Dobry den.
Syn kopnul zadni kolo tak, ze to je na vymenu. Nicmene jsem v tomto novacek a par veci mi jeste neni jasnych. Tak doufam, ze mi ta seda mista dokazete osvetlit.
Kolo GT FORCE ELITE
- kopnute zadni kolo MAVIC XA 27,5" 24der, 12×148, pevna osa, na rafku je vyrazeno 584×30TSS
- kazeta SRAM NX 12speed
Ctenim informaci na internetu a shlednutim spousty videi jsem pochopil,
1) ze pri vyberu noveho naboje budu hledat Shimano 8–11sp orech, protoze to tak SRAM udelal. Jejich 12sp kazeta na Shimanacky 11sp orech. Spravne?
Vyhledl jsem pro kluka naboj Swiss DT350 (kvuli vydrzi a jednoduchosti udrzby) verzi s 32 dirami.
2) Snazil jsem se docist jestli ohnute nebo SP a vyrozumel jsem, ze je to relativne jedno. Nekdo preferuje SP nekdo J-bend. Naboj s klasickym uchycenim je hure sehnatelny za rozumnou cenu.
3) orech Shimano 8–11
4) a ted resim uchyceni kotouce. Mam striktne hledat naboj s sesti srouby nebo to muze klidne byt CenterLock a na nem ta redukce na 6 sroubu. To sedi do kazdeho ramu? Jakoze pozice kotouce do pistu? Ptam se, protoze jsem nasel za peknou cenu naboj s CL (a verze na 6 sroubu za stejnou cenu neni skladem).
*Zadní náboj DT Swiss 350 Boost Center Lock 12×148mm, classic dráty
Počet děr: 32
Rotor: Shimano MTB 9–11speed*
Posledni s cim si nejsem jisty je rafek a EDR. Me porozumeni EDR je, ze je dulezite ho znat pro vyber spravne delky dratu. Jestlize zakoupim vyhlednuty
5) Remerx RX 2027 32h (584), bude stacit tyto dily dodat servisu, at to vypletou a oni budou mit i patricny vyber dratu (typy a delky)? Nebo bych mel radeji znat i to EDR, koupit konkretni draty a donest do servisu?
Plast na kolo mame uz porizeny ETRTO 55–584, 27,5", 2,4. Tady asi neni co resit. Rafek vs Plast 584 sedi.
Dekuji kazdemu, kdo byl ochotny to docist a jeste se odhodla poradit.
Urban