Prosím o zkušenosti s elektrokoly MTF hlavně co se týká kvality, servisu a reklamací. Děkuji.
Prosím o zkušenosti s elektrokoly MTF hlavně co se týká kvality, servisu a reklamací. Děkuji.
měl jsem na víkend půjčenu testovačku a velmi spokojený, vše šlapalo jak má, nabídnout mi ho někde za 60 bych si ho na blbnutí na špičáku a okolí pořídil https://www.mountfield.cz/…18-4koe19054
Četli jste ty recenze? No super. A znáte ještě nějakou pohádku, třeba o Smolíčkovi?
Čtyři recenze za jeden den…divná náhoda :-).
Na servis Mountfieldu jsou na netu dost špatný recenze , ty kola asi špatný nejsou ale při poruše by asi byl problém.
K těm jejich obchodním praktikám, akorát na mě vyskočilo… https://www.penize.cz/…levy-zprisni
Vzhledem ke ,, složitosti" elektrokola a servisu třeba při zoxidovaných kontaktech, kabeláží vevnitř atd jim držím palce.
Já bych to od nic nechtěl, tím nehanim kola, ale to že je prodávají v zahradnických potřebách.
Dovolím si odbočit – kdysi dávno srazil Mountfield ceny GPS – zatímco Picodas prodával žlutý Garmin (eTrex?) za cca 19 tisíc, oni ho dávali jako bonus k nákupu (tuším) nad 5500 Kč a k tomu letáček s návodem, jak začít s geocachingem. Interně vím, že zisk na jednom Garminu měl být méně než 300 korun, nicméně to rozhýbalo trh.
Úplně stejně to může být s elektrokoly – za sto litrů si to koupí hejl nebo nadšenec do nových technologií, přitom tam není – s ohledem na objemy výroby – důvod tu cenu šroubovat tak vysoko, tedy kromě touhy po zisku. Jak bude stoupat penetrace v populaci, bude cena klesat a pokud se najde dostatečně sebevědomý a silný prodejce, který dokáže nabídnout srovnatelný výrobek za třetinu ceny, je jen otázkou času, kdy se budou muset přizpůsobit i ostatní.
Jestli si dobře pamatuju, byla to moje druhá GPS od Garmina, první byl nemapový černobílý žluťák, tohle byla tuším černobílá mapová Vista. Myslím že ten cenový rozdíl nebyl tak dramatický, podle mne se jim povedlo vyjednat dobrou nákupku na tehdy už docela výběhový model a obstarali pro něj jakž takž použitelné cyklomapy.
Jednou mne vytrestala, protože jsme s kapelou v noci v mlze přejížděli z hraní na hraní. Zakufrovali jsme, já vylovil tehdy horkou novinku a neuvědomil si, že kvůli primitivním technickým možnostem té doby byly cyklostezky značené typem čáry pro dálnici. Takže nás to posledních pár km pěkně protáhlo po českosaském Švýcarsku.
až Mountfield zjistí že bude muset nakoupit haldy nářadí a zaplatit vyškolené servisní techniky na ebiky tak bych řekl že jim ty pseudo ceny taky moc dlouho nevydrží :) Možní jim nevydrží ani ta elektrokola. Kdo chce dělat busines pořádně musí do toho jít se vším všudy, nejde jen prodávat ale budou muset nést i zodpovědnost za to co vyjede z jejich dveří.
Jaký je rozdíl mezi servisem sekaček a ekol? Obě mají kola, řídítka, motorek, vypínač, jezdí stejně rychle… Stačí na ekolo přidělat žací lištu a je z něj sekačka.
