• jf

    Čekal jsem na dámské modely Canyon 2009, jsou zde:

    http://www.canyon.com/…s/specs.html?…

    http://www.canyon.com/…s/specs.html?…

    http://www.canyon.com/…s/specs.html?…

    Který se vám jeví jako nejvýhodnejší? Ten WXC8 má snad jen navíc ty karbonové kliky, váháme mezi 6 a 7.

    Pro velikost 165 cm, 55 kg atd. to vypadá na velikost rámu S (je to na hraně XS a S), S je na pohodu (ten výpočetní program má teda dost svou hlavu).

    Jak je to s vidlicí? Je nastavena u dámskych kol na nižší váhu nebo je to všechno stejné a bude lépe vidlici hned poslat na tuning?

    Diky

     
    0 0
    • TheIF  

      No hlavní rozdil mezi 6 a 7 je ta vidlice, takže zvol podle toho a taky podle rozpočtu :-)

      Všechno je na vzduchu (i tlumič), takže stačí pumpička a máš to nastavený tak jak ti bude vyhovovat…

      0 0
      • ufonek  

        Myslím že otázka je hlavně nastavení compression tune toho Floatu. Jenže podle těch fotek těžko soudit, já tam vidím max. ale může to být klidně Rebound, navíc ta fotka nemusí korespondovat se skutečností.

        0 0
        • TheIF  

          Zase ta histerii kolem nastavení compression… Proč teda „skoro“ všechny značky zabijí svá kola tímhle nastavením ? Nejdřív investuji spousty prachu do vývoje rámu a pak ho zabijí tímhle jo ? Nebude chyba spíš jinde ?

          Určitě někomu bude lépe sedět compression na min, ale opravdu všem ? Tady když si někdo vybírá kolo tak si musí připadat, že kupuje nějaký TESCO šmejd. Vidlice přece musí hned na tunnig k Milanovi a tlumič do Anglie na změnu compression, přitom dotyčný na tom kole ještě ani nejel…

          0 0
          • ufonek  

            Máš pravdu ;), je to trochu hysterie, a v některých případech, třeba mém (začátečník, navíc cca 100kg) by byl vyloženě nerozum provádět zbrkle nějaké úpravy. Ale je to kolo pro holku, tedy vcelku muší váhu, takže bych ty názory na compression tune nebral na lehkou váhu.

            Myslím že v starém Canyon 2008 threadu, MlokCZ nebo někdo jiný psal že snad compression tune max začali osazovat poté co na nastavení min bylo mnoho stížností. Takže evidentně nevyhovuje všem.

            0 0
          • Pedro RB  

            Myslím, že výrobci kol chtějí k fullům přitáhnout zákazníky kteří původně uvažují o HT. Ale ty od pohodlných fullů odrazovalo, že „se to houpe“. Tak jim výrobci odpružení vyšli vstříc znecitlivěním pružících elementů, protože se to ukázalo jako snazší (a hlavně mnohem levnější) cesta než vymýšlet geniální poměry přepákování a nové systémy kinematiky. Teď můžou výrobci nízkozdvihových fullů říct: „Nechcete radši místo HT náš trailbike? Není o moc těžší, jede skoro jako HT a přináší víc pohodlí na nerovnostech!“ Že ale většinu jízdy nevyužívá podstatnou část zdvihu a špatně filtruje nerovnosti jim už neprozradí. Pak mají totiž naději, že brzo přejdou na FS s většími zdvihy v naději, že už do bude opravdu pružit..

            0 0
    • Phoebe  

      Mě osobně by se pro holku líbil 7.0 v bílé barvě. Vzal bych tu „sedmičku“ už jen proto, že kokpit a sedlovka není Iridium, jako u 6.0, zejména tvar řidítek Iridium není dobrý. 8.0 už je zbytečně drahý a kliky XT na 7.0 jsou taková klasika – neurazí. Navíc ty Crossridy na tom dámském kole vypadají pěkně a váha 55kg je určitě nezníčí. S nábami Sun Ringle u 8.0 se mohou vyskytnout problémy (ořech).

      0 0
      • jf  

        Ano, díky, zatím to tak vypadá, včetně barvy, ta kombinace těch zelených písmen na černém rámu a bílá vidlice je dost nepovedená.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.