• Vyry

    Ahoj,

    jake mate aktualni zkusenosti s rychlosti tohoto servisu?

    Poslal jsem tam vidli v ramci reklamace kola Canyon. Prestala zamykat. Dnes mi rekli, ze jim tam maji uz tyden, ale jeste na ni ani nekoukli. Takze ani nevi, co je spatne a jak dlouho potrva oprava.

    To je dost spatny, rekl bych.

    0 5
    • kubad  

      ze zákona na to mají 30 dní – takže klid

      4 0
    • tomas.nov8  

      Je sezóna, to že se tam ještě nedostali během týdne k tvé vidlici, mi nepřijde nic hroznýho. Já mám s nima dobrý zkušenosti, jen prostě to teď přes jaro/léto potrvá asi dýl.

      1 0
    • Azmir  

      Horší jsou dotěrní zákazníci, běžně by ses ke stavu tvé reklamace nedostal, tady zřejmě sdílí společný telefon se servisem a byli dost ochotní na to, aby si tvůj případ vůbec našli.

      Pro ně to je navíc jenom záruční oprava – nemají z toho ty chechtáky, co ze servisu a mají na to ze zákona 30 dní. Takže už z principu se k tomu dostanou bud za a) až nebudou mít do čeho píchnout(to teď v létě těžko) nebo za b) až jim bude hořet termín.

      Pokud to nestihnou do 30 dnů, pak můžeš hodnotit dobrý/špatný.

      0 0
      • Vyry  

        Maji na vlastnim webu napsano, ze jsou ofiko servis Foxu. Canyon mi to potvrdil na muj dotaz, kam vidli poslat.

        Proc me to zarazilo popisuju niz. Na uvod jsem dostal trochu jine info o casovem ramci a proto jsem vidli poslal misto nechani opravy na zimu.

        Nechci vyvolat flamewar, jen se ptam na zkusenosti.

        0 0
        • Azmir  

          Tos měl možná uvést na začátku, každopádně pořád si v půlce toho, co ti řekli.

          0 0
        • kubad  

          je sezona 2–3 týdny počítej

          0 0
    • novas752  

      Aktualně zhruba 3 týdny. Je vrchol sezóny, všichni mají všude plno.

      2 0
      • va-bo  

        A ještě možná řeší dovolené. Obecně plati: reklamace řešit přes zimu:-)

        1 0
      • embi  

        vidis, kolofix rikaji v pondeli das v patek hotovo:) mimochodem, co zakonne reklamacni lhuty?:)

        0 0
        • va-bo  

          Nevím jak Fox, ale tlumic RS coil za týden hotovo (Kolofix HK).

          0 0
        • LM  

          Mě při reklamaci vyteklého Fox Float X v kolofixu na otázku „Jak dlouho to bude zhruba trvat?“ technik řekl: „Absolutně netuším.“

          Tak jsem objednal Manitou Mara Pro (který jsem chtěl časem stejně pořídit) a jezdím dál.

          Ten Fox vyreklamovali nakonec za 3 týdny.

          0 0
          • novas752  

            X2ky uz tam kluci podle me skladaji i ve spánku. Ja tam tuhle posilal hned 3 kusy z fungl novych kol.

            0 0
            • LM  

              Njn, na těch těsněních by měli zapracovat. Mě to vyteklo po 25 hodinách jízdy.

              Takže teď ho jen lehce zkusím a půjde do „trestné“ krabice se „záložními“ díly (ten Mara Pro chodí líp:-))

              0 0
    • bathed  

      A fakt je to, ze ti nezamyka vidlice duvod, ze ji vytahnes a odstavis si kolo a to na zacatku cervence??

      Ps: pokud ti blbe vychazi zaruka – ted konci, omlovam se za “hejt”…

      2 1
      • Vyry  

        Tento efekt jsem uvazoval. Slusne zavolal do servisu, zeptal se jak to vidi. Rekli, ze by meli do 14 dni udelat, ze nejsou natriskany. Tak jsem to poslal a odjel na dovolenou, protoze se to casove prekryvalo.

        A proto me ted prekvapilo, ze to tam uz tyden lezi bez hnuti.

