Ahoj,
z předního kola se mi ozývá divný zvuk, jakoby rezonující, tak od 10 km/h výše. Mě se zdá, že je to valením, profilem pneu. jak vjedu do terénu, tak nic. když kolo přetočím a rozpohybuju taky nic.
díky za rady
Ahoj,
z předního kola se mi ozývá divný zvuk, jakoby rezonující, tak od 10 km/h výše. Mě se zdá, že je to valením, profilem pneu. jak vjedu do terénu, tak nic. když kolo přetočím a rozpohybuju taky nic.
díky za rady
chvíli jsem myslel, že je to třením kotouče o destičky, ale to sem kontroloval a ten zvuk ani na toto nesedí. Pak jsem myslel, že mam kolo špatně upnuté, protože rychloupínák dovolí různé sevření.
pokud je to pneu, co s tim? pomůže jiný tlak? ten zvuk je při vyšších rychlostech dost hlasitý
Mě pláště wtb někdy i vibrovaly takže je to asi pláštěm. Tlak bych neměnil, ovlivnilo by to vlastnosti v terénu. Spíš si budeš muset zvyknout nebo koupit jinej plášť.
mam tento plášť
WTB Wolverine 1,95“ Comp
Taky to může být jemně cinkající kotouč, který cinká právě kvůli pneu – vibrace. V terénu to nedělá.
Přiživím se tady..Na kotouči sem vyměnil torx šrouby s malou, placatou hlavou za klasické imbusy a najednou mi kotouč cinká. Nikdy předtím to nedělalo. Nějaké nápady? :) Nic jiného jsem na kole nedělal..
Máš špatně seřízený třmen, chce ho vystředit.
Třmen je vystředěný dobře, stejně si pořád cinkne, ale spíše jako by do toho vrazil pořádný šutrák, a ne cinknutí :D
(P.S. Deorka 2012,takže malou mezerou to nebude)
Necinkkne Ti semtam při průhybu vidle do strany hlavička šroubu do adaptéru třmene brzdy? Imbusové hlavičky bývají vyšší než torx.
ale proč to nedělá v terénu nebo když kolo nadzvednu a roztočim. ale jak jsem na silnici a na krásně hladký silnici, tak je ten zvuk vážně dost silnej
ale proč to nedělá v terénu nebo když kolo nadzvednu a roztočim. ale jak jsem na silnici a na krásně hladký silnici, tak je ten zvuk vážně dost silnej
ale proč to nedělá v terénu nebo když kolo nadzvednu a roztočim. ale jak jsem na silnici a na krásně hladký silnici, tak je ten zvuk vážně dost silnej
Tak sis odpovedel a muzes to zamknout:)
takže se musim smířit s tim zvukem. a proč mi to nedělá na zadním kole, kde je ten samý plášt? neřeku kdyby to dělalo při nějaký rychlosti, ale jak jedu trochu víc než 10 tak hned ten zvuk
Pokud mas dobre serizeno, kotouc rovny, tak to opravdu muze byt rezonance zpusobena vzorkem plaste, ktera se projevi pri urcite rychlosti. Na mekkem, ani kdyz kolo neni v kontaktu se zemi se to neprojevi, nema jak.
Vzadu casto byva mensi kotouc a taky je zadni stavba pevnejsi, takze vzadu to nedelava.
Muzes zkusit nasadit plast s jinym vzorkem, nejlip, aby byl souvisly, proste bez mezer mezi spalky.
a taky od zadniho kola ten zvuk nechavas za sebou, kdezto do toho od predniho vjizdis. ;-)
při překročení zvukové bariéry hrozí vibrace a skoková změna reakce stroje na řízení.
a nemůže to být i něco jiného, co se rozvibruje od pláště? třeba kotouč? Brzdy mam Tektro Draco
Mohou to být už jen mravenci
Bude to plášť. Tohle mi kdysi dávno dělal WTB Velociraptor…než se trochu ojel. Též vpředu.
Myslím si, že tohle se nedá nijak specifikovat, podle mě to zapřičiňuje skladba vzorku, směsi pneu, povrchu, kdy při těchto kombinacích může vzniknout rezonance, která rozvibruje co já vím, třeba výplet (atomy kovu drátů :-).
no nic já jsem s pláštěm jinak spokojen, dneska sem si v tom bahně zas kolikrát řekl a i při sjezdech, že je po mě, ale drží dobře. jen jak vlítnu na silnici a na hladkou silnici, tak hned ten odpornej zvuk, i když dneska jak pršelo tak to bylo o dost lepší. Dneska mě zas trápil sajrajt z bahna na zadním kotouči, který drhnul. kolo jsem oplách hadicí ale ten sajrajt nemůžu dostat pryč.
Zkus si od někoho pujčit jiný přední kolo a bude jasno :)