• Slyther

    Zdravím,

    máte někdo zkušenost s flatbar gravelem?

    Ještě než se spustí hate že vymýšlím nesmysly, tak vám vysvětlím můj problém.

    Po několikaleté pauze v ježdění jsem si před nedávnem zkusil návrat ke kolům, k MTB jsem pořídil i „gravel“, člověk se tak nevyklepe na české silnici, jede to svižně, je to lehké, tuhé, ALE mám problém že s berany mám ruce u sebe a tak nějak sevřený hrudník ( hůř se mi dýchá) než na MTB.

    Hodně lidí by mohlo namítnout, že stačí koupit krosové nebo trekingové kolo, ale ty v dnešní „gravel“ době jsou tak na okraji, že je těžké najít dobře osazené kolo s rozumnou váhou a s pevnou vidlí už vůbec.

    Fitness kola mají problém s průchodností plášťů.

    A klasické vybavenější HT mají položenou hlavu a zbytečný zdvih.

    Tedy zpátky k „flatbar gravelu“ vyrábí je nějaký výrobce, nebo to jsou všechno jen domácí výrobky.

    PS. Hodit na gravel rovné řidítka není řešení kvůli délce rámu

    0 0
    • jIrI___  

      Napadá mě třeba Specialized Sirrus https://www.specialized.com/…rus/c/sirrus

      0 0
    • MTBIKER doporučuje
      GT Grade Elite 28 kolo, bordó Skladem 2 ks

      Výprodej -22% GT Grade Elite 28 kolo, bordó

      19 899 Kč -22% MOC 32 899 Kč

      GT Grade Carbon Pro 28 kolo, černé Skladem 1 kus

      Akce -12% GT Grade Carbon Pro 28 kolo, černé

      od 82 799 Kč -12% MOC 104 999 Kč

      Cannondale Topstone Carbon Lefty 3 dámské kolo, alpine Skladem 1 kus

      savings Cannondale Topstone Carbon Lefty 3 dámské kolo, alpine

      76 499 Kč savings MOC 119 999 Kč

    • gersa  

      A co dát nějaké širší opradu „flare“ řídítka?

      Např něco takového?

      https://www.planetx.co.uk/…ge-handlebar

      0 1
      • Georrge  

        To je k nicemu ne? Horni (castejsi) uchop je porad uzky.

        0 0
        • TK75  

          Presne…v případě tazatele si tímhle nijak nepomůže

          0 0
    • nissarati  

      Záleží jakou šíří pláště je potřeba, některá fitness dovolí trochu objemnější směrem třeba ke 32mm.

      https://www.merida-bikes.com/…/speeder-900.

      Pro inspiraci:

      0 0
    • TK75  

      Používal jsem abych měl ruce „ne u sebe“ tyhle

      https://www.fdfbikeshop.cz/…t-handlebar/

      48 cm na pákách a dole 57...... Nebo tam jsou i větší… 52 na pákách a 60 v obloukách

      Je to dost rozdíl proti klasice,řekl bych tak na půl cesta mezi..

      Jinak většinou jsou ty berany úzký na pákách a rozšířený dole, tyhle jsou fajn že jsou široký už nahoře

      0 0
    • kubad  

      spíš zakázkové stavby, nebo koupit a přestavět,

      3 0
    • tsunami  

      Řešil jsem něco podobného, pořídil jsem širší berany. Nechtěl jsem se připravit o variabilitu úchopu a jsem spokojen, mrkni mi do profilu – tam jsou na kole.

      0 1
    • Goratrix  

      8 rokov jazdim Canyon Roadlite (2015), som maximalne spokojny:

      https://imgur.com/PHTYyK4

      Za tych 8 rokov sa zmenilo par veci, dnes je k dispozicii viac podobnych modelov, prevody su rozumnejsie (ja mam este cestne kompakty 50/34,11–32), ale ako tak pozeram tak geometria vacsiny konkurencnych modelov (Merida Speeder, Specialized Sirrus, Cube Nulane…) je rovnako katastrofalna (vysoky stack, kratky reach), zatial co Roadlite ma geo agresivnejsiu. Problem je ze vraj sa do dnesneho Roadlite zmestia max 30 mm plaste (ja mam G-One 35, a zmestili by sa v pohode aj 40 mm). Ale keby mi ho ukradli, tak si asi hned kupim aktualny Roadlite 5, nic s lepsim pomerom ceny/vybavy takto narychlo najst neviem.

