Existuje redukce DT Swiss zadní náby ze 140 na 148mm ?

36 nepřečtených
  • DaD

    Nepasoval někdo standartní nábu 140mm do rámu s boost roztečí 148mm? Zřejmě bude stačit přidat těch 8mm formou mezikusu na stranu ke kotouči a docentrovat kolo, ale sháním nějaké praktické informace nějakém samodomo řešení.

    Nechci kupovat novou 350-sátku, když jí mám zánovní.

    0 0
    • jecnak  

      Jeste budes muset podkladat kotouc – telo naby je sirsi. Myslim, ze to nabizeli Problemsolvers nebo nejaky takovy bastliri. Myslim ale, ze je rozumnejsi nabu prodat a koupit s boostem.

      0 0
    • Marskatin  

      A odsadit kotouč.

      0 0
    • kubad  

      ne nejde to nijak jednoduše nesedí kotouč

      zánovní 350 142/12 prodáš a koupíš 148/12 – nakonec to bude nejlevnější řešení

      0 0
      • jonti  

        +1

        0 0
      • DaD  

        Jj, asi máš pravdu. Na kotouč jsem nepomyslel. Ono by asi šlo ho odsadit také, ale podložky 8mm pod kotoučem asi není úplně to pravé ořechové. Takže smolík a jít do nové.

        Tak vám hoši pěkně děkuju :(

        0 0
    • Jenda  

      se zeptám rovnou tady, jaký je váš názor na náby cabtech, líbí se mi to řešení že je konec ořechu zasazenej ještě do jednoho ložiska, jen jsem nikde nevyčetl, jestli tam budou praporky nebo rohatka a pokud rohatka jestli od DT nebo budou vymejšlet něco vlastního?

      Avizovaná cena 3,5 tis mi přijde fajn.

      0 0
      • jecnak  

        Dokud je nekdo nebude jezdit aspon par tisic km na biku, tak tezko soudit. Nejde jen o konstrukcni reseni, ale i o provedeni, sestaveni, pouzita loziska, povrchovku atd.

        0 0
    • McBlacky  

      tohle je solidní voser. Já podobně skončil s 240 kou :/

      0 0
    • kubad  

      http://dfenderguard.bigcartel.com/…t-spacer-kit

      něco takového existuje a mělo by fungovat , ale já bych do toho nešel

      0 0
    • tonik666  

      řešení dělá lindarets, které už spadlo pod wolftooth, jmenuje se boostinator. Co se týče shánění po Evropě nebo zda to má smysl finančně už si musíš vyřešit sám. Co já vím, tak Wolftooth má r2-bike.de, kde se dají koupit různé komponenty, co nikde jinde němají (třeba fakt výběr os do přední vidle a podobně).

      Edit: Tak jsem se nemýlil – 40EUR v R2-bike.com. Poštovný mají myslím 7.50.

      https://r2-bike.com/…12x148-Boost

      Shop je to spolehlivý, bral jsem tam věci opakovaně,

      Btw přepletení kola stojí 450Kč, asi budeš potřebovat jinak dlouhý dráty, a změna náby, takže podle mě náklady budou u DT výše než tech 47.5EUR

      0 0
      • DaD  

        Tak tohle už vypadá zajímavě. Díky za tip !

        0 0
        • kubad  

          co je na tom zajímavého?

          delší koncovky náboje, podložení kotouče a delší šrouby? stejně musíš ještě přecentrovat kolo.

          to tu padlo hned na začátku :D ale za mě je to nesmysl, výměna náboje nebude o nic dražší

          0 0
          • DaD  

            Zajímavé je to, že za litr mám funkční řešení a nemusím kupovat novou nábu za bůra. Kolo si v pohodě sám přecentruji a dráty, budu doufat, snad vyjdou.

            0 0
            • kubad  

              ehm rozdíl mezi pořízením nové náby a prodejem zánovní bude tak max 1500 možná ani ne, tak kde to zajímavé vydíš?

              0 0
              • tonik666  

                Co ty jinak dlouhé dráty? Budou potřeba? Plus cena přepletení?

                0 0
                • kubad  

                  stejně by musel znovu centrovat ráfek na střed, je stejné riziko že mu nesednou dráty :D

                  ale myslím že by to mělo vyjít v obou případech

                  0 0
                • Macik  

                  No já nevím, to nejsou kola za pětikorunu, osobně bych to raději nechal přeplíst na delší nábu.

                  0 0
              • DaD  

                Osobně mám s prodejem jetých nábojů hodně špatné zkušenosti. Nikdo to nechce a pokud ano, tak skoro zadarmo. Jestli to máš jinak, tak ti to přeji.

                0 0
                • jonti  

                  Jete naboje urcite, lepsi prodat komplet kola. I kdyz taky vetsinou za 30% puvodni ceny.

                  0 0
                • kubad  

                  350 se prodávají dobře i jeté :D

                  a protočí se mě toho dost

                  0 0
          • tonik666  

            edit: přecentrování je opruz, ok

            0 0
            • kubad  

              reakce na původní koment :D

              a řetezová linka? posouváš celé kolo

              ono je to s 148×12 tedy boost poměrně složité :D možností jak to sladit je několik

              0 0
    • Pijer  

      Doba pokročila, vyloupl se někde nějaký polokutil nebo číňan, který nabízí boost redukce na přední i zadní DTčka?

      0 0
      • kubad  

        ano

        na stranu ke kotouči se dá 6mm podložka + delší šrouby s 6mm podložkama pod kotouč a musíš přecentrovat kolo

        https://www.wolftoothcomponents.com/…/boostinator?…

        na jdeš i levnější na alíku

        0 0
        • Pijer  

          Na Alíku jsem zatím našel jen ty s volně vloženými kroužky. Pořád doufám, že něco jako ten boostinator už začal dělat někdo takový jako Sting, A2Z,… ;-)

          0 0
        • tomxxx  

          Počkej, já myslel, že boost stačí dát 3mm na každou stranu a 3mm pod kotouč.

          0 0
          • kubad  

            to jde taky, ale tím dojebeš řetězovou linku

            boost zachovává polohu ořechu na pravé straně a prodlužije náboj o 6mm u kotouče

            0 0
      • tomxxx  

        Jestli to chceš jako dlouhodobé řešení, asi je nejlepší nechat si ty koncovky vysoustruzit, jako dočasné řešení stačí vypodlozkovat, ale je to prcarna při vyndávání a nandavání kola. Pár měsíců sem vozil zadní neboost kolo na boost rámu a fungovalo to v klidu, ale už si nepamatuju jak. Myslím, ze sem měl kolo o nějaký milimetr, dva mimo osu, protože jsem nechtěl precentrovavat, když to bylo na chvilku. Nějak jsem to nabastlil, posunul třmen na max a nemusel kotouč podlozkovat na 3mm, ale jen cca 1mm. Nicméně jsem nic moc nepoznal.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.