Dobry den, pred 14 dny jsem objednaval nejake komponenty z dx a ted mi neprisli vsechny. Velka svitilna, to nejdrazsi z objednavky, neprisla. Muze se stat ze to poslali na dvakrat? Vsec jsem platil pres paypal… Dekuji Moc za odpoved
Dobry den, pred 14 dny jsem objednaval nejake komponenty z dx a ted mi neprisli vsechny. Velka svitilna, to nejdrazsi z objednavky, neprisla. Muze se stat ze to poslali na dvakrat? Vsec jsem platil pres paypal… Dekuji Moc za odpoved
To se mi stalo také. Objednával jsem 4 věci. Poslali 2 a zbytek poslali asi za 3 týdny. Zboží nejspíš neměli skladem. Ale chodí na to upozornění na mail o stavu objednávky. Včetně toho, že poslali jen část a druhou pošlou, jak to budou mít.
pokud je status full shipment, tak asi udělali chybu ve skladu
myslím, že kdyby posílali po kouskách z důvodu dostupnosti zásob, byl by status partial shipment, ne?
Jo, to asi jo. Já měl partial shipment
Pockam jeste a uvidim. Na tom balicku byli napsany jenom tri veci ze ctyr tak snad to posledni prijde dodatecne. nebo myslite ze uz mam reklamovat? Jeste to teda nebylo 21 dnu…
normálně jim napiš, ať se snaží, dacani
Tak trochu jim shorel sklad, tak nevim jak rychli budou.
A kam jim mam napsat. Das mi dokaz prosim. Objednaval jsem od nich poprve
Dne 11.9. mě z DX napsali že je vše odesláno, na Hong-Kong post jsem nyní čekoval stav mé objednávky, a poslední zmínka je ze dne 25.9. a to „departure from transit office of exchange“. Od té doby žádný pošťák o moje dveře nezavadil.
Nevíte někdo kde může být zakopaný pes, mám to už začít řešit přes reklamace…nebo ještě posečkat?
Díky za radu
Ještě bych počkal, víc než měsíc je u DX běžná věc.