Dámy a pánové, VELOHANÁK končí

182 nepřečtených
  • Martin23

    Končí s lidským přístupem k zákazníkům.

    Nedalo mi to, po dnešní zkušenosti s obchodem se podělím o „zážitek“ s ostatními.

    Nebudu zmiňovat, na jaké místo se s prodejnou přestěhoval a v jaké bezbariérové úrovni se nachází, myslím že na to si už každý názor udělal sám.

    Jako dlouholetý zákazník Velohanáku jsem s obchodem byl spokojený a vřele jsem jej doporučoval známým, kteří potřebovali poradit, kde si vybrat kolo či výbavu. Považoval jsem jej za nejlepší vyklo obchod v Brně, až do nedávna.

    Jak poměrně málo času stačilo, aby klesli tak hluboko.. Imponoval mě hlavně lidský přístup k zákazníkům a odborná znalost zaměstnanců a jejich schopnost poradit.

    Dnes jsem byl v prodejně s vidinou toho, že koupíl přítelkyni neoprenové návleky na horní a dolní končetiny a jějaký krásný košík na láhev. U té vize to bohužel zústalo.

    Přišel jsem do jejich „kanclíků“ v 2.NP, kde přijímají zákazníky a zdělil jsem paní u pultu svoji představu. Ta mě odbyla slovy jestli mám objednávku. Snažil jsem se ji vysvětlit že nevím jak zboží vypadá a z údaje o velikosti toho moc nevyčtu. Že bych chtěl zboží prvně vidět. Což se ji očividně nezamlouvalo. Začla nahánět pana Hanáka, (nevím jaký mají mezi sebou vstah, ale takového zaměstnance bych nezaměstnal, jestli je to rodinný příslušník, tak možná neměl na výběr) Ten mi začal vysvětlovat, že se 2 roky přeorientovávají na internetový obchod s cílem poskytnout nejnižší ceny. Že si musím zboží objednat. Mě samozřejmě zajímalo jak zboží zajímá a jaká je jeho skutečná velikost. Později jsem se na vyptání i dozvěděl, jak je „příjemné“ řešit vzácení zboží např. z důvodu nevyhovující velikosti. Už jsem začal dohledávat zboží na jejich PC. Hledal jsem tabulku velikostí. Jenže jsem ji nenašel. S dotazem na paní komunikující se zákazníky, mi nebyla schopna odpovědět. Když jsou již internetovým obchodem co nabízí i oblečení, proč nemají tabulku velikostí, mi nebyla schopna odpovědět. Nuceně odvětila, že mě nenutí zboží kupuvat.

    Mezitím přišli jiní zákazníci, a řešili podobnou komplikaci, již s koupeným zbožím.

    Čekal jsem, aby se mi mohla věnovat. Ovšem nebyl tam z její strany žádný zájem. Požádal jsem ji, jestli by mohla ještě zavolat pana Hanáka. Po dlouhém čekání nikdo nepřišel. Jen v dáli jsem slyšel že něco razítkuje.

    Odešel jsem.

    Po této opětovné negativní zkušenosti, nemám jediný důvod se do tohoto pseudo obchodu vracet. Brno naštěstí nabízí více cykloprodejen a minimálně o dvou, které již navštěvuji mužu prohlásit, že je zákazníci zajímají a že můžou nabídnout kvalitní služby.

    Jak se díváte vy bajkeři na přeorientování obchodu a na jejich přistup k zákazníkům?

    0 0
    • jIrI___  

      Je to škoda, v době klasického kameňáku byl z mého pohledu Hanák nejlepší cykloobchod v Brně.

      0 0
      • Mig_all  

        No tak Brnaci prejdou k Šírerovi a co? Zadny stres…

        0 0
        • jIrI___  

          Šírer býval oproti Hanákovi slabý odvar. Navíc daleko z centra :D

          0 0
          • Mig_all  

            Dobře tak ke Svoradovi…

            0 0
            • jIrI___  

              To už je s dostupností lepší, ale zas zaměřená na zcela odlišnou klientelu než Hanák.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Spící kníže :-)  

                Tak tak Svorada je jiná liga. Přístup k zákazníkovi i povědomí o tom co prodávají mají. Perosnál ochotný. Ještě by mi tu měl někdo vysvětlit na jakou klientelu jsou tam orientovaní :-)

                0 0
    • romachain  

      Prostě jsi se svými požadavky šel na špatné místo. Přeorientovali se a v tom, co teď dělaj, jsou dobří. Drží ceny dole a v Brně tak z mýho pohledu platí za ideální místo k nákupu pro někoho kdo ví, co chce. Jo a navíc nemají problém s řešením požadavků zboží nad rámec nabídky e-shopu. Za mně teda spokojenost bez výhrad.

