• weekend warrior

    autum fakt nerozumim, nikdy sem je neresil, vzdy pouzival sluzebni(1× fabia, 2× octavia). Doba se meni, chceme i svoje vlastni.. Chceme ochcavku, protoze vime, ze se tam vejde cougar1 a jsme lini merit jina auta…a na csuperba nemame

    otazka je co vybrat, diky za odpovědi a zaroven se omlouvam za super offtopic…

    0 0
    • Necris  

      Jednoznačně vezmi tu naftu. S tímhle motorem mám bohaté zkušenosti. Ve městě budeš jezdit okolo 7 l / 100 km, i když octavia je o něco lehčí než superb. Mimo město běžně 5.2 – 5.5. Spotřeba při dálničních 200 km/h (občas 220) na 7.5 – 7.7 l, víc to nevyleze. Dá se s tím po okreskách jezdit za 4.5.

      Tolik reálná spotřeba. Je to větší žrout oleje než 1.9/1.6 TDI (dolévá se cca o půl flašky více za jeden proměnlivý interval). Výhoda jsou rozvody ve 150 tis. km. Netřeba se bát je udělat v těchhle kilometrech.

      Jeden má naježděno 160 tisíc km, druhý už 370 tisíc a i ten druhý má pořád původní turbodmychadlo. Sice je to rarita a s autem bylo ježděno normálně, ale je to prostě fakt.

      Dost hnusná je spotřeba za studena, stejně jako zvuk za studena. Kam se hrabou staré 1.9 nebo nové 1.6, tohle je za studena fakt rachot. Celkově je hlučnější než 1.9. Mám zkušenosti ze superba combi a passata combíka. Oboje je o něco těžší než Octavie, tak je možné že s tím uděláš lepší spotřebu.

      Servisní interval na superba vyjde dost podobně jako u Octavie. Olej + servisní prohlídka ve Škoda servisu 5100,–, ve VW servisu Passat s tím samým motorem 5 500,–. V Německu 6200.

      0 0
      • McBlacky  

        doporučuji se tímto příspěvkem neřídit.

        0 0
        • Alibaba  

          Doporučuji se tímto příspěvkem neřídit.

          0 0
          • McBlacky  

            další závodník co umí jet za 7,7 200km/h?

            0 0
            • hony007  

              A nad 200 už to vyrábí naftu.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • Alibaba  

              Já nejezdím po německých dálnicích, takže ji znám do 160km/h je to jen fous nad 2250 otáček – takže pohoda režim a cca 6,2–6,5l. Tudíž vše ostatní (krom nevyzkoušené dvoustovky) můžu směle podepsat.

              0 0
              • McBlacky  

                tahle debata je pořád a pořád dokola. to nemá smysl

                0 0
              • alinceb  

                To máš asi šestikvalt, co? Mně 1,9TDI točí ve 160km/h kolem 3000ot. a bere tak 7,2–7,5…

                0 0
                • Alibaba  

                  Šestikvalt – pohoda! ;) A uznávám, debata o spotřebě smysl nemá. Vždy je to o stylu jízdy a nehraje to pro mnohé roli. Já kvituju, že Necris popsal v kostce „hlavní body“ týhle motorizace. ;)

                  0 0
            • xshreck  

              TOmu nevěříš nebo co? :)

              0 0
            • Necris  

              Jestli se pohybuješ v Praze, jsem normálně ochoten s tím autem přijet a nechat vyzkoušet ! Bude sranda.

              0 0
              • Flegmatik  

                Hele, a co je pravdy na tom, že tyhle palubní počítače měření spotřeby trochu podměřují? Cca o 0,3 l méně? Nevíš? Jen jsem to slyšel…respektive četl. Nemá někdo změřeno klasickým měřením?

                0 0
                • alinceb  

                  Kdybych se na to soustředil, tak by to asi nebyl problém ověřit podle knihy jízd. Jen je blbý, že skoro nikdy nenatankuješ dvakrát za sebou stejně plnou nádrž (leda bys pokaždé tankoval dokud by ti nezačla přetékat…

                  0 0
                  • Flegmatik  

                    Nebo tankovat vždycky u stejného stojanu stejné benzinky plnou nádrž, dokud nevyskočí západka.

                    0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • JMT  

                  Jojo, koncernový auta to dělaj, ale nic zásadního…třeba deci až tři. Určitě ne třeba o litr.

                  0 0
                  • kubad  

                    jak které auto, není to jen o koncernu je to u všech :D

                    0 0
                    • JMT  

                      Třeba francouz mi ukazoval vždy realitu (drtivou :-))

                      0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • McBlacky  

                docela to hrotíš. Mě bude stačit když pošleš video 10 minut palubního poče ve 200km/h, na tempomat, na aktuální spotřebě.

                kdybys poslal k tomu GPS, aby bylo jasný že nejedeš z kopce o to líp.

                Předpokládám, že máš ověřeno, že ti neukazuje nesmysly a sedí kolik natankuješ proti tomu co to ukazuje.

                vlastně je to docela zajímavý, protože se 103kou na tempomat na cca 150–160 to v Rozvadově vycvaknu a jsem kolem 7/100 jak kdy. A to tam mám pižlu Prahou po okruhu a tunel u Plzně kde jedu tužku za 4l/100. Trasa moc kopcovatá není. Placatější Liberec za 6,5, HK o malinko méně.

                0 0
        • kesu  

          naprostej souhlas

          0 0
        • Necris  

          Proč ? Hádat se o tom nebudu, ale auta s tímhle motorem jsem měl dvě a třetím právě jezdím. Před tím než jsem ten příspěvek napsal, tak jsem zrovna dojel z dálnice. ;)

          0 0
      • jIrI___  

        Kolem 7,5 l máme s 1,9 TDi spotřebu při tachometrových 140 km/h.

        0 0
        • alinceb  

          Ale taky napiš, že vaše 1,9TDI navíc točí kardanem (jestli se nepletu) a Seat má větší aerodynamický odpor…;)

          0 0
        • xshreck  

          no stálo by za to se zmínit o tom, jestli to je 5 nebo 6 kvalt. 6ka udělá docela kotel, těch 7l je reálných ale spíš okolo 180.

