• kam

    Prosím o ujasnění , kdo tyto pláště zná. Jaký je rozdíl mezi plášti Fast Track Control a Fast Track S-Works ? Jezdím bez duší. Díky za info.

    0 0
    • fantozzi  

      Podle mne je CONTROL verze zesilena a vetsinou se dava dozadu. S-Works je lehka zavodni slupka. Ja osobne vozim obe ve verzi S-Works jako bezduse, ale zadni jsem uz 2× riznul tak ze to tmel nepobral a musel jsem pouzit dusi na dojeti.

      0 0
    • hfx9  

      Je to přesně jak píš fantozzi

      Sworks je o váze

      Control je o trošku vyšší odolnosti (ikdyž i ten jsem říznul a tmel to nepobral)

      0 0
      • McBlacky  

        tolik teorie :)

        v praxi ale váha je téměř shodná a dokonce jsem měl v ruce controly lehčí než SW. SW má větší objem na stejném ráfku – o malinko.

        odolnost je u obou skoro stejná, respektive defektil i řezal jsem oba.

        Jejich výhodu vidím v relativně solidní ceně a nízké váze na které se dá závodit, přeci jen 550gr za 29" schopný plášť je paráda. Srovnatelný racing ralf v liteskin je méně odolný a váhově skoro stejný. Ralf ve snakeskin je o dost lepší ale zase 630gr už je výrazně více. Schwalbe i líp drží.

        Je to těžká volba na sucho jestli FT nebo ralfy.

        0 0
        • DADMTB  

          Souhlas, jinak za mne , pocitově se lépe odvalují jak Ralf (příjde mi to tak) jen tedy „mizí“ před očima , myslím vzorek. Jo a myslím verze SW má hustější tkaninu – snad to píšu dobře. Jezdím oba SW, ale na sucho radeji Renegade, FT jako univerzál možná jsem rozmlsaný:-).

          0 0
          • McBlacky  

            vzadu na tom dám tak 2500km to mi za závodní kolo přijde dobrý. Vepředu to dá o dost víc, jen to není na větší terénní divočinu. Když dáš na předek Rona tak to je ***** rozdíl a můžeš si s tím kolem dělat co chceš.

            0 0
            • Yann  

              Kduž jsme u toho Rona na předku – máš srovnání s Purgatory od Spešlu? Přemýšlým co dál až je dojezdím (ty Purgatory).

              0 0
              • McBlacky  

                Purgatory mi teda přijde už jako velkej držák.

                ekvivalent k Ronu právě spešl nemá. Nejblíž je podle mě Ground Control, což je ale už skoro jako Nobby, dřív dělali Captain, ale s tím se musel člověk naučit jezdit – bylo to dost o nervy.

                0 0
            • RobJab  

              tak ja na nem mam uz 3700 a jeste jsem nepichl ( mam tam od 500km mliko) no jezdim jen v Jizerkach ..asfalt , panely a nejaka ta sotolina ..

              0 0
        • tom xtr  

          Na sucho a polosucho jsem si zamiloval Sch Thunder Burt EVO.

          0 0
          • McBlacky  

            na dost závodů v pohodě. Já jezdím všechno možný a třeba na XC nebo noční závody mi burt, renegade, zefyros už nevyhovují úrovní gripu

            0 0
            • tom xtr  

              Na Burtu vzadu jsem teď objel Mlýnici, která na suchu úplně nebyla :), a docela příjemně mě překvapil. A předtím na 12 hodinovce za polosucha úplně ideál. Zatím mi přijde pocitově lepší než FT Control, který jsem měl předtím, a na suchu i než Ralph.

              0 0
              • jonti  

                Mlýnici objela většina lidí na FT a podobných pláštích. I když bylo mokro, tak žádné extra bláto nebo terén vyžadující grip tam nebyl. Burta jsem ještě nejel, možná vyzkouším příští rok.

                0 0
                • hfx9  

                  Taky jsem byl jedním z nich a nebylo místo kde bych se cítil nejistě

                  0 0
                • tom xtr  

                  Tak on právě že Burt je větší slick než FT, tak jsem byl celkem zvědavý. No uvidím dál, univerzál to není, ale zatím u mně dobrý.

                  0 0
              • McBlacky  

                bud rád, že ti vyhovuje. Co bych za to dal kdybych mohl jezdit na 500gr pláštích. Na můj styl+skill a pojetí závodů to bohužel není.

