• zdeno1

    zdar,

    vyvaklilo se mi lozisko v orechu.dle vsech navodu na youtube je sundani orechu lehoucky.

    http://www.youtube.com/watch…

    me se to nepodarilo ani kdyz jsem to pacil ve sveraku.

    netusite nekdo,kde by mohla byt chyba?

    diky

    0 0
    • Vilém  

      Drzi to casto na o-krouzcich. Jestli si to zkousel tak jak na videu, tak to zkus napred sundat samotnou koncovku.

      0 0
      • kubad  

        +1

        0 0
      • zdeno1  

        hmmmm,a kde nebo co je ta koncovka?

        0 0
        • Vilém  

          Mozna prekvapive na konci:)

          Na konci osy, to cerne co leze z orechu.

          Ale zase s citem, abys ji nesplacl.

          0 0
          • zdeno1  

            jasny,ale jak ji sundat?vylamovanim jak na videu to proste nejde…na videu byl naboj na RU ja mam pevnou 12mm osu…

            0 0
            • Nimrod  

              nandej kazetu a vezmi to za kazetu, takhle to neni za co vzít :-)

              0 0
            • Slavoš  

              Jde to, taky jsem letos na jaře bojoval (zadní osa 12mm), co nejde silou jde ještě větší silou. Vem to přes hadru sikovkama za koncovku

              0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Gabbo  

      Priseru se do tematu – je u techto naboju bezne, aby mel kotouc vuci naboji mirnou vuli? Kdyz zmacknu brzdu a snazim se tocit kolem, kotouc se nehne ale kolo mirne jo.. muze to byt do 2 mm ale nejaky pohyb tam je..

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • žvejk  

      Zdravím, nevíte někdo zda je součástí ořechu DT swiss i rohatka a pružinky, nebo to patří k náboji. jde mi o to jestli mám kola prodat bez té rohatky a pružinek nebo s nimi… když jsme se dohodly na prodeji bez ořechu… dík.

      0 0
      • tonik666  

        Podle mě je ořech extra, rohatky extra, zbytek extra. Rohatky se prodávají jako samostatný díl a k ořechu je nedostaneš. Jak ti mimochodem zbyly? 18 zubové?

        0 0
      • raf007  

        Ahoj, rohatky ani pružinky nejsou součástí ořechu. Ořech ti DT dodá samotný, bez ničeho.

        0 0
      • Vilém  

        Myslim, ze to je jako zvlastni dil. Soucasti orechu jsou jen loziska. Overit si to muzes v rozkresech dilu DT, kdyz ma kazdy jiny cislo, jsou to ruzne dily.

        0 0
      • kubad  

        ořech je jen ořech nic víc k němu nepatří

        0 0
      • vysmátej bajker  

        součástí ořechu 1ks koncovka.

        0 0
    • Mr.Duck  

      Hele, necha se v CR nekde nejak sehnat ta 54t zubata kolecko vec? Nebo aspon 36t za naky rozumny penize (do dvojky)?

      Nemuzu tu 54t vubec sehnat, ani DT ji prej nema, a za 36 se mi zas nechce davat stejne jako sem dal za naboj :-/

      0 0
      • Hnoj  

        54z se dělá jen pro Bontranger, mám takovej pocit.

        0 0
        • Mr.Duck  

          Ted to maj i Rovaly prej, ale zkousel sem to sehnat jak pres TREK (melo by to jit sehnat jako nahradni dil, a jde to do vsech 350/240), tak pres DT, a prej to ma v nabidce DT, ale dovozce do CA je nema, tak by me zajimalo, jestli by se v EU nenasly, a online nikde nic :(

          0 0
      • Vilém  

        36 se daji asi nejlip sehnat od nejakych polskych prodejcu na ebay.

        0 0
      • tonik666  

        DT stoji ofiko 870/ks, takže 1740.

        0 0
    • 01carbon  

      Nemohu ani zaboha sundat ořech. Minulý týden jsem mazal rohatky na DT240. Náboj DTSwiss 350. Koncovka na RU dole – koukám na dutou osu a ložiska v ořechu. Ložisko z venkovní strany ořechu nevypadá zarezlé k ose. Zkoušel jsem to s citem poklepat dřevěnou tyčkou a zároveň tahat axiálně, podobně s dutou osou. Ořech se nehne ani o kousek. Do lednice resp. do mrazáku se mi to nevleze – že bych to ochladil. Funguje to, točí se to, rohatky řehtají. Jenom jsem to chtěl vyčistit a namazat (vím funguje to neser se do toho). Jednou se do toho bude muset vlézt. Napadá někoho něco nedestruktivního?

      0 0
      • jecnak  

        Nasaď nějakou starší kazetu a zevnitř na ni poklepej kladívkem přes šroubovák.

        0 0
        • Rubi  

          +1, vetsinou uz staci zatahnout jen za tu kazetu (lepe se to drzi)

          0 0
          • 01carbon  

            díky oběma – kazeta nasazena, bušil jsem do toho, úspěch znamenal až stahovák za nejmenší pastorek a opřený o osu přes podložku. Zarostlý vnitřní kroužky ložisek. Tak jdu ještě zkontrolovat jak je namazaná ta osa 240 z minulého týdne – hýml.

            0 0
    • johnny.v  

      Ahoj, už jste někdo v domácích podmínkách měnili ložisko předního náboje?

      0 0
    • Alonzo  

      Ahoj možná zbytečný dotaz a na funkci nemá vliv, ale nemůžu přijít na to proč se tak děje. Jde o to že mi dělá cvrček takový nepravidelný kolísavý zvuk. Vyčistil jsem, namazal (tak akorát podle návodu) a pořád to samé:

      DT Swiss 350 Straight Pull 24t Star Ratchet

      0 0
      • doubleingram  

        das ist normal

        0 0
      • myreczech  

        a mažeš tím co bys měl…?

        DT Swiss Special Grease for Ratchet System Hubs 20g – HXTXXX00NSG20S

        0 0
        • figur  

          Myslíš, že druh maziva má vliv na pulsování zvuku rohatky? A nebo má vliv jen na intenzitu toho pulsování…

          Je to vlastnost.

          0 0
        • Rubi  

          na to nema zadny vliv…rohatky vydavaji kolisavy zvuk porad stejne, jen u tech 18z je to mene znatelne, nejvic mi prijde ze to delaji ty s 36 zuby a ty s 52z zase uz o neco min

          0 0
        • Alonzo  

          Jj přesně tuhle mám

          0 0
        • Peslezedirou  

          Nedala by se použít Military grase od RS, nebo to chce ještě řidší vazelínu?