      Co sa tyka modelov s vyssou priechodnostou plastou, tak tych je kopa, ale skor od okrajovych znaciek a dostupnost asi moze byt problem:

      https://www.cyclingabout.com/…-bikes-2021/

      https://cycletraveloverload.com/…ravel-bikes/

      0 0
      • cyklista86  

        Na jezdeni po meste, do prace a obecne kratsi trasy ok, ale co se tyce jizd 3 a vice hodin tak rovna riditka u kterych neni mozno menit delku a vysku uchopu jsou fakt utrpeni..

        0 5
        • Goratrix  

          Myslim ze miliony ludi ktori na celom svete jazdia s rovnymi riaditkami sa ti za tento prevratny poznatok hodny Nobelovej ceny urcite podakuju.

          1 4
        • Dejv0  

          Teď si na to utrpení při 3+ vždycky vzpomenu díky :D

          0 0
        • petrx  

          Pokud má někdo problém s bolestmi rukou při delších jízdách, tak existují ergogripy např. od Ergonu, SQLab,které opravdu fungují, (popř i přídavné rohy), retro berany omotané izolačkou fakt na problémy s karpály, které jsou na delších jízdách problém, řešením nejsou.

          0 0
          • nooski  

            Právě že berany nabízejí podstatně větší variabilitu úchytu, než rovné klandry.

            1 3
            • petrx  

              U ergogripů, není milon úchopů nahov.. potřeba, jelikož stačí jeden, který padne díky správnému tvarování příjemně do ruky, tudíž se bolest nedostavuje hodně dlouho i beze změny úchopu.

              0 1
              • nooski  

                Je to prostě blbost :-) Variabilita je potřeba, nějaké tvarování gripů to nezachrání. Mimochodem mám na jednici lehce placatá rodla a výběrem omotávky lze snadno vše doladit.

                2 2
            • VojtaXY  

              A kdyby jenom na ruce, ale i na zada, kdy se da ruzne „protahovat“.

              1 0
            • Slyther  

              Ještě jsem zapomněl doplnit, že žádné extra dálky na kole nejezdím, většinou do dvou hodin a nejčastěji tak 20–50 km. A když mám pocit že nějak tuhnu, tak prostě zastavím a protáhnu se, takže deset možností úchopu na řidítkách nevyužiju. Teoreticky bych byl spokojený s vnitřními rohy.

              0 0
              • cyklista86  

                Na trasu o delce do 50km opravdu deset moznosti uchopu nepotrebujes to je fakt. Dej si ale trasu trikrat delsi a zacnes chapat o cem se tu pise.

                0 0
                • Slyther  

                  Možná časem, teď mám dceru v první třídě, dům v rekonstrukci, psa v pubertě a manželku, takže se nemůžu věnovat ježdění moc, abych je nezanedbával

                  0 0
                  • cyklista86  

                    Staci si to vyzkouset jednou aby jsi byl v obraze. Proste sedet na kole 1–2 a nebo 6–8 hodin je uplne neco jineho..

                    0 0
          • cyklista86  

            Proto 99% lidi jezdit na dlouhe streky s beranama co..

            0 0
            • TK75  

              To je omyl…stačí se podívat na kola kdy se jede nějaký transzavod https://bikepacking.com/…llenge-rigs/

              Někdo jo, ale nic převratnýho…prostě jezdí se na všem a každý co mu sedne.

