Zdar lidi chtěl bych začít jezdit DH a free ride ale s mím kolem v jet do lesa není možní by se rozsypalo ještě po cestě tak je předemnou otázka zdaly něco slušnějšího do 20 k pořídím.
Zdar lidi chtěl bych začít jezdit DH a free ride ale s mím kolem v jet do lesa není možní by se rozsypalo ještě po cestě tak je předemnou otázka zdaly něco slušnějšího do 20 k pořídím.
..podívala bych se na stránky http://www.frbikes.cz/ :)
pevňák snad jo, ale osobně byl mrknul radši po něčem staršim kvalitnim
jj nepotřebuju úplně new protože když tak na to koukám tak jsou new kola dost drahý docela bych ocenil kdybych tady dostal pár typů přímo na jednotlivou značku a model kola abych potom nekoupil něco špatnýho
no jetý seženeš v klidu..Spíš začni sledovat co se kde v inzerátech mihne a pak hledej nějaký reference na danný kolo..A vzhledem ke kolu jaký máš teď předpokládám, že příliš zkušeností s FR/DH nemáš..Když koupíš nějaký takový kolo, budeš si muset bejt jistej, že kolem sebe máš dostatek míst k ježdění..To je taky důvod proč já mám pořád trojpacku vepředu, protože bydlim na placce a na traily si musim dojet po svých a po silnici to pak líp ubíhá.:) Prostě počítej s tim, že jestli nemáš brutální fyzičku, tak se s FR/DH nikam moc nepodíváš.. No a dál jestli fulla nebo HT, bejt tebou bral bych spíš HT, ze začátku levnější, vžiješ si pořádně techniku a naučíš se s tím „zacházet“..Navíc zahození bude vzhledem k ceně bolet míň..:)) A HT v dobrym stavu seženeš už hodně zadobře.. A nebo varianta – vem litra, zajeď si na špičák a puč si čistý FR/DH..Za litra to máš i s lanovkou a uvidíš, co a jak..:)
s FR/DH nemám zkušenosti vůbec žádný dopasavaď jsem jezdil freestyle bmx to mě nějak nesedlo a na velkým biku se v lese cejtím moc dobře tak chci něco koupit jdu na brigádu přes červenec sprpen tak potom něco do těch 20 000 koupím myslel jsem si že nic neseženu že se všechno jezdí na fullech co tak koukám nikdo pevnej rám nemá
ale tak ze začátku bych být Tebou šel do nějakýho HT endurka, abys na tom byl schopnej někam dojet a taky to kolo něco vydrželo. A to bys sehnal aji nový, třeba nějakej A-gang nebo Avalanche od GT, Amasa – Mongoose atd, dá se vybrat a myslím, že ty rámy už něco vydrží.
Taky bych to tak nějak viděl..Když se poženeš do čistokrevnýho sjezďáka a pak zjistíš, že nemáš kde jezdit a že nejblíž je to 50km autem, tak s tim můžeš leda tak pro rohlíky..:)
Tak právě jsi uved dvě značky který u ht biku na drsnější zacházení prskaj snad nejvíce,author agang a gt (chucker a ruckus). Co se týče ježdění na delší trasy, nemožný to není, není třeba ani velká fyzička, jen to chce trochu více času, dojet se dá všude.
nějakej pevňák by byl Brave Machine 22
Do endurka bych urcite nesel.. Rovnou nejaky FR/DH, a klidne pevnak na zacatek. Dostat ten teren pod ruce.. Na pevnacich lidi jeste jezdi.. Treba ja :-D
Tak ono na začátek ježdění FR/DH enduro postačí..:) Přijde na to co bereš jako enduro..:) Mě zas třeba přijde divný že tenhle klučina toho asi moc nenajezdil a najednou z něj vypadne FR/DH..Proto by mi přišlo enduro jako lepší varianta..Dává ti ještě možnost jít oběma směry..Sice ne na 100% XC ani na 100% FR, ale poskytuje ti to volbu..Podlě mě příjemný poježdění, sem tam skok..
Nevim.. Podivej co mam za bika a klidne na nem 60 kilaku ujedu..
já na svym sjezďáku jezdil 50 a taky se to dalo :-) …moc tu řešíte blbosti, který jste v životě nezkusili
Nové pevné a full jen ojetý.
