• jannk

    Ktery kopec okolo Prahy byste doporucili na „Everest“? (tj najet 8848 vyskovych metru behem jedne jizdy). Idealne aspon trochu kolecko, jezdit treba Revnicak nahoru a dolu je asi na masli (a na Revnicaku byva i provoz). Nabizi se od Berounky ruznymi cestami nahoru (Roblin, Morina) … jeste neco jineho?

    0 0
    • Delkim  

      Co kolem Sázavy? Třeba ze Sázavy na Bělokozly.

      http://mujweb.cz/…%20prahy.htm

      0 0
    • radek01  

      Kuře jezdil Řevničák.

      0 0
    • novas752  

      No a kolik chces najezdit km na to stpupani? S vetsim okruhem pribude dost zbytecnejch presunovejch kilometru…

      Hned vedle Revnicaku je mensi kopec do Haloun, ten by se hodil.

      Asi by slo jezdit Kuchar – Trneny Ujezd – Morina – Zadni Treban – Halouny – Revnice – Cernolice – Vsenory (a mozna Cernosice – Roblin – Kuchar a kolecko a nebo ze Vsenor zpet).

      0 0
    • radek01  

      Nemůže Everesting je na jednom kopci sem a tam.

      0 0
    • Honzis  

      na everesting chce málo zatáček co nejvíce konstantní sklon + minimální provoz, což skoro vylučuje oblast u Prahy :-( 10% rampu byť 200m po 12hodinách budeš lámat ze sedla a sjezd se zatáčkama (vracečkama) a autama bude taky „o hubu“. Pravidla vylučují kolečko + víc jak dejme tomu 350km je už nášleh s nutností světel pokud nebudou zrovna dlouhé dny a zase 80výškových dávat 110× je hodně na palici …

      Sám jsem nad něčím uvažoval, ale letos ne a v hlavě mám spíš Hvězda – Ovčárna.

      0 0
      • lrotrekl79  

        Jsou někde ta pravidla? Já si letos o prázdninách vyzkoušel, že nastoupat (ano jiná celková výška) 1500 a 1500 je dost rozdíl. První bylo na 100km tady v okolí, nejdelší stoupání do 300m, pak znovu kolem Gardy, kde jsem to dal na 55km, ale bylo to na prvních 12km 900m, pak na posledních asi 10km 500m, dalších 100 bylo mezi tím v drobných. Po té druhé jsem byl výrazně víc zničenej, i když jsem měl už výrazně víc natrénovano… Tedy jenom vnímám, že nastoupat nějakou výšku na různých profilech není to stejné.

        0 0
        • Melvin  

          Jo jenze pri 1500 m na 100km bys musel ujet skoro 600km. Jinak pokud se nepletu v pravidlech je, ze se to musi jet na jednom kopci.

          0 0
          • lrotrekl79  

            Proto se ptám po pravidlech, s tím, že není 8500 jako 8500 stejně jako 1500 není jako 1500.

            0 0
          • Romancero  

            já bych kašlal na pravidla…prostě nastoupat během jedné jízdy bez odpočinku cca 8900 m výškových – klidně na více kopcích-stejně je to jen o osobní sebedůvěře a sebehodnocení!

            Někdo nemá potřebu se porovnávat s druhými- ale prostě si budu moc říct, že jsme za den „vystoupal na Everest“ :-)

            a jezdit, jak pako na jednom kopci nahoru dolů? :-)

            0 0
            • jiriga  

              vidim to podobne, clovek to hlavne jede pro sebe a nastoupat za den skoro 9k metru je skvely pocin.Ale kroutit 20–40 x ten samy kopec…

              0 0
              • mikub  

                Tak v Alpách by to asi šlo. V ČR by se asi hodně blbě hledala trasa, abys nenajel zbytečně moc kiláků a zároveň nabral takové převýšení.

                0 0
                • UHU  

                  ono i v Alpách je to problém nastoupat 8000m na 200km, sjezdy, resp,. přejezdy pod kilometrová stoupání jsou relativně dlouhá. Např. jezdí se závod RATA – cca14000m/540km, některé kopce se jedou z obou stran. Třeba Oetztalradmarathon má 5000m na něco přes 200km bez nějakých dlouhých přejezdů.

                  0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • jannk  

      Ok, dík

      Jako já nepotřebuji jet podle nějakých pravidel (jako jeden kopec), ani asi nedám celý Everest, prostě to chci zkusit. Takže to vidím na nějaké kolečko od Berounky nahoru, a asi bych střídal různá stoupání (Roblín, Karlík) Ale fakt že asi až v červnu, na světlech se mi tohle nechce.

      0 0
      • novas752  

        Karlík je o ničem, tam nenastoupáš skoro nic, to je hrozně mírný bych řekl. To bys musel najet asi 700km jen kdybys jezdil Karlický nahoru a dolu.

        Řevničák nahoru a dolu by stačilo 32× :) a bylo by to asi 360km.

        0 0
        • jannk  

          Já dám za den tak 350, to celý Everest stejně asi nedám. No holt budu přes zimu plánovat … a snad i trochu trénovat

          0 0
        • Attila  

          Řevničák stačí 29×

          0 0
          • neminem laedere  

            Řevničák (II/116) podle kalkulátoru vychází 32×. Byla by velká smůla everesting těsně nedokončit jen kvůli početní chybě, ať již v plánování, nebo při pokusu samém :-) Nebo se pletu? Nerad bych jel tři kola navíc :-)

            0 0
            • Kacko  

              Ten segment nezačíná dole, ale až nad COOPem. U ostrůvku dole na křižovatce mi wahoo měří 188m a nahoře 493, což krát 29 vychází na 8845m, ty 3m se tam dají určitě namotat.

              0 0
              • Vrci  

                Nebo se přežene fronta a bude ti chybět 15 m.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • jonti  

                  Tvoje nastoupane metry podle garminu jsou jen orientanci, zasadni je kolikrat jedes ten segment a jake ma ten prevyseni.

