Chvíli jsem si hrál a vzniknlo toto :), prosím o radu.
Chvíli jsem si hrál a vzniknlo toto :), prosím o radu.
Za mě DT, je to černej elegán:-) bílej FOX tam dost křičí…
Nechat foxe a dát bílý sedlo :)
koupit černej fox
tak
přijde mi jako pakárna kupovat jinou vidlu místo foxe, ale rozhodně bych vyměnil rám za celopéro
díky za doposavadní názory, celopéro nechci, bílý sedlo taky ne :), proč eventuální změnu Foxe? vzhled, úspora hmotnosti –350g oproti Foxu, ale spíš mě od vás zajímá estetická stránka kola.
nebo černej fox… pravda je, že jaks tam dal černou vidlu, tak to vypadá líp
vypadá to úplně luxusně !, ber Swisse a neřeš to ;)
pak se otevře téma, že budu prodávat onoho Foxe, takže kdyby někdo měl zájem
Obojí je luxus..
Ale –350g je hodně:) takže Swiss
DT, jemně to ladí.
zdá se mi to nebo je ten Swiss matný? ale špatně to nevypadá…
nene, vzal jsem to z nějaký fotky a je tam nízkej kontrast, jinak je černá jako rám
Jednoznačne Fox. DT vypadá s tými tenkými nožičkami trochu smiešne.
Přesně.
asi ti tu moc nepomohli, odkud si ?, jsem ochotnej tě na tom nechat svíst ať se můžeš rozhodnout;)
jsem od Liberce, aspoň si mám s čím lámat hlavu :)
já jsem ze severní moravy, respektive šumperk, jestli tu budeš mít cestu, vyjdu ti vstříct pokud bude možno..:)
Vzal bych tu, ktera je lepsi… na vzhled se vykasli.
PS: V profilu mam taky cernej ram a bileho foxe ;)
vykasli se na laborovani, jed se na to dtcko podivat, vem sebou prachy a kdyz bude vypadat v cajku, tak ho vem a nevymyslej kokotiny :-D
Tome, jak jsem psal do mejlu, z prodeje sešlo, vydlici si nechává, takže se teď bavím o koupi nové za 16,5.
stejne kdyz si ji nekoupis, budes nasranej, protoze ji chces… tak uz jde jen o to jestli ji zaplatis :-)
asi mluvíš z vlastní zkušenosti viď, je to tak no :)
Ahoj, myslím, že jsi se ptal na DT Swiss XC carbon Race WC limited edition. Ta se dá někde koupit za 16,5?
bohužel nedá, měl jsem možnost koupit starší, ale to nevyšlo, proto uvažuji o nové pouze XRC
Tak to jo, tam si ale nemyslím že bude mít 1250g a asi by mi vadilo zavírání z korunky.
K hmotnosti, u verze 2011 je převážená hmotnost s neřízlým krkem opravdu 1250g +/- 3%, v 90% 1245–1260g, zdroj obrázky na váze + dodavatel. Ani na Foxu jsem lock neměl, tak my chybět nebude. Třeba je to něco navíc pro uživatele, ale co člověk nezkusil, tak mu chybět nebude :).
za me urcite DT, karbon ke karbonu:)
Dal bych pevnou:-)
pevnou ne :), bych byl vydrncanej
pevna patri na silnicku:))
Tim si nejsem uplne jistej
pravda pravda, pokud je ta silnička pro ježdění po našich cestách, tak i ta by měla mít minimálně odpruženou vidli, ještě líp silničku celopéro.
přestříkat foxe :)
klidne tam to DT dej, myslím že budeš spokojeny.
designove tam sedi perfektne
proč maj DTčka sloupek z druhy strany? vypada to pak divne :(
sloupek je stejne jak na vsech jiných vidlicich!
a nikdo te nenuti si to kupovat kdyz se ti to nelibi a o tom to jemas moznosst volby neceho jineho , jinak Manitou to ma naprosto stejne. jo a prý je to pevnejsi :)
a pokud chceš tak Magura to dela ve predu i v zadu :D
podle mě je to jepší, nejde ti do vidle tolik blata z předního kola:-)
má to prý význam té zvýšené tuhosti jak konstatoval kubad a s tím blátem… myslím že když jedeš v nějakým marastu tk se ti to dostává úplně všude, tam bych výhodu žádnou neviděl;)
no a řek bych že to vypadá líp
vypadá to parádně, ale u někoho je možná potřeba si na to chvíli zvyknout;)
jn, horší je když to o vidli někde opřeš:-), ale to se zalátá:-)
vydrží hodně;)..na vidli to nezanechalo sebemenší památky:))
Dane díky za nabídku projet se, nakonec jsem se po dvou bezesných nocí rozhodl, že ji objednám a tím si nadělím pěkný dárek k 25narozeninám a doufám, že chybu neudělám.
chybu si myslím že rozhodně neuděláš;), já tu vidlici mám rád, moc se mi líbí a jezdí se mi na ni skvěle;), akorád ten servis je dražší…
ještě jsem nereagoval na tu cenu servisu, jak si psal, já na podzim posílal Foxe k Švecovi, a s poštou komplet repase a výměna oleje za 2400 :(, ale to jsem ještě netušil, že ulítnu na DT, jinak bych se na servis vykašlal, ten mi teď nikdo nezaplatí, až půjde Fox do světa
2400? To ti ji přivezli limuzínou, ne?
to nevím, čím to česká pošta dovezla, ale je to tak no
To je takova bezna udrzovaci cena u FOXe… :(
u Foxe ani ne, ale u Švece ano
to je strašný ta cena no…jestli se můžu zeptat za kolik a kde si sehnal ten rám ;) ?
ten rám jsem kupoval starší za osmičku, jinak ho mají tady http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?… , ale už v jiné barvě (novější), taky je o cca 80g těžší.
za osmičku?..mm:((, to je paráda ! líbí se mi ten tvůj právě(s tím DT to vypadá skvěle), ten novej to je děs..
no jo no, to se jednou povedl kup :), jinak ta fotka je již neaktuální, kolo prošlo změnou a očistou :), za měsíc sem dám fotky
tak si servis udělej sám ne?:-)
samo že klacek tomu nic neudělá, kamoš chytl šutr a prej to lepil epoxidem bo čim:-D
byla to pecka jako prase, 6 špic venku + ráfek na odpis..
to věřím, ale pořád je to pro vidli šetrnější jak kdyby se ti tam sekl šutr:-D
to jo, ale i tak jsem se o ni bál
to věřím, se taky mohla přelomit vejpůl:-D
Co se funkce týče, výměnou za Foxe si pohoršíš, Fox je rozhodně nej vidlice klasický konstrukce.
„výměnou za Foxe si pohoršíš, Fox je rozhodně nej vidlice klasický konstrukce“-to si rozporuje:)),ale víme jak to bylo myšleno
podle mě myslel že DT je neklasická konstrukce což je pravda:-)
Co je na FOXce lepší třeba oproti sidovi? :)
nálepky :)
Vidíš a já mohl mít FOX za stejnou cenu jak SIDa a přesto jsem ho nebral :)
Menší progresivita, high speed expanze (proti nižším verzím).
tuhost konstrukce
Mě se tam víc líbí FOXka, rozbíjí a oživuje tu černou pohřební barvu…
Urcite bych sel do dt, nechtel bych mit na kole fox vidlici.