kdybys sehnal ještě pár litříků navíc, tak bych ti prodal mýho sjezďáka, viz bazar :-) ..a dodal bych ti tam i 525 brzdy na 8" kotoučích, žes to ty :-)
Ta sedlovka je luxusní..:)
sedlovka je parádní a hlavně mi konečně dala možnost i někam doject :-) protože kupodivu nekecám, ale poslední 3/4 roku jsem s nim prakticky neskákal a jenom se projížděl po okolí …jenom nevím, kolik si mám za něj říct :-/
spíš otázka zní – Má cenu ho vůbec prodávat?:) Takovej „unikát“ se stává nedocenitelným a těžko se s ním loučí..:) Ale jinak bych to viděl tak kolem těch 20..Přecijen je to takovej punkbike a punkáči moc peněz nemaji..:)
právě že mi došly finance a já je celkem nutně potřebuju… a triala neprodám, to je moje zlatíčko.. ale to víš, že budu zamačkávat slzičku, jestli se najde někdo, kdo si ho jednoho dne odnese…
já bych šel do něčeho takovýho , rám je podle referencí super…když tě to chytně tak se dá zbytek doladit…a nový kolo je nový kolo…
Jn..To vypadá na bezva variantu..
Přidávam se, tohle je hodně dobrá volba. Kvalitní rám a na něm na začátek zcela dostačující komponenty. Navíc za ty prachy :-). Pro mě by to bylo číslo jedna.
Tyvole… Jezdíš na Olpranu z obchoďáku, vyprávíš tam, že bys něměl ani 8 tisíc na lepší kolo a tady vyprávíš, že chceš DHčko za 20 klacků? Uvědom si, že DH kolo neni na normální ježdění ale na to, že tě něco vytáhne na kopec a ty ho sjedeš, ty kola nejsou stavěný na to, abys na nich ty kopce třeba i vyjížděl, natož třeba jel na vejlet po asfaltkách. Navíc kolo neni jednorázová investice, takže když vyděláš o prázdninách na nějaký ojetý kolo a pak nebudeš mít na výměnu dílů, tak to je k ničemu. A že díly na kolech odchází, na DHčku bych řek, že obzvlášť. Fakt si pořiď spíš nějaký rozumný HTčko. Začni trénovat fyzičku a sjezdy jsou na tom taky zábava, jen musíš mít lepší techniku a nemůžeš se pouštět až do takovejch marasů (jednou jsem se snažil ve sjezdu udržet za kámošem s fullem, skončil jsem letem přes řidítka málem do stromu :-D). Na DH prostě potřebuješ auto na projíždění lokací, ty blízko tě za chvíli přestane bavit a na vyjížďky si na takovym kole prostě nevyjedeš, protože to bude šílená makačka.
No nevim co tu nadelate s technikou na HT. Jsou situace, kdy nejlepsi technika na HT je tlacit jinak je to ruska ruleta pri splneni urcitych hmotnostnich kriterii a sjetyho plaste vzadu je to skoro jak s plnym zasobnikem. Proste ustreli zadni kolo nad sraz a vytahnes kolo na cestu, ale teziste ti zustane nad srazem, takze kdyz neni moc prostor na srovnani, tak na tom HT to budes zehlit drzkou po zemi.
Z dlouhodobýho hlediska máš na HT lepší techniku..FS ti dost věcí odpustí, HT tě nutí víc laborovat s váhou a hlavně si vybírat cestu! FS valíš a je ti jedno kudy, skoky můžeš vís prasit, ať už hranu, či přelítnout, ten full to prostě sežere.. Jezdim obojí, takže mám možnost srovnání..
to jo, ale na HT potrebujes proste zpomalit mnohem casteji.
No však..Naučíš se mimo jiné i správně brzdit..:) Prostě full ti toho odpustí víc, než HT..
tak ten plášť vymeň za nový…
no kdyz ono to vzdycky do mesta tyden pocka… a o vikendu, kdyz se dostanu na kolo, tak to prece jeste chce trosku sjet, abych pak nevozil moc kilo navic az z nej udelam „vlozku“… navic v zatacce a bahnu drzi. tam vzorek ma. chybi mu zamezeni trakce do stran akorat, kdyz je kolmo… cili pri brzdeni a koreny/kameny.
Co to sakra meles? Jinak HT muze byt prave i DH/FR a dojede na tom celkem dost
za těch 20 000,– si kup kloudný XC kolo, Olprana zahoď a vykašli se na nějaký DH kolo :-)
To si chceš koupit DH kolo místo toho Olprana? A neni ho škoda? Taky nějak nepobírám podle ostatních příspěvků, kde bys vzal 20k. Nebo ses domluvil se svým čórkařským kámošem, že ho nebonzneš, když ti dá půlku ceny toho ukradenýho spešla a zbytek povedený party něco přispěje? A nebo si z nás jenom děláš blázny?
Psal že bude přes prázdniny makat, tak snad si na to něco vydělá, ne. Každopádně je to jeho věc. Snažil se pomoct i když ne moc šikovně, ale přece. Ale jinak souhlas, kup novej HT, to RBčko vypadá jako super volba, to mě nenapadlo, bývalo to dražší a na tom můžeš snad i trochu normálně jezdit a z kopce to vydrží dost.