          0 0
          • Alonzo  

            Ta je moc hustá a lepivá, ta si myslím, že je úplně nevhodná. Ta je tak do vidlice na těsnící kroužky.

            0 0
            • Peslezedirou  

              Děkuji, koupím raději tu originální…

              0 0
              • tonik666  

                ja to mazu bikegrease2000 od motorexu

                prijde mi podstatne nedat ji tam moc.

                0 0
              • MnemonicJ  

                Dávám nějakej obyčejnej mogul v malým množství a žádnej problém

                0 0
              • myreczech  

                hele jukněte na video…taky jsem to dělal s origo a červení asi vědí proč to tam cpou…

                https://youtu.be/Yu_LSSj_SBk

                https://youtu.be/sC-5-dOvfYA

                0 0
                • tonik666  

                  Jak jsem psal, podstatne je trefit mnozstvi a nedat moc, protoze pak se zubatka zalepi a nedoseda.

                  A pripadne mit vazelinu podobne hustou.

                  0 0
                  • kubad  

                    Jenže to DT není vazelina spis pasta s příměsi oleje

                    Já už rohatky strhl a není to nic příjemného

                    0 0
                    • figur  

                      Tak tak. Vazelína s příměsí molybdenu + 5% oleje. Takže není těžké si ten pačok vyrobit doma a namíchat případně i na

                      teploty pod nulou. Dělám to už delší dobu, míchám jen to co potřebuju pro momentální použití a funguje to spolehlivě.

                      0 0
                      • Alonzo  

                        Tak origo stojí cca 300, – a to množství mi vydrží mám pocit tak min 5 let, takže tu cenu neřeším, než se párat s nějakým mícháním.

                        0 0
                        • figur  

                          Vzít trochu vazelíny, přidat pár kapek oleje (obojí doma) a šroubovákem promíchat netrvá ani minutu. Párání je něco úplně jinýho…

                          0 0
                          • Esi  

                            Možná máš pravdu, na druhou stranu když mi ta vazelína na jeden náboj vydrží minimálně 5 let spíš 10 a stojí méně než 1 řetěz kterých vyměním 5 za sezonu, tak je mi to asi skoro jedno a klidně si ji koupím, nestojí mi to za to

                            0 0
                            • Breakpain  

                              Vzhledem k tomu, kolik zbývá po servisu, mi to přijde jako nekonečná pixla :)…

                              0 0
                              • Esi  

                                No právě, na ty rohatky toho napatlám tak 1g a stačí to tak na 2 tisíce km úplně v pohodě, tak že jedna pixla 40 000km to je v něm případě skoro těch 10 let, za to dobu jen řetězy jsou za 12 000kč tak že nějaké 3 kila za vazelínu je úplně jedno

                                0 0
      • vysmátej bajker  

        Je to způsobeno pružnama ktere nevytváří stejnomerny tlak na rohatky.tedy vlastnost.

        0 0
      • Redjuu  

        Běžná věc. Dřív jsem nad tím taky laboroval, že to je divné, ale dělá to ať je namazáno nebo ne, ať je 18 nebo 54 zubů.

        0 0
    • myreczech  

      ten zvuk mi přijde jako když to není vyvážené…zrychluje zpomaluje…

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • madik  

      Když už jsem u těchto nábojů. Budu měnit ložiska. Nakoupil jsem 6× NTN 6902 LLB. Dorazil mi ted i klíč na povolení vnitřností zadního náboje, abych mohl demontovat ložiska. Ještě jsem to nikdy nedělal, tak jsem dost zvědavý jak to půjde. Snad se obejdu bez nutnosti super hrubé síly a lisování.. uvidíme.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • kubad  

        Něčím musíš ty ložiska do náboje dostat

        0 0
        • deekay  

          vetsinou staci podlozky + stara loziska jako nastroj a misto lisu pouzivam stary campa rychloupinak :)) Funguje to lepe, nez zavitova tyc a matice.

          0 0
    • kliiima  

      Ahoj, mám kola s náboji DT 350 Centre Lock koupené na bazaru 15/110 a 12/148 a budu na ně kupovat kotouče. Potřebuji k tomu jinou matici než tu, kterou ke kotoučům dodává Shimano (kotouče XT 2020 CL)?

      0 0
      • žvejk  

        Na přední náboj potřebuješ jinou matici, na 15/20 mm osu. Dělá shimano, DT Swiss a další…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • kliiima  

          A dá se případně ta stejná matice použít i dozadu? (Shimano na ni píše 15/20 Only)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • kubad  

            dá, ale je to zbytečné

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • snas89  

      Ahoj. Zeptam se tady.

      Premyslim, ze bych do dt350 koupil 54 rohatku. Mate s tim nejaky zkusenosti? Ty jemnejsi zuby vydrzi asi jak dlouho nez se to strhne?

      Diky za info:)

      0 0
      • kubad  

        ne vydrží míň než 18z co tam dávají, a vyžadují častější servis

        vem 36z verzi ta je v pohodě

        0 0
        • snas89  

          A ma to vubec smysl?

          0 0
          • Breakpain  

            Na silnicce je to prijemnejsi ;)

            Ale musis to „chtit“, jinak se ty penize vyplati strcit treba do plastu :)…

            0 0
            • snas89  

              V cem je to prijemnejsi? Chapu ze tam je driv ten zaber. Jeste minibcss vadi, ze to mammted dost tichy a nejsem slyset ze zadu…:)

              No. To spis budu asi novy kolo sperkovat jinak:)

              0 0
              • Breakpain  

                A o co jineho nez o zaber by melo jit ;)…

                Tak si nech zadni kolo preplest na e13, Hope, Chris King a budes slyset vsude. Mne to paradoxne prijde opruz, kdyz to moc „krici“… Vyhovuje mi, ze DT jsou drzaky & pomerne tiche.

                0 0
          • žvejk  

            Je to dobrá věc. Tedy pokud jezdíš jen po polňačkách tak je ti to k ničemu…

            ale do těžšího technického terénu to k něčemu je.

            0 0
            • snas89  

              Dik:)

              Jak casto servis? Staci vytahnout kazetu, omyt, namazat tou jejich vazelinou a dat zpet?

              0 0
            • Dejv0  

              Jezdil jsem Hope (8,2°) a teď 350 s 18z (20°) a zjistil jsem, že je mi to u zadku. Polňačky nejezdim.