              Berany, rovný, rohy atd atd.....zbytečná debata

              4 0
              • cyklista86  

                Jakej omyl. Ja psal ale o jezdeni hlavne po silnici viz reakce na typka co ma celopevneho canyona s rovnyma riditkama a rohama. Jiste ze kdyz ma nekdo fulla na trasu kde je i teren, tak si tam neda berany, ale nejake ty rohy nebo i hrazdu coz chapu, ale dlouhe streky kde se nejezdi v terenu na fullu ale na celopevnem kole ma naprosta vetsina berany. Za tim si stojim.

                1 0
                • TK75  

                  No napsal si že na dlouhé streky, to já žádný čiste po silnici neznám .. všechny ty bikepacking a Silk road 1000 km a podobné, to je mix všeho, jede se déle než tři hodiny a kola jak je v odkazu…na silniční maj berany jasny…aero posed a vyhrát že jo :⁠-⁠D

                  0 0
            • mira13  

              Tak zrovna já jsem asi to 1 % :)

              Mám klasickou silničku s beranama a tu mám na kratší sportovnější jízdy zásadně po pěkným asfaltu, tak do 80 km, pak mě to s beranama už bolí a otravuje. Na dlouhý výlety (100–150 km, výjimečně víc) mám to, čemu se říkalo fitness kolo. Klasická karbonová silnička, jen s rovnýma řídítkama a na nich mám takový ty delší trochu zahnutý rohy pro variabilitu úchopu, se kterýma se jezdilo před 20 lety. Možná se to někomu nelíbí, ale to neřeším, vyhovuje mi to nejvíc.

              0 0
              • cyklista86  

                Podle toho co pises tak mas nevhodny posed na te silnicce. Jinak je nesmysl, aby ti na delsi jizdu berany zacaly vadit a rovna riditka ti vyhovovala..

                0 0
                • mira13  

                  Nemyslím si, právě ten posed jsem ladil docela dlouho, abych zůstal v takovým, kde mi to sedí nejvíc.

                  Nevím proč, ale na ty rovný s delšíma rohama jsem si nějak zvykl. Mám tam i gripy, co mi dávají na rozbitým asfaltu nesrovnatelně jiný komfort než berany s omotávkou. Loni jsem na tom jel i něco přes 250 za den a ruky v rámci možností pořád v pohodě.

                  1 0
                  • Honzis  

                    A já zase radši než špičkový ESI omotán řidítka omotavkou neb ten úchop je příjemnější a líp tlumí -)

                    0 0
                  • krabica  

                    Tak si posed na silničce musíš nastavit tak, aby ti seděl i po 250km… :-)

                    0 0
    • Slyther  

      Díky za reakce, rozšlápnuté berany s velkým flare mi jsou tak nějak opticky protivné, ale ještě jsem je nejezdil. Možná to je „půl cesty“ ale bez zkoušky bych do toho nešel.

      Pláště ideálně do 40mm. Teď mám Vittoria terreno dry 700×40 na bezduších a jsem maximálně spokojený

      0 0
      • gersa  

        Tak je to pořád nejlevnější řešení a když ti flare berany nebudou sedět, můžeš je prodat s malou ztrátou

        1 0
      • TK75  

        Ty z mého odkazu pravě moc vyhnuté nejsou…jsou skoro rovne dolu, šířku mají už nahore.Moc jich není, většina to právě ma hodně

        1 0
    • TommyP3  

      Co cube? Takový Travel ram pobere 65 mm pláště a je v originále s rovnýma riditkama a pevnou vidlici. Případně jde na schlierseeru objednat samostatně a udělat si to podle sebe.

      0 1
    • Neťa  

      Zkus mrknout na DSX od Marinu. Dvojku mám doma, tak se kdyžtak ptej.

      https://www.marinbikes.com/…e/dual-sport

      1 0
    • nooski  

      Stačí si zvyknout a je to. Berany nijak neomezují v dýchání.

      3 2
      • psbiker  

        Mě třeba žádné úchopy nechybí ani na rovných. Podložky pryč a dlouhé rohy pro univerzála.

