• jirkas

    Zdravim všechny příznivce nakupování přes internet.Chci se s vámi podělit o jednou zkušenost s tady tolik opěvovaným (kladně nebo záporně, to je jedno) koloshopem. Mnozí z vás už sem psali, jaká to byla hrůza s nimi obchodovat, jiní, těch bylo podstatně méně, s ním neměli žádný problém… No nic, zkusim to s nima, třeba budu mít štěstí.Celý natěšený posílám 20.6. objednávku na řazení, přehazovačku a přesmykač…Přijde mi mail, vše OK do dvou dnů to máte doma. Hurá už na víkend to budu mít…to jsem ale ještě nevěděl na který víkend:( Čekám týden, čtrnáct dní, pořád nic. Tak jsem tedy zatelefonoval: a hle, požadováný přesmykač není na skladě, ale že už ho objednali a jakmile přijde, hned ho posílá…Čekám týden, deset dní, opět volám: prý by už snad měl být do konce týdne…Čekám týden a nejednou balíček doma. Plný euforie ho otvírám.. ty jo, to je krása, ale co to…to snad ne, přesmykač má horní a ne spodní tak…už vytáčím číslo, z druhé strany se ozývá: "To si ze mě děláte prd…srandu, ne??Strašně moc se pán omlouvá, že je tu sám, všichni mají dovolenou a že nestíhá, to mě ale nezájímá, já chci přesmykač, co jsem si objednal…A ten špatný mám poslat zpátky, nepošlu, co kdyby mi přišel ještě jeden špatný, tak je potom pošlu oba najednou, ne? 20.8. otvírám další balíček, to snad NE! Přesmykač má sice spodní tak, ale blbou objímku, takhle vytočenej jsem ještě nikdy nebyl…Opět telefonát do koloshopu, buhužel mi ujely nervy…Teď mám doma dva přesmykače, ale jsou mi uplně k ničemu…Čekám na třetí…

    0 0
    • nooski  

      No boží, od minulého pondělka čekám už jen na Centaur kliky, v pátek napsali že po víkendu dají vědět co a jak, protože je nemají skladem. No je středa a ticho po pěšině, ale zatím to není tak dlouho, ale doufám, že to dopadne dobře.

      0 0
    • homat  

      Hmm, žřejmě dochází k založení prvního muzea přesmykačů. Sbírej,sbírej bude to ojedinělá expozice :)

      0 0
    • madcat  

      já si nemůžu pomoct, možná su fakt výjimka, ale ze tří různých objednávek dohromady za asi 10 000,–, včetně i různých drobných dílů, kde se potenciálně dá udělat spousta bot, zatím ani jeden problém, jednání slušný, na mejly odpovídají, telefony berou, ceny taky v pohodě… tak já nevím co s tím koloshopem furt máte…

      0 0
      • vlk  

        Možná je to podle toho, kdo ti tu tvou objednávku vyřizuje.Já někdy bez problémů a někdy s nima mám problémy, jak kdy.

        0 0
    • vlk  

      Zajímavé, že sram x9 smyky už mají objímky na jednotlivé rozměry. Já když kupoval ještě x-gen, tak to bylo univerzální. To na jaký objem to mělo ve výsledku být, se určovalo, podle toho, jakou umelohmotnou vložku do objímky člověk vložil.

      0 0
    • mosquito  

      klep klep nakupuju sice u konkurence ale vsechno dobry, teda jednou mi prisla faktura na s prehozenyma cislama v castce, ale to vyresil jeden mail a poslany penize zpet, uff klep klep

      0 0
    • cubej  

      U Koloshopu jsem si objednal dvakrát,jednou to neměli i když psali skladem to bych ještě skous ale podruhé jsem taky čekal minimálně čtrnáct dní a nic.Napsal jsem co se děje,a zase tři dni nic.Tak jsem jim napsal že už to nechci a objednal jsem u Kupkola. Ještě ten den přišla omluva že to hned pošlou a jako omluvu nebudou počítat poštovné.Opravdu za dva dny přišly balíčky dva.Oba s poštovným.Hádej který jsem si vyzvedl

      0 0
    • Opice  

      :-D No s koloshopem jsem nikdy takový problém neměla. Ale tedy jsem zvědavá co objevím v objednávce (cca. 10položek, co má brzy dorazit, ale doufám že bude vše v pořádku. Ale e-mailová komunikace s nimi funguje dobře. email: vesely@koloshop.cz web: www.koloshop.cz mob.: 775 063 044 tel.: 417 532 677 ICQ: 276–236–639

      Chce to více komunikace, linky na přesné zboží, upozornění na případný omyl…:-)

      HEHE DVOJMO

      0 0
      • jirkas  

        už jsem s nima prokomunikoval svůj kredit na 4 měsíce:( Řikal mě, že kdyby něco, pošle mejla…asi se nic vážnýho neděje:)

        0 0
    • Czertbiker  

      Já už tam kupoval taky spoustu věcí a pokaždý max. do 3 dnů jsem to měl doma a nikdy nebyl problém, snad si to nepokazej klucí!

      0 0
    • maxtor  

      Naprostý souhlas. 3× jsem od nich objednával a vždy v pohodě. To, co předvádějí při poslední mé objednávce je taky výsměch. Objednával jsem před 14 dny, dodnes čekám a právě mi došel email, že požadované zboží (jedna malá kravina z x položek, které jsem objednal) není skladem a hned jak dorazí, tak posílají. Nejhorší je, že to, co jsem objednal, fakt potřebuju. Příště budu chytřejší. Co by jim udělalo aspoň napsat, že to prostě není na skladě a upozornit mě, že budu čekat nevím jak dlouho.