              0 0
            • Atilla  

              Tak na triall to má opodstatnění. Jinak spíš ne. Jezdíme dost technické věci a nijak mi to nevadí, ani když přejdu z více POE

              0 0
        • pendergast  

          Ešte častejší servis?!

          Mám 18z a pre plynulý chod aby som rohatky čistil a mazal každých cca 300km, inak v nohách pocit ako by som mlel guľôčky v stredovom zložení. Zlatý západkový systém, ten som za 5 rokov čistil a mazal 3×, aj to len preventívne.

          0 0
          • kubad  

            blbost – chce to si umýt pořádně ruce, používáš originál vazelínu?

            DT swiss tohle fakt nedělá

            0 0
          • tomxxx  

            Nekteri z tymu jsou neskutecny prasata a mazou rohatky jednou za rok, kdy je v nich vazelina cerna jak krem na boty, i tak ty naboje drzej roky bez problemu.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • Markony  

            Něco děláš hodně špatně, zrovna dneska sem ho rozdělal vyčistil maznul a to jen preventivně..Mam taky 18z.

            0 0
          • Vilém  

            A prachovku tam mas? Co popisujes, to rozhodne neni normalni.

            0 0
            • snas89  

              Co je prachovka? Idealne jestli mas fotku toho?

              Hledal jsem na googlu a nejsem si jistej.

              Dik:)

              0 0
              • Cavendish  

                ,,Co je prachovka?" a sakra…

                0 0
              • figur  

                Démon s červenou podložkou to jistí…

                0 0
              • novas752  

                Gumové těsnění na ořechu hned za kazetou.

                0 0
                • figur  

                  Kousek dál…

                  0 0
                  • kubad  

                    jj u DT je v těle,

                    0 0
                  • pendergast  

                    He he, obrázek jak od Uko Ješity.

                    Podľa toho videa by som sa dostal k prachovke až po demontovaní vnútorného prstenca, a to mi ani v servise nevedeli sľúbiť, či sa im to podarí zdemontovať.

                    Aj tak to tesnenie nevyzerá, že by chránilo pred znečistením zrovna rohatky.

                    Vazelínu mám originál a skúšal som dávať rôzne množstvo.

                    0 0
                    • Atilla  

                      Prachovka je mezi tělem náboje a ořechem. Vidíš jí okamžité po té co sundáš ořech.

                      0 0
                    • novas752  

                      Těsnění vydloubneš jakmile z náboje stáhneš ořech, ani neni potřeba sundavat kazetu, stáhneš jí i s ořechem.

                      Na povolení a demontáž prstence je potřeba speciální nástavec který se nasadí do prstence místo rohatky a druhou stranou nejlíp upne do svěráku, pak to poměrně snadno.

                      0 0
                      • pendergast  

                        Prachovka tam je, nepoškodená, von sa jej nechcelo, tak som ju príliš neprehováral.

                        Na tesnenie sa mi zdala dosť tvrdá (pri 12°C), mažete ju niečím?

                        0 0
          • Atilla  

            Na DT swiss 440 FR jsem dal tak 10k km v terénu, hodně za deště a ani jsem to nikdy nerozdělal.

            0 0
            • suslos  

              Mazec :-D

              0 0
              • Atilla  

                Jo, čistil jsem to při prodeji a nic tak hrozného v tom nebylo. Už mám origo vazelínu a všechny jsem namazal, takže je ticho:)

                0 0
      • krabica  

        Mám 54z asi měsíc a zatím dobrý. Výhoda je v technickém terénu, kdy máš dřív záběr, když potřebuješ naštelovat kliky do vhodné pozice…

        0 0
      • Archer  

        54z je mnohem hlučnější, dobře nahrazuje zvonek. Je trochu větší „drag“ (odpor, roztočené ve vzduchu kolo zastaví dřív), ale během jízdy to není cítit. Ten rychlý nastup dobře cítit na rovince taky, u přechodu z volnoběhu na šlapaní a během změny převodu.

        0 0
    • jIrI___  

      Co je lepší volba na zadní nábu, DT 350 nebo Hope 4 Pro?

      0 0
      • Rubi  

        DT350 urcite

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Dejv0  

        Hope jedině pokud máš rád rachot a nechceš slyšet druhého. :-D

        0 0
        • jIrI___  

          O hlučnost mi teď až tak nejde (pravda, raději mám tišší náboje), spíše o spolehlivost a servisní nenáročnost.

          0 0
      • suslos  

        Já jsem za Hope, jedna zkušenost s loziskama v dt350 mi stačila.. Hope zas tak hlasitý není, kdo slysel někdy i9 nebo acros potvrdí

        0 0
        • tomxxx  

          Co to bylo za zkusenost?

          0 0
          • suslos  

            Ložiska umrely brzo, hodně brzo – ale ve srackach. Nicméně při stejném užití mi Hope drží

            Mohla byt náhoda nebo ne, nicméně od Te doby mám jen Hope…

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Mr.Duck  

        Na DT je potreba spesl naradi na servis, Hope udelas s cimkoliv.

        DT je tissi. Z moji zkusenosti Hope loziska vydrzi hladke mnohem dele nez DT, ale u DT vetsinou dojdou do stavu kdy nejsou zly ale ani idealni a tak zustanou roky. At uz jsou to novy naboje nebo cerstve po servisu. Hope pri stejnym pouziti vydrzi hladky daleko dyl, ale v realnem provozu to je zanebatelny problem.

        0 0
    • Markony  

      DT 350

      0 0
    • Pessinger  

      Ahoj jde na náboj dt swiss 350...... Mám tam ořech shimano 9,10,11 a půjde tam ořech od dt micro spline?

      0 0
      • kubad  

        Ano

        0 0
        • Pessinger  

          Uff šel jsem se raději mrknout do sklepa a sundal ho a bylo tam těch 54 ryh to ozubené kolečko :) někde jsem četl že když tam budou ty tři praporky že to nepůjde uffff

          0 0
          • kubad  

            Ty tři praporky ale nejsou v DT350

            0 0
            • mirorek2  

              asi si nebyl jistý, jestli nemá 370

              0 0
              • Pessinger  

                Jj, ty kola jsou myslím 2016 pro elitní model pro cube zelený náboj csw ma 3,9 cl prestrikal jsem je na černo

                0 0
            • novas752  

              A navíc i na tří praporkový ořech DT už také vyrábí microspline ořech. Mám ho připravený spolu s SLX kazetou.

