• Princezna

    Čau,

    chtěl jsem se optat co by bylo lepší.

    https://www.yt-industries.com/…sCategory/92

    https://www.yt-industries.com/…sCategory/92

    Chtěl bych endurko za rozumnou cenu a aby se na něm dalo i něco vyjet, že to nechci jenom na sjezdy. Právě, že YT Capra nabízí rozumnou cenu na to co tam je. A jestli by mi stačil nejlevnější model a nebo by se vyplatilo tu „trochu“ připlatit a koupit si již ten vyšší model kde jsou lepší komponenty a nastavení komprese. A porovnat ostatní komponenty, jelikož moje zkušenosti nejsou ještě zdaleka tak dobré.

    Díky

    Hanz

    0 0
    • scret  

      mas zajimavej nick Hanzi:))

      Jinak jestli se ti vyplati vyplaznout 400ecek za lepsi vybavu si musis hlavne srovnat v hlave ty sam…

      Ja bych sel do vyssi verze… ale ta nizsi neni taky vubec zla…

      0 0
    • Metalcane  

      Pokud jezdivé Enduro tak určitě zamykatelný tlumič, takže Monarcha RC3

      0 0
    • Kejmil  

      Neřeš jestli vyplati – nevyyplati … tak drahe kolo ma dělat hlavně radost, pokud na to maš kup si AL1 pokud ne tak ten zakladni model.Osobně si myslim že těch 400e na vic, když to mysliš z ježděnim aspon kapku važně je dobra investice, prostě lepši vidlice, tlumič, brzdy, hezči kliky, představec a rodla…Čekám na AL1, má dorazit co nevidět snad…

      0 0
      • Princezna  

        OK…Taj jasný že hlavně pro radost, ale nemam nějak možnost jezdit stále k lanovce a jenom sjíždět. Spoléhám se sám na sebe a občas vyjedu i s někým, že tady v mým okolí jsou spíš na XC. Já mám teď jenom XC a už poznávám že mi nestačí na některý sjezdy. Právě, že si chci udělat s kámošem nějaký traily ale taky se tam dostat. Právě proto chci i něco s čím se dá vyjet i na kopec a nepřijel tam jako bych jel na DH.

        Ty sis koupil teda CAPRA AL Comp 1 ??? :)

        0 0
        • Kejmil  

          Podle recenzi koza jede do kopcu obstojně.Určitě jezdit do kopcu na tom nebude problem.Taky moc lanovky nevyuživam, a většinou co si chcu sjet si chcu i vyjet, ale bajkPark taky mužu.No každopadně stoupat bude lip ta AL1.Ale nějak dramaticky lip asi ne. No koupil....., „obědnal, zaplatil a čekam.....“.

          0 0
      • Pedro404  

        Někomu třeba spíš než hezčí kliky udělá radost, že ušetřil 10 klacků:)

        0 0
    • logoman  

      Sel bych do vyssi verze, ten lyrik je pry nej vidle, lepsi nez foxy 36. Tezko rict jak je na tom yari, myslim ze to nema stejny tlumic.

      0 0
      • Fredos  

        tak tak, yari samo nemá ChargerDamper

        0 0
        • pulDag  

          btw. Yari lze upgradovat Charger Damperem

          0 0
          • Pedro404  

            A dá se někde samostatnej kompatibilní Charger na 27,5 koupit? Viděl sem ho jenom na 26kový Lyriky (pokud to teda neni stejný i pro 27,5, což nepředpokládám).

            0 0
            • pulDag  

              četl jsem to v diskuzi na pinkbiku, nepídíl jsem se po tom.. takže sorry nepomůžu.

              0 0
              • Pedro404  

                Na pinkbiku tuhle někdo někam psal, že je dobrý koupit Yariho a dát tam Avalanche patronu, nesplet sis to s tim?

