• Favo

    Zdravim,

    Kamos vyhazoval veci z garaze a daroval me tohle kolo. Vsechneo se zda puvodni, omotavky okolo beranu, spalky na brzdach maji najeto cca 100km, jsou skoro nepouzivany. Akorat ty gumy pres packy jsou uz KO a pokud by nekdo vedel, kde se daji sehnat budu rad.

    Chci se zeptat nekoho zdatnejsiho o co se jedna…jaky typ apod… ma to sedlo oznaceni special, brzdove trmeny taky special, vzadu jsou 4 kolecka vpredu jen 1, rafky jsou 17×630, naboje RENAK , pneu BARUM RACING,, lanka jsou vedeny vrchem a zespoda jsou takovy pekny hlinkovy uchyty na pumpicku.

    co jsem tak koukal tak tech typu je x a dokonce.nektery F1, ale popravde se v tom vunec nevyznam. Popr muzete me poradit jak na to? Jsem v tom uplnej laik takze ani spesl vyrazy me moc nerekneou :) jeste podotknu, ze zespoda je rv 82

    0 0
    • scalar  

      To fakt musí každý, kdo najde v garáži orezlou favoriťáckou jebku, zakládat další vlákno?

      0 0
    • Excel  

      To bude zase ta vzácná, limitovaná edice Böhmerland, stačí pohledat v historii.

      0 0
      • pepek  

        A teď si představ, že na tom třeba jezdil Franta Šťastný, nebo Bartoníček – a máš kolo za mega :-)

        0 0
        • Tomcat  

          Není to málo Antone Pavloviči ?

          0 0
        • Excel  

          Jo verze Franta Štastný by to mohla bejt, proto je to 1×4, přesmykem se jen přidávala komprese.

          0 0
    • Tomcat  

      Popr muzete me poradit jak na to?… …použít vyhledávání a nezakládat další příspěvek ?

      • F1 to není
      • vše původní také není
      • ráfky na 100km moc nevypadají a špalky jsou stejně na vyhazov
      • plech dole na přidělání stojanu napovídá že se jedná o sportovně rekreační kus

      O žádný poklad se nejedná to, že ho někdo dal je totiž jeho spodní cenovka.....

      0 0
    • Favo  

      Pro vsechny chytroliny co maji akorat hloupy poznamky( krome tomcat)…neztracejte cas vasema komenatrema…

      Kolo nechci prodat, ani me nezajima jeho hodnota. Chci jen vedet co je to zac. Ano vlakna jsem prochazel,ale nejsem z toho nijak moudrejsi…a radsi mam cerstve informace.

      Co na kole neni puvodni? Jak poznam rozdily na treba F1…? Dle vahy? Nebo v sile ramu?

      Muzu nekde sehnat ty gumy okolo pacek brzd? Stejne tak polepy?

      Dekuji vsem, kteri me poradi…ostatni skocte do zdi :)

      0 8
      • kubad  

        když si tak chytrý tak použij hledání – vláken o tom je tu dost

        2 0
      • Lance  

        Je to naprosto obycejna stara favoritka. Takove mam.dve. jestli chces dam ti je

        0 0
        • Vilém  

          Ta uplne nejobycejnejsi to neni, ta mela plechove patky a jine naboje. Toto bude druha nejobycejnejsi.

          Kazdopadne novy lak atd, jak naznacoval dotaz na nalepky, to je nesmysl, tim to kolo idela jeste bezcennejsi.

          0 0
      • obda  

        Tak nějak se očekává, že než se začneš ptát, projevíš trochu snahy a dáš do googlu třeba jak poznam favorit f1

        0 0
    • Favo  

      Jeste me daroval soused za ciga tenhle kousek, kdybych potreboval nejaky dily :)…koukal jsem ze je jiny uchyceni zadnich trubek.

      0 0
      • Excel  

        Jestli chces to zelene dat do puvodniho stavu, tak bych tam dal brzdy z toho modreho. Specialky dost pochybuju, ze jsou puvodni osazeni.

        0 0
        • Janes  

          Možná by bylo lepší dát do pucu to modré, mimochodem má „horský“ dvojtác, což je docela raritka a bude určitě starší a možná cennější, nevím, je málo fotek. Ovšem ty páky vypadaj spíš jako Eskový, z rovných řidítek…

          2 0
          • Janes  

            A parádní, historický, přesmyk..z tohohle kola by něco být mohlo.

            0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        To zeleny je celkem obycejna jebka z konce osmdesatek (rok vyroby je prvni dvojcisli serioveho cisla zespodu stredu), tohle modre je o dost zajimavejsi, hlavne protoze je starsi a ma perfektne zachovany lak a nalepky (je tam vymenena hazka, jinak asi dost puvodni).

        Doporucuju fb skupinu Bicykle Favorit Rokycany a stranky https://sites.google.com/…oslovakia/02.

        2 0
      • bara2  

        Tohle modrý je Růženčin mladší brácha. Polovina šedesátých let, pěkný je, ten, podle mě, stojí za práci.

        Tohle jsou dobrý kola na výcvik rozebrání, skládání… a jsou vděčný.

        1 0
    • xtonda  

      Kde začít? Začal bych na web společnosti Asekol https://www.asekol.cz/sberna-mista/

      0 1
    • roud  

      Nevím jestli jsem ve správném vlákně ale v nadpisu stojí favorit z garáže tak snad ano ?

      Vyplatí se s tím ještě něco dělat ?

      0 0
      • mr.garisson  

        Nebýt toho doprasenýho předního nárazníku, tak to vypadá jako původní 136L. Narozdíl od pozdějšího faceliftu měla bezkonkurenční podvozek a taky ve své době i vyhrávala rallye ve verzi 136L A5.

        Ale verzi z garáže zakladatele vlákna bych nechtěl ani zadarmo. Nepoužitelný, tak max na nákup, když tam dáš nosič a pořádnej koš. :)

        0 0
        • Fazzy  

          Myslim, že ten nárazník stejně jako kliky někdo doprasil az někde v Malování :) Jinak bych souhlasil, že je to to jediný co má v tomhle vlákně nějakou hodnotu, ač nevelkou :)

          Nicméně i z těch horních lze udělat pohledná věc, viz. uživatel learita. Jen je to ekonomický nesmysl, což ale nemusí nutně vadit.

          0 0
    • ememem1  

      je to poklad, perla, drahokam, proste favorit. nevycislitelna historicka hodnota. ja ti to ale vycislit skusim. 10 kilo srotu v cene 2kc za kilogram.

      0 0
      • HonzaP9  

        Možná i víc, já teď za 120kg šrotu dostal přes šest stovek! :-D

        0 0
        • mr.garisson  

          Přesně tak. Druhotné suroviny šly nahoru, stejně jako např. stavební materiály. Teď aktuálně dostaneš na litinu cca 4,60 Kč a za plech 4,10 Kč. Docela pecka.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.