Ahoj, mám dotaz na majitele Reby SL. Když je vidle zavřená, tak je tam stále určitý zdvih. Vidle chodí s větším odporem, ale cca 2cm tam je pohyb. Nafoukáno mám + i – na maximální tlak.
Ahoj, mám dotaz na majitele Reby SL. Když je vidle zavřená, tak je tam stále určitý zdvih. Vidle chodí s větším odporem, ale cca 2cm tam je pohyb. Nafoukáno mám + i – na maximální tlak.
jo, presne tak to ma bohuzel chodit. nekdo v tom vidi dokonce vyhodu.
Kup si pevnou :-) Myslím že ti bude vyhovovat
Pop Lock neni klasickej tvrdej Lock Out, viz historie.
ok, takže díky za info.Dřív jsem měl scareba a tam byla také vůle, ale poněkud jinak. Tam to bylo ohraničený „natvrdo“. Takže jsem nevěděl jestli to tak má být. Pokud ano, tak to neřeším.
Já mám Rebu Race, což je technicky totožné … ten zdvih tam je a mění se také v závislosti na nastavení Floodgate. Při maximálním nastavení Floodgate je cca 10 – 12 mm, při ubírání se to zvětšuje. Výhodu v tom vidím, už se mi mockrát stalo, že jsem zapomněl nebo nestihnul odlockovat vidli a díky tomuhle to přežila bez úhony. Na rozbitý silnici nebo šotolině taky člověk nepotřebuje plnej zdvih a tohle trochu rukám uleví.
Řiká se tomu gate a bud rád že to tam máš. Viz nade mnou, dostaneš nečekanou ránu a lehneš. Ale jestli to chceš uplně na fest, mělo by to jít nastavit. Jinak pop lock je opravdu lockout, s gatem to nemá nic společnýho. Je to pouhopouhá páčka na řidítkách.
takovej „popuštěnej“ lock :-))