          0 0
          • jIrI___  

            6 kvalt, ale mám pocit, že to na té dálniční rychlosti točí víc otáček než 5 kvalt. Ale jak psal alinceb, ten za rozdíl může větší krabicovitost a kardan, ale netušil jsem, že to udělá až tak moc.

            0 0
            • alinceb  

              Stejně osazenou měl kolega Oct II (než mu ji ukradli) a standardně jezdil se spotřebou o litr vyšší než ostatní s pětikvaltem a předohrabem. A to to není žádný divočák…:)

              Nedávno jsme jeli s kolegou z práce – skoro stejná trasa (cca. 35km po R36 a dojezd po městě do kopce). Já OctII 1.9TDI 77kw a kolega OctIII 1.6TDI 4×4 6kvalt – já dojel za 8.4L a on za 9.3L…:D

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • xshreck  

              Octavia scout, 2.0 103kw trasa rožnov – prostějov, po dálnici 170–190, okresky jak se dalo = 7l/100 podle pp. Plné auto. 6q

              Majitel chtěl být rychle doma

              tak ale byla volná cesta, jelo se plynule. To dá taky dost. Navíc rovinka

              Zase na druhou stranu, s nezajetým (10tis) supem jsem jezdil při úsporné jízdě (stejný motor ale předokolka) min za 6l po okreskách.

              0 0
              • Lada,s  

                co jsem vypozoroval, tak absolutní rychlost nemá na spotřebu až tak velký vliv, hlavní roli tam hraje spíše plynulost a zrychlování.

                0 0
            • jIrI___  

              Tak jsem na to dneska mrknul: zařazena šestka, tachometrových 140 km/h – 2900 ot/min

              0 0
              • xshreck  

                5ka při 140 = 3 a něco drobné.

                6ka při 160 cca 3000

                180 cca 3400ot

                tam zase záleží na délce převodů …

                0 0
        • Necris  

          Se kterým ? :D 1.9 TDI 66 kW ve 140 žere okolo 6.5, spíš pod. Když k tomu dáš někde dojezdy mimo dálnici, dostanu se skoro vždycky pod 6. U silnějších verzí to bývá vždycky jenom o kousek lepší v těchle rychlostech.

          Nevím co s těma autama děláte, resp. nejspíš kde to kupujete ;)

          0 0
          • jIrI___  

            77 kW či kolik to je. Po nekopcovitých okreskách (50–90 km/h) je to kolem těch 6 l.

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • pustipav  

        Jezdim 2.0 103kw s DSG, combi, rv 07. To mesto jaks taks odpovida.

        Samozrejme zalezi na trase, ale pri 200 kmh se mi zda 7.7 docela nerealy, rekl bych, ze to bude o neco vic… Snazim se nejit pres 180 a to mam vetsinou ve vysledku kolem 8,5 minimalne

        Po okreskach se s tim takto asi jezdit da (4.5), ale to se vleces :) Mel jsem to takhle jednou v Rakousku, kdy jsme se vylozele kochali kolem jezer a navic je to placka podel vody.

        Pri tempomatu na 140 a v Nemecku kolem 150 mi to dava 6.7 (Pha-Frankfurt, cca 640). Kdyz jedu ale treba Kromeriz – Pha a taky tempomat na 140 klidne to udela 6.3 cca, takze dost zalezi na profilu a asi taky nafte. Obcas mam pocit, ze na tu nemeckou to zere o neco min .)

        0 0
        • Necris  

          Za 4.5 se určitě vlečeš a klima je na ECO ;) Normální spotřeba po okresce ve 100 km/h (bez tempomatu) je u mě 5.2, do 5.5 když člověk občas předjede. Myslím, že jsem tenhle styl jízdy v příspěvku i naznačoval.

          Za těma 7.7 si ale stojím. Možná jsme se nepochopili, ale já jsem to fakt neměřil tak, že jsem na dálnici vynuloval čítač a po nějakou dobu jsem měřil, kolik tam budu mít průměrnou.

          Mám to vyzkoušené na dálnici Deggendorf – München. Před dálnicí nastartovat a lehce pod 50 km jet rychlostí 100–110. Spotřeba okolo 5.5. Pak najet na dálnici a 210 km až na vzdálený okraj Mnichova držet 180–200, občas samozřejmě člověk musí zpomalit a pak se zase rozjet (což spotřebu jen zhoršuje). A na konci se mi objevuje zmiňovaných 7.6 – 7.7. Pak spotřeba před dojezdem na místo obvykle klesne na nějakých 7.3.

          Možná taky hraje roli fakt, že jsem to nezkoušel v Octavii, ale v stejný motor v Passatu, který má jinou karoserii a třeba i to hraje roli. Těžko říct.

          0 0
      • Dav...1  

        Tahle spotreba je nesmysl u tohohle motoru (aspon u passata kombi)

        Proste kolem 6,0 ± se da jezdit.

        0 0
    • weekend warrior  

      doplneni: do anketni otazky se neveslo: chybi hagusy, park. senzory, automaticka klimatizace, vyhrivane sedacky, ma jen 4 airbagy, neni ski box, atd…

      hagusy a senzory bych tak jako tak nechal dodelavat…

      0 0
      • Necris  

        Automatická klimatizace je k tomu motoru většinou standard. Vyhřívané sedačky nepotřebuješ ;)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • combe  

      Zkus se s tou 1.4 svézt, měl jsem ji půl roku jako služ.a musím říct, že fakt dobrý jestli je to 6 rychl. vůbec bych se toho nebál, spotřeba a motor nepoznáš že je to 1.4 navíc je to podle toho co píšeš nový auto, i když u nás se na dvaceti tisících už auto musí vyměnit:-)

      0 0
    • ulipik  

      TSI motor je ****** nebrat až 1,8 TSI je v pohodě

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Algheroteam  

        Na to jakej si profík na auta je tahle hláška mimo…

        0 0
      • Vegan  

        Souhlas, uz kvuli problematickym rozvodum, 1.2 a 1.4 TSI maj problemi az, az a kdyz se pak potka motor zadna prdel ani lace to neni. Zato 2.0 TDI je alespon provereny casem ten motor, jo obcas odejdou vstriky ( zalezi hodne na nafte), ale porad lepsi jak potkanej motor a navic tem vstrikum se da dost predejit pouzivanim aditiv jednou za 5000, po koupi idealne nekolikrat za sebou trebas 3× a je klid, to same tlakovy ventil palivoveho cerpadla, tomu take pomuze aditivum na procisteni.

