Zdravím,
mám dotaz. Mám epicona x2 rl-r, najeto asi ±250km a začala cvakat na počátku chodu když jde do zdvihu. Jde to z pravé nohy, kde je tlumící patrona.
Nevíte někdo čím to může být? Mám reklamovat (je to kupováno z kupkola).
Díky předem.
Zdravím,
mám dotaz. Mám epicona x2 rl-r, najeto asi ±250km a začala cvakat na počátku chodu když jde do zdvihu. Jde to z pravé nohy, kde je tlumící patrona.
Nevíte někdo čím to může být? Mám reklamovat (je to kupováno z kupkola).
Díky předem.
nemám epicona, nevím přesně, co jsem tu vyčetl tak je to nějaké rozbité kurvítko v tlumící patroně (najdi si to přesně v historii) a řešili to reklamací/výměnou tl.patrony
Ale chod vidlice je bez problému.
Stejný problém,zničení tlumící patrona,reklamace,výměna,nyní již bez problému.U nového Epiconu vcelku běžný problém.
Možná rozpojený tlumič. Reklamovat nebo otevřít a zkontrolovat dřív, než tlumič poškodíš (pokud se tak nestalo).
taky mi Epicon X2 klepe. Dneska jsem ho poslal na reklamaci do kupkola tak uvidím.
takže reklamace byla uznána, doma jsem vidlici v rukách zkoušel a zatím to vypadá dobře.
Zdravím mě byla taktéž reklamace uznána, vidlice měla i vůli v pouzdrech, to taky uznali, ale poslali mi modré nohy, což nechci. Byla tam stříbrná.
Takže jim to budu posílat zpět.
pre vase dobro.. je to zbytoocne reklamovat bude sa to stavat dookola.. proste sa tlumici patrona rozsroubovava.. takze trosicku lepidla a utahnout..
pravdaze si nezabudnite doplnit unikly olej.
co se v patroně povoluje?
Zde se povolí.
tak u mého Epiconu to tím nebylo, matice byla dotažená a přesto vidlice klepala. Někde jsem četl, že to klepání má na svědomí ventil, ale víc k tomu nevím
to cvakani moze mat prave za nasledok aj malo oleja.
ale neni cvakani ako cvakani
ne a ne a nemuzu vygooglit vlakno kde jsem se ptal na problem s nefunkcnim zamykani u x2. problem byl povolenou tlumici patronou a vytekl mi nejakej olej. potrebuju doplnit. netusite nekdo kolik ml se tam ma davat 5w.
psal jsem ti jak to udělat, dolij olej do plna a nech lehce povolený závit který jsi měl povolený při poruše.
Zatlač pomalu plunžr patrony nadoraz, přebytečný olej vyteče. Dotáhni povolený spoj a máš hotovo
kuva ty ses rychlej.takhle dobre si to v mailu nepsal. dikec moc.zitra poresim.
ještě detail – když budeš olej nalívat, musíš mít plunžr uplně vytažený