                0 0
                • hs74  

                  Vrchní i spodní nohy jsou stejný, takže charger damper tam dát jde. Nemusíš kupovat upgrade kit, stačí samostatný charger damper pro pike/ lyrik.Řešilo se to myslím na singletrackworld.

                  0 0
                  • goofy  

                    A kolik ta sranda stojí?

                    0 0
                    • hs74  

                      Cca 150 euro

                      0 0
                      • goofy  

                        Tak to jsem čekal víc.

                        0 0
                        • wilda81  

                          tak je to jenom zavzdušňující se gumový pytlík s olejem a pár podložkama, že :)

                          0 0
                          • goofy  

                            No tak jo, ale ty firmy si za takovou věc nechají rády zaplatit… :-)

                            0 0
                            • tonik666  

                              Vyrobce tam musi rozpustit naklady na R&D, testovani (tj. Sponzoring) a dalsi fixni naklady ktere ma pred tim, nez uvede ten gumovy pytlik s par podlozkama na trh:))

                              0 0
                            • wilda81  

                              Otázkou je, jestli tech 150E je pravda. Podle rozkresu dilu by se melo jednat o dily 11.4018.009.078 res­p. 11.4018.009.077 a ty jsem v rychlosti nasel za ceny 270–330E.

                              0 0
                              • hs74  

                                Máš pravdu, moje chyba.Těch 150 E stojí chrger pro piky MY14, který podle katalogu není s Lyrikem kompatibilni.Takže přestavba Yariho se moc nevyplatí.

                                0 0
                      • Pedro404  

                        Von je nějakej rozdíl mezi upgrade kitem a náhradnim chargerem?

                        0 0
            • wilda81  

              Proč to nepředpokládáš? Na Boxxera je charger stejný pro 26" i 27,5".

              0 0
              • Pedro404  

                Nj, to je pravda… Nepředpokládal sem to, protože v názvu toho upgrade kitu pro Lyrik je výslovně napsáno 26", plus popis: Upgrade 26” Lyrik models to Charger RCT3 damper performance Compatible with all Lyrik 26” models up to 170mm of travel, air and coil.

                0 0
              • Mr.Duck  

                Ja bych predpokladal, ze to bude stejny, ale ted jsem na pinkbike videl nekoho prodavat spodni nohy, pistnici z leve nohy a rebound assembly z prave z Pika, vse kvuli prechodi na 27, tak tam mozna rozdil bude.

                0 0
    • Dejv0  

      Já osobně, když se rozhodnu pro Capru, budu kupovat AL1, nad základní verzí jsem taky přemýšlel. Myslím si, že se příplatek vyplatí, za Lyrika, tlumič, brzdy a další je to ok a vzhledem k investici to „není zas tak moc“. Co jsem četl, tak brzdy na základní verzi jsou tragický a nastavení tlumiče u vyšší verze určitě taky využiješ, další věci už bych jen opakoval co je napsáno výše.

      0 0
      • Princezna  

        Ok, díky…jsem aj hledal ty brzdy ale vůbec nic jsem k nim nenašel, jen co vím tak že se strašně zavzdušňovaly (pokud to jsou ony) a že se to změnilo s příchodem těch Guide. Ale hlavně co jsem se díval tak jsem dostal nabídku KTM ale to je strašně předražený. To YT se mi líbí že to jde od výrobce a ta cena je fakt nízko, jenže nevím jak to je s opravou. Vím že nabízí 3 roky záruku na rám a ještě nějaký ty praskliny že vymění i rám za příplatek. Ale zas je nevýhoda že není autorizovaný servis.

        0 0
        • wilda81  

          Pořád je to jenom kolo. Jestli jsi trochu zručný, tak si opravíš většinu sám ať je to YT, Spešl, Merida nebo starý fávo. A na co si netroufneš, to hodíš do servisu.

