Který z těchto dvou kol byste upřednostnili?Jedny jsou tři roky starý, najeto cca 8000 (DT Swis Hugi240+Mavic 317XC+Sapim aero ploché). Druhý jsou úplně nové, model 2008, ale cca o 100 až 200 g těžší (WTB Lasedisc XC).
Který z těchto dvou kol byste upřednostnili?Jedny jsou tři roky starý, najeto cca 8000 (DT Swis Hugi240+Mavic 317XC+Sapim aero ploché). Druhý jsou úplně nové, model 2008, ale cca o 100 až 200 g těžší (WTB Lasedisc XC).
Záleželo by na ceně…
O tu jedinou mi nejde. Čistě z hlediska kvality, výdrže… mimo ceny.
Prostě které lépe poslouží. A budou jezdit na Anthemoj.
DT
jako 8 tisíc to je už dost, záleží jaká váha jak je jezdil.
obecně 240 sjou nezničitelný, max dáš ložiska nový. Problém je, že když bys chtěl vyměnit ráfky, tak bys měl dát i výplet novej a pak už to tak dobře nevychází :(
Ale XC317 nie su az tak trvanlive. Mne popraskal zadny pri kaliskoch (na prednom kolese drzi).
proto jsem psal to s tou výměnou. 317 asi jsou ty starý vlastně stejný jako 517 a oboje měly problémy s vytrháváním kalíšku :( u 717 už to je zesíleno.
To je v podstatě to o co mi jde. Mám kola dt240… Mám je už tři roky, jsou super atd., ale s kolem jsem koupil WTB a rozmýšlím jestli je prodat. Momentálně je asi nepotřebuji, tak bych je prodal, ale nechci na konci sezony kupovat další za větší peníz.
ne !!!! 317 nemají s 517 nic společného 717 je jen přejmenovaná 317 změna číslování
v tomhle mám fakt guláš. je to někde oficiálně napsané? se mi to totiž nezdá, protože mavic tvrdí, že první číslo je číslo řady – čím vyšší, tím „kvalitnější“ ráfek. a druhá dvě čísla udávají vnitřní rozměr ráfku v mm. v konto kontextu mi přijde změna z 317 na 717 bez výrobních změn trochu zvláštní.
je to tak zaváděly novou řadu a měnili číslování. někde to bylo i popsané. navíc pro vyplétání platí pro XC317/717 stejné rozměry. Ráfky mám oba asi metr od sebe když sundám nálepky rozdíl nepoznáš