Dobry den.pred mesicem a neco jsme synovy s muzem koupily v Decathlon kolo.bylo ve sleve,tak jsme si rekly nez bazarove,to radeji nove za skvelou cenu.Syn ho dostal,byl nadseny,sly jsme ven,jel na nem chvili a neskutecne spadl,odrena brada,ruka,noha(jeste ze mel helmu!!).Kolo melo chranic retezu,ktery se SAM nevime jak,ohnul do prostoru slapek,a jedna se zasekla a kluk nam prelitl.Kolo jsme daly k reklamaci,bylo ani ne tyden koupene!!tam ho prijaly s neskutecnym chovanim(jedna pokladni rikala druhe pred nama,nic s nima neres,na nic se neptej,vem ho do reklamace).my se teda ptaly hned proc nechteji nic vedet,oni ze at to zapisem do reklamacniho papiru,kolo prevzaly,my vyplnily reklamaci s tim,ze do 30 dnu nam zavolaji,bud ze to bude vyrizene nebo ze kolo vymeni nebo penize.v sobotu to bylo onech 30 dnu.protoze se to ale vztahuje k nejblizsimu pracovnimu dnu,byl to vcerejsek.dnes jsem volala ze jeste nevolaly,tudiz reklamaci nestihly a chci odstoupit od smlouvy(nutno dodat,ze jsem volala minulou stredu jak to s kolem vypada a rekly mi,ze se reklamace stale vyrizuje) pani mi do telefonu ale rekla,ze se tato zavada jako reklamacni neuznava,ze by muselo do servisu.na mou otazku proc teda do servisu nebylo odeslano a co dal,rekla ze musim prijit a resit to s manazerem..sama tam nepujdu,aby se mnou nezametly,takze pockam na muze az prijede ze sluzebni cesty..Jak postupovat?vubec se mi toto zachazeni a chovani nelibi.Dekuji za jakoukoliv radu..