Zapletená kola prosím o názor zkušených

16 nepřečtených
  • JirkaXC

    Zdravím, prosím zdejší ostřílené bajkery o radu nebo názor ohledně zapletených kol. Chystám se osadit svůj xc stroj koly Mavic allroad 29' 23mm vnitřní šířka ráfku, straight pull dráty 2mm 24ks na každém kole, ráfky alu nejsou svařované , náboje centerlock Id360. Budou na nich bezdušáky Schwalbe 29'x 2,25. Vydrží tyto kola na běžné xc ježdění? Rozbité polňačky, menší skoky, kořeny atd.. Vážím 65kg a kolo 10,8. Předtím jsem jezdil ráfky wtb kom light i23 29', náboje xt a zeslabované dráty sapim 2 1,6 2mm a v pohodě mě tyto také spíš gravel kola vydržela.. Díky za názory případně zkušenosti s koly Mavic allroad

    0 0
    • novas752  

      No nevím, nač si v dnešní dově kazit život úzkejma ráfkama. Koukal bych spíš po 25 nebo 27. Be že by to s 23 nešlo, ale proč…

      2 0
    • jirkaRS  

      Nevím co tě vede dávat na XC silniční záplety, ale mrknul bych se na Mavic Crossmax 2022. Jsou na tom cenově podobně, jen ty Crossmaxy mají vnitřní šířku 25mm a jsou váhově lehčí. Osobně je mám a jsem s nimi nadmíru spokojený.

      1 0
      • JirkaXC  

        Vede mě k tomu to, že mají náboje s centerlockem protože tu mám hromadu xtr kotoučů a to že jsou určitě lehčí než obyč crossmaxy sám jsem je vážil a taky to že můj rám není boost tak moc možností nemám , počet drátů i materiál ráfku je stejný a myslím že ty dva mm na šířce ani nepoznám… Jde mi spíš o to, jestli při mojí muší váze vydrží, nebo jaký je rozdíl v technologii mezi těmito a ryze xc koly

        0 0
        • jirkaRS  

          Centrlock má i Crossmax, nevěřím tomu, že allroady jsou lehčí než Crossmaxy, ale to je jedno. Ještě bych se mrknul na www.bikepart.cz a jejich záplety, na svoji váhu tam třeba najdeš vhodnější set :-)

          0 0
    • roupik  

      Asi proč ne, na svůj metrák bych si je na bajk nedal ale s tvojí váhou to půjde, šířka 23mm taky stačí, pokud nejezdíš nějaký 2,5 pláště, nevím jak na tom budeš s osama, předpokládám že mají silniční 12×100 a 12×142

      0 0
      • JirkaXC  

        Jsou k nim adaptéry na všechny možný varianty i na RU to je v pohodě, ptám se hlavně proto, že když začínala kola s 29` tak se jezdili ráfky třeba i 19mm s RU plášti 2,0'' 622×19' a není to ještě tak dlouho tak mi tohle řešení nepřijde až tak zvláštní, vím doba pokročila.. Jinak allroad nejsou silniční, ale gravel a cyklokros kola

        0 0
        • Vilém  

          Evidentne po nich touzis, tak si udelej radost a neres to.

          1 0
        • novas752  

          Všechny možný adaptéry jsou ale díru pro 15mm mtb osu tam vyrobíš leda vrtačkou.

          1 1
          • roupik  

            Taky bych řekl že přední náboj má 12mm díru a ne 15, ale třeba se pletu

            0 0
            • MatS  

              Treba ma QR a pouzije redukci, ale i tak to nedava smysl.

              0 0
              • JirkaXC  

                Přesně mám RU a Neboost kolo, řeším ty kola hlavně proto že mají racket systém ořechů a možnost konečně nasadit o hodně lehčí kazetu sram gx, no nikdo zkušenosti asi nemá tak nezbyde než je vyzkoušet na ostro v lese…

                0 0
                • McBlacky  

                  A co cekas? Ze tady najdes podobneho cloveka co vozi cx kola na mtb?

                  Navic jsi nenapsal o jakou verzi se jedna jestli normalni, sl, carbon sl.

                  Ty obycejny jsou uplne zakladni kola, nic extra, to se kupuje s celym kolem a jako upgrade to nedava moc smysl.

                  0 0
                  • Tomcat  

                    Píše že má rychloupínák tak asi měnit celý lolo nechcete. Smysl to má jen ekonomický. Budget a co s největším přínosem za to.

                    Může mít i horší výplety.

                    Takže tuní nějaký postarší nebo lowend stroj. U youngtimera to chápu , u lowendu je to fakt zbytečný.

                    0 0
                  • JirkaXC  

                    Jsou ve verzi sl

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.