                  0 0
              • jatichy1  

                Oni jsou tam dva segmenty, jeden od náměstí a druhý od samosky..

                0 0
              • neminem laedere  

                Díky za odkaz, moc pěkný výkon :-) Ano, je tam ještě segment „řevničák“, který začíná už v křižovatce. Ten má podle Stravy 298 m, což vychází 30×.

                0 0
    • Petulda  

      Jen se zeptam, proc to musi byt v okoli Prahy? Tam to na takovou taskarici neni zrovna vhodny. Staci popojet 150 km a jsi v kopcich, kde to pujde mnohem lip.

      0 0
      • jannk  

        Mimo Prahu to pro mě je složitější logistika, okolo Prahy snáze seženu zázemí

        0 0
        • Petulda  

          Hotely a penziony jsou i mimo Prahu ;-) .

          0 0
        • hatchet  

          Za mých mladých let, když jsem pobýval nedaleko Prahy, jsem jezdil kopce trénovat k Sázavě – ze Štěchovic nahoru směr Nový Knín (nedojedeš az do Knína, nahoře u benziny otáčíš). Není to extra dlouhý, ale docela to stoupá, ze Zbraslavi jsi tam za chvíli. Akorát ten provoz tam byl už tehdy (15 let zpět) celkem velký, ale tenkrát jsem se ještě nebál.

          0 0
    • embi  

      Beroun provoz nula nic 176m / 2.6 km

      https://mapy.cz/s/30KwG

      0 0
      • mikš  

        můj oblíbený 1,2km/200m https://mapy.cz/turisticka?…

        0 0
        • novas752  

          To bych chtel videt jak tohle nekdo vyjede 45× po sobe. :)

          0 0
          • Guxx  

            …posledne jsem tam i kus tlacil:-)) Od te doby to mam s indexem „tam uz znova nechci“ :-)

            0 0
          • JakeF  

            Nemusíš 45×, můžeš trasu natáhnotu až nahoru na kopec a dolů je moc pěknej trail. To by mohla být parádní výzva na Everest #2 – mtb edice pro JFtryall :)).

            0 0
      • Honzis  

        už je opravená Zdejcina? Asfalt nebyl nic moc co si vybavuju když jsem tam onehdá jel UAC, ale místy moc zavřené zatáčky, úzká silnice a měnící se sklon, což prostě při mnoha opakováních moc kouše a dolů hodně na brzdy.

        0 0
        • jannk  

          Nevím, vlastně je prý nový asfalt z Roztok do Karlové Vsi

          0 0
    • volyn  

      dneska uz Everestem nikoho neuchvatis, to uz je udelane mnohokrat, co takhle si dat vyssi cile. Treba nejvyssi horu slunecni soustavy

      Olympus Mons

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Peslezedirou  

      A co jezdit z Dobříše přes Hradec do Hostomic, tam a zpět přes hřeben Brd?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • vt  

        Dobris-Hostomice je dost provoz :-(

        Mozna by byl lepsi samotny Stozec z Dobrise nebo z druhe strany, kde je ale spatny asfalt.

        0 0
    • radek01  

      Mám to za sebou a je to docela na morál. :-)

      https://www.strava.com/…s/2501591524

      0 0
    • Delkim  

      btw aktuální nový rekord v Everesting

      https://www.strava.com/…s/3457100604

      0 0
    • jatichy1  

      V novinách bylo jak Kulhavý v pátek jel Everest na Lysé, ale na Stravě jsem nic nenašel. Neviděl jste někdo nějaký odkaz?

      Taky mi trochu přišlo že to asi nejel úplně podle pravidel… Dolů si to údajně zkracoval.. Jako stejné klobouk dolů nikdy bych to sám nedal

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Dawem  

        Tady máte čísla, bohužel jen v jpg. http://czechteam.info/…53822320.jpg

        0 0
        • Namtos  

          To si Jarda vybral asi nejtěžší kopec s delším stoupáním v poměru nastoupaných metrů na kilometr viz. https://www.idnes.cz/…_na-kolo_ptp

          0 0
        • Honzis  

          Hodně brutal, si pak člověk uvědomí co to je profi výkonnost … Sice dost času bez pohybu, ale i tak pod 12

          0 0
        • TheJD  

          Grit prelozeny do cestiny jako vytrvalost? Asi kvalitni prekladatel. :D

          0 0
          • Pedro404  

            Co ta hodnota udává?

            0 0
            • TheJD  

              Takhle

              0 0
              • Pedro404  

                OK, tak to ten překlad neni dobrej. Ale spíš než neschopnost překladatele tipuju dodání jednotlivejch slovíček bez kontextu a nedostatečnou kontrolu správnosti před použitim:)

                0 0
                • TheJD  

                  No tak ja nevim, ale aby neco prekladali jako vytrvalost, co se tyce sportu, tak bych zcela jednoznacne ocekaval, ze v originale pujde o termin endurance. :)

                  0 0
                  • Pedro404  

                    Tak vony si slova v různejch jazycích neodpovídaj jedna k jedný:)

                    Jinak ani ve výkladovym slovníku sem nenašel anglickou definici slova grit, ve který by dávalo smysl to označení obtížnosti trasy. Znamená to „odhodlání, pevná vůle, kuráž“, což v kontextu tréninkový aplikace k tý vytrvalosti nemá daleko. Má odhlodlání / pevnou vůli = vytrval.

                    0 0
                    • lrotrekl79  

                      Proto se taky nepřekládají jednotlivý slova, ale jejich užití v kontextu.

                      0 0
                      • Pedro404  

                        Mě to psát nemusíš, já sem překladatel:)

                        Nahoře píšu, že předpokládám, že překladatel toho webu kontext nedostal.

                        0 0
                        • lrotrekl79  

                          Já to ani tak nepíšu tobě, jako doplnění k tobě.