        0 0
      • skaj  

        Souhlasim s nooski. Jak dlouho je zkousis? Me to trvalo v podstate pul sezony, kdy jsem byl z beranu dost rozpacity a prave se mi zdalo, ze se mi blbe dycha. Ale je to uz daaavno pryc a nemenil bych. Nevim, jestli to treba souvisi s nejakym uvolnenim se a privyknutim posedu. Kazdopadne par mesicu jsem pokukoval po sirokych riditkach, az jsem zjistil, ze je nepotrebuju. Treba na tom budes podobne.

        Jeste dodam, ze v mem pripade jde ciste o silnici. V terenu jezdim jen na horskem.

        0 0
        • Slyther  

          Právě jsem tomu taky dával čas, dva měsíce minulého roku a teď cca od března na gravelu a celou minulou sezonu na silnici.

          Silnička už šla z domu, hlavně kvůli stavu silnic tady v okolí.

          0 0
          • Honzis  

            je to individual, rovná 56–60cm jezdím i jezdil na štrekách včetně 24hodinovky :-) pro mě jsou zásadní rohy, bez nich ani omylem. Nicméně berany 44 jsou mi příjemnější, rovná 70cm bez rohů třeba nechápu pro použití „aby to jelo i po asfaltu“

            Starý cross + pevná vidle od Force je nejlevnější řešení pokud neseženeš rarity typu Merida Speeder (nejsem si jistý zda je disc) či Pells Demon , ten byl disc i s karbonkou apod kde jdou tlusté pláště.

            Posed bude hodně podobný normálnímu crossu s odpruženou, něco sportovního teď podle mě dělá Canyon nebo Decathlon , nicméně ze starého crossa to jde udělat řádově levněji (pokud sedne)

            0 0
        • keymaker  

          https://coefficientcycling.com/…ce-handlebar

          Toto by me celkem zajimalo :-)

          0 0
    • Pán z Dubu  

      Řešení je pořídit delší rám a delší představec. Dopočítej si polohu úchopu na rovných vs. ve svých beranech a pohledej.

      1 0
    • Andrzej  

      A neni problem ve velikosti nebo geometrii ramu, delce predstavce, nebo nastaveni posedu? Vem si kolik lidi jezdi na silnicnich kolech se silnicnimi riditky a s dechem neni problem…

      2 1
    • Jan D.  

      A na čem jezdíš teď? To by nešlo přestavět?

      Jinak gravel s rovnými řidítky mi přijde úplně normální myšlenka. V podstatě většina běžných kol typu městských dojíždědel a trekingových kol co člověk vídá na cyklostezkách je tohoto typu. Teď jde jen o to aby sis to postavil tak, aby se ti to líbilo.

      0 0
      • Slyther  

        Momentálně jezdím Rusalku co mám v profilu akorát v jiném setupu ( širší berany, kratší posed atd.), ale měl jsem na týden půjčeného Diverge a problém byl pořád stejný.

        Tu Meridu bude kupovat kolega z práce, tak právě nevím co teď pořídit na normální cesty, takže se jedná spíš o koupi nebo stavbu než upgrade

        Právě že všechny ty městské kola by splňovala moje požadavky i co se týče ergonomie, to mám odzkoušené, ale většinou je to low end výbava a váha větší než na mém fullu.

        0 0
        • krabica  

          Podle fotky mi to přijde dost dlouhé, ale zas bez jezdce těžko posoudit…

          0 0
          • Slyther  

            Rám samotný je krátký, ale měl jsem páky strašně vepředu když se to fotilo, po úpravě jsem měl posed stejný jak na silnici, jen drop byl tady o 2cm menší, takže jsem oproti silnici byl víc narovnaný.

            0 0
        • Honzis  

          váha k 10kg se dá udělat na crossu z bazoše za 3 když tam dáš pevnou force, 1placku a lehké pláště + V brzdy, s diskama to bude hold 11

          1 0
          • TK75  

            Nebo může koupit na bazaru staršího horáka 2014 a td..karbon rám, dvouplacka, neboost ale pevná osa 12×142 a použít buď 27,5 kola nebo 29, pneumatika 40–50 nějaká lehká slick a dát pevnou jak píšeš

            0 0
            • Slyther  

              Takový rám mi visí na zdi.

