• umpalumpa

    Zdravím, předem se omlouvám že zakládám nové téma, historii jsem projel ale nejsem z toho dvakrát chytrý.

    Až do dnešního dne jsem snil o freeridovém kole, vybráno jsem měl Scott Voltage FR30. Jenže dneska jsem přehodnocoval situaci a uvažoval že by bylo lepší kdybych si pořídíl nějaké enduro s vyšším zdvihem, nejlépe 160/160mm.

    Moc se mi líbí Canyony Torque a kola která vypadají podobně. Je v České Republice nějaký autorizovaný prodejce těchto kol a jestli ne, tak jakou máte zkušenost z koupí Canyonů?

    Popřípadě jaké jiné kola by jste mi doporučili.

    Požadavky – cena max. 45k, menší velikost rámu (mám 170cm), kolo by bylo spíš do terénu, malé skoky.

    0 0
    • PatrikL  

      haibike by sa mal dať zohnať v ČR :)

      napr.

      http://www.kubicasport.eu/…tar-SL-2010/

      http://www.kubicasport.eu/…tar-SL-2011/

      0 0
    • logoman  

      Ja bych klidne do toho torque sel kdyz se ti libi. Nahodis jiny gumy a pojede pekne :) pripadne YT noton

      0 0
    • cat  

      Kazdej doporucuje svoje, takze mrkni do profilu:)

      0 0
    • goofy  

      Tenhle Torque je hodne pohodove kolo. Sice trochu tezsi, ale stejne jak to jede hodne rozhodujou kola a gumy. Ale je fakt, ze uz to je z dnesniho pohledu docela nakloneno k FR. Zalezi jak co planujes jezdit. Jinak jak pise Cat, za ty prachy by se ted dalo sehnat Enduro od Speslu trebas, ktere je krapet lehci vahova.

      0 0
    • weekend warrior  

      celkem hnusná barva, ale cena very good: jamis

      0 0
    • okot  

      já se rozhoduji mezi Lapierem Spicy a Endurem od Spešlu.Budu vděčný za každou nápovědu.Nepro­těžuji žádnou značku,takže to může být i něco jiného.160mm zdvih,žádné parky,Beskydy.

      0 0
      • Pi†el  

        Na spesla namontujes jen „spesl“ presmyk, bohuzel je to top-swing (modří vědí). A taky je dost kratkej, nebo alespon ty starsi verze, nekomu to sedi, ale pokud se rad natahujes..

        0 0
        • cat  

          Enduro je naopak dlouhe, ma pouze kratkou zadni stavbu.

          0 0
          • Pi†el  

            Spatne sem se vyjadril. Ma hodne kratkou ramovku, sedlova trubka je dost na kolmo..

            0 0
            • cat  

              590/620 – M/L se me zda dost. Uhel sedlove je velky, tj. pravda, ale rozhodujici je poloha oproti pedalum a na enduro se prave hodi sedlovka s offsetem, takze ziskas dalsi 1,5 cm.

              Jinak to mozna bude u 2013 viz. nize. Pokud jsem to pochopil spravne, horni ramova se bude zkracovat.

              0 0
              • deekay  

                no hlavne 590 s naprimenou sedlovkou…

                dulezite je koukat na hodnotu „reach“, ta udava to potrebne

                Endurko ma fakt dlouhej kokpit

                0 0
              • Pi†el  

                Starsi verze ma v Mku 56cm. Mam na tom sedlovku s offsetem, sedlo uplne v zadu, nohy nemam nijak dlouhy a mam to tak, tak..

                0 0
      • goofy  

        Krome tech co tu uz padly me jeste napadlo Norco Range. Ale nevim jak by to u nas bylo s dostupnosti momentalne

        0 0
      • logoman  

        Kup jeste ted co je soucasny enduro, to novy asi bude hnusak. Nemam rad diry v ramech.

        0 0
        • logoman  

          btw maji profesionalne namontovanou vidli ;)

          0 0
        • Baba-Ji  

          spíš by mně zajímalo, co to je za plášť na tom zadním kole vedle, nejblíž logu B-F

          0 0
        • cat  

          Wow, zajimave, je nekde vic fotek?

          0 0
        • cat  

          2 hodiny starej clanek :)

          http://www.mtb-news.de/…g-erweitert/

          0 0
          • mr.antik  

            rozhodně vypadá lépe než ty současné… ale už je to takový minisjezďák.

            0 0
          • deekay  

            Endurko ja paradni, akorat mi u takovyho kola prijde krok zpet 34ka foxka vidle jen s 15mm osou.

            Tim spis ze Spesl Enduro je mezi konkurenci fakt laden hodne dolekopcom.

            0 0
            • cat  

              Souhlasim, to je skoda, meli zustat u tlustsich noh a klasicke 20 osy. Jinak ten setup vypada hodne zajimave, CCBD Air, Sram xx1 a hmostnost 11,8 :)

              0 0
              • deekay  

                jj je to fakt luxuska

                a ty karbonovy jsou prej uz i tuzsi nez alu, takze uz ani v tomto uz nebude zaostavat

                prave k tomu CDDB fakt meli nechat poradnou vidli

                0 0
              • logoman  

                Na 11.8 se dalo dostat i to letosni a to ma 36 vidli. Z boku vypada dobre, ale ta dira se mi nelibi. 2010–2012 jsou hezci. Ale maji velky + za standartni rozmer tlumice.