                          Já překladatel nejsem, ale mám dost zkušeností s překlady návodů různých technických zařízení, kde to zase překládá někdo kdo o tom kontextu nemá ni ponětí, pak je lepší si i s mou chabou znalostí angličtiny vzít původní anglickej návod a dělat to podle něj.

                          0 0
                        • Pedro404  

                          *Mně, oops

                          0 0
                          • hatchet  

                            Jo, a taky ještě „jsem“, ne „sem“. Překladatel schopný naučit se cizí jazyk tak, ze z něj překládá, by mohl zvládnout i svou mateřštinu…

                            0 0
                            • Pedro404  

                              Sem čekal, jestli to někdo zmíní:)

                              Na fóru píšu schválně foneticky tak, jak mluvim, psát spisovně by mi přišlo divný.

                              0 0
          • Dawem  

            Obecně, kdo používá Garmin v češtině, je pěkný dobrodruh :)))

            0 0
            • duk  

              +1 cestinu mam rad, ale u gramin tachmetru jsem ty „preklady“ nezkousnul :-D

              0 0
        • ms82  

          S tim FTP se Jarda precenil, ne? :D

          Ja byl na Lyse jen jednou a po silnici a uz to je celkem do kopce na ceske pomery ;-) Po sjezdovce bych to asi ani nevysel.

          0 0
      • milan.v  

        Tady k tomu nějaké další informace…

        https://www.roadcycling.cz/…rtovat-detem

        0 0
    • -b-n-x-  

      V Braníku je takový kopec, který by mohl být dobrý. Začíná za penny marketem a celou dobu má tak nějak stejné stoupání.

      0 0
      • Kacko  

        Supr kopec je také na Velkou bábu od Bukové. Úsek mezi modrou a červenou turistickou má sice jen 100m výškových, ale je to prakticky rovina v lesích s minimálním provozem a konstantním, tuším 6% stoupáním. Dobrý asfalt, široká silnice.

        Najít něco podobného s 300m převýšením by byla pecka.

        0 0
        • Tydlii  

          řevničák :) 300m nemá, jen snad 270 ale i tak jestli uz to nedodali , tak co je zavřenej tak super bez aut. akorát musíš občas objet bagr

          0 0
          • Kacko  

            Hotovo ještě není, ale dá se projíždět, jen tam je semafor, ale zúžení je napohodu, vejde se kolo i s autem.

            Revnicak bych právě nechtěl po 14h v sedle sjíždět. Dodávkáři a zatáčky. Chtělo by to něco rovného a širokého..

            0 0
            • Tydlii  

              jo, no my tam jezdili, když bylo komplet zavřeno, dělníci na nás občas trochu čuměli (když jedeš řevničák na PR, takže funíš jak ******* a kapou ti sliny z brady, ale von je zrovna vrchol koronakrize…), ale jinak dobrý, vždycky nějaský místo kde pracovali jsme trošku prokličkovali mezi strojema a zbytek kopce klid

              0 0
        • wishpull  

          Jenže ten kopec se na konci -cca 300m utahuje, dole má sotva 5%, na vrcholu témeř 8.

          A jezdit ho 80×+ no nevím. To už raději z druhé strany, z Hostomic. V Brdech se mi nejvýhodnější zdá Zaječov- letiště -Houpák až k Alianci.

          0 0
          • vt  

            Konec je na silnici dost deravej … dolu by to bylo desne pomaly.

            0 0
            • Kacko  

              Teď nevím jestli myslíme ten samý kopec, nebo máme jiné vnímání rychlosti:)

              Naposledy jsem to jel 20.5. průměr 58,1km/h. S tím, že jsem měl defekt na zadním plášti a tak jsem to moc nehrotil.. Jezdím na 28mm bezduších, 80psi.

              A nebo myslíš úsek Zaječov – Houpák? Ten neznám, ale rád ho zajedu zkouknout.

              0 0
            • wishpull  

              Máš pravdu nahoře jsou kostky a ještě díry, dolů by to bylo pomalý, ale je to asi největší převýšení v Brdech, co se dá vyjet na silničce.

              0 0
              • wishpull  

                Ještě jsem naklikal Věšín -Praha ( závěr je po šotolině, ale dá se to i na silničce) a to má jen 325vm.

                0 0
                • vt  

                  To je krasny kopec, ale IMHO z hlediska everestingu je to uplne pitome stridani pomerne ostrych casti s plonkovyma rovinkama.

                  Mozna spatne nebude Obecnice-Tok (na konec asfaltu)? Sjezd neni tak rozbity jako Houpak, na gravelu by to slo.

                  0 0
          • Kacko  

            No však píšu – něco podobného, jen 300m na výšku :)

            Zaječov – Houpák se dá jet na silnici?

            0 0
            • vt  

              Nahoru hodne opatrne jo. Sjezd bych ani nezkousel riskovat, to uz bude lepsi pokracovat dal na Nepomuk.

              0 0
    • Fran-tic  

      Mi to přijde úplně vtipný ten everesting třeba od Jardy ve srovnání s Cizkem, který si tak hobby jezdi po Jeseníkách na Author aure :D jako oběma všechna cest, ale…:)

      0 0
    • Greyhound  

      Včera jsem tenhle nesmysl absolvoval tak si dovolím podělit o zkušenosti. Podotýkám, že v plánu to bylo od chvíle kdy na Zhůří udělali komplet nový asfalt což je cca. 2 roky zpátky, ne že jsme se nechali strhnout současnou módou kdy to pro PR jezdí kdejakej znuděnej profík :-)

      Zhůří je na to podle mě v zásadě ideální kopec – segment Rejštejn (křižovatka) – Zhůří (konec) lesa Eversting má 7.76km/521m tj. příjemných 7%, stoupání je poměrně rovnoměrné až na pár krátkých rampiček na konci, které s naskakujícími metry stále víc koušou, ale nic hrozného. Většina lesem, skrz vesnici, několik samot, místy pěkné výhledy na Kašperk, zatáčky bez demotivujících dlouhých rovinek, prostě fakt pěkné šumavské stoupání. Zasadní výhoda je, že dolu stačí brdit jen minimálně a dá se to jezdit pod 8 minut v klidu. Nahoru je to tedy zhruba 40min, 8min dolu, 2min na výměnu flašek atd. takže 50min krát 17 je 14 a čvrt hodiny a cca. 265km, nakonec jsem to zvládnul pod 14h, ale to jsem z naší skupiny byl druhej nejpomalejší a padly tam o dost lepší časy.