      0 0
      • Chlebovnik  

        +1. Jinak z toho zavádějícího nadpisu jsem skoro dostal infarkt. :D

        0 0
        • mr.nikdo  

          +1 na infarkt – hned jsem jim lezl na FB, jestli tam neco pisou :-D

          0 0
          • blackboy007  

            já nakupoval u hanáka 3krát přes eshop a vše ok je pravda že oblečení ani boty přes eshopy vůbec nekupuji raději si je vyzkouším na prodejně

            0 0
            • mr.nikdo  

              Proc to radis za mne?

              0 0
              • nox159  

                z toho si nic nedelej, v kazdem vlaknu řadi reakce uplne dementne :D

                0 0
            • nox159  

              proc to řadíš pod uzivatele mr.nikdo ?

              jak si to dovolujes delat tady takove zmatky, BAN na tebe!! :D

              0 0
            • mr.nikdo  

              Proc si v jinem tematu dovolujes radit prispevky pod NOXku, kdyz to ma patrit pod zakladatele?

              NOXe a jine na tebe!

              0 0
    • mastihuba  

      Popravdě nevím o co ti jde. Eshop je eshop a tak jak si to zařídili tak je nutný to brát. Hadriky si můžeš zkoušet ve speslu nebo v xcr, kde si to náležitě zaplatis. Kamenaku je v Brně dost.

      0 0
      • Paja  

        Na druhou stranu nevidím důvod proč tam aspoň převlíkací závěs neudělají, určitě by se tam vešel…když jsem u nich nějaký hadry nakupoval, tak mi na dotaz co když nebude sedět velikost stejně řekli, že výměna nebo vrácení peněz, takže se to akorát zbytečně komplikuje tím, že si to musíš vyzkoušet doma příp. na chodbě ;-)

        Nevím, co se Martin dozvěděl ohledně příjemného vracení zboží, ale pokud by si to člověk nechal poslat, má že zákona nárok do 14 dnů zboží bez udání důvodů vrátit…

        0 0
        • mastihuba  

          Když nakoupis na kupkole tak si to taky zkousis už na poště? ;-)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Paja  

            Ne, to mi pošťák doveze do hokny :-P já jejich rozhodnutí akceptuju, s tím problém nemám, akorát si myslím, že si tím zbytečně škodí, kdyby tam ten prostor nebyl, tak neřeknu…

            0 0
            • pepek  

              A jak to děláš, když pošťák dojede do hokny dřív než ty?

              0 0
              • mastihuba  

                To se nemůže stát. :)ale předpokládám že si to jen po cestě do kanclu vyzvedne na vrátnici

                0 0
                • Paja  

                  …jasně, většinou pošlou den předem zprávu, tak pro jistotu nechám prachy vrátnýmu a pošťák může přijet třeba o půlnoci ;-)

                  0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • jeffino  

        hele když jsem tý babě řekl, že si jdu pro xt shimano kazetu desítkovou, tak na mě čuměla jak na ufona z cejlu, rozhodně je mimo a tuhle hoknu prostě nedává, možná za to ani nemůže, protože musí dělat deset profesí za jeden plat a takový podnikání se prostě vyplatí:), akorát o tom nasranej hanákův ksicht moc nevypovídal:)

        hadříky jsem zkoušel naposledy u svorady a taky to nějak nedopadlo:)

        naštěstí letos víc běhám než jezdím a běžci rozhodně nejsou takoví asociálové:-/

        0 0
        • pepek  

          A to logo na gatích se ti teda odlepilo samo, nebo jsi mu pomohl, abys to mohl vrátit?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • jeffino  

            hele ty jsi dobrej psychopat, si myslíš jakože chodím ztrácet čas po kšeftech kupovat hadry a pak je vracel, co bych jako z toho měl???

            ty kratasy byly fajn, super plínka na dlouhý švihy, ale za ty prachy jsem to odlepený logo prostě nezkousnul a oni se k tomu postavili jak se postavili.

            ty by jsi si takový kratasy za 3t nechal????

            0 0
          • jeffino  

            tobě by měli šluknout asi aji ten druhej bajk, aby jsi se trošku probral

            0 0
        • mastihuba  

          Tak ucenej z nebe nespadl ze. Většinou tam jen pozdravim řeknu číslo obednavky a po zaplacení odcházím. Na výdej zboží v esopu nepotřebuje vědět co je xt kazeta, ale kdo si pro ty zubaty kolečka přišel. Pak jen vemu dodak se jménem a tu věc co u toho leží. :)

          0 0
        • Člověk a jeho svět  

          A jakou? 11–32? 11–34? 11–36?