          0 0
        • Dejv0  

          Na problémy s brzdami prohledej zahraniční fóra, něco jsem tam pár měsíců zpět našel, i známý z bikeshopu mi doporučoval ať od těch brzd dám ruce pryč. Co se týče rámu budou v YT určitě vstřícní, snad jako v bike-discount, kde jsem teď řešil reklamaci 3 roky starého rámu, jednání na jedničku, tak snad to bude Němec jako Němec. :) No a zbytek by mohl jít řešit přímo se zastoupením SRAM/RS v ČR, pokud se nemýlím? S nějakou předchozí domluvou. Pokud se rozhoduješ již jen mezi modely YT, jdi do toho, cena je parádní.

          0 0
          • Princezna  

            Ok diky…no ja mám meridu a to slo vse pres autorizovany servis a tak kdyz jsem si s necim nevedel…no dival jsem se jako na ty YT ze jsou skvely a ze se mi libi dlouho…jsem se dival i na canyon ale se mi zda ze ty YT budou lepsi…a nebo jestli by jsi mi doporucil na co bych se mel podivat jeste :)

            0 0
            • Dejv0  

              Reklamace nebudou problém a servis se naučíš časem sám, jak píše wilda nahoře. Když něco nevíš, najdeš to tady celkem často. :)

              Já mám v užším výběru už jen 1.YT Capra 2. RB Bandit 3.Canyon Spectral EX :)

              0 0
      • NerveAl29  

        AL1–2 jsou vyprodané nebo s dodáním po sezoně.-(

        Teď jsem objednal AL a těším se na ni…kozenka moje to bude..hračka, která neomrzí…:-)

        0 0
    • tonik666  

      Všechny upgrady co nabízí ta dražší Capra mají smysl.

      1. Vidle (Lyrik vs. Yari)
      2. Tlumič (RC3 vs. R)
      3. Brzdy
      4. Kliky (Turbine Cinch vs. Aeffect obyčejné)
      5. řídítka
      6. Napínák navíc

      Pokud na to máš rozpočet, tak to smysl má, hlavně díky vidli a tlumiči, které bys nejspíš už nikdy v budoucnu neupgradoval :)

      0 0
      • TheJD  

        Souhlas. Navic osobne si myslim, ze upgradovat kliky a brzdy teto kategorie taky uplne nedava smysl (to si clovek rovnou muze koupit top model, kde upgradovat nemusi). A to stejne plati i pro voditko retezu vlastne.

        0 0
    • snílek  

      Zdarec, pokud nejsi extra citlivý na chování odpružení, tak klidně vem levnější model:) Mám na kole hi-tec Pike vidlici a Monarch tlumič, komprese nešteluju, vidlice není nijak speciální, zkrátka bych klidně vozil i Yari a Monarcha bez zamykání a ušetřil 10 táců třeba na lehčí kola (a ty jsem poznal) nebo na tejden na Gardě. Brzdy na levnějším modelu kdyžtak vyměníš za pár korun za Shimana SLX třeba…

      0 0
    • enregistree  

      Tak ten Comp1 stejne nemaji…

      Co se tyce brzd, DB5 uz je novy model Sram s prepracovanou pakou velmi podobnou jako u Guide R. Ty (pro nekoho) problematicke brzdy se prodavaly jeste pod znackou Avid a mely jinou paku. Trmeny na Guide i DB jsou prevzate od Avidu. Viz taky http://mbaction.com/…-disc-brakes

      0 0
      • scret  

        od cehokoliv co vymejslel avid bych osobne stejne dal ruku pryc… je fuk, jaka znacka je na tom nalepena, jestli avid nebo sram:))

        0 0
        • -b-n-x-  

          A tak ty vecka meli dobre :-)

          0 0
        • MichaelSimek  

          ja jsem s mejma guidama moc spokojenej…pokud me je nejakej ***** v rychlebkach v „kolarne“ nevystrika olejem na retez

          0 0
        • enregistree  

          Tak to je nazor hodne lidi. Ja jsem naopak s avid spokojeny. Shimako mi na kolo nesmi! (S vyjimkou hazky a razeni) :)

          Sram guide vozi hodne lidi a spokojenost, masove sundavani z novych biku (jako bylo u Avidu) se nekona.