                0 0
                • tom xtr  

                  Teď jsem na zimu sundal z kola ten TH Burt, tak 500g nemá ani náhodou, spíš měl přes 590g (OK, s trochou zaschlého mlíka), verze 29 2,1 EVO. Zato ale 1500 km bez defektu, i na omak to úplná šlupka není.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    to je docela dost, vzhledem k tomu že FT jsem měl kolem 550 a že kolem 630–640 začínaj RoR a RaR Snakeskin

                    0 0
                    • 01carbon  

                      minulý týden jsem obouval 29×2,25 RaR SS katalog 605gr skutečnost 603gr. RoR SS katalog 610gr skutečnost 720gr (vyměnili mi ho) ale na jiných prodejnách jsem všude našel skladem jen 720gr. kousky .-) Toleranci EXIMPO uvádí +/- 8%.

                      0 0
                    • tom xtr  

                      Trochu mě to překvapilo, když podle katalogu má mít ThuBurt 515g. Ale zase na druhou stranu vychází nejlehčí ze všech zpevněných boků co mám. Třeba FT Control 2,0 630g, Race King Prot 2,2 650g, X-King ProT 2,2 675g.

                      FT S-Works mi sice váží taky těch 550g, ale proti Th Burt je dost papírový a dozadu už ho asi nedám.

                      0 0
                      • McBlacky  

                        já už si FT nedám nikdy nikam. Letos jsem po letech dal znovu pokus a objel na tom sezonu. Defekt jen jeden, ale na RoR RaR se mi jezdí prostě mnohem líp a nemusím se bát že začne v průběhu závodu lejt.

                        0 0
                        • prodi  

                          no ono i ten samotnej RaR toho zvládne na předku celkem dost kupodivu

                          0 0
                        • tom xtr  

                          Pravda, že ani já ho nemusím ani vepředu, ale mám ještě 2 zachovalý FT sworksy, tak mi to asi nedá :)

                          0 0
    • jonti  

      Realne je tam jen minimalni rozdil, teoreticky ma byt control o neco tezsi a min odolny.

      0 0
      • kam  

        Jezdil jsem dlouho Ralfy, hlavně vzadu, ale poslední 3 kusy mi hodně házely a mléko prolíná , plášť je flekatý. A to verze SS. Jaký je v tomto rozdíl k těm Fast Trackům, neházejí a neprotékají ? Mají přece jenom 120 TPI, což by mohlo být lepší.

        0 0
        • hfx9  

          Fast Trak SW i Ground Control mám s mlíkem, a žádné prosakování nepozoruju. Takže za mě v tomto ohledu ok.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • sumoc  

            Tak já měl Ground Control (Control) bez problémů, ale teď jsem koupil další a prochcává mi – 2,1. Nevím jestli to dává smysl, ale přijde mi, že v zimě to je horší.

            0 0
        • jonti  

          Neprotékají, drží o něco líp.

          0 0
        • DADMTB  

          Mám FT s works a neprotéká ani jeden, druhé kola mám Renegade control a s works a control prosakoval, po výměně „mlíka“ to přestalo. Jen použil jsem „mlíko“ z auta (sada na dojetí VW – Škoda…bylo víc hustý :-). Podle mne 120 TPI je poznat v tomto prosakování, jinak v FT mám jeden defekt řešený knotem a drží (knot vyplnil a mlíko dotěsnilo, tlak drží). Vlastně je to oprava při závodech,ale nebylo potřeba to v dílně řešit. Knoty mám od Ferdusu.

          0 0
      • Cryzyy  

        Bych rekl, ze Control bude vic odolnejsi, na fotkach z Cape Epicu maji tovarni S jezdci Control a jinej duvod, nez odolnost plaste k tomu asi nebude, leda by jim SW verze zrovna ve skladu dosla.

        Jinak Fast Trak Control / Fast Trak Control a Ground Control SW / Fast Trak Control riznu tak jednou za sezonu a pokazde na nejake sotce, nebo podobnem „terenu“, kdyby aspon nekde na Trilogy nebo necem podobnem, ale to nee :D

        0 0
    • RUSH  

      Specialized dává(l) na svá kola SW na předek a Control dozadu. Jezdím je už 3 sezónu, ale obě ve verzi Control, kterou považuji za odolnější. Osobně jsem problém s proříznutím neměl, ale na závodech (kpž) jsem už několik prořízlých FT viděl, ale co jsem já viděl, byly to všechno ty SW. Taky proto já i nadále beru radši ty Control.

      Jezdil jsem na Fullu26 RaR v té tenké verzi. Ty jsem říznul prakticky okamžitě. Od té doby beru raději něco solidnějšího. SW vypadal (2 roky zpět) také dost tenký, a tak jsem ho hned zavrhnul a na nové kolo jsem nechal hned od začátku nasadit Control na obě kola.

      Rád se ale nechám poučit, protože je fakt, že např. letošní FT Control jsou trošku jiné (ale stále vypadaj solidně, žádné papíráky). Nový SW (2015) jsem v ruce neměl.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.