        0 0
        • kesu  

          ono taky za špatnou pověst tědlech motorů můžou auta dovezený do čr s prověřeným stavem tachometru 100 tis. km a reálně 300.

          Nicméně je fakt, že verze 2,0tdi PD nejsou nejspolehlivější a potkal jsem několik superbů a oktávek včetně RS s odešlýma vstřikama, turbama a pod. Nicméně kdo se k tomu choval slušně povětšinou to sloužilo

          0 0
          • JMT  

            Všechno pěkný, akorát rs je CR a ne PD

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • javormartin  

      Máme doma 2.0 tdi, motorově to je super. Spotřeba dlouhodobě 5.5. Když to ženeš, tak nejdeš téměř přes 7.5 i dlouhodoběji 200. Jednou jsem jel za 9.8, ale bylo to těžce o papíry…

      Momentálně najeto 250 000 km. Měněna komplet spojková sada včetně dvohmotnostního setrvačníku. Jinak vstřiky původní, turbo děláno ve 180 000 km. Pokud jede člověk opravdu na spotřebu, dá se jet i pod 5 :). 1.4 tsi má soused v tiguanu a krom spotřeby si to chválí :D. Tak je na snadě, kolik najedeš ročně km. Myslím si, že při rozumném zacházení tento motor najede v pohodě 400 000 km :). Hlavní je měnit včas kvalitní olej + všechny filtry.

      Jinak celkově Octávky a celkově celý koncern trpí na ty climatroniky. Doporučuji ihned po koupi navštívit servis a zkontrolovat stav chladícího media.

      0 0
      • Necris  

        Je zajímavé, jak ti to hází stejné hodnoty jako mě, i když v trochu jiném autě (Ale jen trochu). ;)

        0 0
      • Mr.Dawe  

        Zeptám se trochu off, kam jsi jezdil/jezdíš pro naftu? Liješ do toho obyč nebo nějakou V-power nebo Verva? Aditiva na zimu?

        0 0
        • Alibaba  

          Já jezdím 2,0TDI 103kW na obyč naftu – najeto 150000. Cca ob jedno, dvě tankování tam lupnu VIF aditiva. S oblibou tankuju u „zlodějů“ jako jsou TANK ONO atp. Jen těm nejpodivnějším JZD pumpám se vyhýbám (nebo kupř. Pap Oil)…Motor i vstřiky vpoho.

          0 0
      • Vegan  

        Turbo ve 180k km ? tu nekdo nedochlazoval jinac to neni mozne. To turbo zrovna v O II 2.0 TDI PD je hodne nadimenzovano a v rodnem liste ten motor hrave prezit. Pokud to nekdo, ale valil po dalnici a pak hned tipnul tak to nejdriv odnese lozisko a vlivem vibraci i lopatky a nez ho stihnes opravit ma tendeci nacit i dalsi komponenty.

        0 0
    • hugok  

      Pokud se chceš držet Octavie tak bych bral tu starší a 90 tisíc rozdílu radši projel v naftě na dovolených.

      Když jsem před dvěma lety řešil podobné dilema /Chariot cx1/ tak sem nakonec vzal VW Caddy na CNG a maximálni spokojenost. Vozík se tam vejde i nerozložený, což je při běžném provozu dost velká výhoda. Sundávat pořád kolečka je pakárna.

      0 0
      • weekend warrior  

        tvl, caddy, respektive transita chci taky, ale manželka ne…:(

        0 0
        • hugok  

          moje je na prachy a když zjistila, že to jezdí za korunu km a vlastně čím víc najede, tím víc ušetří, tak bylo jasno :)

          A protože s ním jezdí hlavně ona, tak už by fakt neměnila. Na rodinný provoz paráda a s držájem kol na 5 dveře i na cyklovýlety super.

          0 0
          • Lišák  

            1Kč/km? Při jaké ceně paliva?

            0 0
            • hugok  

              průměrné tankování nás vychází na cca 480 Kč a nájezd je tak 400 km. Takže kecám, je to tak 1,2 Kč/km městského provozu.

              0 0
              • pepek  

                Jezdíš taky na vypálený friťák? Nebo kamoš jezdí s tatrou?

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Lada,s  

                To vychází cca 3,5 litru/100 km…cože to máš za auto?

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • rb  

      Pardon.Sem se uklik na TSI v domnění,že je to odkaz.Ten stejný motor má kámoš v Jettě a ve 35ti tkm. měnil rozvody.Nějak se to soudruhům nevyvedlo.Bym to nechtěl…

      0 0
    • Algheroteam  

      Mě tu chybí poměrně zásadní info o tom, kolik ročně najedete km, kde jezdíte nejčastěji (město, mimo město), jáké jsou nejčastější vzdálenosti (do 20km, do 50km a nebo vždy nad 100km), jak obsazené vozidlo bude jezdit (většinou sám a nebo vždy v pěti s kufrem naloženým po strop) atd. Pak se rozhodnout zda je lepší diesel nebo benzin dle odpovědí viz. výše. Pak se nechá řešit výbava, barva a další užne tolik podstatné věci…

      0 0
      • weekend warrior  

        jak jsem psal někde vejš, odhaduji maximalku na nějakejch 20tis/rok. možná 30tis.,když bude treba jezdit na slovensko + když to pojede líp než současná 1.6tdi cr bez hagusu, klimatizace, senzoru atd… Knihu jízd a účty povedeme tak jako tak, jen ccs k tomu, kuafix, nebude

        0 0
        • Algheroteam  

          OK tak vím že najedeš cca 20tis. km/rok, což je slabší půměr. Občas vyraziš na Slovensko. A co to další… nejčastější jízda v km, obsazenost a kde to najedeš. Od toho je možny se odrazit a rozhodnout co bude lepší. Pokud většinou jezdíš sám, kratší vzdálenosti po městě volil bych benzin. V opačném případě bych volil diesel. Nicméně konečné rozhodnutí je vždy na tobě a jak vidíš i zde jsou názory pro obě varianty. Tady každý napíše svůj názor, ale je třeba si uvědomit, že co vyhovuje mě, nemusí vyhovovat někomu jinemu :-)

          0 0
    • esti  

      Projet se s tím benzínem a o nějakým traktoru nebudeš ani přemýšlet.

