Anketa na kombinatoriku :-)
Anketa na kombinatoriku :-)
Anketa: Používáte? Sedí brzdy i řazení?
Náby vadit nebudou. Jen si ohlídat rozměr kotoučů a počítat s tím, že bude potřeba točit i kazetu. Dělá to paseku mít dvě.
taky jsem to tak mel a pak jsem dosel k nazoru, ze je lepsi mit 2 cele kola :-D
A co teprve tři celé kola, to je pohoda.
Zkoušel jsem to, při použitý různých náb mě štvalo přenastavování brzd, sice to bylo lepší než přehazovat pláště na jedněch kolech, ale víc celých kol, míň kompromisů a až na úvodní investici jsou pak už provozní náklady identické.
A co teprva 4 kola a z toho dve s dvema pary kol :-D
Až na ty páry kol to splňuju. Nerad dělám kompromisy, já mám rád na každý typ ježdění jiného oře.
A k čemu to má být dobrý? Jakože si nechceš ničit drahý kola při tréninku?
Buď..
a nebo jedny kola terénní a druhý vhodnější na asfalt – ty by čistě teoreticky mohly mít i větší průměr ráfku, když nejsou ráfkové brzdy … a dynama :-)
Pokud jde o silniční verzi, tak za cenu slušných kol s kazetou, kotouči a pořádnými plášti seženeš bez potíží zachovalou silničku.
… bez těch slušných kol :-)
Chýba ti tam možnosť rôzne náby a rôzne typy kotúčov. Mám 3 páry kol na jeden bajk. Všade pevné osy. Na dvoch pároch mám kotúče Scrub a na jednom pári kolies mám kotúče Hope. Keď sa na začiatku pohráš s podložkami tak potom už meníš kolesá bez problémov a nutnosti nastavovania bàzd.
Jak ty Scrub oproti Hope brzdí, jde poznat nějaký rozdíl?
Áno, rozdiel je poznať. Brzdný účinok je o niečo slabší ako s oceľovým rotorom. Ale stále je brzdný účinok dobrý. Možno by som brzdný účinok prirovnala k top mechanickým brzdám s oceľovým rotorom.
Sice jsem chtěl kliknout ano, používám ale není to dokonalé ale co už, přenastavení třmenu o nějakou desetinu není zas takový problém a pokud si kotouč sem tam cinkne tak to nevadí ničemu. Kazetu ale přehazuju a hlídám si podložku-/Mavic/.
Různé náby a různé kotouče (s a bez unašeče) a je potřeba to doštelovat. Ale neměním to běžně.
různé typy kotoučů, různé náboje a nic nemusím štelovat, jenom přehazuji :-)
Různé náby, různé kotouče.
Vzadu brzdy bez problému, řazení je potřeba lehce přištelovat, stačí jen za jízdy přitáhnout nebo povolit, to ani nepovažuju za servisní zásah.
Vpředu brzda jak kdy, šmejdská vidlice na rychloupínáku si sedne pokaždý jinak i když vyndám a zandám stejné kolo. Víc než ****** s polohou třmene se mi osvědčilo roztažení pístků a opětovné napumpování. Je to mnohem rychlejší.