              0 0
    • Pessinger  

      Jinak asi to bude už přepracovaný ořech micro spline od DT na kupkolo mi dalo echo že by měl koncem února být

      0 0
      • hatchet  

        Micro spline na DT350 byl k dispozici už na podzim. V říjnu jsem to měnil, bez problémů.

        0 0
    • soural  

      mam prosbu na majitele týhle náby, nemáte ji někdo rozebranou? Potřebuju oměřit osu č. 3 a podložku č. 7. Asi jsem oboje zkurvil a při dotažení kola do rámu se netočí volnoběžka. Děkuju.

      0 0
      • soural  

        update: na webu výrobce se píše tohle:

        Length [mm] (L) 114.8

        Diameter 1 [mm] (D1) 12.0

        Diameter 2 [mm] (D2) 15.0

        Width 1 [mm] (B1) 42.2

        ale to je málo :-/

        0 0
      • HKou  

        Tohle se deje, kdyz se tam #5 da obracene.

        0 0
        • tomxxx  

          Přesně, stalo se mi to taky. Udělali mi to v servisu. Kubad mi tenkrát identifikoval problém.

          0 0
      • vysmátej bajker  

        sz

        0 0
      • martello  

        Tady máš schéma kde píšou že délka je pouzdra pozice 7 je 15.4mm. A za tím že se ti netočí volnoběžka může být i zborcené pouzdro pozice10.4.

        0 0
      • Mr.Duck  

        DT rika ze kdyz jde ta podlozka #7 lehce stahnout tak je ok. Pokud je potreba ji z osy dostavat silou a nejde to hladce, mela by se vymenit. Da se znicit kdyz pretahnes osu nebo upinak na kole. Je to dost bezne ze je to potreba vymenit, v praci to drzim skladem nybrz tak polovina zakazniku to pretahne.

        0 0
    • soural  

      Díky za radu, #5 je správně, tím si jsem celkem jistej. Ještě zkusím znova přelisovat ložiska, tím to prej může taky bejt.

      Nicméně osa i futro nejsou 100% fit, nový by neublížily..

      0 0
    • soural  

      shimano 9sp. Znova jsem se s tím babral a podle mě je chyba v tom, že jsem osu při vyrážení ložisek rozjebal. Musel jsem ji zabrousit a tím zkrátit. Při dotažení v rámu pak krytka (hubcap?) tlačí na ložisko a volnoběžka nevolnoběžkuje.

      0 0
    • soural  

      tak osou to nebylo, jeste zkusim vymezovaci krouzek c. 7. A znovu, kdybyste nekdo umel zmerit, budu rad. Diky, h.

      Psal jsem do bottica, tak snad se podari sehnat.

      0 0
      • 01carbon  

        podarilo se mi to jednou na zadnim naboji to nejak domrsit tim ze jsem tam blbe strcil na zasrouboval osu. Vim ze ti nejde – povedlo se :( kdyz se dari tak…) Jedno lozisko trochu pridrhavalo jiz predtim tak jsem je nechal vymenit a ok.

        0 0
      • soural  

        Boticco velmi ochotně a tychle poslalo, nicméně to nepomohlo.

        Závadu odhalil promptně Hnoj (tímto pěkně děkuju), když zalisoval těsnící kroužek pod ořechem origo připravkem hlouběji do náboje.

        0 0
    • kamaro  

      Zkoušel někdo z DT350 sundat barvu (nebo elox, ani vlastně nevím co to má za povrchovku)? Na plánované kolo by se mi více hodil stříbrný náboj, ale chci držet na kolech jeden typ náboje kvůli nářadí a servisu. Pokud ano, uvítám nějaké informace popř. foto výsledku.

      Děkuji moc.

      0 0
    • Misha87  

      Zdravím, má někdo radu jak elegantně, bez originál přípravku, dostat přední koncovky 15×100 do náboje? Zkoušel jsem to šroubovákem a jeden ten převlečný prstýnek už se mi podařilo zničit. Na straně kotouče je to i dost omezeno šířkou a hloubkou díry. Díky

      0 0
      • kubad  

        ten kroužek je strašně tenký a lehce ho poškodíš, potřebuješ co největší plochou na něj klepat nebo tlačit, po různých pokusech sem si nechal vytočit ze silonu přípravek :(

        0 0
      • lubosalbi  

        Ořech z goly, dělal jsem to tak už xkrát

        0 0
      • žvejk  

        Sedlovku 27,2

        0 0
      • novas752  

        Gopa ořech vhodné velikosti.

        0 0
      • Mr.Duck  

        Zbytek krku z vidlice. Myslím že vnější průměr je trochu velký tak jsem to musel trochu zbrousit ale funguje :)

        0 0
      • Misha87  

        Díky všem za rady, nakonec to vyřešila sedlovka 27,2. Pasuje přesne. Díky

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jindrich  

      Zdravím. Je rozdíl v tření náby mezi 350–240 či 180. Které mají nejmenší odpor a zkrátka prostě jedou.

      Nejeké zkušenosti?

      0 0
      • tomxxx  

        Ty ze kterých sundáš prachovky ložisek a nahradíš vazelinu olejíčkem.

        0 0
      • kamaro  

        Na kole je spousta jiných věcí, které půjdou poznat násobně více než zrovna odpor ložisek v nábách. Pokud chceš snížit odpor, začni u plášťů, posedu, kolech, řetězu a pod.

        0 0
      • vysmátej bajker  

        350 a 240 stejna jen jina velikost

        180 ceramicka ložiska.

        V reálu bez rozdílu. V laboratoři asi něco namerej.

        0 0
        • jindrich  

          Ceramická 180 lepší v poměru odpor a životnost vůči 350/240?

          Kvalita DT SWISS proti konkurenčním značkám.

          0 0
          • Mr.Duck  

            Na jaky pouziti? Tezko srovnavat kdyz nevime jestli s tim budes jezdit po silnici nebo DH. Na tvrdsi pouziti keramika neni idealni, na silnici by naopak mela vydrzet dyl.

            Podle ceho posuzujes kvalitu? Jsou to obecne vcelku bezproblemovy naboje, ale nesmis ani jednou prilis utahnout osu. Coz ale plati u hodne ruznych naboju. Prijde mi ze DT maji po chvili vetsi odpor nez vetsina kvalitnich naboju, ale ten se pak nezhorsuje hodne dlouho.

            Kazdopadne pokud nejsi nekde na tdf tak nevim proc te odpor tolik trapi, aerodynamicky odpor tachometru asi udela vetsi rozdil nez je mezi ruznymi kvalitnimi naboji.

