Chci se zeptat, nemá někdo zkušenost s tímto Cyklocomputerem, respektive s vysílačem, jak dlouho vydrží baterie?
Ve vysílačí musím měnit baterku cca každej měsíc, což se mě zdá být hrozně často… je to normální?
Chci se zeptat, nemá někdo zkušenost s tímto Cyklocomputerem, respektive s vysílačem, jak dlouho vydrží baterie?
Ve vysílačí musím měnit baterku cca každej měsíc, což se mě zdá být hrozně často… je to normální?
to uplne normalne isto neni, prave naopak, baterie vyrzia isto dlhsie jak jeho predchodca 436M. nechavas ho na biku aj mimo jazdenia? potom by to snad mohlo nastat lebo neustale sa snazi sparovat co baterie zerie. odporucam dat prijimac vzdy po prichode dole z klipu.
inak zopar skusenosti „tu:“http://www.bike-forum.cz/forum/mate-niekto-ciclomaster-cm-83a.html#comment1424755
to se mi nezda normalni, baterie ve vysilaci u 8.3A menim 1–2 rocne, pokud jezdis casto (denne) tak mozne vic, ale pokud ti vydrzi mesic tak bude neco spatne, samozrejme ho po kazde jizde vyndam z drzaku jak pise ememem
Z držáku ho nevyndávám, ale jestli to správně chápu, tak computer když je v klidu usne, a probudí se až při nějakým pohybu (je v něm akcelerometr) a vysílč taktéž usne a probudí se až při sepnutí kontaktu pohybem magnetu?
Jezdím sice často cca 1000–1200km měsíčně, ale měsíc je málo. u VDOčka mě baterka vydržela cca 4–6měsíců…
no to si len myslis ze usne, furt vyhladava, neviem preco je to pekne drbnuta feature ale upozornuju na to aj v manuali. odporucam precitat nemecky, v tom anglickom zopar zasadnych informacii chyba.
V manuálu píšou že pokud se s kolem hýbe, tak se má tachometr vyndávat. A mě se nevybíjí tachometr, ale snímač na vidlici
to je v zsade jedno, pri tom parovani sa vybija oboje, mozno jedno menej ako druhe, neviem. ked zostane v drziaku tak je v nazvime to pohotovostnom stave (su skontaktovane tie cupliky) a tym padom to zerie viac. vybratim prejde do nejakeho nazvime to hibernacneho modu. ja to vyberam vzdy a problem s bateriami az tak ako ty nemam. viac k tomu povedat neviem.
V drzaku v pohotovostnum stavu nezustane. On se uplne vypne, a zapne ho az to otresovy cidlo. Pokud se s kolem toci opatrne (nebo mava magnetem u snimace) tak se nezapne – musi se s nim zatrast. To stejny snimac – kdyz je delsi dobu v klidu, tak se vypne uplne…
Uvidim co to bude delat na druhym kole…
ja neviem o co ti ide, pytas sa preco ti to zerie baterky a ked ti clovek povie pravdepodobnnu pricinu tak sa do krvi hadas ze nie. tak teda este posledna odpoved a rob si ako uznas za vhodne.
V drzaku v pohotovostnum stavu nezustane. – ked si to myslis tak dobre a skumaj nadalej preco ti to zerie baterky radovo inak jak ostatnym. v nemeckom manuale je totizto cosi ine:
Wenn er auf dem Lenkerhalter sitzt ist der eingebaute Bewegungssensor aktiviert der dann bei der ersten registrierten Bewegung des Gerätes(z.B. durch kurzes Bewegen des Rades) die Sendersuche startet. Bei Nichtnutzung des CM8.3A oder bei Mitnahme z.B. im Auto sollte der CM8.3A nicht auf dem Lenkerhalter bleiben, da dies eine sehr aufwändige Funktion ist…atd.
chapes? neni v mode vyhladavania ktory nastane az pri prvom pohybe ale je aktivny ten vyhladavaci senzor a to zerie baterie.