          Taky může být chyba na straně vysílače – si myslíš, jak jasně a srozumitelně říkáš svůj požadavek, a ona realita může být trochu jinde. Každopádně tomu tady dáváš grády a celkem bavíš.

          Jinak je otázka, zda by Hanák neměl být naštvaný i trochu sám na sebe. Ze začátku vydával i bez objednávky, bylo možné zkoušet oblečení apod. Snad aby neodradil zákazníky, kteří byli ve spojení s jeho obchodem zvyklý i na jistý servis. Nyní toto asi po dvou letech utíná, moc se mu to nedaří, a občas vrčí – my jsme e-shop…

          Trochu dolu šla taky nabídka např. v oblečení. Chápu, že Lissport přestal vozit do ČR Pearl iZumi a převzal to Paul Lange, který neví co by. Od Lanhgeho přestali brát skoro všichni. Ale je snad jiné řešení než prodávat pouze hadry Force.

          0 0
          • Polka  

            Ja to cely chapu tak, ze museli skrouhnout co se dalo, aby to financne ustali, takze i ta nabidka je misty dosti omezena, ale kdyz se casem zase zvednou tak treba budou moct tu nabidku postupne navysovat.

            0 0
        • Tris  

          Jdeš na výdejnu, nahlas jméno/číslo balíku a hotovo. Nikoho nezajíma, jestli sis koupil 10kovou kazetu nebo přehazovačku.

          0 0
    • Člověk a jeho svět  

      JE to e-shop. Tím je řečeno vše. Na druhou stranu, já jsem posledně v pohodě zkoušel, ale taky to byla Giro Aeon :)

      0 0
    • Luigi1  

      Absolutně nechápu, o co ti jde? Je to e-shop. Za mě vždy maximální spokojenost, s přístupem a hlavně s cenami. Seženou i to, co nemají v e-shopu a vždy za nejlepší cenu. Hlavně nechápu Tvůj poplašný nadpis, e-shop nekončí …

      0 0
    • Sidewinder  

      A to si jeste nebyl v KupKole :-) .. u dveri bez kliky je jen zvonek a mikrofon s cedulkou „hlaste cislo objednavky“. Za dvermi, kam se bez cisla objednavky nedostanes, najdes jen okenko jako na ulozne zavazadel na nadrazi a podobna je i obsluha.

      Na druhou stranu – maji spoustu veci skladem, odesilaji do druheho dne a ceny jsou leckdy o tretinu nizsi nezli v kamennem obchode.

      Nastesti ma clovek navyber a muze jit tam – i tam.

      0 0
    • mr.antik  

      tak končí nebo ne? Jsem to v tom chaosu nenašel…

      0 0
      • Luigi1  

        Nikdo nekončí…

        0 0
        • Pavel  

          Ne nikdo, ale ručník. Plus mýdlo, to taky končí… ;-)

          0 0
      • mastihuba  

        Konci u jednoho staromilce kterej má problém, pro všecky ostatní jede dál. Je to jak dybys volal do škodovky ze chceš tisícovku se kterou jsi byl 40 let spokojenej a oni ti řekli ze ti ji nedodaji ať s takovým požadavkem jdeš doprdele. :)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • nox159  

      neoprenove navleky na horni a dolni končetiny ???

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Mysee  

      Zatím jsem s nima neměl žádný problém, třeba rukavice jsem si tam v pohodě vyzkoušel. Tabulku jsem stejně měl zjištěnou z netu. Pokud chci něco rychle a nechce se mi platit za poštovný z KK tak je Hanák pro mě jediná volba v Brně. … zakládat si kvůli tomu profil mi taky přijde divný

      0 0
    • Polka  

      Ten zcela zavadejici nazev vlakna a spoustu chyb ve vlastnim textu sis mohl odpustit. Jinak s Velohanak zatim jen sama pozitiva. Pokud si chces zkouset hadry, musis jit do praveho cyklo-kamenaku.

      0 0
    • pepek  

      „neoprenové návleky na končetiny“ a dokonce i na sedlo měli nedávno v Lidlu. Zkus tam s přítelkyní zajít, možná něco zůstalo. Není zač.

      0 0
    • zbartos  

      Budu komentovat jen to, co zde ještě nezaznělo.

      Milan Hanák ví o tom, že se jeho zákazníkům moc nelíbí místo, kde teď sídlí a řekl mi, že v dohledné době plánuje přesun na lepší místo.