        1 0
        • Redjuu  

          No a co na tom nesedí? Oni ji nebudou servisovat 14 dní. Dostanou se k tomu třeba 12. den, ten den to dodělají a odešlou. Do té doby tam opravdu jen „leží“.

          0 0
          • embi  

            a proc si tu vidlici nenechaji poslat na den, kdy na tom zacnou delat?

            0 0
            • novas752  

              Protoze maji dostatecne velky regal a v poradi v jakem to prijde to delaji?

              Jak prodejci tak koncovi zakaznici tam posilaji veci na rekl./servis obvykle bez predchoziho upozorneni = domlouvat nejake terminy fakt nejde.

              0 1
              • embi  

                Alokuju x hodin dne na pripady bez predchoziho upozorneni, zbytek delam na terminy. Mam online rezervacni portal, kde zakaznik vidi dostupnost servisu, stav svoji zakazky, idealne to i muze zaplatit online kartou, servisak mu tam muze nahrat fotky, atd… Proc to nekde jde a v cyklo branzi je vse problem?

                1 0
                • wilda81  

                  Kde to takhle funguje kromě servisů, které trvají řádově dny a ne desítky minut? Nějak mě nic nenapadá.

                  0 0
                  • embi  

                    naposledy nejaky mistni autoservis, kde jsem si nechal vyvazovat kola. predtim jiny autoservis na vymenu stabilizatoru. Oboje ukon do hodiny.

                    0 0
                    • ladys  

                      Pneuservisy mají všude volno. Normální autoservis servis má naboucháno.

                      0 0
                      • Radek Broz  

                        Každopádně ale v autoservisech není normální odvézt tam auto a nechat ho tam pár týdnů čekat;)

                        1 0
                        • ladys  

                          Když jezdí tak ne. Pokud nejezdí, tak to občas trvá dost dlouho. Opravy se řeší pokus omyl a pak se to tam veze znovu.

                          0 0
                        • Jáchym 1  

                          Tak to se mýlíš.

                          Fokus po havárii.Skoro tři týdny na to nikdo nesáhl.

                          0 0
                        • wilda81  

                          Možná mají jen malé regály na skladování aut.

                          0 0
                        • enjoy  

                          Jezdím do servisu už asi 12 let výhradně k jednomu konkrétnímu člověku až do Berouna. Můj rekord je 11 měsíců v servisu :-D

                          Měsíc úplně běžně. I přesto mi to za to stojí.

                          Jelikož jsem dělal v autodílech a bohužel jsem zjistil, že bych si dal auto tak možná k jednomu z deseti( a na větší věci tak asi k jednomu z 50), tak to beru jak to je a jsem trpělivý :-))

                          0 0
                          • Radek Broz  

                            To, že naprostá většina autoservisů jsou dementi, co jen random měněj díly, vůbec nerozporuju. Ale fakt není normální to někam převízt s tím, že na to „někdy“ bude termín. Teda aspoň já to tak rozhodně nedělám.

                            1 0
                            • enjoy  

                              Ono je to těžký.. Když to vezmu z pohledu někoho kdo dělá taky servis (jedno čeho), tak pokud by fungoval jakýsi objednávkový systém, tak není problém. Jenže ti do toho vstupují lidi, kteří absolutně nedodržují domluvené termíny a pak hlavně lidi, kteří právě TEĎ zjistili, že zítra to potřebuji mít opravené.

                              Takže buď hodně odmítáš a pak vypadáš, že stíháš a máš dobré termíny a nebo se snažíš uživit a pak jsi v sezóně obvykle v pr…

                              1 0
                              • novas752  

                                Plus lidi, kteři si rezervují nejmenší servisní balíček a přitáhnou vrak s tim, že na větší servis je to nepustilo. Takže na tom máš „rezervovanou“ hodinu a půl a praci na celej den…

                                2 0
                          • ladys  

                            Na běžné věci je měsíc úplně mimo. Natož jedenáct…

                            0 0
                          • embi  

                            Proste bike-forum :D Dnes jsem se dozvedel, ze je normalni vozit auto do servisu na mesic a vice.

                            1 0
                            • Vrci  

                              Pokud jde o nehodu nebo nečekanou poruchu a pritáhneš auto do servisu neobjednané, tak je celkem normální, že v sezóně bude nějakou dobu stát na dvoře. Pokud jsi objednaný na určitý termín a bude se dělat více méně jen to, na co jsi se objednal, máš horovo v řádu hodin nebo jednotek dnů.