          Navic uz od dob tech vecek ma avid/sram dobre udelanou ergonomii chodu paky (cep bliz u riditek).

          0 0
    • Tehu  

      sel bych do levnejsiho a pripadne vymenil tlumic za RT debona, Rko prodas priplatis minimum a mas aspon propedal… A ten uz je hodne znat. RT3 bo RC3 mi prijdou zbytecny…

      EDIT: navic jestli ten novej model uz neni tak neni co resit :-D

      0 0
      • Dejv0  

        Modely ještě jsou, jen je teď delší čekačka na naskladnění (květen-červenec), teda podle stránek, jaká je skutečnost netuším :) řeč je o AL1

        0 0
        • Princezna  

          Jsem se na to včera díval a neviděl jsem tam že by neměli na skladě…to až dnes :/

          0 0
          • Kejmil  

            Ses asi dival, na USA nebo Australii, abo NZ… v EU neni , ani nebyla In Stock, tady se poctivě čeká furd.

            0 0
            • Kenny1  

              Zdarec, máš už kolo doma? Došlo v čase kdy to garantovali v potvrzení objednávky? Taky si chci Capru koupit ale na jejich fb stránkách dost často lidí píšou, že čekali o dost déle než měli. Díky za info.

              0 0
              • Princezna  

                Čau, já si ji ještě neobjednal ale snad už tento týden. A co chceš za model ?…Mě teď zamotal hlavu ten Jeffsy, tak se rozhoduji jestli Capru a nebo Jeffsy.

                0 0
                • Kenny1  

                  Čao, chci jít do AL 2. Včera jsem haluzově potkal na trailu týpka co jel na na Capře. Viděl jsem to kolo prvně na živo a velká pecka.

                  0 0
              • Martiňos  

                Tak mě přišlo. Měl jsem od nich z předminulého týdne potvrzené dodání v 19. týdnu, tj. 9. – 13. 5. s tím, že když jsem dělal cca před měsícem a něco objednávku, tak na jejím potvrzení byl dodací termín 11.5 a kolo jsem dostal včera tj. 5.5. Takže ano, zazanamenal jsem „problém“ s dodacím termínem – kolo přišlo o týden dříve než mělo :-)

                0 0
                • goofy  

                  Asi bych byl fakt hodně naštvaný… :-)

                  0 0
                  • -b-n-x-  

                    Nahodou, takovahle situace muze prinest radu problemu. Treba uz mas rezervovany cas na akci s rodinou/man­zelkou/pritel­kyni a najednou ti prijde Capra o tyden drive. Takze tu domluvenou akci musis zrusit. No a vysvetluj to.

                    0 0
                    • AleZ80  

                      Tak holt ženu s dětmi nevypustíš ze sklepa i když jsi jim slíbil, že se po půl roce podívají ven.

                      0 0
                    • Martiňos  

                      Pokud ti přijde nové kolo o týden dřív, tak se automaticky všechny akce s rodinou/man­zelkou/pritel­kyni ruší, to musí být každému jasné

                      0 0
    • Dejv0  

      Ahoj, řešilo se tu dilema mezi vyšší a nižší verzí Capry, chtěl bych znát pár názorů na podobné téma, ale v případě JEFFSY. Výše jsem reagoval, že Capru bych kupoval v té vyšší, nicméně u Jeffsy se nějak nemohu rozhoupat, zda dražší verze není (pro mě) zbytečná.