      0 0
    • venabch  

      No vetsi pekli si si asi nemoh vybrat. Kdyz ochcavku tak jedene z nemecka od nemce od privatniho majitele. To co je tady je 90 procent stoceny. Si to nech na technicky najit podle vinu. Tsi je super ale novy najede to 100000 a ma dost a nedoplatis se. Obecne pd se moc nepovedli, nejlepsi je sehnat 1 ochcavku s klasickym tdi musis hledat ale vyplati se je to kvalitnejsi nez pd , nebo pak uz comonrail.

      0 0
    • ZoomZoom  

      Vůz s motorem 2.O tdi nebrat! Zkušenost s firemní Octavií a Passatem.

      V Octavii odešel motor po šesti tis.. vyměnen. Ve čtyřiceti se v tom samém voze potkal, opět vyměněn. Takže momentálně tam je třetí motor!

      Passat, vydržel 55 tis, pak praskla hlava. Nevim, byla-li to smůla, ale o něčem to svědčí.

      Motory 1.4 tsi…

      Slyšel jsem, že snad už zapracovali na choulostivém řetězu.

      Za mě ale, nebral bych ani jedno.

      Když už O II, jednině sehnat starší s 1.9 tdi… 1.6 tdi CR mě popravdě moc nenadchnul.

      0 0
      • Vegan  

        2.0 tdi to co pises uz, ale byl CR ne PD ne ? PD jsou prave drzaky.

        0 0
        • weekend warrior  

          tdi 2.0 pd se dělali ve dvou verzích + jedna pro rs:

          sohc 8 ventilu – od r.2007

          dohc 16 ventilu – r.2004–2010

          a uprime ted nevim, kterej typ tohle je…ale jsou nejake zkusenosti s verzemi?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Vegan  

            no mi meli vzdy jen 8 ventil, takze jestli se sral 16ventil to nevim.

            0 0
            • Lada,s  

              8V (kod BMM) je v pohodě a celkem spolehlivý, mám ho v Passatu.

              16V (kod BKD) nebrat, právě u tohoto praskají hlavy a odcházejí vstřiky

              0 0
              • Dav...1  

                Praskaly hlavne u prvnich rocniku 2005,6

                Oprava vstriku ± 3k (horsi je ze kdyz se to stane musi se auto odtahnout bo to nenastartuje.)

                0 0
    • enjoy  

      Jestli ti můžu vřele doporučit,podívej se po Mazdě 6..na Oktávku se úplně vykašli.

      0 0
      • weekend warrior  

        :) nevymejslet další verze. vim, že mondeo, mz6, a snad i passat jsou levnější, ale nikdo nemá tak velký kufr co se objemu týče, a nechci fakt řešit, jestli se tam vejde vozejk, či ne… vim, demence, ale je to realita…

        uprime me to uz vlastne ani nebavi resit, zitra tam zas, s manzelkou, zajedu, projedu, vokouknu a snad i slozim prachy a bude… uz to resim vic jak 30 hodin, coz je fakt voser… auto v teto cenove kategorii (pod 2.0mio) neni zabava, neni to kolo, je to jen otrok, nastroj, naradi…

        0 0
        • enjoy  

          No jak chceš:-),ale v Mazdě je hódně jiný svezení:-)

          Ani ta Oktávka není nakonec tak špatná,rozhodně je to auto ve kterým se dá jezdit.

          0 0
        • Algheroteam  

          Konečně správný přístup :-)

          0 0
        • esti  

          30h? vybíral jsem půl roku :)

          0 0
        • Necris  

          Passat levnější ? Stejný rok výroby ? Odkdy ?

          0 0
          • weekend warrior  

            psal jsem snad i…

            0 0
          • JMT  

            U vybavených exemplářů z roku 2009–10 to tak skutečně je.

            0 0
            • Necris  

              No teď jsem na bazaru fakt nějaké exempláře našel. Nicméně to všechno byly klasika autobazary. Dost se divím, že lidi dneska jdou a koupí si auto v bazaru. Ojetina určitě, ale ne bazar. Nejlepší vykupovat přímo od firem, kterým už se ty auta účetně nevyplatí.

              Je jistota že to není dotažené, má to OPRAVDU servisní historii v dobrém servisu (zejména Česká Pojišťovna)… Ale ne každý se k tomu dostane no. Ale určitě se tímhle stylem nedá koupit Passat levněji než Octavia, i když je to funkčně dost podobné auto.

              0 0
        • Lišák  

          ale nikdo nemá tak velký kufr co se objemu týče

          Co do objemu možná jo, ale měl jsem jedničkový mondeo a teď jedničkovou oktu. Kdykoliv dávám něco většího do kufru, tak jsem sprostej, jak dlaždič. Soudruzi z koncernu Skoda Germany jsou, co se kufru týká, dementi. Abych musel vytahovat sedačky a po sklopení opěradel tam stejně nebyla rovná plocha, to mě vážně se*e. V mondeu jsem sklopil opěradla a měl jsem dvoumetrovou platformu. A navíc bez rantlu v zadu. Když jsem vezl něco delšího, leželo to celou plochou na podlaze a pak vyčnívalo ven. V oktě to leží na dvou bodech. Mezi blatníky je v oktě o 17cm méně místa, než mondeu. To taky není zanedbatelný.

          V nových O jsem nejel, ale mám pocit, že kamoš, co má trojkovou tvrdil, že zadní sedačky musí taky vyhazovat.

          Tudíž já mám jsno. Příští auto nebude Škodovka.

          0 0
          • enjoy  

            A jak ten benzínovej dvoulitr jel.. to byl kombíček..měli jsme:-)

            0 0
          • pepek  

            Tu rovnou plochu a ten rantl máš ale za cenu nižší výšky, takže když si do tý okty dáš desku, budeš na stejným :-)

            0 0
            • Lišák  

              Menší prostor mezi blatníky, S*aní se se sedačkami. Tudíž na stejným nebudu ;-)

              0 0
              • pepek  

                To nebudeš, kolo nastojato tam nedáš.