:-)
ps.: a napadá mě i opačný postup…
přesně, ty kola vznikají z recyklované zahradní techniky.
no řekl bych že ekolo je dost koplikovanější stroj, hlavně má spousta uživatelů k ebiku velmi osobní přístup a chtějí aby fungoval precizně. Sekačka za 30tis dělá kravál a trávník tak nějak vždy poseká i když jí pžidrhávaj ložiska a nějak divně se zase hřeje. Ale u ebiku na dovolený někde uprostřed Šumavy, pokud něco opravdu nefunguje 100 procent, to lidi opravdu nemaj rádi. Nevěřim že v Mountfieldu mají borce kterej vyřeší motor sekačky a pak běží píchnou system Bosche na diagnostiku aby aktualizoval firware baterky, dolil olej do komory vidlice a za měsíc plánuje navštívit školení Shimana kde si rovnou po cestě koupí nový stahovák na nový typ motoru.
Nemusí to být v každém servisu Mountfield. Můžou na to vyčlenit jen některé servisy, kde si udělají specializaci a budou tam kola svážet. Nebo základ budou dělat všude a svážet jen složitější problémy. Nebo si na to někoho nasmlouvají.
Děláš z elektrokola zbytečně raketoplán.
svážet na servis?? To jako borec přiveze bike že má třeba problem s chybovou hláškou motoru a někdo bike hodí do dodávky odveze do servisního centra kde to vyřeší a borec pžijede s dodávkou, hodí bike do dodávky a odveze na pobočku. Dají kolo zákazníkovi a ten třetí den přijde se stejnou chybovou hláškou, borci tedy hodí kolo do dodávky… ne neeeee :D
Kdyby to nahodou tak chtěli dělat a nevyřeší to obsluha na prodejně, tak to samozrejmě nepovezou hned, ale až pojede kolem auto co je pravidelně závaží. To to zase někdy přiveze zpět. Holt to zákazník nebude mít hned, ale v zákoné záruční lhůtě jeden měsíc to stihnou. Dělá se to tak běžné u jiných věcí. Většina problémů se zbožím se neřeší na prodejně, ale posílá do autorizovaného servisu.
To je úplně stejné jako když si koupíš kolo v menší prodejně. Tam taky běžní servisáci opravit motor neumí. Prostě zavolají odborníkovi, ten jim něco poradí, zkusí to, a když to nepomůže, putuje kolo do většího servisu. Těžko můžeš chtít aby servisák na malém městě uměl opravovat všechny elektromotory. Dokonce bych řekl, že technici MF budou ve znalostech o krok napřed alespoň z těch sekaček.
Myslím, že se servisem nemají problém, nebo je kolo složitější než traktůrek se spalovacím motorem?
Asi s tím servisem trochu bojují.Dělal jsem jim pár přepletů z.kol s motorama a centrování resp.přitažení výpletů.
jsou to obchodníci, bez nějakého vztahu k tomu, co prodávají-hlavně že to vydělává!
rok jsme tam dělal..no nebudu pomlouvat.
+1
No,když ona ta touha po zisku je právě prapůvod obchodu.
Ale to je taky kus klasickýho klamání mountfieldu původní cenou. Zkus si srovnat podobný kola a ty MTF určitě nejsou za třetinu ceny …
Toto se nikdy za těch skoro 60k neprodávalo (resp. není to cena za kterou by srovnatelný kola měla konkurence). Proti tomu porovnatelný třeba Crussis za stejný peníze s ± podobnou výbavou, který má sice o něco menší baterku, ale ten rozdíl ceny tam pořád není takový.
Tohle vlakno mne fakt bavi.
Je to jako vždy o hov…
Zato vaše komentáře jsou perly. Co vás nutí sem lézt ?
Hedus ono to bude tim, ze neco o pozadi toho vim. Tak se fakt bavim.
Však se poděl. To bude určitě zajímavá informace pro všechny kdo to vlákno čtou. Určitě to bude přínosnější něž když jen napíšeš že se bavíš.
Psal jsem Ti to do SZ. Uplne to nechci psat verejne ;).
Koukej to vysypat veřejně. V tom případě nevím proč jsi to jen nakousnul, když se nechceš podělit. Jsi zlý hoch.
Někteří lidé si připadají důležití, když ostatním sdělí, že mají informace, které nemohou říci. I když se jedná o hovna. Jo, minuta důležitosti v jejich životě.
Mr.nikdo není sám s tímto mindrákem zde na BF.
