Jedná se vlastně o 250W která má upravený výkon na 18a. Při jízdě na nižší otáčky kdy je motor víc ve výkonu dochází k cukání. Cukání jen dočasné a mám pocit že má spojitost s nižšími otáčkami a vyšším výkonem. Původně jsem si myslel že to může být čidlem, mám čidlo na řazení a jedno čidlo na hydraulické brzdě. Ale tím to není. Programoval jsem pomocí kabelu. Když jsem ještě neměl senzory měl jsem nastavenou položku stop delay na hodnotu 10 to jsem zpátky vrátil na hodnotu 25, protože jsem se dočetl že to může způsobovat tyhle problémy, každopádně to nepomohlo Nevíte čím by to mohlo být? Řídící jednotka nebo baterie? Používám displej C18. barevný. Baterie mám tu českou od šikuly 36v13,2 Ah články Samsung 22p 10s 6p Díky

    0 0
    • Lance  

      Tak mladý a tak odvážný

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Kouba_2005  

      Jako první bych zkusil provoz s jinou baterkou a tu tvojí třeba zkusit v jiném stroji. Baterie je základ a jsou na ní hodně velké energetické nároky, tak se to může projevovat různě, cukání či ztráty výkonu jsou první věcí, kde se umírající článek baterie projeví.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kovar  

      To budou svíčky.

      0 0
    • exxonvaldez  

      .

      0 0
    • pepek  

      Starý pravidlo: buď nejde benzín, nebo šalina. Napřed musíš jednu možnost vyloučit.

      0 0
    • metr-x  

      Zkus vyčistit škrtící klapku, když nepomůže, tak zkontrolovat svíčky, možná bude blbnout váha vzduchu, nebo lambda před katem.. může toho být více…

      Jo a tankovat kvalitní palivo je samozřejmostí

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • sramek  

      Mimo jedny reakce diky Kouba_2005 samy picoviny, jsem rad ze jste v dnesni dobe takhle vysmaty. Nevim co jsem udelal spatne a nevim ze by se na tomhle foru nemohly diskutovat elektrokola.

      0 0
      • Pitrisis  

        Protože se na kole odjakživa šlapalo a nepotřebovalo se k tomu jaksi motor…

        0 0
      • MatS  

        Tak elektrokola tu jsou tolerovana, ale asi ne jejich cipovani. Nemuzes cekat pak pomoc. Sis to cipovanim pomrvil a ted co jako cekas? Problem bude nejspis softwarovy, zbytek se da otestovat.

        0 0
    • Sinpa  

      Po zimně vyčisti trysku, a kontakty na kladivkach. Když to nepomůže, tak rozebrat karbec (po zimní nečinnosti bývá zasrany olejem z benzínu, ale co tam neleju M2T, tak je to lepší a většinou stačí jen ta tryska).

      0 0
    • mirage  

      Proc se neobratis tam kde jsi to koupil?

      0 0
      • sramek  

        Koupil jsem pres rokem jako bazar rok slouzilo. Ani nevim kde bylo kolo kupovany. Nevim proc by se tady nemohl zeptat?

        0 0
        • kyl  

          Protože tu jsou na motorek hákliví ale mají potřebu blbě reagovat i když je to třeba nezajímá,hlavně si rýpnout.

          0 0
        • mirage  

          Zeptat se muzes, prave ti k tomu odpovidam. Protoze to ti rekne asi kazdy servis kde se obratis, jdete tam kde jste kolo koupil.

          0 0
          • mirage  

            Jooo, a to jim taky povez, ze ses v tom rypal a ted ti to blbne. Proc jsi to nenechal jak to bylo nastavene, cim jsi tim vrtanim do toho docilil?

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • MrtweyUbrus  

      Měl sis koupit kolo a ne mopeda a nemusel by jsi řešit takoví číčoviny.

      0 0
      • sramek  

        Je to kolo ne moped. Splnuje vsechny nalezitosti pro elektrokolo.

        0 0
        • Vilém  

          Ajo, hlavne tou upravou proudu.

          0 0
        • metr-x  

          V prvním příspěvku se přiznáváš, že ses v tom hrabal a zvýšil výkon, tudíž už to nesplňuje legislativní požadavky na elektrokolo.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • sramek  

      Tady fakt nejsou lidi co tomu rozumi tomu svedci komentare. Spis jsem chtel nazor nekoho kdo se vyzna. Skoda casu ale mam ho ted hodne… Vykon 18A je od vyroby prodava se stejny motor s dvouma vykonama 15A/18A. Ridici jednotka je do 20A stejne jako BMS (ale tomu stejne nerozumite) Oba splnuji podminky EU pro elektrokolo. Jediny co jsem menil bylo aby motor rychleji prestal tahat po tom co prestanu slapat, tedy polozka „stop delay“. Bylo to z toho duvodu ze kolo nemelo na hydrach odpojovac motoru. Ted to ma tak jsem vratil zpatky i tu hodnotu. Diky tomu je plne legalni elektrokolo, odpojovace jsou povinne. Takze mozna budete ted chytrejsi :-) Ja jsem se moc tady nedozvedel.

      0 0
      • Kouba_2005  

        Nejlíp uděláš, když se obrátíš na specializované fórum a ne na cyklistické. BMS bude asi řídící jednotka elektroniky baterie, to znám z Li-Ionek, ale tím taky končím :-)

        0 0
      • tomfree  

        A co se chceš dozvědět,žádný věštec tu není,napoj paměťový osciloskop na výstup jednotky na motor a výstup baterie,udělej testovací jízdu,prohlídni záznam a pokud tomu rozumíš,máš jasno,pokud nemáš vybavení,nebo tomu nerozumíš,stejně s tím nic neuděláš.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • mirage  

        Proc si porad tady stezujete na nas, zalozte si sve forum s nazvem " E-kola-Forum" a mate klid, tam si proberete vse o svych kolech a je, no ne.

        0 0
        • sramek  

          Elektrokola jsou uz dneska zcela bezny, nevim proc by se to nemohlo probirat na nejvetsim cyklistickym foru. Kdyz Ti to vadi tak na to vlakno proste nereaguj.

          0 0
          • Jezevec70  

            Traktory jsou taky dnes běžné a na tomhle foru se neřeší.

            Proč nejdeš na forum o elektrokolech?

            0 0
          • mirage  

            Vim ze jsou uplne bezne a vsude se serou, ale jak pisu, zalozte sve a po roce to bude taky jedno z nejvetsich for v ČR. Kazdy do toho mrda,cipuje to, kupujou to po netech a jak se pak neco vysere, tak pomozte mi, co stim mam delat. Rikam, E-kola forum, a nikdo ti tam nerekne ani popel. 

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • wladeq  

      Elektromotor bude „vždycky“ při nízkých otáčkách více nebo méně cukat. Nejsem teda majster přes ebajky, spíš RC modely, ale je to o firmwaru řídící jednotky. Prostě to dostává málo šťávy na to, aby rotor dosáhl na další magnet…a dvoupól/čtyřpól…ře­šil bych to se servisem

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.