      Co se týče provozu tak teď jestli o tom někdo uvažuje je velmi vhodná doba, protože je zavřená silnice Sušice – Rejštejn a tudíž tam nejezdí teď skoro nic, ale ani za normálních okolností tam provoz moc nebývá. Auto s věcma se dá pohodlně odstavit asi kilák od konce segmentu hned u silnice na lesáckym parkovišti. Díky podmínkám to nebylo žádné velké trápení a překvapivě to díky účasti více lidí rychle uteklo a nebyla taková pakárna jak jsem čekal, fajn pocit vidět na konci na tacháči přes 9000m…ale jednou mi to myslím stačilo :-)

      https://www.strava.com/…s/3538278582

      0 0
      • Honzis  

        Paráda, hodně slušný, pod 14hod. Fakt dobře zvolený kopec, dolů letíš 60kou a 17× není tak demotivující jako někde 50×.

        0 0
      • xaver  

        hlubokopoklona :)

        0 0
      • lrotrekl79  

        Hezky pěkně.....

        0 0
      • wishpull  

        Supr,–velká gratulace a respekt, ten kopec mě taky napadl, ideální sklon. Jaký jsi jel převody? Já na Králi jezdíval 39/ 17–21, ale ke konci toho podniku si myslím, že i 25 by byla málo.

        0 0
        • Greyhound  

          34/27 a bylo to tak akorat, není tam potřeba až tak často, v těch rampách nahoře bych si hodil i lehčí ale naštěstí jsou to vždycky jen desítky metru

          0 0
      • šimlos  

        Ty jo, velká gratulace od pána zevlu. A já si ve čtvrtek Na palouku myslel, že tě to v pátek zase přejde :-)

        0 0
      • kotew CZE JIHLAVA  

        Dobrá práce, gratulka.

        0 0
      • Alojs01  

        Gratulace…

        Původně jsme na začátku června chtěli jet Stonemana, ale vzhledem ke stále uzavřeným hranicím, by toto byla trochu náplast…:-).

        Nooo… uvidíme :-)

        0 0
      • Vrci  

        Pěkný. Odhaduju, že teď bych dal tak maximálně blancing

        0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Hezky hezky!

        0 0
      • wishpull  

        TVL 17× Svojše, to si nechci ani představovat, asi jste tedy nejezdily na úplný vrchol , tam už je sklon malý a užírá to VAM :) Za 40 jeden kopec to není zrovna výlet

        0 0
      • Romancero  

        a v tomhle věku? ..ty býku! :-)

        0 0
        • vrazdit  

          v jakém věku, vždyť je to mladý kluk v plné síle… ten výkon to jasně potvrzuje :)

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • donycz  

      Bělokozly-Sázava a její blízké okolí. :) Myslím, že už to tu taky někdo sdílel a mohu potvrdit

      0 0
    • studenak  

      Bohužel bydlím na jihu a žádný dlouhý kopce tu nemáme. Myslíte, že je reálný to dát na krátkém kopci? Řekněme 1,2 km kolem 10% ?

      0 0
      • lrotrekl79  

        8848 / 120 = 74 krát

        74* 1,2 * 2= 178km

        Takže po stránce věcné asi jo, ale myslím, že čím kratší kopec a víc opakování, tím víc to bude na palici.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Johny.Merida  

        Kámoš na Jihu, kopec 4,5 km

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • babkanakole  

        Zkus si to projet na kalkulátoru

        Tedy pokud je tam segment, když dáš odhadované rychlosti, počet a délku pauz, vyhodí ti to i celkový čas.

        Jinak na takhle krátkém to bude na bednu – občas na podobném trochu trénuji kopce, jen to má jen nějakých 7%. Když vidím jednu z těch zahrádek poprvé, je to pěkné. Tu samou nenávidím už cca po pátém výjezdu. 73×, co mi ukazuje ten kalkulátor, bych jí v jednom dni nechtěla vidět ani náhodou.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jonti  

      Chci se zeptat na praktickou zkušenost:

      Jak jste plánovali tempo? Jen do kopce pořád na nebo pod aerobním prahem? Mě překvapilo z reportu známého, co se snažil akorát nedostávat přes ANP, to by mě po 12h zabilo. Výkonově jak? Mě to vychází s FTP 320 jet to okolo 240W.

      Řešili jste převody navíc? Na kole mám teď nejlehčí 36×28 a kopec má v průměru 8,2%, max něco málo přes 10%. Jedu to v pohodovém tempu bez nejlehčího převodu. Doma mám původní kazetu 11–34, zvažuji ji tam nahodit.

      Jak jste řešili oblečení do sjezdu? Nahoře může být docela zima, rozdíl přes 400m. Jen nahodit nebo zapnou vestu nebo lehkou bundičku?

      Vozili jste s sebou náhradní duši a pumpu? Letos jsem zatím nepíchnul, ale během everestingu by to bylo o to horší.

      Taky když jste o Everestingu řekli manželce, vám řekla, že je to „strašná <>vina“?

      0 0
      • Raf  

        Jsem jen teoretik, ale zkusil jsi v reálu ten kopec jet třeba na maximálně těch 240w? Umím si představit, že jestli tam jsou nějaké rampy s 10%, tak tam třeba pojedeš v rozumné kadenci 300w a to může dost kousnout po pár hodinách. Jestli máš možnost, dej lehčí převody / převodník.