              Karbonový Stumpjumper s xtr hazkou na 2×10.

              Myslíš že zadní stavba vezme 700×40?

              0 0
              • TK75  

                Nevím…ale to bych já nerěšil, protože mám vyzkoušené že 27,5 jedou stejně pěkně …a na grevl se prodává v tom rozměru x pneumatik

                0 0
                • Slyther  

                  Na 29" mám záplety na bezduše, asi zkusím nahodit na ten rám kola kde mám ty Vittorie.

                  0 0
                  • TK75  

                    Ono taky ty 27,5×45 mm nebo 48 mm jsou prumerem stejné jako silniční klasika 700×28, takže není důvod aby to nejelo

                    0 0
                  • Jan D.  

                    Budeš pak mít vysoko střed. S gravel 27,5 by to fakt bylo lepší.

                    0 0
              • Slyther  

                Jen pro doplnění, vím že ta merida je původně 26" MTB ale v hliníku tam je podle mě víc místa, u karbonu je docela masivní střed při stejné délce zadní stavby.

                0 0
              • Jakobo  

                700C 40 mm narves i do stare predpotopni 26" vcetne blatniku. Pokud ma uchyt na kotoucovky samozrejme, cepy by byly mimo rafek. Kdysi jsem tu daval fotku.

                0 0
        • Jan D.  

          Co vzít za pár kaček nějaký rám tady: https://www.specialisteelektrokol.cz/…rosove-ramy/ a poskládat to z lehkých komponentů ze starých mtb.

          Možná lepší než hned brát nové kolo, pokud si nejseš 100% jistý, že to bude přesně co chceš.

          0 0
          • Honzis  

            Předpokládám že chce disky, což tyhle spydery bohužel nemají … Ale leckdy jsou ke koupi crossy s Deore za 3 tudíž prodáš sadu, seženeš pevnou a nahodiš svoje kola a diskama. Mně třeba vadí, že na crossa obvykle nejdou silniční kliky, mtb kliky mají větší q faktor

            0 0
            • Jakobo  

              Ja jsem si az doted rikal, co se tady resi za problem, kdyz prece staci otevrit nejaky eshop a vybrat mezi stovkami ramu ruzne cenove, idealni geometrii pro rovne s delsim posedem v nizke cene mely Force, MRX. Ted jsem se ale nejak zasekl, doba zmenila nebo co, Kupkolo nema ani prd, koloshop nema ani prd, neco malo 5 az 6ciferne castky nejnizsi zacinajici ctyrkou. Zil jsem porad v predstave, ze neni problem poskladat lehkou 29' pro plaste do 1,9" s pevnou a rovnyma, kterou spousta lidi kdysi i objizdela zavody. Jak vidim problem to je a docela velky. Fakt jedine koupit hotovku, prestavet na sve pozadavky a zbyle komponenty prodat.

              1 0
              • Slyther  

                Musíme počkat až se flare na gravelu dostane na úroveň rovných řidítek, to bude další fáze vývoje. Obchoďáci musí prodávat pořád něco nového a inovativního.

                Smyčka se brzo uzavře snad a budou se prodávat stejné kola jako v 90. akorát na 29" pláštích a z karbonu místo oceli

                0 0
                • VojtaXY  

                  prijdou 30" kola a ctyrprevodniky

                  0 0
                • TK75  

                  To te zklamu, mi naopak přijde že se daleko víc prosadilo na grevlu jen minimálně flare, protože rovny paky…

                  1 0
                  • VojtaXY  

                    Treba prijde i nejaky vyrobce pro flare paky a nabidne nekolik typu.

                    0 0
                    • Jakobo  

                      Jenze takove paky by asi byl dost problem ovladat z horniho uchopu. Nevim, toto se neda bez vyzkouseni predstavit. Podle me bys musel ruku v zapesti prohnout, to je tak na zlomeni. A jeste do toho kejvat pri razeni.

                      0 0
                • Lišák  

                  :-)

                  0 0
                  • Jan D.  