                0 0
                • enjoy  

                  Dobře,bavíte-li se o převážení biku,asi jo..ale jinak,kdo neviděl ložnou plochu v Mondeu,nepochopí:-)

                  0 0
                • Flegmatik  

                  A proč je tam tedy ten rantl, když o něj je jen vyšší nákladová hrana?

                  0 0
                  • pepek  

                    Ten rantl je asi ve výšce podlahy toho mondea – takže cca stejný. Nižší nemůže být kvůli tuhosti karoserie.

                    0 0
                    • Flegmatik  

                      Škoda snad nikdy neudělala auto s rovnou podlahou bez rantlu. Zvlášťě u combi je to tristní. Jo, sice se pochlubí vyšším objemem (na to zákazníci slyší), ale to je tak všechno.

                      Octavia I – hrana: 696 mm

                      Mondeo combi II: 585 mm (první mondeo jsem nenašel)

                      Takže rozdíl 11 cm v neprospěch Octavie.

                      Proč jiné automobilky to umí, udělat rovnou plochu bez rantlu a Škoda ne?

                      0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • ¨MZ  

            Octavku musíš porovnávat s Focusem, Mondeo je o třídu výš, to můžeš porovnávat se Superbem.

            0 0
            • xshreck  

              .

              0 0
              • alinceb  

                Jenže tohle už dávno takhle neplatí. OCT II a III už výbavou, velikostí a ani cenou dávno není na úrovni Focuse. Tam teď spadá spíš Rapid a OCT směřuje blíž právě spíš k Passatu, Superbu a Mondeu…

                Obecně mi přijde, že Škodovka má skoro všechny modely jakoby přifouklé vzhledem k soupeřům ve třídě, do které by měly spadat…

                0 0
                • xshreck  

                  oct3 možná, dvojková mi přišlo že je nafouklá, ale nafoukly se i dveře, plasty. Asi kvůli bezpečnosti?

                  Starší mondeo měl spolupracovník, to je proti oktávce trošku větší loď :)

                  0 0
                  • Vegan  

                    o jake Octavii – III, ze se to tu bavite ? nemate na mysli Octavii – II po faceliftu ? Nebo uz je nekde k videni finalni specifikace Octavia III generace.

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                  • Necris  

                    O moc ne. A hlavně Mondeo je přímá konkurence pro ten stokrát omýlaný Passat, proti kterému jako služební auto a sluha prohrává na plné čáře a každý firemní zákazník se mu akorát směje. A to i v prostoru (porovnávám současné generace).

                    Co si fyzické osoby kupují, je debata úplně jiná. Rozhodně ne konstruktivní, jelikož rozhodování FO při nákupu auta bývá občas podle pravidel, nad kterými zůstává můj rozum stát.

                    0 0
                • beavis  

                  Souhlas, Oktavka velikosti jaksi fusuje do obou trid:-)

                  0 0
                  • Lišák  

                    Jo. Zvenčí vypadá jako velké auto.

                    0 0
                    • beavis  

                      Tak tak, zevnitr uz to tak zhavy neni.

                      0 0
                      • Lišák  

                        Kór místo na nohy vzadu. Taky ta famózně vyřešená opěrka ruky mezi sedadly. Když je v pozici na opírání, tak je fakt dobrý přístup k ruční brzdě. Pokud to srovnám s tím starým mondeem, co jsem už tady zmiňoval, tak nikdy nevím, jestli se mám smát, nebo brečet :-) Jediný plusový body má u mě okta za spotřebu a živost (mondeo jsem měl 1,9TD). Jinak mě se*re snad úplně vším.

                        0 0
                        • jIrI___  

                          V OII mi příjde, že je vzadu na nohy místa jak sviňa. Teda pokud vepředu nesedí 2,5 m vysoký člověk. V tomhle byla tragická OI.

                          0 0
                        • duk  

                          Psal jsi výš, že máš zkušenosti jenom s O1, to je vidět, na délku je vzadu v O2 místa celkem dost a celkově rozměrově je to úplně jiný auto, než O1

                          0 0
                        • karliner  

                          Kdo, kromě taxikářů, řeší u auta kolik je místa na nohy na zadních sedačkách?

                          0 0
                          • kubad  

                            ten co je tam nucen pravidelně jezdit :D

                            jinak to taky nechápu

                            0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                          • jIrI___  

                            Každý, kdo většinu času jezdí v autě ve více než dvou lidech.

                            0 0
                            • karliner  

                              Čili tak 2%. To pořád je zanedbatelné.

                              0 0
                              • Lišák  

                                Nějaké podklady k těm 2%?

                                0 0
                                • karliner  

                                  Jasně. Stačí se podívat na protijedoucí auta nebo si dřepni někam na křižovatku a dálnici a čárkuj si to. Nebo použij Google, podle vlastních preferencí :-)

                                  0 0
                            • pepek  

                              A kdo to je? Děcka mají normálně krátký nohy a když vyrostou, tak už s rodinou nechtějí jezdit. Takže pouze tragické chvilky, kdy máš vézt tchýni- a z toho se přece člověk musí vždycky nějak vykroutit.

                              0 0
                              • Flegmatik  

                                Když vezeš bandu na grupáč a nechceš, aby ženský vzadu byly roztáhlý už cestou tam…

                                A když vezeš děcka, i v sedačce, tak ti aspoň nekopou do sedaček. Kdyby to nikdo neřešil, tak bychom tu všichni jezdili ve dvou a třídvéřácích :-)

                                0 0
                              • jIrI___  

                                Třeba na vesnicích poměrně dost lidí dojíždějících za prací do města. Když chlapi pracují ve stejné fabrice a mají stejně šichty, tak proč by jezdili každý svým autem, když se můžou dohodnout a jet jedním. Já osobně autem taky v naprosté většině případů autem jezdím ve třech a více lidech, protože pokud jede jeden nebo dva lidi, je levnější jet vlakem nebo busem. U nás v rodině auto v obsazení jednoho nebo dvou lidí najezdilo možná 10% z celkově najetých kilometrů a předpokládám, že to ani zdaleka není jediný případ.