            0 0
            • plzakj  

              Pravdepodobne na TT kozu, kdyz resi odpor v loziskach. TT helmu, aero kombinezu a testovani v tunelu uz ma urcite za sebou.

              0 0
            • jindrich  

              Je to na XC, občas trail či nějaký skok. Obecně se tvrdí že DT vydrží tak mě zajímá zda i odpor je lepší či do nich

              vůbec neinvestovat. Případně navrhněte alternativu. Budou na závodní kolo pro syna.

              Mám nové Carbony a tam jsou 180 a jedou tedy velmi pěkně.

              Děkuji všem za ochotu a informace.

              0 0
          • novas752  

            Odpor je skoro stejny, vetsinu odporu delaji prachovky s vazelinou. Zivotnost na silnici je pri rozumne peci o kolo lepsi.

            0 0
    • Mr.Duck  

      Tak jsem měl 5 let naprosto bezproblémové náboje, a teď během měsíce 2 osy :( Ještě jsem to u DT neviděl, teď čekám na ocelovou osu drahou jak samotnej náboj a doufám že bude navěky..

      0 0
      • Cavendish  

        Jako, že osa stojí 4K? To snad ne…nebo jo?

        0 0
        • Mr.Duck  

          Normalne ne, ale potrebuju ji do uterka a nechavam si ji vyrobit z oceli. Ditributor DT tu ma jednu originalni hlinikovou skladem asi za $50 ale neverim ze bych ji dostal vcas, a nejak sem zparanoidnel po 2 prasklejch behem par jizd.

          0 0
          • Cavendish  

            Tak to je hustý.

            0 0
          • vysmátej bajker  

            to bude něco jinýho :(.

            osu vyplnuje pevná poměrně těsně.

            0 0
            • Mr.Duck  

              Pisu si o tom s DT podporou, jedina jina vec co by to podle nich mohla zpusobit je prilis kratky retez a doraz s jeho napnutim. Zkontroluju to az tam dam novou osu, stejne budu menit pohon, ale myslim ze v tom problem nebude. A nejak neverim ze by se to nepodepsalo na nicem jinem, hazka je v pohode a vse ostatni taky.

              Vnitrni osa na Demu neni nijak zuzena takze to opravdu vyplnuje tesne, nicmene se i tak muze ohnout vic nez osa naboje, levnejsi naboje s tim maji problem celkem bezne (Formula, Sram, Giant, Specialized a vsechny tyhle co pouzivaji stejny design), pripadne Hope Pro 2 na to tusim taky trpely s 12mm osou.

              Bylo by fer zminit ze jsem v posledni dobe zrusil dost materialu, i Demo uz jsem praskl a vymenil (nasledkem jezdeni, ne padu) asi ve snaze udrzet tempo nebo ujet kamosum :)

              Nicmene pisu prave proto kdyby nekoho napadla jeste jina pricina. Ja si uprimne myslim ze to je proste mym zatacenim, na kterem se ted snazim pracovat coz znamena vletet v plny rychlosti do sutru a pokusit se v nich zmenit smer, ale pokud mi neco unika tak bych se to rad dozvedel!

              0 0
      • plzakj  

        Skoky nebo to nadmerny utazeni? Ja, kdyz ji neutahnu hodne, tak mi vrze. Jakej je tam moment? Nebo to je podle ramu?

        0 0
        • Mr.Duck  

          Podle ramu. Na Demu to je zrovna dost malo – tusim 3.4nm, pak to zajisti dva srouby proti pohybu. Nikdy zadna vule ani jiny problem takze to bude spis haluz :(

          Asi by nebylo od veci rict ze tomu davam nazrat. Sice jsem s tim jezdil 5 let, ale myslim ze az letos by se dalo rict ze jsem to zacal krmit, ale spis v technice nez na skocich. Ty naloze do strany nebudou maly..

          0 0
    • Kratter  

      Zdravím,

      Mám své první záplety s dt swiss náboji a měnil jsem ořech ze Sram XD na Microspline. No ale po výměně lze ten ořech sundat moc jednoduše, bez menší námahy ho sundám. Zatím jsem tam teda ještě nedával ani kazetu ani jsem to neměl upnuté v kole. Má se ten ořech při nasazování nějak zacvaknout? Přijde mi, že trochu cvakne jen ta prachovka. Zlepší se to po nasazení kazety a jízdě nebo se mám víc snažit aby ten ořech nějak zacvakl?

      0 0
      • vysmátej bajker  

        ano drží jen za Okroužek. možná nedonasazené,změř nebo upni do rámu.

        časem to zaroste a bude držet víc :).

        ne nezlepší.

        0 0
      • milan.v  

        Ne, to je normální…

        0 0
      • jIrI___  

        Bohužel u těchto nábojů to je standardní věc. Řešil jsem to v některém ze sousedních vláken po tom, co mi na parkovišti ze sundaného kola samovolně sjel ořech s kazetou a hledal jsem pod autem hledal vypadnuté pružinky.

        0 0
        • Kratter  

          Ok, díky všem za odpovědi. Snad nebudu mít stejnou zkušenost s hledáním pružinek

          0 0
          • vysmátej bajker  

            na novém to jde stáhnout rukou (ne lehce pohledem).

            na jetém (s malou nebo žádnou) je třeba občas použít i stahovák.

            nebo stačí použít nevhodné mazivo které naruší O kroužek.

            0 0
      • novas752  

        Nasaď ořech, osuš konec osy, osuš vevnitř koncovku aby ren okroužek nebyl mastný,pak to bude držet lépe.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • theedge  

      Budu kupovat zadní DT 350 na XD – vzít starší nebo radši ten nový model ? S tím novým modelem ještě asi moc zkušeností nebude. Nový neznamená automaticky lepší – zvlášť v této době kdy se všechno odrbává.

      0 0
      • tomxxx  

        Novej je tento?

        https://www.bike24.com/p2505272.html

        Podle mě je to úplně jedno. EXP ta 350 stejně není, takže ten náboj bude úplně stejný jak starý. Vzal bych ten levnější, případně lehčí, jestli je nějaký rozdíl.

        0 0
      • tomxxx  

        Tak jestli hmotnosti nekecaji, odlehčili 350 na úroveň starých 240, to bych do toho celkem šel, pokud není cena nějak napálená, nebo starý neseženeš v nějaký slevě.

        0 0
        • theedge  

          No chci to na enduro tak nevim jestli takovy odlehceni je pro mne krok spravnym smerem.