        0 0
      • Alojs01  

        Jestli jedes 10% kopec na prevod 36/28 v pohodovem tempu, tak se nemusis vyzvy bat…:-)

        0 0
      • Greyhound  

        Koukám, že sobotní vítěz o naší sobotní taškařici napsal poměrně obšírnou reportáž… https://mtbs.cz/…orie/ostatni#…

        za mě:

        • nebral jsem to jako závod ani neměl ambici zajet co nejrychlejší čas, waťák jsem neměl a jel jsem to pocitově na pohodu, i když určitou roli hrálo to, že jsem nechtěl skončit poslední a ani se nechat od některých lidí předjet o kolo :-) Ostatní jsem pochopil to měli tak, že se drželi ve skupině a když si vystoupili tak se pomocí watťáku snažili držet stabilní tempo co jim přišlo udržitelné, změřené prahy z lidí co jsem znal stejně nikdo neměl
        • převody já standardní 34/27, já a lidi co znám měli kompakty s 30kou a prý se jim místy hodila, mně by se hodila taky, jeden měl 39/25 a moc šťastně teda nevypadal
        • oblečení je individuální, když se nehrotí čas tak není si problém nahoře na otočce dát větrovku a dole strčit do kapsy a k tomu průběžně v servisní zóně přidávat nebo ubírat vrstvy
        • nevez jsem sebou nic, spoléhal jsem na to, že když bude problém tak se někdo slituje a sveze mi to ze servisní zóny pod vrcholem
        0 0
        • UHU  

          ten kopec má výhodu, že má 500+m a je téměř celý v lese, na druhou stranu začátek až pod Svojše není příjemný (pro mě) a konec v lese má taky několik 10+ hupů. Víc by se mi líbil u sousedů Brennes od Lohbergu při západním větru – cca 430m na 7km (mimo víkendy), jsou tam ještě další podobné výjezdy z druhé strany

          0 0
          • Namtos  

            Pod Svojše to jde ztuha ale nejhořší jsou opravdu ty lesní stojky. Ono jak je to u vody, tak je tam takové chladno po ránu i v letních měsících…

            0 0
          • wishpull  

            Ten Brennes mě napadl hned jako první, je krásně konstatní , ale sklon je menší , takže bys najezdil 300+ km. chtělo by to něco s průměrem 8–9%. bez schodů a cca těch 500vm. To by byl z Bodenmaisu na Bretterschachten –5,5km dl. 485vm, jenže jsou tam fakt dlouhý průdký 12% úseky.

            0 0
            • vrazdit  

              itálie, Lago di Garda, Arco: Bolognano – Monte Velo – Santa Barbara 11,8 km, 1124 m, 8% průměr, maximum tuším 10,5 %…

              https://www.strava.com/…ents/1203389

              tady by to bylo čistě 8×, akorát nevím, jak moc je problém ta zatáčkovitost směrem dolů… já tam mám na segmentu čas 1:33 (ale bylo v tom tak 10 minut čekání na kámoše)… KOM Romain Bardet 0:37:23 s průměrem 19 km/h :)

              0 0
              • RUSH  

                Tak na Monte Velu bych to já určitě nedal (i když nevím, jestli jinde jo), mě tam vadily prudší rampy v první půlce, poslední třetina je už celkem dobrá.

                Na Gardě bych si spíš vybral Lago di Tenno.

                0 0
              • šimlos  

                Dolů docela motanice..úna­va..nevím.

                0 0
              • JFtryall  

                Monte Velo je v topu. Nahore ma borec tabulku, uz to tam nekdo prave jel. Pro me taky idealni kopec.

                0 0
              • wishpull  

                Jo to je supr kopec, dolů jsem si ho hodně užil, ale nevím po několika kolech už by se sakra točila hlava. To by chtělo hodně kofeinu:)

                0 0
            • jonti  

              Myslim, ze je porad lepsi prudsi kopec a nasadit treba kazetu 11–34, nez najizdet zbytecne moc km. Taky jsem cetl nazory, ze lepsi je kratsi kopec cca 300m, ze clovek tolik nevychladne ve sjezdu a nemusi tolik resit treba obleceni bundy a rozdilnou teplotu nahore a dole. Kdyz jsem to testoval posledne na kopci 442m, jsem s tim mel docela problem, nahore bylo 6 stupnu, mel jsem kratasy, kratky dres, navleky na kolena, nahore jsem si vzal vestu a navleky na ruce a i kdyz jsem sjezdoval jen 6 minut, mel jsem problem se znovu poradne rozjet do kopce, jak jsem byl zmrzlej.

              0 0
              • Alojs01  

                A ja si naopak myslim, ze prudsi je horsi. Jakmile se ti kousnou novy v tom prudkem zacnou krece a neudelas nic. V tom mirnejsim to naopak jde pomalu rozjet…

                Chtel bych zkusit pristi vikend to Zhuri, tak uvidim…:-)

                0 0
                • vt  

                  So nebo ne? Asi tam budu taky.

                  0 0
                  • Alojs01  

                    Chtel jsem v patek odjet na Sumavu, prespat v Rejstejne a v sobotu to zkusit… :-)

                    0 0
                    • vt  

                      Tak se tam mozna uvidime. Nechci to nijak hrotit, rano pojedu v klidu z domova a uvidim co ujedu, kdyz mne to prestane bavit, vyrazim nekam dal :-)

                      0 0
                      • Alojs01  

                        Moje podminka je, ze nesmi prset. Kouknu ve ctvrtek rano na predpoved a podle toho se rozhodnu :-).