      0 0
      • george65  

        jo ja mam uplne tu samou zkusenost vzdy vse ok, ale ted pres leto katastrofa na jednu objednavku jsem cekal pres mesic pak kvuli tomu ze jedna polozka z ni chybela nakonec jsem jim radsi napsal aby to poslali bez ty jedny soucastky a tak jsem to mel doma asi za mesic a pul… ted jsem si tam objednal taky presmykac tak sem zvedavej rek jsem si ze jim dam jeste sanci ale uz je to zase par dni ale jeste mi neprisel ani jeen mail krome prijeti objednavky a to tam bylo ze to je skladem…

        0 0
    • bajkr  

      2.8 sem si objednal dva pary SPD sh 540 černy a stříbrný po tejdnu tam volám co a jak a prej že nejsou ale v patek že budou čekam dal dnes sem se dočkal a sou doma :o) ale to prekvapeni když sem zjistil že sou od každeho paru jen pravý :oD zejtra tam cinknu at to dá do pořadku chyba se muže stát ;o) nevim ale od dalšího nakupu me to neodradí :o)

      0 0
    • scret  

      nakupuju v 90% z koloshopu,nikdy nebyl problem,objednavam ale vzdy po dotazu jestli tu vec maji skladem…

      naposled jsem mel velmi dobrou zkusenost,objednal jsem CMaxy ST,nebyly skladem a za 2–3dny uz byly namontovany na kole…

      jinak bavil jsem se s p.Tancinem a rikal ze jim denne prijde nekolik stovek objednavek,tak podle meho nazoru se obcas muze stat ze z toho kvanta se neco nepodari…

      0 0
      • brantec  

        Denne nekolik stovek objednavek?! Tak to je mazec, ze jich maji tolik bych nikdy nerekl..

        0 0
        • brantec  

          Jinak ja sem s nima nikdy problem nemel, vzdycky vstricny jednani a do tydne vsechno doma.

          Celková hodnota objednávek: 15 465.0,–Kč | Dosažená zákaznická sleva pro další objednávku: 3%

          Pohoda:)

          0 0
        • scret  

          jj,rikal mi „presne“ prumerne cislo,bohuzel si ho nepamatuji,ale vim ze jsem se taky divil!

          0 0
      • silnicar  

        Hmmm několik stovek objednávek za den? Ale den má jenom 24hodin:)))) Já objednával něco za posledních 14 dní 3× a dle dokladu to dělá nějakých 350 objednávek za těch 14 dnů. Chtěl bych vidět toho borce,který zvládne vyřídit několik stovek objednávek za den a to stejné každý následující den.....to by zvládl jedině Chuck Norris! :)

        0 0
      • maxtor  

        Několik stovek objednávek denně:-)))

        0 0
        • Jirik123  

          ..tisíce spokojených zákazníků..:-)

          0 0
        • scret  

          ok,priznavam jsem mozna trochu prehnal,za to se omlouvam,ale bylo jich kazdopadne dost,vim na 100% ze jich nebylo 10–20 denne,to cislo bylo daleko vetsi…

          0 0
    • riku  

      Já je rozhodně nezatracuju, ono to je už trochu legrační. Já si objednával 3×.

      1. přišlo jiný zboží, po vrácení již poslali v pořádku (jako bonus duše)
      2. bylo třeba několika urgencí (bonus – šrouby ke kotouči)
      3. týden po mailem ohlášeném odeslání jsem telefonicky urgoval, pak už vše v pořádku

      Ostatní shopy v pohodě – bikesport.cz, bikestore.cz, actionsports.de, bagbike.cz, x-bikes.cz, atd…

      0 0
    • Trojci  

      jak už bylo řečeno, je tam víc lidí.. jeden z nich mi taky dělal problémy..

      0 0
    • Mofo  

      Tak to je šok, včera jsem tady psal jeden příspěvěk, ale dnes ho tady marně hledám… e by se někomu nelíbila kritika koloshopu? V příspěvku žádná sprostá slova, dalo by se říct čistá pravda a ono toto!!!

      0 0
      • maxtor  

        Fakt? Tak o takové cenzuře jsem tu ještě neslyšel – tak to sem napiš znovu.

        0 0
        • Vojtas  

          spis naka chyba ne ? tady se mažou spíš celé dredy nebo se zaměňuje za „Smazáno na žádost autora“ :D tohle se mi fakt nezdá ;)

          0 0
      • Mofo  

        No prostě to bylo o tom, že jsem měl taky nákup na koloshopu, který se neobešel bez problémů. Všechno sice došlo, jak mělo, ale čekací doba se protáhla cca na 14 dní (a nebylo to kvůli tomu, že by něco nebylo skladem). No a sranda byla úplně nakonec naší transakce, prodavači jsem řekl, že to není úplně košer přístup a že se o svě zážitky asi podělím. Neuběhla ani hodina a volal mi pan majitel (jak jsem vytušil) s tím, že ať nic podobného nezkouším, jinak by mě to mohlo mrzet… Dobré, ne?

        0 0
        • maxtor  

          Tak to je síla. Jak jsem tu už psal – vždycky jsem v Koloshopu zažil jen naprosto suprový a vstřícný přístup, ale při mé poslení objednávce mi fakt brnkají na nervy. Kdybych zboží už zezaplatil, tak už jsem se dávno na ně vykašlal. Nejhorší je, že ty věci fakt potřebuji a objednával jsem je pro jistotu dopředu, aby věci ležely na poště, když se vrátím z dovolené…

          0 0
        • destr  

          A mrzí tě to?? :-D

          0 0
          • destr  

            sakra, si mě předběhl a ted to tam vyznívá stupidně!!! Grrr

            0 0
            • beranek666  

              já s nima bohužel mám rovněž špatné zkušenosti jako vy, tedy doba čekání a hlavně posílají jiné věci než si člověk objedná /barvy, velikosti… apod./

              0 0
          • Mofo  

            Tak zatím neeee :-) Uvidíme, co se stane v příštích hodinách.

            0 0
            • Mofo  

              Snad mně to u pána z Koloshopu projde. :-)

              0 0
            • beranek666  

              jinak si lidi všimněte, v levé liště je jejich reklama, takže s tím mazáním příspěvků to má cosik do sebe :) profesionální šméčko na lidi = koloshop.cz

              0 0
        • Splinter  

          To tu bylo… Včera jsem to četl… Cenzura :-/ To se mi nelíbí…

          0 0
          • Mofo  

            Dík, jsem si říkal, že takové pako, abych si to nepamatoval, nejsu…

            0 0
            • Splinter  

              Pamatuju si to.. Psals „určitě si to nenechám pro sebe“… Ale hnus je, že mazat to moh leda admin… :(

              0 0
              • beranek666  

                koho chleba jíš… jestli je to sponzor fóra?! tak co naděláš… když o tom ale p. Tančin ví, může se klidně vyjádřit k dané situaci, aspon bude sranda :)

                0 0
              • Mofo  

                Myslel jsem to tak, že by to bylo se mnou špatné, kdybych si nepamatoval, jestli jsem to sem vůbec napsal, ne přesnou formulaci příspěvku.