Urazet Ti jde. Mit mindrak, ktery zminujes, tak to hlasim.
Napadlo vas oba, ze mam asi nejaky duvod, proc to nepisu?
Navic Mates to vi sam a taky to nepise.
Takze jsi to vlastne vytahoval proc?
Celkem mne bavi i to, jak se tady resi servis. Standarni provozni servis – jdes do cykloservisu.
Pokud bude neco s elektronikou, tak jako vetsina cykloservisu, to poslou vyrobci.
Ale tady se musi resit, jak Mtf bude delat servis se sekackama.
A hlavně co je šeptem, to je čertem a s čerty nejsou žádný žerty. Na to jako pozor!
Fotaky a objektivy kupuju ve fotoprodejne, drona v „droni“ specialce, kafe v prazirne, maso u reznika a kola v cykloprodejne s osobnim pristupem (coz plati i o predeslem, vetsinou mam pratelsky vztah vsude, kam chodim pravidelne nakupovat, pripadne problemy se pak lip resi). Ani kolo, ani elektrokolo bych u prodejce spotrebnich sekacek nekoupila. Amen.
+1
Ja jsem pár objektivu kopil třeba v CZC a docela jsem oproti „fotoprodejně“ ušetřil. Pokud kupuju nějakou ověřenou značku, nebo konkrétní vyrobek, tak dávám přednost ceně, zkušenostmi s reklamací a dostupnosti.
Chodil bych, ale to bych si nesměl připadat jak *******. Jsou nízké marže, vyšší marže a marže typu WTF. Do místního cyklokrámu leda tak pro špice, niple a růžový košíček na řidítka. Možná občas v nouzi pro mazání nebo řetěz. Cokoliv dražšího naklikat a při nejbližší služebce do Koloshopu. Sorryjako, na tomhle osobní přístup nic nezachrání, rozdíl cen v poměrně vysokých desítkách procent osobní přístup nevytrhne. Servis si stejně nejradši udělám sám.
A není to zdaleka jen u cyklodílů, místní prodejce autodílů taky neví co si říct, na olejích nebo autobaterkách si klidně přirazí 50%. Je to demence nechat si baterku posílat špedicí místo aby si člověk zašel za roh, ale serpenízka ještě ochočeného nemám. Vím že to je začarovaný kruh, čím menší obrat budou mít, tím víc si musí v rámci přežití přirazit na chudácích co si s internetem netykají. Ale já to fakt nevytrhnu.
No asi tak. Místní cyklokrámky navíc prakticky nic nemaj skladem, takže by se to stejně muselo objednávat, to už je to naklikání na netu jednodušší…
Ja kupuju vse na netu. Pouze naftu na benzince i kdyz ted uz ji prodava i Hofer:-)
Tak já to mám přesně naopak – vše se snažím nakupovat na jednom místě, sláva hypermarketům. Představa, že jdu do pekárny pro chleba, pak na druhou stranu města k řezníkovi pro šunku a cestou si ještě udělám lehkou zajížďku do prodejny zdravé výživy pro ořechové máslo je pro mě děsivá. A to patřím mezi hrstku lidi, kteří mají nadbytek volného času… Cykloprodejnám se ale snažím vyhýbat, protože ceny tu má většina kšeftů takřka zlodějské.
moudré to rozhodnutí!
mám informace-že kola MTF jsou v podstatě okopčená kola Crussis. Je ale fakt, že je to stejně vše vyrobené v Číně-snad jen montáž (u zn. Crussis) je u nás!
Kupoval jsme pro sestru el. kolo ..a raději zaplatil o 2000 navíc než to samé z Mountfieldu. nechci tuhle firmu podporovat-jsou to jen obchodníci bez vztahu k věcem , které prodávají-kšeftují jen s tím, co přinese větší zisk. Až el. kola přestanou vynášet -přestanou je prodávat. A o o odborných znalostech prodavačů aservisáků, kteří na takových kolech nejezdí pochybuji!
..a nasazují dumping ceny, aby zlikvidovali konkurenci (pracoval jsem tam..)
