Končí s lidským přístupem k zákazníkům.
Nedalo mi to, po dnešní zkušenosti s obchodem se podělím o „zážitek“ s ostatními.
Nebudu zmiňovat, na jaké místo se s prodejnou přestěhoval a v jaké bezbariérové úrovni se nachází, myslím že na to si už každý názor udělal sám.
Jako dlouholetý zákazník Velohanáku jsem s obchodem byl spokojený a vřele jsem jej doporučoval známým, kteří potřebovali poradit, kde si vybrat kolo či výbavu. Považoval jsem jej za nejlepší vyklo obchod v Brně, až do nedávna.
Jak poměrně málo času stačilo, aby klesli tak hluboko.. Imponoval mě hlavně lidský přístup k zákazníkům a odborná znalost zaměstnanců a jejich schopnost poradit.
Dnes jsem byl v prodejně s vidinou toho, že koupíl přítelkyni neoprenové návleky na horní a dolní končetiny a jějaký krásný košík na láhev. U té vize to bohužel zústalo.
Přišel jsem do jejich „kanclíků“ v 2.NP, kde přijímají zákazníky a zdělil jsem paní u pultu svoji představu. Ta mě odbyla slovy jestli mám objednávku. Snažil jsem se ji vysvětlit že nevím jak zboží vypadá a z údaje o velikosti toho moc nevyčtu. Že bych chtěl zboží prvně vidět. Což se ji očividně nezamlouvalo. Začla nahánět pana Hanáka, (nevím jaký mají mezi sebou vstah, ale takového zaměstnance bych nezaměstnal, jestli je to rodinný příslušník, tak možná neměl na výběr) Ten mi začal vysvětlovat, že se 2 roky přeorientovávají na internetový obchod s cílem poskytnout nejnižší ceny. Že si musím zboží objednat. Mě samozřejmě zajímalo jak zboží zajímá a jaká je jeho skutečná velikost. Později jsem se na vyptání i dozvěděl, jak je „příjemné“ řešit vzácení zboží např. z důvodu nevyhovující velikosti. Už jsem začal dohledávat zboží na jejich PC. Hledal jsem tabulku velikostí. Jenže jsem ji nenašel. S dotazem na paní komunikující se zákazníky, mi nebyla schopna odpovědět. Když jsou již internetovým obchodem co nabízí i oblečení, proč nemají tabulku velikostí, mi nebyla schopna odpovědět. Nuceně odvětila, že mě nenutí zboží kupuvat.
Mezitím přišli jiní zákazníci, a řešili podobnou komplikaci, již s koupeným zbožím.
Čekal jsem, aby se mi mohla věnovat. Ovšem nebyl tam z její strany žádný zájem. Požádal jsem ji, jestli by mohla ještě zavolat pana Hanáka. Po dlouhém čekání nikdo nepřišel. Jen v dáli jsem slyšel že něco razítkuje.
Odešel jsem.
Po této opětovné negativní zkušenosti, nemám jediný důvod se do tohoto pseudo obchodu vracet. Brno naštěstí nabízí více cykloprodejen a minimálně o dvou, které již navštěvuji mužu prohlásit, že je zákazníci zajímají a že můžou nabídnout kvalitní služby.
Jak se díváte vy bajkeři na přeorientování obchodu a na jejich přistup k zákazníkům?