                0 0
                • Pavel100  

                  Třeba se to smazalo samo a nebo byl někdo nervozní, spletl si tlačítko a smáznul to jedním j…:) Nedělejte si srandu, to se tady přece nemůže stát…nebo že by už i tady?:(

                  0 0
        • jirkas  

          14. dní, to máš krásný…já čekám už 2 měsíce:( Ale zase na druhou stranu jsem dostal na každou součástku slevu 5%

          0 0
          • beranek666  

            já už fakt nevidím důvod proč u nich nakupovat, dyť takový přístup, to je nehorázné! a ceny zase tak špičkové nejsou, přece existuje konkurence

            0 0
      • Mofo  

        Tak moje nařčení z „cenzury“ beru zpět, trošku jsem hledal a zjistil jsem, že tento thread existuje dvakrát a v tom druhém je ten můj původní příspěvek…

        0 0
    • beranek666  

      hmmm… asi nemají čisté svědomí!

      0 0
    • gobike  

      No ja s koloshopem zatim v pohode, jednou mi dokonce misto vecer alivio poslali Deore, tak jsem ani nenadaval:) Bral jsem od nich hodne veci a bez problemu.. asi jsem mel stesti:) Jinak ten tvuj pribeh mi pripada spis jak komedialni historka :)

      0 0
    • Tomcat  

      Promiň ale z tohodle příspěvku se nedokážu ovládnout a di do ****** s tím hle obviňováním

      Příště až budeš naštvaný a chceš aby to vypadalo věrohodně ofoť objednávku , vyfoť balík a dodák. Takhle to je z tvé strany nepotvrzené obviňení.

      Celkově ty hle příspěvky typu zkušenosti xx obchodem jsou nakulový ba přímo naopak.

      Jak člověk má rozlišit

      • nekdo to objednal blbě
      • někdo to dodal blbě
      • někdo chce pošpinit konkurenci ?

      Pokud nění 100% průkazné že chyba je nastraně dodavatele tak nemenuj

      Vcelku by nebylo odvěci aby admin tenhle příspěvek zamknul

      0 0
      • Hnoj  

        Ty u nich pracuješ, viď?

        0 0
        • Tomcat  

          Ne, jen mě stvou tyhle vlákna. Jak máme rozlišit jestli má pravdu , nebo se špatně vyspal , nebo to je konkurence?

          0 0
    • smith22  

      Než sem si obědnával pedály tak sem se mrknul na bike-forum a několik lidí tu psalo že skoloshopem měli problémy,navíc to píšeš sám taky že si četl že pár lidí s ním mělo problémy tak nechápu proč sis to tam obědnával.Sem nic neriskoval a objednal z Kupkolo.cz , na to tu lidi měli docela dobrý ohlasi.Jeden den sem obědnal a druhej to přišlo naprosto bez problémů.

      0 0
      • Holfi  

        A japak ti ty pedály chutnali, když si s nima „oběd – nal“ ??

        0 0
        • Tomcat  

          oběd – nal , nal = natrium+arsen+lit­hium ? Ten má ale silné trávení co ? 0:-) :-))

          0 0
          • Jirik123  

            ještě si tak zamést před vlastním prahem:-) „..obviňení..“ LOL, a to že ti nějak divně funguje mezerník radši nerozvádím:-)

            0 0
            • Tomcat  

              U mě to je normální já na to mám copyright :-)

              Tyhle debaty se mi fakt nezdaj. Třeba ten hrdina který se registroval aby nám mohl poreferovat xxx Sportu :-\ no zupa.

              Pokud myslíš Čj tak umne to lepší už nikdy nebude. Takže zametat se nebude. Pokud se jedná o styl kterým informujeme o nespokojenosti s obchody, já mám zameteno.

              0 0
              • Jirik123  

                to bylo jen takovy rejpnuti, muj cestin taky nebyt dobra:-)

                s tema obchodama je to tezky, bez vyjadreni druhy strany je to dost jednostrany a pravda muze nakonec bejt uplne nekde jinde (viz treba nedavna afera kuryr vs. bikestore:-)) ale kdyz se tech stiznosti sejde vic od ruznejch lidí, tak uz to asi nebude nahoda nebo nekaly umysl konkurence.

                0 0
        • smith22  

          njn aby si zas někdo nerýpnul,aji kdyby tam bylo klidně objědnal tak je mě to u ******.

          0 0
    • fr33k  

      Neobjednávám denně, ale objednal jsem přes e-shopy dost zboží. Elektroniku, bílou techniku a další. A taky bohužel i věci na kolo. Musím říct, že takovy bordel jako u internetových obchodů zabývající se koly a komponentami na kola, tak to jsem nikde jinde neviděl… Ani se mi nechce rozebírat, jaké věci jsem si s nima musel protrpět, už to tu snad všechno zaznělo, tak nemá cenu to doplňovat. Jen doufám, že se tyhle obchody někdy vzpamatujou a budou nabízet kvalitní služby. Osobně si teď raději oběhám celé město, než ztrácet čas s neschopnýma prodejcema na internetu.

      0 0
      • MlokCZ  

        Já bych tady tak úplně nesouhlasil. Jak jsem uváděl níže objednávám věci na kolo opravdu hodně (odhaduju tak 100 objednávek za poslední dva roky). Ze začátku to byla opravdu bída a téměř žádný cyklo eshop ani neinfomoval v jakém stavu je objednávka a stavu jak funguje např. czechcomputer se nemohli ani zdaleka přiblížit.

        Postupem času se to ale výrazně zlepšuje, už více cyklo eshopů informuje několika maily v jakém stavu se nachází objednávka, po odeslání objednávky pošlou číslo obchodního balíku pro online sledování. Už některé obchody mají na webu co mají skladem a co ne. Prostě se to postupně blíží k tomu, jak by to mělo fungovat a jak to na již zmíněném czechcomputeru funguje už řadu let.