          Cenove je rozdil cca 20 €.

          0 0
          • Jan D.  

            Ty novější mají myslím v základu rohatku 36 zubů a ty starší 18 zubů. Pokud to tak je, šel bych do novější verze.

            0 0
            • Markony  

              Proč 18 nezničitelná .

              0 0
              • tomxxx  

                Klidně s někým tu nezničitelnou 18 vyměním za 36 :)

                0 0
              • Jan D.  

                Originál 36 taky, pokud ji nezalepíš nějakou nevhodnou vazelínou. To akorát ty z Alíka se ničí. Každopádně upgrade na 36 by ho později vyšel na víc než 20 eur.

                0 0
                • milan.v  

                  A kde? Já kupoval v setu za cca 1.500,– Kč, pravda, kdyby měli někde jen tu rohatku, bylo by to o něco levnější, ale o tolik ne…

                  0 0
                  • Jan D.  

                    No, tak nějak kolem těch 1500 to vychází. Psal jsem, že by ho to vyšlo na víc než 20 eur, což je rozdíl v ceně, který uváděl.

                    0 0
            • raf007  

              Ano, toto je pravda.

              0 0
            • tomxxx  

              Tak to není o čem přemýšlet.

              0 0
          • tomxxx  

            Moc si nedovedu představit, že by to vadilo, na enduro se běžně vozí i 240. U DT bych se vůbec nebál.

            0 0
          • Mr.Duck  

            Pokud se nepletu tak novy 350 je to same jako stary 240. Moc jsem to nezkoumal, ale prislo mi ze i vypada stejne. Loziska asi budou stejny jako puvodne v 350, takze nic moc ale ani nic spatnyho.

            Takze bych za par dolaru klidne priplatil za ten novejsi.

            Rohatka je celkem jedno, 18t je tissi a teoreticky dovoli odpruzeni fungovat trochu lip, 36t ma vic zubu coz je tu na foru asi popularnejsi. To si kazdy podle me musi vyzkouset, ja ten prinos 36 nejak necitim.

            0 0
            • Jan D.  

              Jak přesně ovlivňuje ten počet bodů záběru v náboji zadní tlumení?

              0 0
              • Mr.Duck  

                Hodne zalezi na ramu, a na tom jaky ma pedal kick / jak mu roste delka zadni stavby ve zdvihu. Takze to neovlivni primo tlumeni, ale ovlivni to narazy co citis.

                Uz jsem to tu nekde popisoval, cim mensi je uhel nez zabere orech pri natazeni retezu (stejne jako pri slapani), tim vetsi je sance ze ti retez zatahne za pedaly. Kdyz se kolo toci dost rychle, teoreticky na tom nezalezi, ale jak sahnes na brzdu a dostanes ranu do zadniho kola, zacnou hrat body zaberu vetsi roli. A vzhledem k tomu ze to jsou chvile, kdy vetsinou chci po kole aby bylo nejvic stabilni a predvidatelne, tak vic ocenim 18t, ktera me ani v technickych „double black“ vyjezdech nijak neomezuje.

                Mene POE resi prakticky to same jako https://www.ochain.bike, jen ten prevodnik bude vic konzistentni, u orechu porad muze nastat situace ze ve chvili narazu se zuby potkaji a za retez to skubne stejne, ale u 18t je dvakrat(hodne zjednodusene) takova sance ze se to nestane oproti 36t.

                0 0
                • Jan D.  

                  Už to chápu. Dík za odpověď.

                  To jsem rád, že jsem na bazaru koupi i9 Torch se 120 POE a ne hydru se 690 na fulla, kterého přes zimu stavím:) Ale já žádné enduro nejezdím. Bude to spíš takové downcountry, tak snad to nebude tak hrozné.

                  0 0
                  • krabica  

                    Z hlediska kick backu je fakt jedno, jestli máš 120, nebo 690 POE, zjevně ti to nevadí, jinak bys to řešil a dával 18 POE… :-D

                    0 0
                    • novas752  

                      Zaleží. Když bys jel úplně bez řetězu = 0 Poe tak je ti to úplně fuk. Čim více POE, tim víc nebo tim dříve ti to zatlačí do pedálů a zqmkne zadní stavbu. A pak jen záleží na citlivosti každého jedince a samozřejmě pedalkickbacku konkrétního rámu. Moderní kola mají poměrně malý.

                      0 0
                • novas752  

                  Řekl bych že na rychlosti to nemá úplně vliv. Když je to mrda kdy se rychle zadní stavba dostane do zdvihu resp. prodlouží tai si to záběrový bod najde vždycky a pak zaleží na POE jak brzo si ho najde.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    Těžko říct, bylo by zajímavý spočítat rychlost otočení při různých typech odpružení, převodu atd. Říká se tomu úhlová rychlost nebo jsem si to vymyslel?

                    Dopočítat jak rychle se otáčí náboj už by nebylo těžké podle rychlosti jízdy. Myslím si ale že ta rychlost vliv mít bude, myslím si že to je velká část důvodu proč kolo je plynulejší když nebrzdíš u více čepů.

                    0 0
                    • theedge  

                      Vvysvetlite mi co to je to POV ? Diky

                      0 0
                      • novas752  

                        POE je Points Of Engagement. Počet bodů záběru volnověžky na jednu otáčku náboje. V podstatě kolikrát to za jednu otáčku cvakne když nešlapeš. DT350 má normálně 18, ale dá se zvýšit na 36 nebo 54. Např. Industry Nine Hydra má 720 bodů = zabere už po půl stupni otočení kazety.

                        No a řešíme jaký vliv má POE náboje na úroveň Pedal Kickbacku zadních staveb.

                        0 0
                        • snas89  

                          Ted me napadlo. Je mozny, ze ten kickback citim na fullu printransferech, kdyz je zamceny tlumeni?

                          Mam 54.

                          0 0
                          • novas752  

                            To PK nebude. Tohle se řeší naopak s otevřenym odpruženim při velkých nárazech (dopad na placku) kd jde odpružení velmi rychle hluboko do zdvihu.

                            0 0
                        • krabica  

                          A nejvíc POE mají Onyxy – nekonečně mnoho.

                          0 0
                          • kamaro  

                            Ale i to může být pro některé B-F uživatele málo a chtěli by ještě více :-)

                            Na cestovních kolech mi v nábě došly 24 POE (350 hybrid). Na fullu mám 18 POE. Kdyby se mi to chtělo přehazovat, tak bych to mohl přehodit. Ale to by se mi asi muselo chtít a to se mi teda nechce :-) Až při dalším servisu…

                            Jinak více věřím těm větším zubům.