      Jak je vidět i na tomto příkladu, Milan naopak k zákazníkům přistupuje VELMI LIDSKY, o jejich názory se zajímá a snaží se jim vyjít vstříc.

      P.S. Ta „paní u pultu“ je jeho manželka.

      0 0
      • Patar  

        Na doplnění:

        Milan Hanák je jeden z nejsolidnějších lidí v oboru. Název zakladájícího vlákna lze také posuzovat jako poplašnou zprávu , kvalifikovanou jako trestný čin. Nejsem právník , ale takto to vidím.

        0 0
        • StuntJ  

          Blbost

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • felix.org  

          Ale jo, aspoň ty dva roky bych mu dal :-D

          § 357 t.z.

          (1) Kdo úmyslně způsobí nebezpečí vážného znepokojení alespoň části obyvatelstva nějakého místa tím, že rozšiřuje poplašnou zprávu, která je nepravdivá, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti.

          (2) Kdo zprávu uvedenou v odstavci 1 nebo jinou nepravdivou zprávu, která je způsobilá vyvolat opatření vedoucí k nebezpečí vážného znepokojení alespoň části obyvatelstva nějakého místa anebo bezdůvodnou záchrannou práci integrovaného záchranného systému sdělí soudu, orgánu Policie České republiky, orgánu státní správy, územní samosprávy, nebo jinému orgánu veřejné moci, právnické osobě, fyzické osobě, která je podnikatelem, anebo hromadnému informačnímu prostředku, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo zákazem činnosti.

          (3) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel potrestán,

          1. spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 nebo 2 opětovně,
          2. spáchá-li takový čin jako člen organizované skupiny,
          3. způsobí-li takovým činem značnou škodu,
          4. způsobí-li takovým činem vážnou poruchu v činnosti orgánu státní

          správy, územní samosprávy soudu nebo jiného orgánu veřejné moci, nebo,

          1. způsobí-li takovým činem vážnou poruchu v činnosti právnické nebo

          fyzické osoby, která je podnikatelem.

          (4) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán,

          1. spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 nebo 2 za stavu ohrožení státu

          nebo za válečného stavu, za živelní pohromy nebo jiné události vážně ohrožující život nebo zdraví lidí, veřejný pořádek nebo majetek, nebo

          1. způsobí-li takovým činem škodu velkého rozsahu.
          0 0
        • Člověk a jeho svět  

          Ale prosím tě… :)

          0 0
        • AsiJura  

          .

          0 0
      • StuntJ  

        jo to se leccos vysvětluje, zvláště její úžasný a vstřícný přístup k zákazníkům …

        0 0
      • Člověk a jeho svět  

        A to nové místo bude hodně fajn :)

        0 0
    • daymaker  

      to jsi se zaregistroval kvůli tomuto příspěvku? nemáš náhodou další shop naproti? :-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Martin23  

      Budu tu reagovat na příspěvky a na podstatu proč jsem psal.

      Oficiální text na stránkách obchodu:

      Velo Hanák.cz – založeno 1990

      Velo Hanák.cz je tradiční odborný a spolehlivý online cyklo obchod v Brně.

      Naše motto: Sami na kole také jezdíme, proto rozumíme požadavkům většiny cyklistů. Věříme, že porozumíme a vyhovíme i Vám.

      Vyjádřil jsem svůj názor. Nespokojím se s přístupem obchodů, že se řídí vše podle ceny. Je to určitá krátkozrakost. Zvláště u obchodu, který byl založen na úplně jiných ideálech, než jak se teď prezentuje. Netvrdím že tu nejsou tlaky konkurence, ale tohle je nejjednodušší řešení, které vypovídá o hodnotách společnosti. A cestě hledat momentální nejpoddajnější řešení. Stále mám za to, že odborný a lidský přístup je u takových prodejen zásadní. A argumentovat je to levné, tak co chceš, či já odborné rady nepotřebuji, vím co chci, stačí mi automat kde zadám číslo a vypadne produkt…atd.

      Na řemeslo se zapomíná.

      Přemýšlím o obsahu né fasádě.

      Jestli obchodu záleží na zákaznících, tak se zajímá o zpětnou vazbu. Né že jen prodá, ale jestli zákazník to zboží používá a je s ním spokojen. Né že mu nesedí, nepoužívá a nezabývá se komplikovaným vrácením. Proč přece? Bylo to levné. Co na tom že to nepoužiji. Levně jsem koupil.

      Kolo si kupuji aby mi sedělo, bavilo mě a hlavě na něm jezdil. Né se na něm trápil. Nebojím se zeptat na kvalifikovanou radu prodavače,(protože jsou profíci a zabývají se tím každý den), a to si nemyslím že jsem v tomto odvětví úplný nováček jako na této diskuzi.