        Obíhání města, pokud nejsi zrovna z Prahy, je většinou nic neřešící, protože tu stejně 90% věcí nedostanu (museli by je stejně objednávat) a ještě cena je často úplně někde jinde. Časově i finančně mě to vyjde rozhodně mnohem hůře i když započítám čas a problémy strávený se všemi mojemi problematickými objednávkami. Těch problematických ovšem zase tak moc nebylo, z hlavy nedám přesné číslo, ale z těch cca 100 objednávek to mohlo být tak 6–7.

        A nemůžu říct, že bych se s problémy s eshopy v jiném oboru nesetkal. Ani v IT oboru to neplatí vůbec obecně, že všichni fungují jako CC.

        0 0
        • martt  

          sorry za off-topic ale sto objednavok cyklomaterialu za dva roky znamena jedna tyzdenne. Co prosim Ta objednavas tak casto?

          My kupujeme veci pre cely klub a vacsinou to vyjde len tak na dve velke objednavky za rok (kazdy chce nejake retaze, kazety, kolesa, prehadzovace atd).

          0 0
          • Luka  

            no tak to i ja chodim pro zbozi do eshopu mnohem casteji nez vy… :) a to mam malou spotrebu, casy kdy jsem stavela kolo jiz jsou minulosti, ted uz jen ten spotrebak… a stejnak me tam maji tak co mesic…

            0 0
          • MlokCZ  

            To je pořád něco, kupuje se téměř vše, co se dá na kole použít. Nejen spotřebák jako řetězy, pastorky, destičky, pláště, duše ale tu chce někdo pumpičku, řídítka, multiklíč, velkou pumpu, nářadí, kliky, náboj, ráfky, celé vypletené kolo, řazení, brzdy, sedlo, sedlovku a další, prostě téměř cokoliv, co se na kole vyskytuje. Většinou to není jedna objednávka týdně, ale třeba jednou za 1–2 měsíce třeba 5–8 objednávek najednou (už jsem jednou vyzvedával na poště najednou 9 balíků). Nikdy se totiž nebere z jednoho shopu, ale veme se to z mnoha, protože každou věc mají nikde levnější. Téměř vždy se to řeší tak, že v každém shopu se bere těsně přes hranici poštovného (aby bylo zdarma). A pak taky spousta věcí v danou chvíli není a berou se až zase jindy.

            0 0
    • Honza Tančin  

      Zdravím vás, pánové a dámy. Opět Koloshop, opět problémy, opět nehorázné věci… Problém s dodacíma lhůtama je. Důvod? Široká nabídka zboží. Panové, pokud zde zmiňujete kupkolo.cz, a jejich krátké dodací lhůty – podívejte se na šířku výběru plášťů, klik atd… Nechci to přesně počítat, ale mají max. 1/3 toho co my. Ono pak není problém mít ty standardně prodejné věci skladem. Je problém mít skladem ty ostatní věci. Pokud se domníváte, že jsme neschopní v tom, že neumíme vzít telefon, zavolat dovozci a objednat, tak prosím… vězte, že dostaneme odpověď, za týden, za 14 dnů. A pak dovozce stejně nemá… To je celý důvod delších dodacích lhůt. Jako snad jediný cykloshop zveřejňujeme akt. sklad. zásoby přímo ns shopu. To si myslím, že je velmi fér pro zákazníky.

      Co se týká mazání příspěvků, rušení zákaznických účtů kvůli slevě, dokonce příspěvky o mém vyhrožování někomu… pánové, tohle by snad napadlo jen malé dítě. A teď to myslím vážně! Místy mi to opravdu přijde jako cílený útok na Koloshop. Jedná se neskutečný NESMYSL!

      Beru kritiku za delší dodací lhůty, beru kritiku na občasnou chybu v balíku. Vždy se ale postavíme k problému tak, že jej vyříšíme – slevou, vrácením peněz. Nikdy nikomu nejsou účtovány další náklady na poštovné.

      Pánové, neflákáme se tu. Tyto diskuze mě velmi mrzí. Ale jak jsem uvedl. Mnohdy mám pocit, že z obyčejné lidské chyby je průšvih 1. st. Pokud budete mít problém s Koloshopem, pište, mailujte, volejte. Budu jedině rád. Tím zajistíte max. objektivitu situace…

      0 0
      • matysekul  

        V některých věcech máte pravdu,ale v některých zase ne.Objednal jsem si u Vás v e-shopu.Bohužel jsem předtím nečetl tyto fóra.Objednal jsem si tři věci,jedna byla v pořádku,druhá byla nekompletní a třetí byla úplně jiná. Nekompletní věc jsem reklamoval a byly mi vráceny peníze – OK. Úplně špatnou věc jsem zjistil bohužel až pozdě a je pravda,že jsem trochu pohodlný a nechtělo se mi kvůli 200,–kč znovu balit balík a lítat na poštu(stejně to někdy zužitkuji).

        Takových zkušeností s Vaším e-shopem je tu bohužel víc a to není asi náhoda.Nezlobte se na mně,ale když si něco vyberu a objednám,tak spoléhám na to,že mi přijdou správné věci.A když ne,vyberu si jiný obchod,kde to půjde hned napoprvé.

        0 0
        • MlokCZ  

          Nechci teď obhajovat Koloshop, ale to mi tedy řekni k jakému půjdeš shopu, kde budeš mít jistotu, že se nikdy nikdo nesplete? Já objednávám opravdu hodně, beru často pro více lidí, takže se něco objednává pořád. Nakupoval jsem na cca už 15 shopech a postupně jak mám z každého více objednávek se už na téměř každém objevila nějaká problematická objednávka (že někdo něco při odeslání spletl). Na všech jsem se ale vždy domluvil a chyba byla odstraněna.

          A nedokážu říci, jestli na Koloshopu těch chyb dělají více než jinde nebo i klidně méně, to bychom museli mít nějakou statistiku poměru chybných objednávek k celkovému počtu. No a když těch objednávek mají hodně, tak se určitě najde i více těch chybných. A skoro vždy sem píšou jen ti, co si chtějí na něco postěžovat.

          Zrovna Koloshop patří k těm, ze kterého mám objednávek více (konkrétně zatím 5) a všechny byly v pořádku. Určitě bych z toho nevyvozoval, že je Koloshop lepší než jiný obchod, kde jsem měl jen 2 objednávky z nich jednu špatně. Ale ani naopak.