                        0 0
              • wishpull  

                Naprostý souhlas

                0 0
            • UHU  

              do 300km by se to vešlo (točit asi km před Scheiben), k 7% je např. od Regenhütte na Bretter. (dole i víc) – téměř 500m na 7,5km

              0 0
              • wishpull  

                JJ od Scheiben je to falešná rovina, dens nám otevřou hranice, já bych to tak za 2–3 týdny zkusil :)

                0 0
        • milan.v  

          Psát cca u některých hodnot je nesmysl… By mě zajímalo, jak to cca jako vycucal z prstu…

          A jet to a nebýt připravený na dobíjení Garminu…

          0 0
          • jonti  

            Co jsem četl jeho reporty z dřívějších závodů, tak technickou přípravu moc neřešil nikdy a často ho to doběhlo. Je lepší víc jezdit a míň řešit.

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Honzis  

        Každopádně bych tam dal co nejlehčí převod máš, po 12hod už nechutna nic, natož 10%, to bude kadence 60 že sedla na 34/27

        0 0
        • jonti  

          Ok, nahodim tam tu 34 zubovou kazetu. Jsem si vzpomel, jak jsem pred asi 10 lety jel Mortirolo na 39×25 a nechci si podobny zazitek zopakovat. Stejne bude ten Everesting docela zajimavy, kdyz vetsinu jizd mam okolo hodiny a pul.

          0 0
          • Esi  

            No to budeš muset trochu máknout aby jsi dal Everesting za 1,5 hodiny :-)

            0 0
      • JFtryall  

        Rozhodne dat velkou kazetu. :-) ja jsem jezdil cca 5000 vyskovych kolem 3,7 W/kg a pak jsem umrel.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Attila  

      No kdybych to měl jet potřetí (NEPOJEDU! ) tak bych jel (NEPOJEDU!) Romanov. Dobrý povrch, dobrý sklon a pokaždé člověk sjede (NEPOJEDU!) do Ráje.

      https://www.strava.com/…nts/14431140

      První a druhý byl Řevničák a Svojše

      0 0
      • kokoska.rokoska  

        No zrovna Romanov je, Honzo, pěkně rozjebaný a v každé zatáčce je vrstva štěrku, jehličí, sem-tam šiška. Když bude člověk prošitý, má velkou šanci lehnout.

        0 0
        • Attila  

          Aha, já když jsem se na jaře ptal kluků co tam jezdí, tak říkali, že to je v pohodě. Sám jsem tam tak 3 roky nebyl. Kazdý má asi to vnímání kvality povrchu posunutý jinam 

          0 0
          • kokoska.rokoska  

            Jasně, že to každý vnímáme jinak. Jel jsem tam naposledy někdy v březnu a páni kolegové spokojení a já nadával jak špaček až do Mělníka :-)

            0 0
    • ms82  

      U Prahy me nic nenapada. Ale jelikoz je to na cely den stejne, vyplati se za tim nekam zajet. Ja bych si vybral domaci Beskydy. Treba https://www.strava.com/…ents/4308558 je idealni. Sice kratky, ale v lese, nikde nikdo, novy asfalt. Je to plynule. Jel jsem tam na max, tak si to uplne nepamatuji, ale zadna 20% rampa tam nebyla.

      0 0
      • vrazdit  

        …a při šedesátém osmém sjezdu to raději dobrovolně položíš do toho potoka, abys už víckrát nemusel… :)

        0 0
        • Greyhound  

          Tvl. kvůli 160m brdku se jet gumovat do Beskyd, to bych to radši jel na trenalu a čuměl u toho na Ordinaci v růžový zahradě :-) Když už tak stejný převýšení má třeba stoupání od Hostomic na Babu

          0 0
          • ms82  

            O 50 metru vys, ovsem o 3 km delsi? A co ten asfalt?

            Hostomice: https://en.mapy.cz/zakladni?…

            Nydek: https://en.mapy.cz/zakladni?…

            Jako nemyslel jsem, ze se sem budou sjizdet Prazaci :D Jak jsem psal, mam tu rodinu.

            @vrazdit: Ale po 68. sjezdu by se ten potok mohl hodit ;-)

            0 0
            • Kacko  

              Zátor – Bába je do cca 70% kopce nový asfalt, navíc to rozšířili a i ten vrch se dá celkem dobře jet..

              0 0
              • raw 4  

                Moc pěkná fotka…

                0 0
              • ms82  

                To je jina!

                0 0
                • Greyhound  

                  Jinak bych to nepsal, dřív to bylo rozjebany ale opravili to. Tim neříkám, že je to kopec kde bych to chtěl jezdit – za mě jak jsem psal fakt dobrý Zhuri- profil, povrch, počet opakování, sjezd, atraktivita, provoz.

                  0 0
                  • vt  

                    JJ … za me taky jasne Zhuri a Zlaty Navrsi. Na Zlatym jsme to zkouseli cca pred 15ti lety a po 6000+ nas ukoncila bourka, ale stejne by sme to asi nedali cele.

                    0 0
                • Greyhound  

                  Jinak bych to nepsal, dřív to bylo rozjebany ale opravili to. Tim neříkám, že je to kopec kde bych to chtěl jezdit – za mě jak jsem psal fakt dobrý Zhuri- profil, povrch, počet opakování, sjezd, atraktivita, provoz.

                  0 0
    • Fran-tic  

      Tak já svůj včerejší everesting na Pustevny v Beskydech nedokončil. I když mělo být hezky, tak jsem se zasekl po 9 hodinách jízdy na 6tis. mnm, protože jsem potřetí za ten den totálně prochcal a to nedělá dobre mým krizovym vazum v koleni. Bylo to 14× na pustevny a jen tak se mi to opakovat nechce :)

      0 0
      • vrazdit  

        jel jsi to předpokládám od Trojanovic? tam je nebezpečí většího počtu sjezdujících koloběžkářů v exponované dny zvláště… z druhé strany je to místy dost nahovno s autama, při sjezdu jsem se tam potkal málem s autobusem…

        jinak respekt, i když to neklaplo… zmokneš jednou, zase uschneš, ale zmokat pravidelně během této kratochvíle, to by se mi asi taky nechtělo…

        0 0
        • Fran-tic  

          Přes ten týden se to celkem dalo. Hlavně jej byla stezka střídavě mokrá a zapadana květy, tak jsem sjížděl velmi kontrolovane :).