      A nebo je vše jinak. A ze sebe vydal jen planý výkřik:)

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • RomanH  

      Hodne blbej nazev vlakna. Hanaka povazuji za solidniho cloveka a pokud neco shanim, prvne se koukam k nemu. Sortiment je sice po strance znacek misty omezenej, ale zaklad je slusnej. Uvedom si, ze je to v prvni rade e-shop. Je pravda, ze prevlikaci kabina by tam byt mohla, ja si naposledy zkousel capaky na chodbe, ale zase uplne na pohodu – nedelali mi zadne problemy a pani mi podala obe velikosti. Ono by to mozna chtelo slyset i z druhe strany.

      0 0
    • petrun  

      Kupovat hadry v e-shopu je hloupost a co se týče komponentů nemá Velohanák absolutně žádnou chybu. Nakupoval jsem u něj, nakupuju a nakupovat budu!

      0 0
      • Tris  

        Jiz nekolik let kupuji veskere obleceni pres e-shopy a zatim jsem nemel jediny problem, takze si nemyslim, ze je to hloupost. Jinak to OP: priste si zavadejici nazev tematu odpust a v e-shopu necekej sluzby jako v kamenem obchode.

        0 0
    • Jaroslávek  

      Ufff, to jsem se lek.

      0 0
    • Dejv94  

      Mě málem trefil šlak při čtení titulku. Nakupoval jsem tam mnohokrát, nikdy žádnej problé, dokonce i reklamoval a nebyl problém.

      Je to e-shop a jestli čekáš, že ti ze skladu donese návleky aby sis je zkusil, tak sory ale to jsou služby kamenných obchodů, ne výdejny eshopu.

      Budu tam nakupovat dál!

      0 0
    • obda  

      Už to tady padlo vícekrát, ale ještě jednou a polopaticky:

      1. je to eshop se servisem, už nějaký ten pátek
      2. v eshopu se objednává na dálku
      3. doručení pak poštou/zásilkovou službou/vyzvednutí na

      výdejním místě

      Pokud ten tvůj výtvor dobře chápu, tak jsi tam chtěl nakoupit jako v kamenném obchodě. To jsi měl přijít o pár let dřív, nebo taky zvolit jiný obchod. Připadne ti opravdu strašně divné, že v eshopu nedostaneš rozsah služeb kamenného obchodu (typicky právě nákup bez objednávky, nebo zkoušení zboží)? Jak by pak mohli mít eshopové ceny, když jim vzroste potřeba personálu (například zkoušené věci je nutné donést/odnést/znovu zabalit, kompletování zakázky hned a ne až vyjde řada na objednávku ve frontě …) Ještě jednou – na Špitálce NENÍ prodejna, jen výdejní místo a servis.

      Že skončila kamenná prodejna je škoda, minimálně já jsem tam moc rád nakupoval a posílal jsem tam všechny známé, kteří kolům moc nerozumí a potřebovali poradit a nakoupit za rozoumnou cenu. Velkým plusem byl právě přístup k zákazníkům – na rozdíl od spousty jiných obchodů nedělali blbce z lidí, kteří kolům nerozumí a jdou si koupit jen jednu duši nebo nejlevnější přehazovačku.

      Na druhou stranu asi nebude žádná legrace udržet v době eshopů malý obchod s kvalitním personálem a rozumnými cenami, který se neorientuje jen/především na drahé zboží s vysokou marží. Právě u Hanáka jsem byl několikrát svědkem scénky „nechám si všechno od prodavačů dopodrobna vysvětlit, vyzkouším, a pak koupím o malinko levněji na eshopu“ :(

      A aby nedošlo k mýlce – ve stávajícím eshopu nakupuji stále, bez problémů, a rád ho každému doporučím :) A přístup vždy lidský :)

      BTW jestli tvůj ústní projev je podobně kultivovaný jako ten písemný, tak bych rád slyšel tu verzi z druhé strany ;)

      0 0
      • Lada,s  

        +1

        0 0
      • joudys  

        on to stejně nepochopí, protože mu na výdejním místě nedali tabulku velikostí návleků, což je ******* jak sviňa, takže je to potřeba pořádně rozmáznout na BF

        každopádně za mě Hanák jeden z nejsolidnějších co znám, vždy dobrý přístup, titulek mě taky vylekal

        0 0
    • HonzaRez  

      Takže jestli to chápu správně, měl pak Hanák prodejnu se zaměstnanci a spoustou zboží a teď má kamrlík se sympatickou manželkou a s objednávací konzolí (s uindousy…)…?