          0 0
          • Luka  

            rozumny nazor. sama mam na starosti expedici zbozi (hodili to na me, parchanti) a vim, ze se proste stane, ze ti sklad vyda neco jinak, ty v tom fofru si toho proste nevsimnes a sup, je prusvih. Kdyz ma nekdo predstavu o tom, kolik baliku se vypravuje v tech „vetsich“ e-shopech musi pochopit, ze chyba se stane. Verim, ze jednu, dve denne na 30/50baliku je mozne udelat i kdyz budes sebepeclivejsi. Pokud vsechny chyby napravi, tak bych si z toho hlavu moc nedelala…

            0 0
        • matysekul  

          Neobjednávám věci na kolo tak často,proto mně to lehce překvapilo.Teď jsem objednával,věci na kolo, z více e-shopů,a jedině tady byl problém.
          Jak už tady někdo píše,objednávám dost často příslušenství k pc a elektroniku a něco obdobného se mi snad za ty leta nikdy nestalo.Vlastně ano,stalo.Tam ale nechtěli nic posílat zpět,ale rovnou poslali mnou objednanou věc se sáhodlouhou omluvou.

          0 0
      • pepko2  

        no pan tancin, je to uz tyzden co som u vas urobil objednavku … a az dnes som sa dopracoval k odpovedi, ze tovar bol poslany, po asi piatom telefonate … bohuzial za cenu o 1200kc vyssiu, tak teraz fakt neviem, ale myslim, ze to asi neprevezmem …

        skoda, ze som sa k tejto diskusii nedopracoval skor … mal som smolu, ze som natrafil na vas osobne a na vasu ochotu znizit cenu na uroven konkurencie … inak by objednavka nebola vo vasom shope realizovana …

        len nerozumiem, ved ked objednavam tovar, ktory mate oznaceny, ze je skladom a dokonca aj vy sam osobne mi potvrdite, ze je vsetko skladom, preco to trva tyzden kym to odoslete ? to ste mi klamali do oci, alebo nebodaj ste mysleli, ze je to skladom u dodavatela ?

        0 0
        • pepko2  

          a este dodam, ze by ste si mohli upravit/spres­nit/zrealnit nasledujuce vety vo vasich obchodnych podmienkach … pretoze casy, ktore piste nedodrzujete a dokonca zakaznika ani nekontaktujete … ani mailom a ani telefonicky … iba cakate, ze sam zakaznik bude vyvolavat a vypisovat …

          "Akceptace Vaší objednávky bude učiněna nejpozději následující pracovní den, telefonicky nebo emailem.

          V emailovém potvrzení objednávky bude uveden přibližný termín odeslání zboží. Dle zvoleného druhu přepravy bude kupujícímu zboží doručeno od 1 do 4 dnů.

          V případě, že je objednané zboží skladem a objednávka byla námi potvrzena do 13.00 hodiny, bude ještě tentýž den balík připraven k odeslání. Pokud není některé zboží skladem, běžná dodací lhůta je tři pracovní dny."

          0 0
      • jirkas  

        Vím, že chyba se stát může…taky je dělám.Ale udělat 2 stejné chyby hned po sobě…:(Navíc u jednoho zákazníka, to mě přijde už trochu moc a ještě k tomu to čekání:(

        0 0
      • lysergine  

        Berte to ode mne jako dobrou radu, taky nejsem spokojen s fungováním, popravdě řečeno a už to tu zaznělo, cykloobchody na internetu se nemohou rovnat třeba těm s elektronikou. Nikdy jsem nebyl detailně informován o stavu objednávky, a vyřízení trvalo dlouho. Řídím obchod a marketing ve firmě střední velikosti a svoje kolegy vedu k systematičnosti obchodních procesů a k informovanosti zákazníka o stavu zakázky. Díky zavedenému informačnímu systému je možné již při objednávce od zákazníka sdělit přesný termín dodání. Nestane se, že zákazník druhý den po objednání neví, kdy zboží dostane, pokud zboží není na skladě a je nutné ho vyrobit, je informován o datu, kdy se nejpozději termín dodání dozví. Rychloobrátkové zboží je na skladě neustále, výše zásob je odvozena od rychlosti obrátky. Pane Tančine, nebojte se šťournout do mechanismů u vás ve firmě. Zkuste si třeba mystery shoping, ať vám nezávislí řeknou kde děláte chybu. Myslím, když svoje slabiny odstraníte, tak máte hodně velkou šanci bodovat. Zvládněte to!

        0 0
      • pepko2  

        pre doplnenie predchadzajucich prispevkov … zasielka mi nastastie dorazila za spravnu cenu, na nestastie v nej nebola retaz, presmykac nebol topswing ale downswing a plaste neboli 700×32 ale 700×35 … retaz mi prisla v dalsej zasielke … ostatne sa mi menit nechcelo …

        takze kto chce nizku (mozno najnizsiu) cenu a ma silne nervy a dost casu, nech koloshop.cz vyskusa … ale ten kto nechce problemy a zvladne o stovku vyssiu cenu, nech si najde iny shop …

        podvodnici to asi nie su, len su to mantaci …

        0 0
      • kesu  

        jo souhlas a ocenuju Vas pristup,ze jste tu vystoupil.Taky sem narazil u vas na chybu v objednanem typu a cekaci lhute-ale postavili ste se k tomu celem a dokonce ste mi poslali zpet tech par korun na postu coz me srdecne rozesmalo.Klidne bych se zasmal znova.Chybu dela kazdej..

        0 0
      • vladaza  

        čtu to až v novém roce, ale takový přístup od zástupce shopu p. Tančína na mě dělá dobrý dojem, já už jsem do nich bral zboží několikrát a „no problems“.

        0 0
      • wartburg  

        Takze vlastne podvadite zakazniky a v shopu mate veci, ktery vubec nejste schopny sehnat? Proc si to u dovozce neoverite pred tim nez to tam naplacate? Asi upozornim COI.

        0 0
        • Blabas  

          Zkusil si někdy sám sehnat něco, co zrovna nebylo, myslím u tradičních firem? Já ano a mockrát jsem slyšel: Jasně neni problém. Za týden ještě neni, a znovu ne a dovozce za to může a pošta za to může a bůhví co. Nenasíral jsem se tehdy na koncové obchodníky, ale snažil jsem se vydržet a čekací dobu trávit sháněním svépomocí za častého kontaktu s mým „objednavatelem“. Když jsem sehnal jinak dříve, pak jsem udělal strno a basta. Co si pamatuju i on byl trochu nešťastný, že to trvá. S Koloshopem je to stejné. Dovozce či výrobce slibuje a nesplní, obchodník to odskáče.