Sice tuhle firmu nechceš podporovat, ale pracoval jsi tam. Jo, prachy holt nesmrděj, přesvědčení nepřesvědčení.:-)
Asi ti minulý čas nic neříká ? Asi jsem musel nejdřív na vlastní zkušenost poznat , jak to tam funguje…
Ty víš kulový…
máš špatné informace
Jen at to lidi kupujou, to se jednou posmeju. Kupujte kupujte
Co je tam za zakopaného psa?
Koukal jsem na nový katalog Moutfieldu co jsme měli ve schránce. Pokud jsem to dobře pochopil tak ty kola jsou bez baterie? Takže v některých případech +23táců k ceně?Možná jsem něco přehlíd, katalog jsem už vyhodil pokud ho někdo máte tak se podívejte
Tak pro trénink dobré :D
Jj,je to tak.Baterky jsou naceněný zvlášť.
Jsem se pobavil.
Asi se inspirovali v Lidlu, ten taky loni prodával nářadí bez baterií.
Tak nářadí bez baterií prodává leckdo (naštěstí), spíš je otázka za kolik…
U nářadí je to super, když maj celou řadu výrobků na stejnou baterii. U kola mi to smysl nedává, možná bych řekl, že to může někoho odradit.
U nich jde asi o to, že si můžeš vybrat z různých baterií. Mohli by sice nabízet základ a za příplatek lepší, ale marketingově je to takto určitě lepší. Teoreticky bys ale taky mohl mít různá kola jako full, HT či trek a jen jednu baterii.
Nedokážu si představit co by si tam vyslechli, kdyby tam přijel můj otec s 30k a oni by mu řekli,že to stojí 40.
Rozhodně by bylo seriózní na upozornit výrazně v letáku i v prodejně. Jenže prodavači v tom asi budou nevinně a těm v marketingu je zase jedno co si vyslechnou prodavači.
Pokud je to systém, kde celá řada má stejnou baterii, tak to dává smysl.
Včera som postrehol v TV v reklame Mountfieldu že má byť zľava 33% na nejaký tovar. Neviem či sa to vzťahuje aj na ebajky.
Ale oni maji slevy neustale, z cen ktere nikdy nebyly.
Bacha ta cena je bez baterie…
Ja mám v merku iný ebajk, ten je v znesitelnejšej cene. A na to moje furikovanie sa do a z práce a občasné 30km výlety do lesa by mi mohol stačiť. Nechcem ebajk na športovanie. Beriem ho na to, na čo bol podľa mňa bajk pôvodne uvažovaný. Presun z bodu A do B. Na šport mám iné aktivity, pri ktorých nemám zadok v stredovekej mučiarni :-) Ešte som nesedel na bajku, na ktorom by mi riť netrpela po 15ich km.
Ešte som nesedel na bajku, na ktorom by mi riť netrpela po 15ich km.
Místo s bikama bys měl experimentovat se sedlama a kalhotama (vložkama), protože to není normální. Leda bys jezdil ve slipech, nebo trenclách.
Sediel som vystriedal 5. Všetky som skúšal všelijako prestavovať, naklápať pod iným uhlom atď. Prašť jak uhoď.
S bicyklami neexperimentujem. Bajk mám starší ako je môj syn. A syn bude mať onedlho 16 rokov. Príde mi už ako morálne, tak aj technicky zastaralý – a ojazdený. Chystám kúpu iného a rozhodol som sa, že to bude elektrický bajk – je fakt že keď sa napríklad vraciam z poldruhahodinového tréningu (4×týždenne), tak vychádzam ten kopec k nám na sídlisko na štandardnom bajku so škrípajúcimi zubami a nadávkami. Po tých rokoch viem že to lepšie nebude. Ak by som si však náhodou chcel na bajku zašportovať – tak stále môžem vytiahnuť z pivnice ten starý.