      V případě koupě AL1 je to jasné, pro mě kolo bez investic, ale na osazení SRAM/RF Turbine nijak netrvám. V případě AL verze by šlo akorát o předělávku na 1×10 nebo kdybych se chtěl více plácnout přes kapsu tak 1×11, to SLX/AEFFECT osazení mi vyhovuje, časem třeba lepší brzdy (ZEE?). K vidlici a tlumiči, poznatky z minulého fullu, tlumič CTD jsem neustále vozil otevřený, max na nějaké XC vyjížďky jsem přepínal, ale na to mám teď HT. Vidle, nezamykám ani na HT, sem tam laboruji s nastavením. Navíc, tlumič můžu časem vyměnit a pokud bude Pike zlobit, poletí k tolerantnějšímu majiteli a otevírám stránky TT.

      Rozdíl v ceně znatelný, není to o tom, že bych na vyšší verzi neměl, pošetřím měsíc dva navíc, jde spíš o smysluplnost investice přes 15k, za což mám týden na Kanárech.

      Zde je verze AL a verze AL 1

      Budu rád za jakýkoli názor :) Jo a modrá se mi líbí víc :))) Díky

      0 0
      • Dejv0  

        Samostatné téma se stejným dotazem založeno ZDE, sorry a díky :)

        0 0
        • tonik666  

          Kupoval bych tu nejdražší :) Na Jeffsy v nejvyšší verzi se mi líbí komplet výbava.

          0 0
    • jakubkovar11  

      Čau, já bych se chtěl zeptat, kdo máte zkušenosti s Caprou, jestli byste mi nenapsala nějaké dojmy z ní, jak se na ní jezdí a tak. A jestli na ní jezdíte jen enduro a nebo jí vezmete do bikeparku (jak je tedy obratná a jak se s ní skáčou skoky). Díky předem za reakce.

      0 0
    • Spider_29  

      Kamarad ji ma. Koupil ji misto sjezdaka, na kterym toho tolik nenajezdil s tim, ze Capra je univerzalnejsi a da se s ni narozdil od sjezdaka jet obstojne i do kopce.

      Na vylozene DH lajnach v bajkparcich trpi hlavne diky nesjezdovy geometrii, nedostatku zdvihu a mensi tuhosti kola.

      Ale na cemkoliv jinym (enduro jezdeni, freeride) si pochrochtava. Treba Moninec na Capre dava s prehledem. Nebo jestli znas Hackelberg trail v Saalbachu, tam je Capra jak doma. Na X-line uz trochu trpel.

      Ale dava na ni i 80km vejletiky v Beskydech… Ma karbonovou.

      0 0
      • jakubkovar11  

        Moc díky za tohle hodnocení Capry a jinak nějaký dropy, skoky nebo lavice s ní skákal jestli jo tak jak se na tom oba cejtili

        0 0
      • jakubkovar11  

        Ale tak 165 mm zdvihu vzadu a 160mm vpředu je už dostačující ne? Já to chci hlavně kvůli tomu, že nemám (nemají rodiče :-D) dost peněz abych si mohl užívat naplno DH ježdění a „trail“ ježdění na dvou kolech.

        0 0
      • jakubkovar11  

        A jak se Capra tváří na pro linu, ty klopenky tam jsou větší a uhlazenější, tím pádem i rychlejší.

        0 0
        • Spider_29  

          Klopky jo, ale ty lesni strmejsi pasaze Pro liny uz jsou nahrane. Nebo ty dva useky se zabetonovanejma sutrama uz jsou na Capre boj. Na DHcku v pohode.

          0 0
          • jakubkovar11  

            Ale říkáš že se to jako ještě dá jo? Ale bez pochyby to je i tak dobrý bike ne?

            0 0
    • Salkrikaltor  

      Uvažuju tuhle sezónu o pořízení Capry podle toho, co se o ní na internetu i tady psalo. Jenže každá rada končí u věty: „Vyzkoušej si ji.“ nebyl by někdo (ideálně v Praze) dostatečně velkorysý/ochot­ný/odvážný mě na YT projet? Preferuju velikost L, ale jsem na pomezí u XL.