          0 0
        • Tomcat  

          to abys žaloval i 99% ofiálních dovozců, protže samo zboží „mají všechno“ papírově a bojí sen aby je někdo fakt nechtěl.

          0 0
        • Tomcat  

          jinak mě ještě napadá „mít nabídku ale neuskutečnit obchod“ není nic pro ČOJ.

          Imho „proc si to u dovozce neoverite pred tim nez to tam naplacate?“ protože i to je zbytečný , viz muj příspěvek na téma Santacruz. Ani dovozce není v obraze.

          0 0
          • wartburg  

            Myslis ze klamani zakaznika neni nic pro coi? Je to podobny jako kdyz obchodnici nabizeji zbozi ve sleve a pri tom ho na krame nemaj. Jinak ja nakupuju vetsinou v americkejch internetovejch obchodech a jeste se mi nestalo, ze by mi napsali ze zbozi nejsou schopny sehnat.

            0 0
            • Blabas  

              Jestli to nebude tím, že jsou Američani papírovými majiteli těch asijských manufaktur. Řekl bych, že oni mají při odběru trošičku přednost před ČR. Ale jistě jen symbolickou:-)

              0 0
            • Tomcat  

              Jaké klamamní, že řekou to nemájí? Ne ne, u Internetového obchodu to není stejné jako u kameného. ČOJ to zajímat nebude, protože nedojde k naplnění nějaké podstaty skutečného prohřešku dle nějaké vyhlášky nebo zákona.

              Ano v Americe jistě bude to tím že možná narozdíl od takových zamí jako ČR má vyšší kooupní sílu obyvatelstva?

              0 0
              • wartburg  

                Hele to tady jenom tak placas, nebo ty vyhlasky a zakony opravdu znas? Radsi si to overim u ty coi a nebudu tady ztracet cas. A nevim co ma neserioznost spolecnyho s kupni silou?

                0 0
                • scret  

                  nezlob se na me,ale v tomhle threadu placas fakt nesmysly…

                  myslim ze Tomcat a Blabas se ti to snazili vysvetlit dostatecne…

                  0 0
                  • vili  

                    myslim ze nejenom v tomhle dredu..

                    0 0
                    • scret  

                      nechtel jsem top napsat tak naplno,vim jenom ze jsem jeho nick zaznamenal v jinych dredech a to ne v dobrem slova smyslu…

                      0 0
                • Blabas  

                  Na to se zeptej spíš ROI než ČOI. Ti už ti umí vysvětlit snad všechno a nekalosti zvlášť:-)

                  0 0
            • scret  

              v aameerice je blaze…:))

              0 0
            • Belial  

              No vidíš a mně jo. Objednával jsem mapy v přepočtu za 2500,– Kč a dodneška mně nic nepřišlo. Je to už asi pět let. Nejdřív na mejly chodily i odpovědi, ale potom už nic. Prachy jsem samozřejmě už neviděl.

              0 0
              • Blabas  

                Jak říkám, držme si odstup a netvařme se, že svět je ideální. Být takhle nekompromisní ve všem, tak po sobě pořád střílíme.

                0 0
    • Polka  

      Kua, tak se pridavam do klubu :-( Jednou jsem chtel nakoupit jinde nez na milovanem Kupkolu.cz a to jsem nemel delat.

      1. Koloshopu jsem psal, ze chci odeslat komplet objednavku, ale az po jejim odeslani se mi racil p.Vesely napsat e-mail, ze zasilka odesla bez objednaneho predstavce, ktery zrovna nemaj
      2. misto Epicona RLD 120mm dosel Epicon LOD 120mm, fakturovan byl RLD tzn. ten drazsi

      Jedna pitoma objednavka a hned problemy. Takovej amaterismus fakt nechapu, takze koloshop NEVER MORE!

      0 0
    • maxtor  

      Poslední objednávka trvala 2 měsíce, než jsem dostal vše, co jsem chtěl…

      Nejvíc mě dojali, když mi po šílených peripetií došly jiné destičky, napsal jsem jim, odepsali, že je mám poslat zpět a obratem pošlou obch. balíkem správné. Poslal jsem, čekám 2 týdny a nic. Tak jsem jim napsal rozčílený mejl, odepsali, že destičky jsou „pripraveny“ k odeslání a asi za 3 dny došly…

      0 0
    • race bike  

      To já jedu všechno přes kolokram.cz a žádný problém :-)))

      0 0
    • F1  

      Já s nimi mám zkušenost špatnou, už několikrát se mi stalo že mi prodali poškozenou nebo použitou věc. Odpověď na reklamaci je že jim to tak přišlo z velkoobchodu. Vezmou to zpátky s tím, že už to není na skladě a vrátí peníze. Náklady a čas na vrácení/přivezení zpět samozřejmě nenahradí. Můj názor je, že jsem v jejich databázi v kategorii „blbec“ a zkoušejí to. I když je zboží náhodou v pořádku, komunikace je špatná a když jsem toho objednal víc, několik věcí vždy nebylo, přestože byly „skladem“. Takže jsem s nimi skončil.

      0 0
    • Kelly  

      V Koloshopu nakupuju každou chvíli. Nikdy se mi nestalo, že by byl nějaký problém. Maximálně do tří dnů jsem měl objedané zboží doma. Dokonce se mi stalo, že večer jsem objedal a druhý den jsem měl zboží na poště. Takže koloshop forever!

      0 0
    • Darkson  

      šptná zkušenost s X-bikes. na webu inzerované pláště jsem si před měsícem objednal. nepřišlo mi na mail žádné potvrzení, ticho po pěšině. během následujících 3 týdnů jsem jim postupně poslal 2 maily, posléze volal na obě telefonní čísla zveřejněné na webu, ale nikdo mi to nebral. fakt děs:-(.

      0 0
      • Kubiczech  

        A nakonec budes po dvou mesicich odmitat zasilku nasranymu ridici ppl – vyzkouseno!