                                0 0
                                • pepek  

                                  Nj asi máš pravdu. Když holt se mnou nechce nikdo jezdit :-(

                                  0 0
                                • karliner  

                                  Už vidím chlapi od vás z dědiny, jak sedí v hospodě nad štosem katalogů a spekulují, jestli by místo té oktávky neměli raději koupit mondeo, které je jenom o 200 kolíků dražší, ale má o 3,2 cm víc prostoru pro nohy vzadu :-)))

                                  0 0
                                  • jIrI___  

                                    Ženeš to do extrému. Původní otázka zněla, kdo vybírá auto dle místa vzadu a já ti dal příklad. Teď už nastupuje jen to tvoje věčné rytí :)

                                    0 0
                              • Lišák  

                                Že Ty máš taky ten německej krám? ;-)

                                0 0
                                • pepek  

                                  Nemám, ale vzadu vozím akorát kolo, nebo psa (psíka).

                                  0 0
                          • Lišák  

                            Kdo není sobec?

                            0 0
                          • McBlacky  

                            na to koukáš z pohledu rozmazlenýho měšťáka.

                            0 0
                • Flegmatik  

                  Akorát většina aut nižší střední vždycky Octavii přesahovala svým rozvorem. Octavie je pouze nafouklá, svým megakufrem a přesahy u kol. Toť vše. Teď u té třetí generece se to snad změní.

                  0 0
                • ¨MZ  

                  jenom v rychlosti jsem kouknul na rozměry Focuse, je asi o 7 centimetrů širší než OII a délka je asi stejná. Mondeo je úplně jinde. Octavka má do Mondea, Passata hodně daleko.

                  0 0
              • Flegmatik  

                Že by jeden Škoda model s vyrovnávacím deklem a rovnou podlahou? :-) Škoda té šířky toho kufru. Na délku asi fajn, ale ty boky… :-/

                0 0
        • kolda  

          ja te plne chapu, mam k tomu stejnej pristup.

          jinak mam OII 1,9 77kw a otroci spolehlive. charriot se tam krasne vleze, slozenej i na sirku, coz v superbu ne.

          0 0
      • Vegan  

        Jako clovek jez Mazdu 6 2.0D 100kW jezdil 4 rky a najezdil na ni 100k km, bych to auto fakt nedoporucoval. Motor je opravdu citlivy na kvalitu nafty odnasi to cerpadlo palivoveho systemu predevsim tlakovy ventil, EGR ventil, pevny filtr je tragedie co se spolehlivosti tyce, dlasi veci co se serou jsou predevsim hlinikove soucastky sani, predevsim mezichladic, klimatizace u vozu z nezavyslym topenim ( meni se vana vyparniku ), predni naprava vazne neni stavena na jizdy po D1 a zvlaste cepy odchazi velmi rychle a nejake dalsi drobnosti, kdyz to sectes a vemes do uvahy ceny nahradni diluch u Mazdy jez jsou i 10× drazsi nez trebas u Fiatu tak je to docela drahe auto na provoz.

        0 0
        • hony007  

          Nebo si koupíš šestku v benzínu, 100000 km se o nic nestaráš a spotřebu máš menší než v techničáku, protože to není prolhané koncern.

          0 0
          • Vegan  

            Mozna tak atmosfericky benzin a to jeste ne kazdy, dnesni preplnovane benziny jsou na servis drazsi jak nafta.

            0 0
            • hony007  

              A ona snad má šestka něco s turbem, krom MPS?

              0 0
              • Vegan  

                Je pravda, ze koncici generace toho moc nena, u nadchazejici to jiz bude horsi.

                0 0
    • Johny5 OSHA  

      promin ukliknul jsem se… sel bych do te diesel verze, i kdyz diesel nemam rad jako palivo.

      0 0
    • bagr  

      S autama jdi z cyklistickyho fora do hajzlíčku nebo na nejaky autoforum pro takový hňupy.

      0 0
      • Serpico  

        když jsem na kole serou i auta a když jedu autem serou mi tu v serpentýnách cyklisti, nejlíp 2 vedle sebe…

        0 0
    • Serpico  

      žádnou Ochcávku nebrat……BMW, BMW, BMW

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Necris  

        Jo to známe, a pak vám to opravuje Franta odvedle z garáže. Nikdo, kdo chce autem jezdit a kouká na to, kolik mu to vycucne z peněženky (většina lidí a firem obzvlášť?), si ještě BMW nekoupil ;) Dvoj-trojnásobná pořizovací cena nového, u starého BMW je pravda cena v procentech z nákupky směšná…ale stejně stojí autorizovaný servis takové prachy…

        0 0
    • Hunt  

      Já osobně bych ti dopuručil 1.6 TDi CR. Jede to slusne, žádnej zázrak, ale podle mě dost dobrý a srovnatelný s 1,9TDi, nejsou s tím problémy, ale hlavně je to vyrazně tižší než 1.9, 2.0 TDi PD – tyhle motory, to sou hučaci, např. 1.4 TSi je proti tomu doslova neslyšnej motor. A sezenes to za podobny prachy jako 2.0 Tdi. Spotřeba je taky v pořádku.

      Z toho co jsi vybral bych měl dilema, 2.0TDi PD nemá dobrou reputaci, navíc nájezd 90k za 4,5 roku je taky docela zajimavej, ne ze by to nebylo mozny, ale dal bych si na to bacha, na tech autech nepoznas kdyz to stoci o 100k, pár věcí upravíš, vyměníš a nepoznáš nic, interier má v Octavii II celkem výdrž. Konečný slovo bych nechal na zkušeným mechanikovi, kterej zhodnotí zda do takovýho auta jít.

      0 0
      • Lada,s  

        Máš pravdu že 2.0 TDI je hrozný traktor, než jsem si na to ze začátku zvykl tak jsem vždycky měl pocit, že se v tom motoru muselo něco přes noc pokazit a že to do 5 minut musí kleknout :-) zvlášť v zimě když nastartuješ studený motor. Po zahřátí už se to celkem dá.