      Zaměstanci se asi šli pást a zákazníci, kteří byli zvyklí kupovat a zkoušet věci v krámě, půjdou ke konkurenci…

      Inu taková je doba…

      0 0
      • Jaroslávek  

        Jasně, odbory na něj !

        0 0
      • mr.nikdo  

        Jasne. O jednom ted psal.

        Pustil ho dokonce na dovolenou!

        0 0
      • Lenka.05  

        Zaměstnance poslali na pastvu zákazníci, co si přišli do kamennýho krámku ošmatat a vyzkoušet zboží, vytahat rady z personálu a pak si ty věci objednat někde v eshopu. Pak jsou nervozní z toho, že eshop neposkytuje služby kamenného obchodu.

        0 0
      • jIrI___  

        Bohužel je to přesně tak, jak píšeš. Holt dnešní pokřivená doba…

        0 0
      • joudys  

        nevím kolik měl před tím a aktuálně zaměstnanců, ale minimálně dva si s sebou přetáhl z kaměňáku, možná všechny, hlavně toho vyššího silnějšího, který je nejvíc v pohodě a vždy v přístupu k zákazníkům perfektní, tam je pokud vím stále, takže podle mě v mezích možností byl vstřícný i ke svým zaměstnancům

        0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Škoda, že se kde kdo vyjadřuje k něčemu, o čem ví kulový. Jsi úplně mimo, tak to nebylo a není :)

        0 0
    • Schoscha  

      S nákupy u Hanáka mám veskrze dobré zkušenosti.

      Zamysli se, jestli nevyzařuješ nějakou negativní energii, když si za chvilku nakupování nakazil obsluhu i další zákazníky. :-)

      Zamkni to tady a nekal vodu!

      0 0
    • borda  

      Zkus si takhle na takovejhle „nakup“ do e-shopu zajet do kupkola. Tam te bez objednavky ani nepustej dovnitr.

      0 0
    • Excel  

      Spletl sis eshop s kamennou prodejnou, což tě frustrovalo a tím ti nedocvakl ten rozdíl. Dál už se to vezlo. ;-)

      0 0
    • pepek  

      Eshop s výdejem ve městě a ještě tam můžeš pohodlně zaparkovat. Ceny: günstig. Co víc by sis přál? Vadí ti i pár schodů?

      0 0
    • karliner  

      Koukám, že tady se to zvrhlo v tvrdý boj brňáků, co u Hanáka slevu mají proti těm, co ji u něj nemají :-)))

      0 0
      • rock  

        Nejsem brňák, nemám u Hanáka slevu, od té doby, co nemá kamennou prodejnu, tam vlastně ani moc nenakupuju – a stejně myslím, že zakladatel vlákna je za vola. Prostě je (tragi)komický, jak od výdejního místa eshopu žádá služby kameňáku a tluče pěstičkami do země, že je nedostává.

        0 0
      • mastihuba  

        tak je to to samý jak když tu někdo napiše že hnoj je … a ozve se tu mrak spokojenejch zákazníků. Moc nechápu lidi co si potřebují takhle plivnout.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Milanvelo  

      Dobrý den.

      Respektuji Váš pohled na věc, i když přiznám, že ten titulek, který jste použil je z mého pohledu opravdu až příliš sugestivní a hlavně, objektivně vzato, velmi, opravdu velmi zavádějící.

      Chápu, že na Vašem zděšení určitě mám lví podíl i já, protože jsem možná nedostatečně vysvětlil Vám všem, kam naše firma směřuje.

      Tak využívám této možnosti a pro ty z Vás, koho to zajímá popíšu pár posledních let naší činnosti a hlavně mého rozhodování.

      Po roce 2008 jsem víc než kdykoliv jindy začal pociťovat, jak pro většinu z Vás je cena stále důležitější faktor při výběru zboží. Ostatně stejně to cítím i já, když jsem v roli zákazníka.

      Když jsem s Vámi hovořil, tehdy ještě na naší kamenné prodejně, vždy mě Vaše reakce v tomoto pocitu jen utvrzovaly. Zároveň jsem si uvědomoval, že většina z Vás, našich štamgastů, ví co chce.

      Tehdy jsem pochopil, že jediná možná cesta, jak Vám nabídnout nižší ceny je změnit formu prodeje – nebudete v cenách zboží platit drahé obchodní prostory, nebudete platit nás za to, že na Vás čekáme za pultem, nebudete nás platit za to, že ometáme prach z vystaveného zbo­ží.

      Ačkoliv jsme měli vedle kamenné prodejny i e-shop, s provozování e-shopu jsme neměli vlastně žádné zkušenosti.