        0 0
    • Jenda  

      no uz jsem to psal asi u vic prispevku tykajicich se bikovych eshopu. Nechapu ze kdyz se mi z shopu neozvoudo cca 3 dnu ze jeste nekdo na neco ceka – proste potom objednavam jinde. Druha vec je ze pokud potrebuju neco hned tak to objednavam nejprve telefonem a pak teprv udelam normalni objednavku a nebo jdu do kamenaku:-) ze se stane obcas prehmat to bych nevidel nijak tragicky. Jinak ja standardne nakupuju u koloshopu, kupkola a kolokramu a je pravda ze koloshop je s komunikaci na tom nejhur (obzvlast pan Vesely byval obcas pomalejsi ale uz se lepsi:-), propracovany system ma kupkolo. Shop ktery ale posledni dobou hodne zklamal je Bikestore. Asi uz funguje jen na objednavku pres mail nebo telefon ale rozhodne ne jako onlineshop – jinak si nedovedu predstavit proc uz na webu nemaji skoro zadnou nabidku a kdyz uz tam neco maji tak ceny kolikrat vyssi nez doporuceny od vyrobce. Kazdopadne me nebavi psat maila a ptat se za kolik by sehnali to a to, radsi si to najdu u konkurence kde i hned vidim cenu atd.

      0 0
      • Blabas  

        Pan Veselý není původně obchodník ale je pro věc zapálený až dost. Člověk se praxí vylepšuje, učí. To platí obecně pro každý obor. Mě zaráží, když má někdo kamenný obchod 10 let a furt se chová divně, ne-li jako blb. Trvá mi asi rok než mě přejde vztek ale nakonec stejně zkusím znovu. Lidi se mění ( pravda, ne vždy k lepšímu )

        0 0
        • Consuelo  

          U koloshopu objednávám hlavně díky tu a tam výborným a neporovnatelným cenám. Jednou mi přišel jiný představec – vráceny peníze, podruhé jiné sedlo – vráceny peníze. Dodací lhůty občas haprují až trochu příliš, ale komunikace je – podle mého – dobrá. Vždycky jsem zavolal a pokaždé jsme se domluvili. Uvítal bych detailní informace na webu o tom, jaké zboží je SKUTEČNĚ skladem, a pak také standardní dodávání přes PPL, jako to dělá ostravský Bagbike. Splupráce s Českou poštou je naprosto tragická. Zlepšovat se v Teplicích určitě můžou, ale pokaždé mně to táhne k tomu, abych jim dal novou šanci… :-)

          0 0
    • jan_hrusa  

      S nakupováním přes internet namám problém. Nakupuji pouze v obchoídech, které mají kamenou prodejnu. Dobré zkušenosti mám s www.bikesport.cz a www.bikestore.cz. Nikdy nic nespletli a doručení do dvou dnů. Ale je pravda, že kolega objednával pláště…dodání trvalo dva týdny a ještě posolali špatný rozměr. Bylo to na u cykloexperta. Každopádně mohu doporučit www.bikesport.cz v Liberci. Jsou velice ochotní a spolehlivý.

      0 0
      • Blabas  

        Co člověk to názor. Měli bychom si vzít příklad z dětí, ty taky dokáží být naštvaní když už snadno, tak jen na chvíli. Svět není dokonalý. Někdo v něm obchoduje, jiný léčí, další staví domy. Nežijem v nebi a tak máme všichni problémy. Pár kamarádů má super zkušenost a pár jiných je naštvaných. Viz. tento dred. Záměrně ne thread, protože v tomto se najde dost špíny:o)

        0 0
    • micsvo  

      Pridam se taky se spatnou zkusenosti. Objednaval jsem vidli, kterou meli skladem. Dokonce jsem ji zaplatil predem. A uz to nikdy neudelam, protoze se ozvali az po 10 dnech na moji nekolikatou urgenci. Nasledovala komunikace radeji pres ICQ – samozrejme opet urgence. Nakonec z pana vypadlo, ze vidli vlastne nemaji. Ze druhy den jede nekam do skladu a ozve se. Neozval. Volal jsem tedy ja – ve skladu nasel tu samou vidli ale v jine barve a drazsi. Nasledovalo vraceni penez (po 3 tydnech) a nakup vidle v cykloexpertu, ktery muzu akorat doporucit.

      0 0
      • Honza729  

        Nezlob se, ale, pri vsi ucte, platit neco predem, a jeste k tomu nejakemu e-shopu, jehoz stranky muzou za hodinu zmizet, je proste......jak to rici slusne.....ponekud nestastne.

        0 0
        • Jirik123  

          u obchodu s dobrou povesti neni platba predem problem. navic pri nakupu v zahranici se bez platby predem prakticky neobejdes.

          0 0
      •  

        jméno toho shopu?, ať si dáme pozor, jinak dopředu bych peníze taky neposílal, nicméně já jsem minulý týden objednával cca. 10 věcí u jednoho „top“ shopu a i přesto, že všechny položky dle netu měli skladem, tak po týdnu když jsem jim volal kde mám objednané zboží, tak mi řekli, že ne vše neodpovídá přesně skutečnosti. Tak si vyber.

        0 0
        • Pavel100  

          Nic si z toho nedělej…mi zase někde řekli, že nejde aktualizovat všechny položky jestli jsou skladem nebo jestli jsou vyprodané, že by to bylo moc práce:-)

          Eshop v ČR buď dobírka a nebo platba předem (vážné rodinné důvody:-))))

          0 0
    • cat  

      Napr. rockring mi dosel ve spatne velikosti, jeho preposlani trvalo cca 3 mesice, a mnoho protelefonova­nych penez.

      0 0
    • Bafoon  

      Já to nacpu všude :-) tak mě to zpětně vytáčí. Pozitivní je na tom to že jsem dostal facku že ne všechno je oceně. Tímto zdravím netbike – luxusní opak.

      Dobrý den,

      pro rekapitulaci proběhlé komunikace k objednávce č.69669

      24.2. jsem vám poslal objednávku
      25.2. jsem od vás obdržel mail o předběžném termínu odeslání na moji adresu11.3.
      12.3. jsem od vás obdržel mail „odesláno“ s číslem obchod. balíku ČP který neexistoval
      16.3. po urgenci objednávky jsem byl ujištěn pí. Hrdličkovou že balík odesíláte 17.3.
      17.3. jsem obdržel mail „odesláno“ opět s neexistujícím číslem balíku ČP
      po dotazu přímo na pí. Hrdličkovou bez reakce
      18.3. ráno dotaz na pí.Hrdličkovou o stavu mé objednávky s žádostí o zrušení objednávky v případě dalších „zaručených“ mailů
      odpoledne rám dorazil

      Touto komunikaci s Vaším eshopem jsem dospěl k názoru že není komponent který bych kdy potřeboval a musel ho mít od koloshopu. Je mi to líto ale takhle neprofesionální jednání mě šokovalo. Za rok 08 jsem na dalších eshopech objednával xkrát cca za 50–60tis Kč a rozdíl v komunikaci i poskytovaných informacích zákaznikovi je propastný.