        0 0
    • bleach  

      jenou pro vždy: 2,0 ani 1,9, natož 1,6 tdi 200 kmh za 7 litru NEJEZDÍ

      0 0
      • karliner  

        S nějakým Lojzou za volantem jo. Kvalitní řidič to dává pod 5,5…

        0 0
        • bleach  

          +1

          0 0
        • camlost  

          ale jen nad 260 km/h. pod 130 km/h to syntetizuje naftu z výfukových plynů a vrací ji to zpět do nádrže, samozřejmě čistější, protože nežádoucí příměsi byly zachyceny filtry po spálení.

          0 0
        • McBlacky  

          points

          0 0
    • Itchy  

      Vubec jsi nenapsal jake trasy vlastne jezdis, to je jedna ze zakladnich indicii, ktera ti pomuze vybrat auto. Na kratke trasy a popojizdeni po meste bych v zadnym pripade neuvazoval o dieselu. Byl bys casteji v servisu nez na silnici + se diesel na kratke vzdalenosti ani nezahreje. Dale jsi nenapsal, kolik km ujedes za rok. Pokud pod 25000km, tak bych o dieselu taky vubec neuvazovat, protoze se to proste nevyplati. Vez, ze naklady na pohonne hmoty pri malem najezdu(pod 25000km) nema smysl skoro vubec resit, protoze servis na TDi te vyjde mnohem draz nez u benzinu. Takze prvne napis jak jezdis a pak se o tom muzem smysluplne bavit ;-)

      0 0
    • Lister  

      Přidám se z dotazem – kolik může mít reálnou cenu 10 let stará Oktávka první generece (ještě před faceliftem), liftback, tenkrát skoro v plné výbavě bez kůže (dnes vlastně vše již běžný standard jako elektrická okna a zrcátka automatická klima atd..) s motorem 1,9TDI 81kW. A teď si nedělám srandu – s naježděnýma 70tis km, jen v létě na dlouhé cesty, nebouraná, neškrábnutá. O jedné takové vím, znám její historii, takže to opravdu není vtip.

      0 0
      • karliner  

        Taky jsem o ní slyšel, má ji známej spolužáka ze střední, co má takovej malej autoboazárek, samé podobné ověřené voňafky.

        0 0
      • bleach  

        10 let stara oktavka musi bejt po faceliftu, ktery prisel s model. rokem 2001

        0 0
        • karliner  

          Nebyla už tehdy nějaká Tour verze nebo jak se jmenoval souběžně vyráběný starý model?

          0 0
      • McBlacky  

        max 130tkč a to bys musel kupce ukecávat jaká to je výhodná koupě, že to nemá nic najeto.

        Smutný je, že v reálu za ní dostaneš o 10–15 tisíc víc než za auto co má najeto 3× a víckrát tolik (at už stočený nebo ne).

        0 0
        • Lister  

          Ne že bych ji chtěl někomu nutit. Právě naopak uvažuji jestli má cenu ji koupit jako druhé auto do rodiny.

          Nahoře mají pravdu – je o něco starší, je to ročník 2001.

          A historii znám opravdu dokonale a muster K si o tom může myslet svoje. Sloužila jako sluzebak na občasné dlouhé cesty, v zimě zazimovana (to auto vlastně ani nemá zimní gumy) a bourání to taky není, dokonce neměla ani žádnou závadu. Vím to tak jistě, protože jde o auto z rodinné firmy.

          0 0
          • oddie  

            Takhle ověřené má cenu koupit.

            0 0
            • Lister  

              A kolik by byla ± přiměřená cena. Kdyby to byl kombík, tak bych ji bral hned, takhle trochu váhám, ale asi by to nemusela být úplně marná koupě – i když projev motoru mi úplně nesedí, zase na druhou stranu to fakt moc nežere.

              Jinak sorry za ty nesmysly v předchozím příspěvku – predikce v mobilu holt nefunguje úplně nejlíp :-(

              0 0
        • kesu  

          to určitě ne, tipnul bych 90

          0 0
      • Hank Moody  

        Koupím za 60 na ruku!

        0 0
      • kolda  

        rozhodne nizsi, nez je realna hodnota toho auta, pokud je to tak, jak to pises. ja bych to z ruky nedaval, nebo to prodal do rodiny.

        lepsi motor dnes nesezenes.

        0 0
        • McBlacky  

          záleží na co to potřebuje. Jednak je to sedan a druhak to že motor vydrží, neznamená že vydrží podvozek – ten bude už hodně načatej za 11 let. Kastle je pozink ta drží líp jak na O2

          0 0
          • oddie  

            Vzhledem k naprosto směšné ceně podvozkových dílů na ni je to asi až to úplně poslední, co bych vůbec bral v nějakou úvahu.

            0 0
          • kolda  

            no, jestli je na tom 70 tis… a sedanu bych se taky nebál, zvlášť jestli je to 2.auto.

            0 0
    • JMT  

      Jesli je to TDI 8V (Bmm/Bmn) tak urcite TDI a jesli 16V BKD tak asi taky

      0 0
    • weekend warrior  

      tak diky moc vsem za pripominky, sli jsme do nam osvedceneho, jinak tedy vsem poruchoveho a na h*vno TDI PD 16V bkd:))))

      • serviska oki, v servise znameho
      • projeli jsme to, 100km, od semaforu po dalnici a zdalo se vse oki
      • na brumlu, presne tenhle motor, jsme zvykli
      • verime, ze se to nejak super extra neposere, to uz by sepravdepodob­ne stalo
      • s vymenou rozvodu atd… pocitame
      0 0
    • vlk  

      Když už si nenajdete nic jiného než Octávka Vaše chyba.

      Nicméně volit mezi novým a starým -jasně že nový. Co se týká dieselů PD-už to prostě není co bývalo ani u koncernu.

      TSI-přeskakující řetěz fakt super.

      Osobně být Vámi bych si počkal na uvedení Octavie III-bude vevnitř větší a už i rozvorem by měla být na tom lépe. Bohužel zadní dlouhý převis zůstal-no alespoň vnitřkem se tak zařadí do dnešní špičky v nižší střední.Zvenku bude větší a bude mít o o chlup větší kufr než dnešní.Ta nynější je vnitřkem nic moc proti konkurencii o jízdních vlastnostech se raději nebavím. A když nic, tak staré verze Octávek se budou vyprodávat za slušnější ceny.Pokud TSI 1,4 tak bych si u prodejce zjistil zda již má tu novější verzi, kde se má do TSI zase začít dávat řemen místo řetězu-nevím jestli tyto motory z řemenem již jsou osazovány nebo se tak stane v blízké budoucnosti.Ohledně Octávky bych si tedy raději bral novou a určitě počkal. Jinak bych se i tak poohlídl u konkurence, např korejci KIA apod stále dělají nižší střední s atmosférickými motory-o jízdních vlastnostech a prostoru vevnitř ani nemluvě.