                            0 0
                            • novas752  

                              Odůvodnění máš každopádně neprůstřelný. :-)

                              Rozdíl mezi 18 a 24 imho nebude moc poznat, to je záběr každých 20 nebo 15° což je relativně podobné.

                              0 0
                            • Jan D.  

                              Ono na normální ježdění je to jedno. Teď jsem ze zvědavosti zkusil na gravelu dát 36 místo 18z a rozdíl byl znát hned, ale kdybych o tom nevěděl, asi bych si toho ani nevšiml.

                              Torch půjde na fulla, který bude spíš taková hračka na techničtější ježdění, kde už by se to mohlo hodit. Každopádně je to ale spíš rozmar, než potřeba:)

                              0 0
                            • orm  

                              Tak i nekonecen je vice druhu a jsou vetsi a mensi nekonecna :-).

                              0 0
                        • theedge  

                          Ještě dotaz – ten starý DT 350 má s 18 POE má taky ratchet system nebo to jsou klasické praporky ?

                          0 0
                          • plzakj  

                            350 ma ratchet.

                            370 ma praporky a samostatne se dela jen oem pro vyrobce kol, myslim.

                            0 0
                            • novas752  

                              …Měl. 370 nově bude také Ratchet a zároveň pouze OEM.

                              1 0
                            • tomxxx  

                              Ještě dodám, že přestavět 370 na rohatku šlo vždy, jen je to teda finančně nesmysl.

                              0 0
    • theedge  

      Tak kolo s DT350 je doma, ale mám problém s tím že nesedí do rámu přesně jako starý Newmen kolo. Kotouč nesedí do brzdového třmenu a dře o desky na vnější straně – dost to kolo brzdí. Lehce nesedí ani kazeta k přehazce/ patce. Jako kdyby byl celý náboj o cca milimetr posunutý doleva ( při pohledu ve směru jízdy ). Zadní kolo chci přehazovat podle potřeby ( různé obutí ) a nemůžu při každém přehození ladit třmen a hazku :-/

      Na obou kolech je stejná kazeta a stejný brzdový kotouč.

      Setkali jsme se už někdy s takovou nekompatibilitou nábojů mezi sebou ?

      Oba náboje jsou samozřejmě ve standardu BOOST 148 mm – strojařsky se jim to ale teda nesešlo.

      Napadá vás nějaké řešení ? Jediné co mne napadlo je na Newmen náboji podložkama vypodložit kotouč ( 6 děr ) aby seděl do třemnu spolu s DT nábojem a na DT350 zase lehce zbrousit endcap u kazety abych dostal kazetu o něco blíž k přehazovačce / patce …

      Přikládám foto kotouče v brzdovém třmenu ( nový Sram Centerline 1.8 mm )

      0 0
      • Atilla  

        Normální. Řešení je mít vše DT.

        1 0
        • theedge  

          Hmm Newmen náboj mám po repasi s novýma ložiskama a přeplítat kolo a kupovat další DT350 se mi fakt nechce. Asi mi nezbude než to zbastlit způsobem který jsem popsal výše. Předpokládám že cca 1mm podložek pod kotoučem ničemu vadit nebude. Lechce zabrousit endcap u ořechu taky půjde…

          0 0
      • jIrI___  

        Ano, zcela běžná věc. Pokud člověk chce prohazovat kola, pak je nejlepší mít na obou zápletech úplně stejný typ náboje. Nebo aspoň totožného výrobce, DT 350 a DT 370 mi vzájemně sedí bez jakéhokoliv ladění.

        0 0
        • theedge  

          No je to zvláštní – 1mm rozdíl je ve strojařině fakt hodně a myslel jsem si že standard BOOST to přesně standardizuje – kotouč je přesne tady, kazeta je přesně tady. No budu to muset zbastlit

          0 0
      • tomxxx  

        Přehazování kol je vždycky problém, když nemáš stejné náboje.

        Hlavně bych nic nebrousil. Kotouč vypodložit můžeš, to stejně vyjde na tenké podložky.

        0 0
        • theedge  

          Potřebuju kazetu na DT dostat nepatrně blíž k hazce – tak buď lehce na smírku zbrousit dosedací plochu endcapu na DT a nebo vypodložit endcap na Newmen – to vypodložení bude boj tam tu podložku dostávat ( přilepit aby to tam drželo asi nepůjde ).

          kdyby něco, tak náhradní endcapy na DT350 jdou normálně koupit – měli by být stejný jak na neboost 142 náboje.

          Tady jdou koupit jakýkoliv podložky od 0.1 mm tloušťky:

          https://www.proprumysl.cz/…u-s-0-10-mm/

          0 0
      • jkcz  

        Rozdíl kolikrát dělá i různě sjetý brzdový kotouč. Tedy i u stejných nábojů to může po prohození škrtat.

        0 0
        • theedge  

          Sjetý kotouč ti nemůže dělat takový rozdíl – střed osy kotouče na uchycení k náboji je pořád stejný a kotouč se sjíždí na ob strany. A v mém případe to není v situaci kdy to lehce škrtá, ale fakt tlačí do desek a brzdí. Je to rozdíl v dosedacích plochách na náboji.

          0 0
          • krabica  

            Je to u různých výrobců normální. Kotouč poladíš podložkama a kazetu bych taky zkusil nějak vypodložit…

            0 0
            • theedge  

              Jo no … musím si s tím pohrát stylem dodělej doma. Ještě že jsem stará škola :-)

              ale možná že vypodložit o cca 1mm přímo kazetu taky není špatnej nápad – ještě to zvážím.

              0 0
    • Pijer  

      Nepřecházel někdo na pevnou osu a neválí se mu doma koncovky ze zadní náby DT SWISS 350 na QR 135mm, ideálně na XD ořech?

      0 0
      • petr mensik  

        mám na shimano HG 135/5.kdyžtak sz.

        0 0
      • Pijer  

        Tak vyřešeno, díky.

        Když by to někoho zajímalo, tak na XD ořech stačí jen stočit prachovku ze Shimano koncovky na menší průměr.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Markony  

      .

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Pavell  

      Ahoj, výplety s DT Swiss 350 mají s 370 totožný rozměr / pozici ve vidlici a vzadu v rámu nebo mne čeká štelování desek pro kotouč s centerolockem a přehazovačky ?