                    To je flare tak akorát. Vždyť taková řidítka už jsou, tedy vodorovné berany. Lidi je vozí na bikepacking: https://bikepacking.com/…-handlebars/

                    0 0
                    • Slyther  

                      Tak v tom odkazu je snad výčet všech možných tvarů i patvarů, ale nevím jestli bych něco z toho chtěl na kole. Ergonomie je jedna věc a vzhled druhá. Na moje použití postačí možná vnitřní rohy jelikož ani na MTB netrpím na zápěstí nebo záda.

                      0 0
    •  

      Flatbar gravel je přece trekové kolo. S tím je hromada zkušeností ;)

      3 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      1 0
    • Fredewald  

      Dá se objednat třeba u Duratecu klasický krosový rám s geometrií dle vlastních požadavků a v kombinaci s pevnou vidlí, osy jaké budete chtít. Jen cena je cca 18–19 000 za sice pěkný, ale v zásadě obyčejný hliníkový rám, dokonce Vás změří a udělají geo na míru asi za litr. Já jsem měl ještě hromadu komponentů a vidli na V brzdy 29, co samozřejmě dneska neseženete, tak mi udělali crossově bajkový rám jak z devadesátek, . Doba dodání 6 týdnů, Jednání dobré. Ale jak říkám, cena je vyšší a možnost volby komponentů není neomezená. A je nutné počítat s tím, že rám na rovná řidítka musí být o dost delší.

      0 0
    • Fredewald  

      V RB jsem se v minulosti ptal také, ale dodací doba tak možná, asi, no nevím. U DC to bylo poměrně drahé, ale ok a hlavně včas. A rám mi dorazil letos, jsou to aktuální ceny.

      0 0
    • Slyther  

      Tak jsem zkusil do karbonového rámu Stumpjumpera co mám doma dostat záplety s plášti 700×40c a vypadá to dobře s průchodností, ikdyž střed nebude úplně nízko, tak to zkusím, objednal karbonovou vidlí a pár drobností, zbytek mám doma.

      Zkusím tuhle ekonomickou variantu a uvidím jak to dopadne

      0 0
      • TK75  

        A není ta pevná třeba kratší než originál?To by bylo níž

        0 0
        • Slyther  

          Objednal jsem stejnou výšku, jako byla původní v SAGu, takže geo by měla být stejná, jen o cca 2,5 cm vyšší

          0 0
      • Jakobo  

        Az na to kolo poprve nasednes tak bues mit pocit, ze se v prvni zatacce vyklopis. Ale dej tomu cas, za par tydnu si zvyknes a uplne to prestanes vnimat. A jak pise TK, nizsi vidlice stred o neco snizi, ale zase opatrne, at se uplne nerozhodi uhly a tim i geometrie.

        1 0
        • Fredewald  

          Je nutné počítat s tím, že o cca 20 mm nižší vidlice při rozvoru 1050 mm podkopne geometrii o 1 stupeň a střed sníží o cca 8 mm. Kolo bude živější v zatáčkách, ale bude hůře držet směr. Jeden stupeň se moc nepozná ale u krosového rámu , kde bývá odpružená vidlice okolo 470 mm a dáte tam pevnou 400 mm, tak to udělá 3,5 a jízdní vlastnosti moc příjemné nebudou, navíc střed se sníží o 27 mm a to už je dost.

          0 0
          • TK75  

            Grevl střed ma hlavu okolo 70+72…nevím co má na tom kole on za geo, ale snad to nebude pres

            Jinak on to nemá u krosového rámu ale na starší Stumpjumper mtb…to vypadá že to klidně bude jak Diverge, ale o moc kratší by být ta vidle neměla, to jo

            Ideálně dát 27,5 kola a vidlici přesně jako byla v sagu

            0 0
            • Slyther  

              Je to starší 26" úhel sedlovky je 74°, úhel hlavy 71° a BB drop 42mm

              Reach 432mm a Stack 598mm

              Konkrétně tento model

              https://mtbs.cz/…comp-preview#…

              0 0
              • TK75  

                Kdyby to byl novější mohl si to udělat ve stylu :⁠-⁠D

                0 0
                • Lišák  

                  Když něco takového vidím, tak mně okamžitě naskočí tento obrázek. Ať by ta kola byla sebelepší, tak bych je na kole mít fakt nemohl.