      Když už nutně Octávku tak nová verze III, která v kombi vyjde někdy v druhé polovině příštího roku by byla asi tou jedinou, kterou bych do výběru s jinými dobrými auty nižší střední třídy zařadil.

      Se mi ten příspěvek nějak blbě zařadil.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • McBlacky  

        jsi zapomněl zmínit cenový rozdíl. O III minimálně v prvním roce rozdávat za levno nebudou – viz aktuální cenová politika rapidu

        0 0
    • raceman  

      400 :)

      0 0
    • weekend warrior  

      davam do blokovanejch:)

      0 0
      • Serpico  

        se ti nedivím, když tu někdo položí amatérskou otázku kolem kol, tak je to tu samej geroj. Když tu někdo plácá, jak je dobrý motor 1,4 a podobně do Ochcávky, tak má spoustu přitakačů… Kuwa objem ničím nenahradíš a cpát prachy do do takový chcanky jako je Škodovka je fakt síla. Když už to musí být koncern, tak aspoň Audi. Proč má třeba škodovka kompletovaný čerpadla a podobný díly v motorárnách v Maďarsku a všude možně na východě a Audi jen v Německu??? Kde se asi pohlídá kvalita???? Je tos stejné už když jsi jdete koupit máslo. V ČR je největší hnus za největší peníze. Tak je to i s autama koncernu.

        0 0
        • hony007  

          Tak to si nějak nedokážu vysvětlit, proč má Audi závod v Mexiku :-D

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • pepek  

          Lepší maďar, než mexičan a černoch, kteří dělají tu tvoji X5

          0 0
          • Serpico  

            radši se budu příjemně trápit v X5 než si užívat komfort Ochcávky při maximálce 150. Já bych na to štěstí mít něco takového zdechnul.

            0 0
            • Greyhound  

              Na to by jeden sám nepřišel, že X5 v trojnásobné ceně bude asi lepší než Oktávka, to je potřeba mít štěstí na nějakýho geroje, aby ho na to upozornil.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • Greyhound  

            A neplatí to jen o X5 – jako student jsem pracoval v BMW v Mnichově u pásu a němců jsem tam teda moc neviděl. A vzhledem k tomu, že sám jsem manuálně dost velký netáhlo tak bych o kvalitě BMW neměl přehnané iluze :-)

            0 0
        • ELx  

          Tak tos ještě asi nebyl v montovně čerpadel v Boschi v Jihlavě :-) tam by se dalo i z podlahy jíst, všude česko německý nápisy a vedení z německa. Takže tvoje uvažování o východě a kvalitě je jaksi mimo mísu :-)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • xshreck  

          jn, sef si koupil q7 a byla vic v servise nez na silnici :D ted to vymenil za x6 a prej presel z blata do louze. Ale se servisem si treba polepsi :D

          0 0
          • McBlacky  

            stačí se podívat na statistiky poruchovosti a je vidět, že náskok díky technice má maximálně v počtu servisních úkonů.

            0 0
            • gallardo  

              kde najdu objektivni statistiky poruchovosti?

              0 0
              • McBlacky  

                tuv report

                adac report

                samozřejmě vzorek odpovídá metodice, ale při porovnání těchto dvou už se dá vytvořit názor.

                0 0
                • gallardo  

                  ok, diky, kouknu na to. Samozrejme me teda nezajima ani q7 ani x6, ale lidovejsi auta

                  0 0
                • oddie  

                  TUV report nemá se statistikou poruchovosti pranic společného. Vypovídá jen o závadách, s kterými majitelé přijeli na technickou, o ničem jiném. Pokud se mezi technickými pětkrát vysypal motor, pětkrát vyhořela elektrika, pětkrát mkusela měnit spojka nebo se naopak nemuselo dělat vůbec nic se v tom reportu vůbec nijak neprojeví – a přitom to je právě to zásadní, ne jestli se majitel flink vyprdl na výměnu žárovky brzdového světla (což je závada klasifikovaná jako VÁŽNÁ).

                  0 0
                  • McBlacky  

                    píšu, že vzorek odpovídá metodice.

                    pokud máš nějaké lepší, napiš

                    0 0
                    • oddie  

                      Podle mě lepší žádná než zavádějící. Obecně bych se na reference u novějších aut ptal správců či servisů velkých fleetů, u starších pak na zkušenosti resp. typické bolesti na fórech příslušné značky.

                      0 0
                      • weekend warrior  

                        vaše problemy bych chtěl mít:)

                        0 0
                      • McBlacky  

                        jasný ale to je bud nedostupné pro většinu, nebo hodně selektivně zaměřeno. U toho co jsem psal to je průřez značek.

                        0 0
                      • kolda  

                        na fórech příslušné značky – to se dozví stejný hovno, jako když se na BF zeptá na něco o kolech :)

                        0 0
                        • oddie  

                          Jak kde. Pravda, když si pořídí škodovku, tak ještě větší hovno :D

                          0 0
                          • McBlacky  

                            dobrý den, jsem tady nový, co si myslíte o fabii za 60 tisíc, chtěl bych asi modrou…

                            0 0
                            • hony007  

                              Taky si myslím, že záleží na tom, jakým způsobem položí dotaz.

                              0 0
                            • oddie  

                              Spíš „koupil jsem si Fabii za 60 tisíc, jaké mi doporučíte modré ledky a mračítka“? :P

                              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Dav...1  

      Najdi si na internetu neco o tech 2,0 tdi (vyrabelo se jich hodne typu se stejnym vykonem).

      A hlavne se vyhni filtru pevnych castic a pro zichr mozna PD vstriku uplne.

      0 0
    • Stingray  

      x5tka moc spolehlivý auto neni, pěkná předražená *****, asi jako cannondale…-D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.