Řeším novou vidlici na DH a tak trochu řeším dilema, kterou…
Boxxer R2C2, FOX 40, Marzocchi EVO Ti, BOS Idylle…
Jezdil jsem 2010 Foxe 40 rc2 a docela spokojenost, akorát gufera pořád tečou a citlivost na menší nerovnosti by mohla být lepší. Jestli se to změní u 2012 s SKF guferama netuším, ale s tou citlivostí docela pochybuji, tam je limitem ten průměr lešeňových trubek. Tady ale vím, do čeho jdu a technicky Foxu nelze nic vytknout. Tuning uzavřené patrony bez problémů, díly dostupné, Švec funguje.
Boxxer R2C2 je údajně citlivější než FOX, ale jezdil jsem na starším 2010 a po dopadu jsem si připadal, jako bych doskočil na přefouknutej balón -dosti podivná HighSpeed komprese. Zajímalo by mě, kam se posunul R2C2 2011–12. Lehce mě odrazuje dostupnost dílů, kdy kamarád řešil 1/2 roku vysokou korunku u Žitného. Nevím, jestli je patrona plně laditelná(výměna planžet). Komprese určitě, nevím jak odskok.
Marzo EVO Ti 2012 je kupodivu na webu chválená. Měl jsem kdysi 2008 888 RCV a to bylo ýbršlecht. Údjaně se zlepšili. Otevřená patrona, laditelná komprese. Informace se rozcházejí v odskoku, který má pro rok 2012 být přes planžety, narozdíl od loňského modelu, kdy to bylo přes díru :o)))) Planžety na odskoku nejsou potvrzené a jestli jsou vyměnitelné taky taky ne. Dostupnost dílů neznámá…
BOS Idylle je velká neznámá exotika. Otevřená patrona, potřeboval bych vidět pajšl. Jak je to s dílama opět netuším.
Když zvážím to, co jsem právě napsal, tak mi vychází Fox, nebo Boxxer. Potřeboval bych názor někoho, kdo obě jezdil. Hanz???