A cyklogate alebo vložky do gatí ma nikto nedonúti na seba natiahnuť. Nepôjdem s takým niečim na sebe do práce, do administratívnej budovy do kanclu. A nebudem sa kvôli tomu na hajzlíku prezliekať. Samozrejme že jazdím tak, že mám pod riflami alebo teplákmi trenky alebo slipy – na tom nič meniť nemienim. Ja nie som cyklista. Ja som civil. Nebudem sa kvôli 6im kilometrom do práce prezliekať do cyklistického mundúru. Tak ako keď idem na strelnicu kde som nikdy nedošiel v maskáčoch či streleckom kabáte a rukaviciach. Do auta nesadám s šoférskymi rukavicami a obuvou. Rifle, triko, mikina, tenisky.
Univerzál.
Tým nechcem povedať že cyklistické odevy či doplnky sú zlou vecou. Nie.
Tohle je prostě divné. Ujedu 50 km na hardtailu po lese po kořenech v úplně obyčejných kalhotech a tenhle problém nemám. Do práce dojíždím 5 km a jedu v čemkoli. Buďto máš extra smůlu na špatná sedla, pak by stálo za to navštívit rozumnou cykloprodejnu a poradit se, nebo jezdíš technikou „pytel brambor“ přes úplně všechny nerovnosti.
Ale prd. proste musi jezdit, prdel si zvykne. Pokud sedne na kolo jednou za mesic na par km, tak je to jasny.
Nebo tak :-)
Áno, presne tak. Jazdím na bajku málo, riť jednoducho nieje zvyknutá. Každopádne ani naďalej neplánujem pestovať športovú cyklistiku. Ja mám športu dosť iného. Potrebujem bajk štandardne len na dochádzanie do a z práce a dochádzanie na tréning. Do lesa na vyluftovanie fakt len občas. Mám aj trochu psychický blok jazdiť nejako ostrejšie lesom. Zabili sa mi takto už dvaja kamoši. A ďalších dvoch zrazilo auto, preto aj v meste sa držím radšej na chodníkoch. A nad 25km/h som hádam ani nešiel.
A priznám sa že mám trochu problém s hemeroidmi plus ma na bajku po chvíli začnú pobolievať aj kríže.
V tom případě doporučuji koloběžku…naprosto vážně.
No ekolobežka je vcelku fajn, len na nej mi je polovicu roka zima. Ono sa to nezdá ale moc sa na nej nehýbem a pri tej rýchlosti … Dnes napríklad bolo vonku 7° a šiel som na nej do práce v pérovke, rukaviciach a rúšku. A ajtak mi bolo nepríjemne chladno, i keď prežiť sa to dalo, nie že nie. Klasickú kolobežku nechcem kvôli tlačeniu do kopca na sídlisko.
Možná by Ti stačila i tahle :-)
Čítaj moje predchádzajúce príspevky pozorne. Aký je rozdiel trápiť sa hore kopcom na kolobežke z tvojho odkazu a na bajku? Podľa mňa je to skoro to isté. A tomu sa ja chcem vyhnúť kúpou ebajku.
Rozdíl je přeci zřejmý, na kolobce Tě nebude bolet prd…:-)
Po jedenapolhodinovom hraní futbalu mám v nohách cca 10km. 4× týždenne. Potom keď šliapem do kopca na sídlisko tak už idem dušu vypľuť lebo som na pokraji síl. A nadávam ako drill instructor z Marine corps. A nie kvôli tomu že by ma riť bolela, tej po 5km na bajku nič nieje. Ak by to bolo cez 12–15km – to už by bola iná reč :-)
Zeptej se na místo v reprezentaci, já neznám fotbalistu, který by nechal na hřišti všechno :-D
Ja by som povedal že to je vec prístupu. Behať za loptou ma proste baví. Ale šliapať do pedálov? ***** že ne.
Každopádne to neznamená, že si pri futbale nezanadávam.. A ešte ako…
Někdy si zajdi do pinecový herny, ať víš, co je to nadávat :-)
ked ta bavi behat za loptou, mozes za loptou kolobehat........
:-)
Tos měl říct nejdřív, že jsi čutálista :-))
Tady si vem příklad https://www.youtube.com/watch?…
Včera som čítal knihu od Clancyho Živý terč a tam bola veta „A poslal ho na ulici za kámošema čutovat“. Nechápal som čo je čutovat.