      0 0
      • goofy  

        Kapříci jsou prakticky vyprodaní (zůstává pár M a XL) a na nový rok budou s jinou geometrii. Tak buď počkat, nebo rychle brát. :-)

        0 0
        • Salkrikaltor  

          Já vím, zaprášilo se po nich. Ale dělám si naděje, že až všichni začnou kupovat Capru 2018, já skočím po bazarovém starším ročníku a chci být na takovou situaci připraven:-)

          0 0
      • Acanthophis  

        Jedno M-ko si chrochtá blahem u Ústí n. L., ale to Ti asi moc nepomůže…:)

        0 0
      • krabica  

        Zeptej se uživatele Breakpain, ten má XL v hlíně.

        0 0
      • Doktor-Prase  

        Prodal jsem L v hlíně, 188cm… kontakt můžu předat.

        0 0
        • Salkrikaltor  

          Díky, mám stejnou výšku, trochu jsi mi i potvrdil, že XL by pravděpodobně moc velké. Mohu poprosit teda o kontakt? Klidně přes SZ, nevím, jak moc je současný řidič citlivý na osobní údaje…

          0 0
          • Breakpain  

            187cm XL, teleskop vysunut od minima 1cm z ramu, tedy jedina limitace je, ze vic, nez 150mm teleskop tam nedam.

            Pokud to chces trochu probrat, napis mi SZ s telefonem…

            L jsem sedlal a nelibilo se mi to…

            0 0
          • Doktor-Prase  

            Kontakt předán, doplním že na mojich 188cm byla sedlovka cca 3,5cm z rámu.

            0 0
    • Doktor-Prase  

      špatně zařazeno.

      0 0
    • Breakpain  

      Nevim, kam to strelit, mozna uz to tu nekdo resil …

      Rad bych na Capru 2017 narval kratsi kliky 170–165. Delam z toho kladivo dolekopcom…

      PressFit 30, 73mm

      BB92

      Poradi nekdo co tam dat za kliky? Pripadne jaky stred k tomu, trosku v tom plavu… Asi bych tam chtel idealne Sainty / ZEE (je mi sympaticky ten jejich system s pojistkou).

      A rad bych zachoval NW prevodniky (jestli to nahodou neni domena pouze SRAMu atp).

      Diky za radu :)

      0 0
      • becis  

        Můžu ti prodat moje karbonový sjezdový E13 170mm :) Já bych tam rád měl SRAM kliky

        0 0
      • tonik666  

        Jakýkoliv shimano co seženeš v potřebné délce na bazaru. Pokud nevadí vyšší váha, tak klidně truvativ descendant.

        0 0
      • krabica  

        Pokud se chceš rozšoupnout tak karbonové Praxis Works Lyft HD a střed M30 Thru. :-)

        0 0
    • Breakpain  

      Ahoj,

      mám dotaz na majitele. Jezdím model Capra Al Comp, 27,5 – 2017.

      Je tam defaultně chainguard od 13e. Potřebuju tam dát větší převodník – někde jsem dohledal že MAX je 34 někde 36.

      Máte někdo otestováno, že to pobere 36z a pořád funguje nárazník nebo tam lze opravdu dát jen 34? Aktuálně tam mám 32 a dost často točím nohama naprázdno a nestihnu si přišlápnout, když potřebuju.

      Díky

      0 0
      • Breakpain  

        Chainguide – 34T MAX

        rám Capry 34T – testovano, 36T – NEtestovano a odhad je, ze to bude problem (helpdesk YT)

        0 0
    • nostro66  

      Zdar, ma niekto v okoli Brna Capru 2018 velkost L? Ak by mi nejaka dobra dusa dala nan sadnut (chcel by som len skusit velkost, neziadam jazdit terenom), tak sa rad odvdacim nejakym pivkom, burgrom alebo inymi vitaminmy v hospode v okoli :)

      0 0
    • Breakpain  

      Moji milí – dotaz:

      neví někdo, jakou velikost ložisek (horní i spodní) do hlávka? Capra – AL, model 2017

      děkuji :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.