Dvě sady kol na jedno kolo s kotoučovkama

17 nepřečtených
    • Muf_Bike  

      Náby vadit nebudou. Jen si ohlídat rozměr kotoučů a počítat s tím, že bude potřeba točit i kazetu. Dělá to paseku mít dvě.

      0 0
    • Rubi  

      taky jsem to tak mel a pak jsem dosel k nazoru, ze je lepsi mit 2 cele kola :-D

      0 0
      • Lister  

        A co teprve tři celé kola, to je pohoda.

        Zkoušel jsem to, při použitý různých náb mě štvalo přenastavování brzd, sice to bylo lepší než přehazovat pláště na jedněch kolech, ale víc celých kol, míň kompromisů a až na úvodní investici jsou pak už provozní náklady identické.

        0 0
        • borda  

          A co teprva 4 kola a z toho dve s dvema pary kol :-D

          0 0
          • Lister  

            Až na ty páry kol to splňuju. Nerad dělám kompromisy, já mám rád na každý typ ježdění jiného oře.

            0 0
    • BLACK1E  

      A k čemu to má být dobrý? Jakože si nechceš ničit drahý kola při tréninku?

      0 0
      • tovog  

        Buď..

        a nebo jedny kola terénní a druhý vhodnější na asfalt – ty by čistě teoreticky mohly mít i větší průměr ráfku, když nejsou ráfkové brzdy … a dynama :-)

        0 0
        • Lister  

          Pokud jde o silniční verzi, tak za cenu slušných kol s kazetou, kotouči a pořádnými plášti seženeš bez potíží zachovalou silničku.

          0 0
    • Tina  

      Chýba ti tam možnosť rôzne náby a rôzne typy kotúčov. Mám 3 páry kol na jeden bajk. Všade pevné osy. Na dvoch pároch mám kotúče Scrub a na jednom pári kolies mám kotúče Hope. Keď sa na začiatku pohráš s podložkami tak potom už meníš kolesá bez problémov a nutnosti nastavovania bàzd.

      0 0
      • jIrI___  

        Jak ty Scrub oproti Hope brzdí, jde poznat nějaký rozdíl?

        0 0
        • Tina  

          Áno, rozdiel je poznať. Brzdný účinok je o niečo slabší ako s oceľovým rotorom. Ale stále je brzdný účinok dobrý. Možno by som brzdný účinok prirovnala k top mechanickým brzdám s oceľovým rotorom.

          0 0
    • 777rada  

      Sice jsem chtěl kliknout ano, používám ale není to dokonalé ale co už, přenastavení třmenu o nějakou desetinu není zas takový problém a pokud si kotouč sem tam cinkne tak to nevadí ničemu. Kazetu ale přehazuju a hlídám si podložku-/Mavic/.

      0 0
    • tonik666  

      Různé náby a různé kotouče (s a bez unašeče) a je potřeba to doštelovat. Ale neměním to běžně.

      0 0
      • marcus.ss  

        různé typy kotoučů, různé náboje a nic nemusím štelovat, jenom přehazuji :-)

        0 0
    • saddik  

      Různé náby, různé kotouče.

      Vzadu brzdy bez problému, řazení je potřeba lehce přištelovat, stačí jen za jízdy přitáhnout nebo povolit, to ani nepovažuju za servisní zásah.

      Vpředu brzda jak kdy, šmejdská vidlice na rychloupínáku si sedne pokaždý jinak i když vyndám a zandám stejné kolo. Víc než ****** s polohou třmene se mi osvědčilo roztažení pístků a opětovné napumpování. Je to mnohem rychlejší.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.