                0 0
                • cat  

                  Standart. rozmer je velky +

                  Nemyslim, ze novej ram bude nejak zavratne lehci, ale ten CCDBA porad vazi 550 g.

                  BTW vkusne postavene Enduro.

                  0 0
                  • logoman  

                    Jeste je zajimavy v tom clanku, ze evo verze bude mit udajne 180mm takze asi konec sx trailu.

                    0 0
    • kOmE  

      To Enduro od Speslu moc nedeje a horni ramovka je dost vysoko ,tak se na nem moc dobre nemanevruje.

      0 0
      • Pi†el  

        Ramovka rozhodne vysoko neni. A jede tak rychle, jake mu das plaste. Kazdopadne to neni zadna lina mrcha..

        0 0
        • kOmE  

          Tak podle plastu jede temer cokoli, Enduro proste patri ke tem pomalejsim. Ramovka je vysoko ,aspon pro me a muj styl jezdeni.

          0 0
          • Pi†el  

            Kdyz koukam do tvych biku, tak uz chapu, ze ti ramovka muze prijit nizko.. :-)

            Ja teda nemam moc sirokou moznost srovnani,ale tendle stroj mi prijde jako jeden z tech rychlejsich. Ale treba sem mel jen „stesti“ na linejsi kousky..

            0 0
            • kOmE  

              VEtsina jednocepu co jsem jel jela lip nez fsr od speslu na stejnym nebo podobnym zdvihu a geometrii. Enduro uz se hodne blizi k hranici fr kola.

              0 0
              • Carlos.f  

                Jel jsi konkrétně na tom Enduru, nebo usuzuješ podle např. stumpjumpera?

                Enduro s otevřeným pružením jede o dost lépe než Stumpjumper.

                0 0
                • kOmE  

                  Na enduru jsem jel. Kluci co jezdej stumpjumpery by ti asi za pavdu nedali, jeden z nich dokonce presedlal z endura na stumpjupera a jezdi na tom to samy jako na enduru a jede to podle nej lip. Tech speslu je kolem me hodne.

                  0 0
                  • Vegan  

                    Souhlasim, soucasne Spesl Enduro je hodne houpave, alespon ten kus na kterem jsem mel moznost se projet ( otazkou je jak moc by si to chtelo hrat s internim nastavenim tlumice)

                    0 0
                    • gazman  

                      Jestli to byl kus od nějakého neduživého 60 kg hošíka tak se nedivím, si měl SAG 80% ne? :-)))

                      0 0
                      • Vegan  

                        Ne nafoukany jsem to mel na sebe :o)

                        0 0
                      • cat  

                        I tak se vozi sag kolem 30–33 procent, jinak to zacina byt moc tvrde, chtelo by to podporu ve stredni casti zdvihu. Nicmene jak to dostava ostry rany, tak to chodi hodne malo, ale presto citlive – jak utahnuta HS komprese.

                        0 0
                        • mr.antik  

                          to je možný, ale ten pocit při šlapání závisí spíš na prvním cm zdvihu

                          0 0
    • Tomcat  

      Specialized, Giant, YT , Lapír je toho moc. Spíš by to chtělo nějak blíž specifikovat.

      0 0
      • okot  

        Moje bližší specifikace je: 172cm,80kg,48let,do parku bych si musel vzít pemprsku(když vidím,co tam kluci s těma kolama dělají). Mám trance x3. Bohužel jsem dlouho vybíral,až jsem koupil Sko. Je mi to asi trochu malé,ale začala na něm jezdit dcerka. Takže vzhůru do výběru. Trancek se mi jeví při rychlejším sešupu v terénu trochu neklidný(svůj podíl má asi i ta velikost),tak bych šel do většího zdvihu a trošku položené vidle.

        0 0
        • RacerX  

          Ber LV na 160mm viz muj profil a budes na do smrti spokojenej a stastnej ;-)

          PS.: a az jednou budes chtit vic chrtit, das jine vahadlo, snizis nebo vymenis vidli a mas zdvih 140mm, to vse za par kacek…

          0 0
          • Draw in soul  

            Každej vnímá těch pár kaček asi jinak :)

            0 0
            • RacerX  

              :-)

              Blbe jsem to napsal, myslel jsem jako ze ta prestavba vyjde na par kacek…

              0 0
          • okot  

            Je to nádherný kousek,ale když jsem četl ty rozpočty na LV-vláknu,tak mi trochu spadla brada.

            0 0
        • mr.antik  

          Zas jestli už nechceš moc divočit, zauvažoval bych i o Reignu, dá se půjčit testovačka. Ale jestli jezdiš stylem – zavřít oči a držet řidítka, ať to kolo pobere, tak chápu…

          0 0
          • okot  

            To je určitě taky jedna z možností,ale určitě bych si chtěl zkusit sednout na Spicy. Nemáte někdo zkušenost s tímhle kolem?

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.