A vďaka Tebe už viem že to znamená hrať futbal :-)
:-) u nás se ale říká čutat…(pojď si začutat)
Ty ale na ekole po chodníku, pochopil jsem to správně? Doufám, že jen po prázdném.
Áno, jazdievam takými trasami kadiaľ chodieva po chodníkoch minimum ľudí, prípadne je to zároveň cyklochodník. Ak je tam náhodou chodec tak spomalím a zazvoním nech o mne vie – a počkám na reakciu. Takto jazdievam aj na ženinej e-kolobežke.
Kup si sedlo pro důchodce, je široký a měkký pro jízdu ve vzpřímené poloze, protože důchodci se také na hrbolech nezvedají ze sedla. Tak je pohodlnější. Jen takovy sedlo nevypadá hezky na sportovním kole. Například na webu v lídlu mají sedlo se vzduchovym tlumením ktery si nafoukneš jak potřebuješ.
To jsem hodil do tašky, když u nás bourali Lidl a máma si chrochtá blahem
Nebo kožené Brooks, to se přizpůsobí každému zadku.
Dobrý den. Mě spíše zajímají Vaše zkušenosti s tímto elektrokolem https://trefasport.cz/…19-20-l.html . Je kvalitní? Budu rád za Vaše rady a zkušenosti popřípadě jiné doporučení. Přeji hezký zbytek dne!
Základní model s motorem v zad.kole s výbavou Acera=kolo pro popojíždění,,z vesnice do vesnice"
Je to vždy o tom co od kola chci.
Kola s motorizací Bosch apd.se středovými motory začínají kolem 60 000kc.
Nevím jestli jsi si už pořídil kolo z Mountfieldu, ale pokud ne tak to ani nedělej. Já to udělal je to šmejd. Dal jsem za něj bez mála 50tis. a po cca 200km mi začala přeskakovat řetěz přes zadní ozubená kolečka. Když jsem to reklamoval tak mi řekli že je to běžné opotřebení a chtěli po mně 1700kč. Na dotaz jakou záruku bude mít nová součástka ani neodpověděli.
Kvuli tomu jsi se registroval?
Sel jsi s tim do cykloservisu? :)
At to neni prazdny prispevek. Preskakovani muze mit vice duvodu – material si sedl a je jej potreba seridit (opotrebeni), je ohla patka (opotrebeni/dostala ranu), atd.
Hele člověk, který tomu nerozumí (a proč by taky tomu rozumět měl) si koupil kolo někde, kde kolům nerozumějí (to už je samozřejmě špatně), to nemohlo dopadnout dobře :-)
Hm. To je otazka. Registroval se jen, aby pohanil Mountfield…
Nezastavam se Mountfieldu ;)
Třeba je to někdo z těch pravovernych elektrikaru, co se tady vyrojili, a protože se stydí, co za klumr si pořídil, tak to zkouší takhle pod jiným nickem.
Stejne jak vykriky Romancera :D.
To nema se znackou kola nic spolecneho, stejne tak bys odrovnal cokoli jineho.
Co by člověk čekal prostě čina .
Hm. Jako vsechno ostatni, co?
Čína nečína…spousta elektrikářů jezdí na jeden jediný převod a čeká, že to motor pochroupe a nedochází jim, že by měli řadit stejně jako v autě. A jo, motor to pobere, ale ten pastorek klidně oddělají po pár km. Normálka. Měli jsme i takového, který na XT kazetě jezdil na klasickém kole po rovině do práce. Snad nikdy nepreradil, půl sezony a kazeta taky na sracku. Strašně se vstekal jak to nic nevydrží.
No, ale to potom neni o Cine, ze jo. :)
A souhlas. I kdyz ja zimu hobloval taky hlavne jeden pastorek. A radil velka/stredni :D.
Tady lidi nadávají na kola že zahradních potřeb a pak jdou a koupí si elektronářadí v prodejně potravin.