      Dále s vámi chci řešit otázku reklamace barvy rámu. Vysvětlete mi prosím záměnu barev ve vámi nabízené barevné paletě rámů Spyder. Dle vašeho vzorníku jsem objednal rám spyder v oranžovo-stříbrné ale přišel mi rám žluto-stříbrný. Rozdíl v barvách na vzornících u vás a u spydru je evidentní. Osobně mi je to jedno ale rám je pro přítelkyni a oranžová barva byla jedním ze základních požadavků

      S pozdravem
      Vávra

      0 0
      • Bafoon  

        tedy dnes to nabralo obrátky :-) nejdříve mi v 11:20 přišel mail od p. Tančina ohledně té barvy a pak mi rovnou volal. Chvilku jsme se přeli o to kdo kdy měl zvednout telefon ale HLAVNĚ  se mi omluvil za přístup a chybnou objednávku, vysvětlil jak k téhle šlamatice došlo a začli jsme řešit ten rám. (jednak jiný odstín jednak špatná kombinace) Rychle a jednoduše jsme se domluvili na třech možných řešeních (vrácení peněz, přelakování a slevě) a dohodli se že se mu ozvu s vyjádřením mé přítelkyně – přeci jen ta barva je její problém :-)

        vážení jedním slovem – peklo :-D dostat ze ženské jakou barvu tedy chce (a tomu přizpůsobit dohodu s p.Tančinem) bylo snad ještě  horší než přechozí patálie :-) po půl hodině co se dívala na rám a já snad po xxxté slyšel "mno když já nevim bla bla " máme doma sytě žlutěho  spydra místo oranžového a po rychlém telefonu s Koloshopem i odpovídající slevu – koneckonců úplatný je každý, soukromý happy end:-)

        takže ted mám doma rám, můžu skládat další kolo a v globálu doufat že to přítelkyni chytne ;-)

          
        0 0
    • WASP  

      tak s těma přesmykama to je těžkej amaterismus. prostě hrušky z jabkama.

      0 0
      • Honzyn  

        Ja jsem kdysi dostal Time Atac carbon misto Atac XS!:-)To jsem si nestezoval!Za 2500kc takove top naslapy-neber to!Jednou mi doslo devitikolo misto osmikola,tak jsem mel o kolecko navic:-)

        0 0
    • Kynio  

      paráda no to potěší =D já sem si objednával tachec sigmu za 900kč, sice mi přišel asi do 3 dne ale bez držáku na řidítka. Taková nepodstatná věc že, když to bez něj nefunguje. Ani se neomluvili a jen odepsali, že mi posílají new držák. Už si tam nic neobjednám…

      0 0
    • vena kolista  

      Ja si na koloshop nemužu stěžovat kupuju od nich už asi 4 roky a zatim žadnej problem.Řekl bych že je to jako všude jinde pokud maj na sklade a maj dost času a stihaj a zboží je obvyklé tak no problem.držim jim palce

      0 0
    • dancing dog  

      Když to tak čtu, tak koukám, že není nad to mít známého v kamenném cyklokrámě. Osobně sem bral e-shopu jen párkrát a nic velikého, ale kupkolo, kolokrám a právě koloshop naprosto v pohodě…

      0 0
    •  

      Baník pyčo!

      0 0
    • beranek666  

      Může si obchod účtovat náklady na zamítnutou reklamaci? Mají to v reklamacnich podmínkách, ale řekl bych, že protizakonne.

      https://www.coi.cz/…u-reklamaci/

      0 0
      • kubad  

        nechceš napsat co ti naúčtovali? jinak těžko radit

        0 0
        • beranek666  

          Bavme se čistě teoreticky. Tak jak jsem zmínil v odkaze ČOI, je nepřípustné, aby si obchod účtoval cokoli za to, že u něj zákazník něco reklamuje. I když je reklamace „neoprávněná“, ostatně to lze posoudit až po odeslání zboží prodejci, neměl by si nic nauctovat. Koloshop si tyto protizakonne praktiky dá do podmínek, což mi nepřijde zrovna fér jednání.

          0 0
      • Georrge  

        Treba postovne nebo tak neco? Co by nemohl, lidi zkousi reklamovat i veci na ktere se reklamace nevztahuje a obchodu tim vznikaji naklady. Ale treba se pletu…

        0 0
        • beranek666  

          Přečti si ten článek z ČOI. V podmínkách koloshopu a výkladu zákona dle ČOI vidím zásadní rozpor. V podstatě tím odrazují zákazníka od reklamace pod hrozbou neupřesněnych poplatků.

          0 0
          • Georrge  

            Jj uz jsem si to precetl. Ale zrovna o tom postovnem se tam nepise a mam pocit, ze uz jsem to videl i u jineho eshopu.

            0 0
            • Vilém  

              Pokud mu opravdu jde o toho, tak osobne mi to prijde logicky, ze to ma zakaznik zaplatit.

              0 0
              • beranek666  

                Koloshop ale zmiňuje náklady na odeslání svému dovozci, náklady na posouzení atd. Tohle si ze zákona účtovat nesmí. Tyhle náklady nese prodejce.

                0 0
                • Vilém  

                  Logicky mi prislo odeslani zakaznikovi po zamitnute reklamaci. To co zminujes mi uplne fer neprijde.

                  0 0
            • beranek666  

              Osobně jsem se s tím setkal v autoservise, kde na mě garanční technik vyrukoval s tím, že závada se neprojevila a bude po mně chtít uhradit náklady spojené se zjišťováním závady. Nepochodil samozřejmě. Na tyhle věci si dávám pozor, závady zdokumentuji jak to jen jde. Praktiky prodejců jsou různé…

              0 0
      • beranek666  

        .

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.