      Změnit fungující kamennou prodejnu na e-shop ze dne na den bylo příliš riskantní a tak jsme otevřeli elektronický obchod s vínem – Vinotéku. Manželka pochází z vinařské rodiny, vínu rozumí a tak se pro nás Vinotéka stala nejen učební pomůckou v elektronickém obchodování, ale také doplňkem v zimních měsících.

      Přerod firmy Velo Hanák na e-shop započal v roce 2010 a v roce 2011 jsme se přestěhovali do jiných prostor. Levnějších, lépe dispozičně řešených a hlavně s dostatkem parkovacích míst pro Ty z Vás, kdo přijedete autem.

      Parkování na Křenové, to byla hrůza, že?

      3.října to bude přesně dva roky, co jsme se stali čistokrevným e-shopem.

      Jaký je náš cíl dnes? Nabízet Vám co nejlepší poměr v ceně zboží, ceně dopravy a dostupnosti zboží.

      Pracujeme na tom opravdu usilovně. Možná jste to ani nepostřehli, ale oproti roku 2011 jsme výrazně snížili maloobchodní ceny, zlevnili dopravu a více jak 4000 položek máme trvale skladem.

      Právě připravujem přechod na nový skladový systém, který nám od příštího roku umožní spolehlivě nabízet ještě více produktů za ty co možná nejlepší ceny.

      To jsem se rozepsal, že?

      A tak snad jen pár vět na závěr.

      Ještě jednou Vám všem děkuji za vyjádření v této diskuzi. Rozumím Vám, kteří se nechcete smířit s tím, že již nejsme kamenná prodejna s tím servisem, jaký jsme kdysi nabízeli a Vám, kterým se náš model prodeje líbí slibuji, že nás tu budete mít i nadále a že Vám příští rok zase nabídneme něco nového a lepšího.

      Milan Hanák

      0 0
      • mr.nikdo  

        Hezky :-)

        0 0
      • maajkee  

        Škoda, že cena je rozhodující faktor.

        0 0
        • mastihuba  

          myslel jsem že právě ty tu platíš za cenokaze. Nebo už jsi postupem času zjistil že válčit pouze cenou není to pravý ořechový a že se s cenama mezi sebou utlučete navzájem?

          0 0
          • karliner  

            Tak když má solidní přísun hodně levnejch dílů…

            0 0
          • maajkee  

            Já nikde na žádným shopu neprodávám levný věci alá kupkolo.

            Jediný, že možná si říkám třeba méně peněz za zapletení kol než někdo jinej třeba z Prahy, ale to bych neřekl, že je cenokazectví. To je o tom, jak si kdo cení svojí práce a za kolik je ochotnej pracovat.

            Jinak třeba krosový kolo podle mě dokáže levněji nabídnout Scalar, takže taky žádný cenokazectví :)

            0 0
            • mr.nikdo  

              Ta posledni veta (… krosovy kolo podle me dokaze levneji nabidnout Scalar…) zacina smrdet nejakou nekalou smlouvou o kartelove dohode :-D

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • jIrI___  

            Si vzpomínám, jaké „pěkné“ maily od konkurence chodily bývalému spolubydlícímu provozující eshop s vodníma dýmkama a příslušenstvím, když snížil cenu 50 g tabáku o 2 Kč… :D

            0 0
      • kmfdm  

        +1

        naprostá spokojenost

        /jen vám dneska nějak blbnou stránky/

        0 0
        • bochov  

          Ja vesměs veškere nahradní díly nakupují na internetu a vůbec mne nezajíma odkud pocházejí a nakolík je prodej tzv.OEM ferovej nebo ne to nechavam na prodejci.Pokud potřebují nějaky díl akutně tak si zajdu do obchodu.Před lety jsem v jednom kamenaku kupoval tři kola a byl jsem važeny zákazník ted jsem u jednoho potřeboval preventivně vyměnit kapalinu v brzdách a víceméně mne poslali do ******,že nemají čas a od te doby si z chovaním při nakupech nedělam hlavu a vesměs používam kupkolo a jsem spokojeny.Prodej kol mne neživí a servismeny na kolo nepotřebují kolo není žadna složita mechanika jako např. auto.

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Potřebovals vyměnit kapalinu, ale poslali tě někam, jelikož neměli čas. Ale servis nepotřebuješ, protože kolo není složité. Celkem protichůdná tvrzení.