          Skoda no, jak jezdím po Alpách s brasnama, tak tedka mi to přišlo v klidu a i hlava chtěla.

          0 0
          • vrazdit  

            jel jsem to loni jednou, teď jsem se díval že parametry na everesting jsou dobré, 400 m na 5,3 km na jeden výjezd, to je 23× nahoru + 21× sjezd, takže nějakých 230 km celkem?

            0 0
            • Melvin  

              To moc nechápu, 23× nahoru a jenom 21× dolů? To se občas sveze lanovkou?

              0 0
              • vrazdit  

                no jo, teď se dívám, že jsem napsal asi kravinu… dolů se bude muset 22×, takže ještě 5 km navíc :) nevím, jak mi to skočilo do hlavy, že sjezdů bude o dva míň…

                0 0
                • mavako  

                  Musel jsem 22× :)

                  https://www.strava.com/…s/3600638526

                  0 0
                  • vrazdit  

                    jo, jo, je to jasné :) pěkný výkon! takže tam je to vhodné, říkáš? že bych se netrckal až na tu gardu na monte velo :)

                    0 0
                    • mavako  

                      Jo, s volbou kopce jsem spokojen. Jen jsem měl smůlu, že k večeru mě na 2h zastavil déšť a pak ty mokré sjezdy s listím a ve tmě byly o držku. Jinak doporučuji přes týden, když nejsou davy lidí a koloběžky.

                      0 0
    • jonti  

      Tak jsem si to vyzkousel v sobotu, ale skoncil v 6 z 20 kol s rozrizlym zadnim plastem ve vyjezdu, asi zbytky posypu. Prvni technicky problem letos po 3000 km.

      Muzu potvrdit, ze strasne moc pomuze jet s nekym, kdo jede podobne tempo.

      0 0
      • Greyhound  

        No to je ale pech, podlepit a opravit to nešlo? Sám bych to jet opravdu nechtěl, domluvit si kamarády, aby se přidali aspoň na pár posledních výjezdů je velkej booster na morálku.

        0 0
        • jonti  

          Šlo. Jezdili jsme od šesti v mokrém lese, celou noc předtím pršelo a bylo tak bylo celé kolo špinavé. Ve čtvrtém kole ve výjezdu najednou sičení a prázdné kolo. Kluci se kterými jsem to jel tam měli support, tak jsem jim dal klíče od auta a support přijel autem, vyměnili jsme duši a jel jsem dál. V šestém kole ale znovu poloprázdné kolo a když jsem viděl, co je s tím pláštěm, tak jsem se na to vykašlal. Mohl jsem to spravit nějak záplatou, nebo to za hodinu otočit domů autem pro jiný plášť, ale už jsem na to nějak neměl psychicky. Hlavně jsem měl strach, že bych to spravil a něco by se vysralo za dalších 5 hodin a spravit by to už nešlo, to by mě asi jeblo.

          Navíc tam právě prijela žena a děti, tak jsem hodil kolo du auta a šel s nimi na výlet.

          Příště si vezmu do auta silničku od ženy, ale nevím, jestli se letos k tomu dostanu.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Nikiller  

      Neni to sice okruh, ale dalo by se :D

      124× toto

      Trasa z Trojská do Pod Havránkou

      Trasa 640 m • 1:55 min https://mapy.cz/s/mazuhahuhu

      Při najetí cca 75km.

      Hodně štěstí

      0 0
      • jonti  

        Okruh tam prave byt nema. Navic musis jezdit i dolu, tak by to bylo asi 150km.

        0 0
      • ms82  

        Staci ten segment 'Plicni cviceni". Doporucuji vepredu mene nez 30 zubu, vzadu vice. A nahradni brzdy ;-)

        0 0
      • Janes  

        A co taková Bohnická? Hezky od Vltavy ke statku? Tam bývá docela klid s autama.

        0 0
      • embi  

        potrebujes usek, kde se to da dolu valit o 106. Coz tady fakt nejde. Bohnicka je vic ok.

        0 0
        • Janes  

          JJ, Trojská je strašně rozbitá.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • RUSH  

        Tady v okolí třeba kopec v Úholičkách, od Vltavy až ke skládce. Nahoru a zase dolů.Taky hodně krát.

        0 0
        • McBlacky  

          Hostomice – Velká Baba by se dalo. Dobrej asfalt, malej provoz. 220up

          Zaječov-Hejlák je už z Prahy dál, ale dolů nemusíš hrábnout na brzdu vůbec, 198up dle mapy.cz. Bohužel asfalt už tě bude spíš brzdit svou kvalitou.

          0 0
          • wishpull  

            Hejlák je fajn, dnes jsem ho jel a podle stopaře mi to hodilo dokonce 208vm na 2,8km. Asfalt hrubší, místy nové hladké kousky. Dolů bez práce av přes 60, ale musíš přejet 30m kostek a na to v 65km/h nemám, vždy tam tak na 55 přibrzdím, navíc po 40+ přejezdech by to asi výplety dost poznaly. JInak Velká Baba je moc mírná, dolů to fakt nejde, to už snad raději z té druhé strany od Bukové.

            0 0
          • wishpull  

            Tady jedna puncherská varianta EV . https://mapy.cz/zakladni?…,

            tam by se dal využít protisvah na upatí (samozřejmě bez započítaní tech cca15m), ale nevím jestli to není zakázaný.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • vt  

              To bys musel dat milionkrat, spis ti hrabne, nez ze bys to ujel :-)

              O vikendu jsem jel Zlaty Navrsi, IMHO usek cca od hotelu Skala je na everesting paradni.