                  1 0
          • kubad  

            Ta jezdíš bez Sagu?

            0 0
      • Slyther  

        Není to žádná velká sláva, ale mohlo by to fungovat, vždycky můžu přejít na menší pláště než 700×40

        0 0
      • Neťa  

        Jakou jsi bral tu vidli?

        0 0
        • Slyther  

          Osvědčenou Čínu, kupoval jsem ji na předminulou sezónu kolegovi z práce, sice nemá pevnou osu, takže si v zatáčkách kotouč občas škrtne, ale i s jeho 100kg vidle pořád drží, tak beru tu samou.

          https://a.aliexpress.com/_mOSIQ7Q

          Navíc mi sedí průměr vidle a krku rámu a barvy.

          Na 26" rám když se vezme 26" vidle tak je to u mě stejně jako 100mm vidle v 25% SAGu a 29" kolo by mělo být bez problémů.

          P.S. Celní správa už o balíku ví, tak snad to nebude dlouho trvat a bude to tady.

          0 0
          • Neťa  

            Škoda, že tenhle typ nemají i s rovným krkem (aspoň myslím), ta s rovným už není tak hezká :-). Ale asi ji i tak zkusím na dojíždědlo.

            0 0
    • miche  

      https://gravelbike.cz/…riditky.html

      na vyzkoušení myslím cena/výkon super

      0 0
      • Slyther  

        Ta hliníková vidle bude jak sbíječka, to už radši ocel, ale cena je hezká.

        0 0
        • Neťa  

          Ty dvě vyšší verze (které jsem sem vkládal) mají mj. karbonku a cena není o moc vyšší – je tam fajn prostor na upgrade.

          0 0
      • cyklista86  

        Strasne skaredy kolo. To uz je lepsi ten singlespeed z decathlonu za 6500kc. :D

        0 1
    • Slyther  

      Tak už se mi to podařilo dát všechno dohromady a mám za sebou i prvních 100km.

      S váhou se pohybuju kolem 9kg a možná ještě do budoucna dám dopředu jednoplacku, protože doposud mi stačil velký 36z talíř a vzadu 11–36 kazeta, takže když dám 34 dopředu, tak by to měla být jistota.

      P.S. pro puntičkáře zadní hadice se bude zkracovat jak mi přijdou olivy

      4 0
      • Neťa  

        Prošla Ti ta vidlice bez cla?

        0 0
        • Slyther  

          Jj prošla, chtěli poslat screen kde bylo jasně vidět VAT included a částka a pak to přišlo bez doplatku. Ani výpalné pro poštu za vyřízení nebylo nutné

          0 0
    • F1L  

      Ahoj, zkusím oživit a poptat se tady. :)

      Přemýšlím o tzv. flatbar gravelu – jako náhradu za celopevnou 29 s 2,25 pláštěma. Použití prakticky už jen na dojíždění do práce po horším asfaltu + polní cestě .. cca 15km. Možná je to blbost (ekonomicky určitě), ale mám vyhlídlej Marin DSX 2, akorát není kde zkusit, tak to chci pořádně rozmyslet. :)

      Na HT mi „vadí“ výš položenej střed, příliš mohutná karbonová vidlice a QR.

      Fyzička šla do háje a to MTB mi na té silnici nesedí. Berany nechci. A takové ty fitness apod. jsou krátké a mají omezenou průchodnost (alespoň 40 pláště).

      No a teď raďte. :) Na tom Marinu budou asi blbý záplety a brzdy, tak to asi bude chtít vyměnit. Takže kolem 40 to bude určitě..aby to mělo třeba kolem těch 10,5kg, jak mám teď MTB. Nebo se na to vykašlu a přezuju gravel pláště na MTB, což je samozřejmě jednodušší, ale víte jak..hlodá mi to..novej bajk je novej bajk a i to může pomoct k lepšímu výkonu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.