            0 0
            • nox159  

              bezna hlaska zakazniku kolem 40–50ti… ja to vsechno umim, udelal bych si to sam ale nemam na to cas, a mate to drahe udelal bych si to levneji a kdyz neni cas to vzit, tak jsou z toho na prasky ze nebudou moc jezdit :D

              0 0
            • bochov  

              Zvladnout bych to zvladl,ale nemam ten bazmek na Avidy.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • Milanvelo  

      Mnoho z Vás nám včera vyjádřilo podporu v této diskuzi.

      Velmi mnoho z Vás nám včera vyjádřilo důvěru tím, že jste si u nás objednali zboží.

      Děkujeme Vám všem.

      Milan Hanák

      0 0
      • karliner  

        Měl by ses podívat do Desatera tohoto fóra, kontaktovat agenturu a zaplatit ji za reklamu, kterou sis tu udělal.

        0 0
        • Polka  

          Vstals levou nohou?

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Proč, v podstatě má pravdu.

            Na lokální patriotismus se vyprdni.

            0 0
            • Polka  

              Milan Hanak tohle vlakno nezalozil, pouze reagoval na nespokojeneho zakaznika, ktery mu timto vlaknem udelal reklamu sam, tak nereste pi*oviny ;-)

              0 0
              • karliner  

                Ano. Založil ho nějaký Martin23, půl hodiny po registraci :-)))

                Slyšel jsi někdy výraz guerilla marketing?

                0 0
                • Člověk a jeho svět  

                  Neblázni, tazatel si postěžoval a pak se ještě zeptal, to je takové milé ;)

                  Jak se díváte vy bajkeři na přeorientování obchodu a na jejich přistup k zákazníkům?

                  0 0
                  • Milanvelo  

                    Co vlastně v tomto vláknu považujete za reklamu?

                    0 0
                    • Člověk a jeho svět  

                      Já osobně ten váš druhý příspěvek o spokojených zákaznících, co včera objednali. Ale taky mi to je celkem fuk, už zde byly daleko horší věci. Spíš si jen myslím, že váš obchod to moc nemá zapotřebí, což potvrzuje celé toto vlákno ;)

                      0 0
                • mr.nikdo  

                  Spis: Negativni reklama :-P

                  0 0
                  • nox159  

                    myslis to o te neschopne podavačce ? :D

                    0 0
                    • roman 3D  

                      ale zase třeba umí vařit a stará se dobře o děti

                      0 0
                      • Milanvelo  

                        Rozumím, tomu, že oba píšete s nadsázkou, ale nedá mi to, abych nereagoval.

                        Ta paní, která nebyla podle Martinova vkusu, je moje manželka. Spolu se mnou se pohybuje v cyklistice od roku 1986.

                        Zažila začátky MTB v ČR, začátky celoodpružených kol, vyzkoušela a projela si mnoho nejrůznějších kol. Kromě svých vlastních i stovky testovacích od nejrůznějších značek.

                        Dost možná má na kole najeto víc, než mnoho z Vás.

                        Kolům rozumí a cyklistikou žije.

                        Základní problém vidím v tom, že Martin hledal kamennou prodejnu a my jsme již dva roky e-shop. Fungujeme zcela jinak než Martin chtěl a než potřeboval.

                        Až bude Martin chtít nakupovat v e-shopu, rádi jej u nás uvidíme.

                        Milan Hanák

                        0 0
                      • mr.nikdo  

                        A rozumi vinu :-).

                        A jak psal Milanvelo jezdi jeste na kole.

                        Takze to je proste slepa zavist!

                        0 0
                        • soc  

                          A zeby sem nekdo hodil odkaz na tu vinoteku, to ne… a zrovna mame takove krasne obdobi… a nejak na me padla zizen :-D

                          0 0
                          • rock  

                            No nevím, když si nacvakáš do seznamu milan hanák vinotéka, tak na tebe vykoukne jako první nereklamní výsledek.

                            A fakt doufám, že mne nějakej exot nenařkne z reklamy. Pokud ano, tak si asi budu muset jít ukecat nějakou provizi, aby to bylo oprávněný :-)

                            0 0
                            • soc  

                              Tohle reseni me samozrejme taky napadlo, nicmene ve srovnani s rychlosti reseni problemu na BF je to zbytecne zdlouhave :-D

                              0 0
                          • felix.org  

                            Takže toto vlákno byl geniální tah :-) Zvednou se tržby na kolech i vínech. Do té vinotéky už taky koukám a určitě s iněco objednám, když to mám za rohem :-)

                            0 0
                            • Delkim  

                              taky se přidám jako správná ovce a už taky koukám co tam mají za vína :)))

                              0 0
    • nox159  

      bychto zamkl, vlakno a buzetantech bylo lepsi tohle uz je nuda :D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.