                              1 0
                            • wilda81  

                              Přesně. Řeší se reklamace vidlice a dozvíš se, že objednání na servis v automotive chodí (z jasných důvodů) jinak.

                              0 1
                • KUBULA  

                  Take by me zajimalo v jakem oboru pracujes? Jaky servis takto funguje a kolik lidi mas okolo sebe aby zaridili tu online agendu o ktere pises.

                  0 0
                • novas752  

                  Protože rezervacema si na sebe šiješ bič. Reklamace, který rezervovaný být samozřejmě nemusí, dělat musíš (idealně asi prednostně žejo) a nikdy nevíš kolik se jich najednou navalí. A když jestě do toho někomu naslibuješ tak jseš pak měsíc v kuse 14h denně v dílně po-pá abys to nějak stíhal a to fakt nikoho nebaví.

                  Navíc můžeš mít rezervace sebelepší ale hodí ti do toho vidle náhradní díly, který mít všechny skladem prostě nemůžeš (a v současný době je pro malý servisy dost složitý udržet i totalní spotřebák ve všech možných modelech).

                  Fancy online zakázkový systém je supr věc ale bohužel nemá ruce – zpracování zakázky to moc neurychlí a ke to další čas, který tomu musíš věnovat.

                  Cyklistika je sezónní věc,strašně ovlivněná počasim – když prší tak to nikoho nezajímá, když je hezky tak všichni jezděj, reklamujou a servisujou a všichni by to chtěli nejlépe na počkaní. To prostě nejde, lidi co umí jen tak ze skříně nevytáhneš.

                  4 0
                  • Jáchym 1  

                    V listopadu můžeš vyhlásit servis jen za materiál a stejně To to nikdo nepřiveze.

                    V březnu Tě ,,ušlapou,,

                    Léta letoucí je to stejný.

                    S lyžema je to ještě horší.

                    2 0
                  • DDDD  

                    Tohle je přesně český přístup. Kecy, výmluvy proč něco nejde a služby k ničemu. Bohužel se to tu tak toleruje a bere jako normální. Nejde jen o cyklo branži, ke to podobný všude a čest výjimkám.

                    Sorry jako…

                    2 0
                    • novas752  

                      Nikdo ti nebraní udělat díru do světa.

                      0 0
                    • Jáchym 1  

                      Nepaušalizoval bych to.Ano píšeš čest vyjímkám.

                      Novasova věta,,lidi co něco uměj jen tak že skříně nevytáhneš,, je fakt.

                      0 0
            • Radek Broz  

              Protože švec.

              0 0
        • kubad  

          tak mají ještě týden čas :D je to práce na 2 hodiny cca

          2 0
          • Vyry  

            ja se jen bojim, aby mi 12. den nenapsali, ze budou cekat 14 dni na nejaky dily :)

            0 0
    • kejda  

      Buď v pohodě. Já tam mám na druhé reklamaci novou sedlovku, nevyjíždí, dneska je tam přesně 6,5 týdne…

      1 1
      • vn25  

        Neteř měla na reklamaci telefon za 15litrů a opravu nestihli udělat do měsíce. 1 den po termínu nakráčela do obchodu, udělala jim tam menší vzrůšo a odcházela s celou částkou za víc jak 14 měsíců starý telefon. Já bych teda při řešení reklamace po 6,5 týdnech klidný nebyl

        2 0
        • Vrci  

          A byla ta sedlovka koupená v ČR? V jiných zemích je ta lhůta jiná.

          0 0
          • kejda  

            Přišla na novém kole, kolo koupeno tady v ČR. Nevyjížděla do plného zdvihu, takže Švec, vrátila se prý opravená a opět to samé. Takže zase odeslat ke Švecovi. Teď čekám na info, kde se vlastně nachází, jestli ji někdo nezašantročil. Je možné, že nejsou díly anebo bude výměna za jinou a tu taky nemají.

            Já mám náhradní sedlovku, sere pes, ale i tak je to zajímavé a počkám si na výsledek, včera jsem to znovu urgoval…

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.