      0 0
      • jIrI___  

        Přesně tato kombinaci mi fungovala bez problémů, během přehazováníí zápletů nebylo potřeba sahat vůbec na nic (na obou jsem měl CL kotouče Shimano a kazety sice odlišných výrobců, ale se stejným počtem zubů).

        1 0
      • Kaire  

        Mám stejnou zkušenost tak jIrI___ . Je to ok.

        0 0
      • novas752  

        Mě starší Straightpull 370 na 6 díru zapletené v jejich Spline výpletech se samostatně koupenou taky již starší Jbend 350 taky na 6díru úplně neseděly. Kazeta ano.

        0 0
    • Pavell  

      Díky za reakce

      0 0
    • Pijer  

      Adaptér na rozšíření přední DT350 100mm na boost, bez nutnosti použít volně vložené distanční kroužky, nikdo jiný než Wolf Tooth asi nedělá, nebo se pletu?

      https://www.biketunel.cz/…-370-predni/?…

      0 0
      • Guxx  

        to je pak kolo ve vidlici hnute k jedné straně – tj 10 mm mimo osu vidlice?

        0 0
        • kubad  

          mají chybu v popisu s tímto se musí kolo přecentrovat na střed

          0 0
          • Guxx  

            a není pak lepší začít rovnou s novým boost nábojem?.-)

            0 0
            • novas752  

              Neni nutné měnit dráty, stačí prostě levou stranu povolit a pravou dotáhnout, posunout ráfek o 5mm. Neni to úplně košer, ale jde to a funguje to.

              1 0
    • Pijer  

      Zkusím se tu zeptat, jestli se někomu náhodou doma neválí zbytečný 11s silniční EXP ořech ideálně s 12mm koncovkou?

      0 0
    • Ctirádo  

      Ahoj. Mám na zadním kole nový náboj DTswiss 350 ,142*12, na se shimano hg ořechem, rohatka36 zubů. Po asi 400km začal při záběru do pedálů vydávat zvuk stejný nebo podobný jako by řetěz škrtal o klec přesmykače. Bez šlapání se to ozve jen při náklonu v zatáčce na levou stranu. 4ím začít? Bude chyba někde v ořechu nebo něco v náboji?

      0 0
      • krabica  

        Rozebrat a mrknout se, není to nic složitého.

        0 0
      • kubad  

        nejspíš někde jinde, ale rozebrat a zkontrolovat ořech je jednoduché, na YT je návodů dost

        0 0
        • Ctirádo  

          Ořech jsem oddělal, kam se dá dostat bez nářadí jsem vyčistil a znovu namazal. Okem vše vypadá v pořádku.

          0 0
      • novas752  

        To nábojem nejspiš nebude. Soudě dle té leve strany je někde něco uvolněné/nedotazené nebo se kroutí. Osa kola, patka přehazky, kotouč, brzdový třmen, pokud je to full tak zadní stavba…

        0 0
        • Ctirádo  

          když tam dám jiné kolo, je po problému

          0 0
          • rejdy  

            Na jiném kole může být po nasazení kotouč ve třmenu trochu jinak a tím pádem neškrtat (pokud by to byla ta příčina)

            0 0
            • Ctirádo  

              To nebude ono. Kotouč jsem vyštrěďoval zvlášť s každým kolem.

              0 0
              • Ctirádo  

                a navíc by si škrtal i bez šlapání

                0 0
                • Esi  

                  no to by právě nemusel, dělá to bez šlapání jen v náklonu, to by klidně mohla být měkká zadní stavba a nebo mrtvá ložiska v zadním náboji a tím by to kolo mohlo mít trochu vakl

                  0 0
                • rejdy  

                  ne nutně, ten rám/osa při šlapání pracuje. Jednoduchý – vyndej zadní destičky ze třmenu a projeď to. Jen si nezmáčkni páku…

                  0 0
      • Kratter  

        Máš tam pevnou osu? Nemáš tam třeba redukci na rychloupínák?

        0 0
      • rejdy  

        Pokud je utažená osa, tak bych to tipnul na škrtání destičky o kotouč – třmen není vystředěný, nebo pístky nevyjíždí symetricky ⇒ kotouč je blízko k jedné z destiček. Při šlapání/náklonu na jednu stranu dochází vlivem kroucení zadní stavby ke škrtání.

        0 0
        • Ctirádo  

          Při šlapání to jde slyšet pořád, bez šlapání jen v náklonu do leva. S druhým kolem to nedělá.

          0 0
          • rejdy  

            viz výše, koukni jak je kotouč ve třmenu vůči destičkám na obou stranách.

            0 0
    • Ctirádo  

      Vyřešeno. Už mě z toho málem hráblo, žije si to asi svým vlastním životem. Nevím, kde byl zakopaný pes, což mě trošku hněte, ale vše funguje jak má. Vše jsem znova prošel vyčistil a namazal, třmen znova vystředil, nové vůle v klikách objevil atd. atd. A voilá . . .

      1 0
    • pavelxy  

      Zkusím tady… Včera jsem si všimnul, že i přes zabržděnou zadní brzdu jde s kolem částečně pohnout. Je to Ok, nebo problém? Díky

      0 0
      • Tomcat  

        A pro odpověď zvolíte karty, křišťálovou kouli, nebo kávovou sedlinu ?

        1 0
        • pavelxy  

          OK, náboj DT350, 12×148, ořech XD.

          0 0
          • DePaX  

            To může být vůle v destičkách.

            0 0
            • pavelxy  

              To by se hýbal kotouč vůči třmenu, což se neděje.

              0 0
              • novas752  

                Tak povolený kotouč na náboji?

                0 0
                • pavelxy  

                  Díky za myšlenku, spíš ale jestli není vůle mezi redukcí center lock na 6 děr…

                  0 0
                  • Tomcat  

                    a kua a jak mi to máme vědět že tam něco takového máte ? Proto sem psal o tý křištálový kouli. Jinak vůle tam z podstaty fyzika\strojí­renství jsou jde o to jen jaký.

                    3 0
              • DePaX  

                O o jaký kus se to teda cca pohne (střed gumy)?

                0 0
      • mirorek2  

        Zjisti, kde se to hýbe vůči čemu a pak to dotáhni (kotouč, redukce…), ne?

        0 0
      • TK75  

        Se zabrzdenou brzdou mi jde asi o milimetr pohnout (predozadne) u náboje (shimano) s centerlockem.To mám naštěstí už jen na náhradnim prednim kole.Jinde mám všude 6 der a vůle nula

        Nechápu jak to ma centerlock takhle blbě udělaný

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.