Výrobce kol Favorit opět na dně!
Domníváte se, že má vůbec případný nový výrobce kol Favorit ještě šanci v dnešní době?
Výrobce kol Favorit opět na dně!
Domníváte se, že má vůbec případný nový výrobce kol Favorit ještě šanci v dnešní době?
Už se tu debatuje od rána.
jo..přehlédl jsem !
Dyk v tom druhem vlakne mas x prispevku
Komentuje tolik věcí, že si vše nepamatuje.
ale pamatuju-…chtěl jsme to tady nějak uzavřít!
Já si toho Plhu už fakt musím stáhnout i do mobilu :-)
Elektrokola a Čína…nebo čím to je, že zase padli?!
Řek bych že cenou.
blesku
https://blog.favorit.cz/…ezkrachoval/
v rámci „vyváženosti“ zdrojů informací :-)
MLHO!!!
tak dle mého jsme pojmenoval téma lépe-dal jsme název favorit na první místo a každý si ho všimne. takže nevidím důvod proč to tady nechat umřít!
Spíše uvítám pozitivní příspěvky a nápady , zda by šla v české kotlině rozjet výroba komplet českých kol (z našich zdrojů) bez účasti zahraničních výrobců!
Otázka je, zda by materiál (trubky-ocel, hliník, titan) byl v našich luzích k dispozici.
Tak už :-D
bežte do Humpolce i tím vaším Hliníkem! :-)
To není Hliník, to je Plha.
vím, vím..ale chtěl jsme kohosi právě za tím Hliníkem poslat! :-)
IMHO nemel uz ani v 2016, rikal jsem si, co je to za blbost. Na Favoritce jsem odjezdil mladi, ale ze bych touzil po tom si to zopakovat, to opravdu ne ;)…
Mě napadlo:
co takhle začít dělat komponenty? Třeba Gebhardt nestíhá pro velký zájem vyrábět převodníky.
Proč by Favorit nemohl začít v tomto oboru?
Převodníky, pastorky-skládané kazety (jako třeba MICHE, pak třeba středová složení, kliky, přehazovačky .
Klidně i koupit licenci třeba od Sramu na 9 tkové řazení..Jsou stále hobíci a začínající bikeři, kteří by raději kvalitu materiálu a blbuvzdornost než nějaké výstřelky typu Eagle nebo Rotor-tedy jim stačí 9 kolečko a dvojpřevodník..
Stejně tak jsou ekologicky cítící jedinci (greténi), kteří nechtějí kvůli dvěma ojetým pastorkům na kazetě vyhazovat kazetu celou, když ostatní převody jsou jen dobře zajeté..
A bylo by fajn mít zase českého výrobce komponent jako byl třeba dříve Walter, ČZ.
Co vy na to?
Je to blbost.
Že ti budu fandit a v případě úspěchu se budu dmout pýchou
no ono vyrobit treba kvalitni naboje neni slozity ale proste vybudovat znacku je problem ,zajimavy ze v USA se tehle znacek uzivy dokonce nekolik ,a pritom je zajimavy ze jsou v pohode tedka koukam na instagramu borci jeli okolo Phill Wood tak se tam stavili a borci jim ukazali celou vyrobu :) ale mozna tam provadi kazdyho nevim :)
Obyčejní „garážisti“ a dostanou svoje komponenty až přes oceán.
Jak většinou začínají? Prostě jim monopolní výrobci (Shimano Sram..) nenabízí , co potřebují-kvalitu, jednoduchost, servisovatelnost, originalitu disajnu.. a tak se nadšenci dohodnou a začnou "na koleně " dělat komponenty dle svého. Nejdříve pro sebe , pak pro známé, pak si jich všimne nějaký větší výrobce kol…a už to jede!..takhle nějak podobně začínali i v Praxisu – dost dobrá kvalitu i nápady.
Takže není třeba hned mít megalomanské vize jako „hrobník“ Favoritu, je to spíše o upřímném nadšení ..
Není to špatný nápad, vlatní výrobu předpokládáš v Číně?
ach jo..co sem komu udělal?
Místo podpory,nabídky kontaktů,investice a sponzoringu mě posíláš do PRCu ? :-)
Jo nejaky kvalitni vyrobce by se hodil. Par jich u nas taky je, ale pak to dost srazi treba nekdo jako Renerx. :-) Ktery by klidne mohl delat top rafky srovnatelne s DT i ZTR pod vlastni znackou, ale proste si tam nekdo rekl, ze ne.
jo , koukal jsem …docela by mě zajímaly zkušenosti místních bajkfóŕistů s Remerxem.
a vůbec by nebylo marné udělat si takový přehled českých výrobců komponent , rámů i komplet kol
U koloběžek je jednoznačně TOP- Kostka,– tedy z toho pohledu, že děla i rámy tady v Čechách . Ložiska má z Japonska.
remerx rafky celkem v pohode a ty jejich novinky zatim vypadaji dobre ,on je to zase vyrobce za lidovy ceny ,ale teoreticky uz by mohli zkusit vyrabet naky top rafky za top ceny :) ale jak uz sem psal jinde beru je jenom jako vyrobce rafku cely kola sem od nich nikdy nebral