              0 0
      • UHU  

        není to sice u Prahy, ale jeden Tyrolák dal na Oetztalgletscher­str. víc než 4 Everesty – 36900 m – za 48 hodin. Jezdil 161× stoupání 227m na 1,9 km – asi 12% stoupání.

        0 0
        • McBlacky  

          wtf? jak je tohle fyzicky možný? Myslím vydaná vs přijatá energie. Za den nepřijmeš víc než 3× bazální metabolismus a tohle muselo být do brutálního deficitu teda. nechápu

          0 0
          • UHU  

            psali „Extremradfahrer …“, s 50 minut přestávkou, rekord překonal o 5700m.

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Honzis  

          Oops, ono tyhle dardy čeká asi ještě posun neb „normální a výkonní“ cyklisté se do toho nepouštěli , teď z nudy či já nevím co najednou everesting pod 8 nebo tohle.

          0 0
        • JFtryall  

          Tak to je ulet.

          0 0
    • Jason Voorhees  

      A kterej v okolí Amsterdamu?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • jkcz  

      Chtel bych se zeptat, mozna to tu zaznelo, jak se zmenou pocasi a poblaznenou navigaci? Vcera jsem jel jeden kopec, segment dle Stravy ma 311vyskovych metru. Po druhem prujezdu mi Garmin ukazoval 625m, treti prujezd uz jen 690 a po ctvrtem jsem skoncil na nejakych 780. Tedy behem cca 1.5hodiny se tak zmenilo pocasi – tlak, ze Garmin byl uplne mimo. Na Strave se da samozrejme zvolit oprava a bylo to prepocitano na 1250m. Ale otazkou je, jak k temto opravam pristupuji ti oficialni posuzovaci Everestingu.

      0 0
      • JFtryall  

        Musi sedet soucet vyskovych na segmentu, ktery jezdis. Takze kopec co ma 1120 segment by stacil 8× napr., Strava pak muze blbnout, ale rozhodujici je aby sedel ten soucet ze segmentu.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Delkim  

      Tak máme nový platný rekord, včera.

      https://www.strava.com/…s/3645344044

      Lachlan Morton

      159.53km

      7:44:11

      9,113m

      1300–1400 VAM celou dobu

      0 0
      • Honzis  

        Tvl, fakt jiná galaxie, …

        0 0
        • ms82  

          Kdyby neprepalil, mohl mit jeste lepsi cas. Ale tohle by byly dobre VAMy i kdyby to jel jen jednou :-)

          Dolu stovkou, krasa. Asi bych pak vymenil brzdy ;-)

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • vrazdit  

        oficiální rekord je psaný 7:29:57, to je asi dopočítané na čistých everestových 8 848 m… brutální výkon

        0 0
      • JFtryall  

        Ty kraso. :-)

        0 0
    • Feďa  

      Není to úplně u Prahy, ale třeba pro mě ideální: bez zatáček, minimální provoz, plynulý sklon 6 %. Dole je tedy přípojka na hlavní, ale tam by se už nejelo.

      https://www.strava.com/…nts/14328241

      Prakticky totožný segment založený někým jiným však ukazuje trochu jiná čísla:

      https://www.strava.com/…nts/18335703

      0 0
    • Delkim  

      Everesting už je out, frčí Trenching :)

      GCN Goes Trenching – 11,000 Meters Of Elevation In One Epic Ride

      0 0
      • McBlacky  

        tak už zbývá jen „Mooning“ 384 400km za rok :)

        toho by se mohl chytit nějaký výrobce e-biků a postavit polygon, kde bys co hodinu měnil kolo a celý by to objel robot.

        0 0
        • Honzis  

          asi tak nějak :-D

          P.S. vítěz MČR „e-biků“ na Dolní Moravě kolo za 60, to nebude mít asi ani vítěz celého KPŽ :-(

          0 0
    • milan.v  

      I ženy se snaží… Tedy ne okolo Prahy…

      ‘Terrible and fantastic’: Emma Pooley smashes women’s Everesting record on 13 per cent climb in Switzerland

      https://www.cyclingweekly.com/…rland-459469

      0 0
      • ms82  

        S Emou jsem se pomeril na Alp d'Huez (ne stejny den). Ja jsem spektakularne vybouchnul, Ema ma QOM (a o 7 minut lepsi cas).

        0 0
        • McBlacky  

          me sesekala na Engadin radmarathon (21kkm/3800m) taky slušně. Jako je fakt, že měla k sobě dva kolegy z teamu a já jel sám, ale dala by mě myslím i solo :/

          0 0
          • ms82  

            Na rovine nebo z mirneho kopce se ji nekdo silnejsi hodi, znam to sam. Ale do kopce jede za sve a evidentne ty tituly, co ziskala, nebyly jen za krasu ;-)

            0 0
            • McBlacky  

              na tomhle závode se jely dlouhý pasáže, kde mít nekoho na špici a nemít byl sakra rozdíl. Tunel Munt La Schera-konec Livigna 20km rovina, Bernina-Susch 50+km rovina nebo hákově z kopce, pak Fuelapass-Filisur 45km z kopce nebo rovina a La Punt-Zernez 20km rovina nebo mírně dolu.

              Takže víc jak 60% závodu brutál hákovačka rychlostma nad 45km/h. Zbytek uphill nebo ne až tak hákovací sjezd.

              Vítez v "amatérech´ to mívá lehce nad 6 hodin, první žena o pul hodiny za ním (211km/3800up).

              0 0
          • UHU  

            to mě se nestalo, neboť jsem jel 10 prvních ročníků :)

            0 0
      • Kacko  

        Emma je skvělá, baví jak i v GCN byla v mnoha věcech o level dál jak ostatní.

        Jinak v pondělí si dal Everesting i Contador, jezdil 124m převýšení s 13%: https://www.strava.com/…s/3721627590

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.