Oduvodneni nalepky 2000 liber?! Jake pouziva pruzeni? Zkusenosti?
Oduvodneni nalepky 2000 liber?! Jake pouziva pruzeni? Zkusenosti?
1700/2000 euro ne liber
Me na tom neprijde nic zvlastniho az na to ze se musi kazdejch par hodin odvzdusnit. To samy mam na motorce a klidne bych se bez toho odvzdusnovani obesel
je tam pruzina, za tu cenu by mela bejt titanova. jinak nic prevratnyho co se tyka techniky (otevrena lazen) cena bude vysoka kvuli malejm seriim, preciznimu zpracovani a pouzitejm materialum.
40ka fox je technicky na vyssi urovni podle me (uzavreny system tlumice)
Tak jsem konečně včera projel bráchovu Bos Ndee a zatím tedy bos opravdu nemá konkurenci. Tam kde je u jiných vidlic cítíte hranku než zajede do zdvihu není u téhle vidle nic. Prostě jenom žere. Na parkáči má totem lepší chod, ale v terénu je to přesně na opak. Chce si to pohrát s nastavením a vychytat kompresi, aby člověk furt nechodil po dorazech, ale díky velké šířce nastavení to není problém. Trochu mě zarazilo, jak komprese ovlivňuje odskok( dost citelně) Takže ladění je na dýl. Opravdu jsem ještě nejel nic lepšího. Polyká od malých kamínků po šutry jako by se nic nedělo. Ještě si jí hodím na mé kolo, aby bylo srovnání úplné, ale pak mu jí asi nebudu chtit vrátit:)
Jak se to děje, že komprese ovlivňuje odskok?
To nevím. Nikdy jsem jí neměl rozdělanou, ale u marzocch to dělá taky. Jen míň.
Kura, hoši, jak vy to poznáte, rišpekt vám, já jak hrčím z kopce tak jsem rád že trochu vidím kudy mám jed a ještě abych stíhal nějaké drobné rozdíly v chování vidle, to nedám.
Cože? Jako, že nepoznáš, že když přitáhneš kompresi(u této vidle, dělala mi to i Z1 RC2), tak se ti vidlice vrací pomaleji a to i tak že to vidíš okem na parkáči.
Toho jsem si nikdy nevšim, jdu to zkusit.
Tak boxxer mi to nedělá.
Totem mi to taky nedělá. Píšu MZ:)
O.K. Jen jsem se divil, že to vůbec nějaké vidle dělaj.
Je nějaká možnost koupit v ČR oficiálně sjezdového BOSe? A servis bude možný asi jen v Německu, že? Ani nesháním tu jejich novou upside down, ale prostě klasiku, všechny ostatní sjezdové vidlice jsou beztak drahé a navíc škaredé :-(
V ČR jsem nesehnal, tak jsem bral přímo ve Francii. Kdybys chtěla skoro nového, tak se ozvi do SZ. Jezdil jsem na něm jeden prodloužený víkend než jsem sehnal FOX40.
A myslíš, že Fox je lepší? Já nejela samozřejmě ani na jedné, znám pouze boxxera. Bos neoservisuju nikde, Fox v Písku, kde už nemám na to, se s nimi dohadovat, tak asi to zase zůstane u boxxera, i když je teda pekelně šerednej s těma černýma nohama :-(
Jestli je lepší (zatím) netuším – teprve dnes ráno jsem foxe vyzvedával na poště, ale se všemi vidlicemi s RC2 patronou jsem byl spokojený. Na Boxxerovi mě štvala nemožnost nastavení HSC (měl jsem Charger + pružinu), jinak ale chodil moc pěkně.
Každopádně servis si řeším sám a pokud je Idylle vevnitř stejný jako Deville, tak je servis ještě jednodušší než u Boxxera. De-facto jen vyliješ olej, namažeš a naliješ nový. Jediné co můžeš pokazit je množství oleje…
Aha, dík. No musím to probrat s manželem, já to servisovat nebudu :-)
To nastavení HSC bych taky ráda zkusila, ono to pak chodí lépe na roletách, že? Na svém boxxerovi mám vzduchový kit a chodí moc pěkně, tentokrát bych objednala world cup a ten už by měl mít také lepší tlumič.
HSC „přitvrdí“ vidli při velké ráně, dropy…takže teoreticky bude na roletách vidle přítulnější, protože ji můžeš mít celkově měkčí, ale záleží spíš na nastavení LSC
Jj ovlivníš tím chování při rychlých rázech (kořeny, rolety, dropy…).
World Cup má Charger Damper tj. jen nastavení LSC a odskoku.
No nastavení jenom LSC mi občas vadí i na té Maruně co mám, i když ta vidle jinak chodí moc pěkně.
Jestli ti HSC funguje už na kořenech a roletách tak děláš něco špatně, a strašně tě to musí mlátit přes pracky. Tohle se řeší právě naopak povolením LSC, za cenu toho, že se vidle více boří do zdvihu. Nevím, kdo by si dobrovolně dojebal vidli, ať jako ten bordel nežehlí
Já netvrdím co má jak nastavit, jen kdy funkci HSC může pozorovat tzn. při rychlých rázech (i když to označení „rychlých“ je scestné, protože je to spíš o tlaku).
Roleta není úplně správný příklad pro ilustraci, ale může si to představit jako by vletěla ve velké rychlosti do obrubníku, kamenu nebo třeba kořenu. Ano, když bude mít LSC hodně povolenou a HSC naopak utaženou, tak se jí HSC na kořenech a roletách opravdu nezapojí. O tom kdy se HSC zapojí tedy rozhoduje nastavení obou kompresí v kombinaci s rychlostí nárazu. Třeba na Auronu utažení HSC už dost ovlivňovalo citlivost, takže jsem ji vozil jen pár kliků a na kořenech se zapojovala už poměrně často. Pak ale šla vidle relativně snadno na doraz na skocích, takže jsem ji musel utahovat i na úkor citlivosti.
Aspoň to jsou moje zkušenosti. Pokud je to blbě, tak se rád nechám poučit.
Jo ale nechat si vyměnit futra je trochu jiný vesmír:)
Jo, futra bych si nechal udělat. Ale zase je neděláš každý rok a popravdě většinou mi tak dlouho vidle/kolo doma nevydrží :)
BOSe umi kluci v shock therapy… u vzduchovych s otevrenou lazni je to jednoduche.. jeno tevres.. vycistis.. nalijes olej.. a vice mene hotovo