Jaké máte zkušenosti? Jak brzdí? Jak jsou na tom s odolností? Má cenu do nich jít? Z USA se dají sehnat za docela dobré peníze (clo a dan bych neplatil, přítelkyně tam má tetu, která v lednu přiletí, takže by je dovezla ona).
Jaké máte zkušenosti? Jak brzdí? Jak jsou na tom s odolností? Má cenu do nich jít? Z USA se dají sehnat za docela dobré peníze (clo a dan bych neplatil, přítelkyně tam má tetu, která v lednu přiletí, takže by je dovezla ona).
Brzdí dobře!
Měl bych skromný dotaz k montáži. Na obrázcích je jediný způsob, který jsem objevil, jak by to mohlo fungovat. Ale je to hodně divné, všechno je nějak šejdrem, tak bych rád věděl, jestli to tak má opravdu být nebo mi tam něco schází nebo jestli to nemám třeba obráceně nebo tak něco. Zatím jsem to nedotahoval a visí mi to jen na tom horním šroubu.
Ano, dáváš to zcela správě. Ale pro montáž třmenu k této vidlici doporučuji požít stříbrné šrouby, které byly v balení u brzy, jsou o kousek kratší než tyto od adaptéru. Teď stačí jen šrouby utáhnout, abys měl mírný pohyb třmenem, pak ho vystředit a utáhnout.
Tak to jsem rád. Nezdálo se mi to, protože když to dotáhnu, tak se mi hadice bude lámat o vidlici a taky jsem si myslel, že to červené kolečko brzdy má být na vnější straně. Ta hadice se dá pootočit nebo se s tím nedá hýbat a mám to dotáhnout, jak to je?
Mám tady pro tebe jednu reklamaci bezúdržbových brzd :-D
Dá se ta probrzděná pružina někde sehnat? Horší ale je, že se mi nehýbe jeden píst. Aspoň když jsem měl venku desky, tak vyjel jen jeden a s druhým nešlo zaboha hnout. Ale když jsem dal desky nové a pořádně vzal za páku, tak se tam asi něco uvolnilo a teď to vypadá, že se zase hýbe.
pružinku dostaneš automaticky k novým deskám. rozhýbávání pístku se tu řeší ob den, historie;)
Koupil jsem dvoje náhradní desky a pružinka tam nebyla ani jedna.
Co na to Hnoj?
Co jsi kupoval za desky? Třeba Goldfren pružinky nepřibaluje… Jinak by neměl problém zajít do servisu a o pružinku pěkně poprosit, většinou v servisu nějakou najdou.
a co Turista právě teď dělá? :-)
Goldfreny. Jsou na papíře zalisované v igelitu, bez pružinek, jak píšeš.
Ten servis zkusím, dík :-)
Na Cykloprofi maji pruzin hafo staci objednat vhodny typ.
Dík, už mě informovali vedle :-)
Na Cykloprofi maji pruzin hafo staci objednat vhodny typ.
desky A2Z jsou vcetne pruzin
Díky :-)
Ty prostě opravdu nemáš ty brzdy rád. (pružinky mi přežily 8 let, k deskám byly jen u KoolStopu)
Ty máš R1čky 8 let? tak to respekt :-)
Já je měl i u ashimy nebo jak se to jmenuje :-D :-D
U Superstarů jsem je taky měl :)
brzdi celkem slusne na to jak je lehka, ale hnusnejsi brzda se tezko hleda :-(
hlavně že je lehká :)
Hezčí brzdu jsem ještě neviděl
Je pekne hnusna..
mega hnusná, ale brzdí dobře to zase jo :)
Tsss – 327,7gramu hnusných bàzd :P
tsss 328g a všechny hnusné FUJ
:-)
Podle mě jsou hnusné všechny Avidy, které jsou do boku děsně dlouhé
Že je hnusná? A která je podle tebe teda nejhezčí? Mě se právě líbí ;-)
Nejhezčí je starý lesklý XTRko co mam na kole a další kousky pěkný sou od Hope :O)
Hope se mi právě vůbec nelíběj.
to je znamka nevkusu
Hope má svoje kouzlo: http://www.racebike.cz/…16162627.jpg
Tak třeba se mi nelíběj žádný páky od Hope. Jinak ty kotouče se mi líbí a asi budou i dost dobře funkční :-)
Jj, třmeny a kotouče jsou hezký, ale řešení expanzky na páce nic moc..
Hope mi prijde rok od roku hnusnejsi…
souhlas, taky je teď mám na kole a krása :-) jen bych k tomu chtěl ještě dualy ze stejné řady, ale to se asi nepovede :-/
na design možná ale staré dualy nějak super nefungovaly. ale k tomu jsem došel až v momentě kdy jsem pořídil nové;)
Ty ceny i váhy co jsou v krámech, to se myslí jedna brzda nebo pár? Nějak na to nemůžu přijít, na obrázku vždycky mají jednu, ale přes 300 g na jednu brzdu se mi zase zdá moc. A o cenách nemám ani páru, takže podle toho to taky nepoznám.
Ještě bych měl dotaz k uchycení brzdy. Mám vidle podobojí uchycení a na Elixírech jsem si všiml, že mají uchycení boční i to druhé. Je to dneska už u brzd pravidlem nebo si na to člověk musí dávat při koupi nějak extra pozor? A ještě k té váze – píšou tam 375G (komplet brzda, 160mm), takže by to mělo všechno sakumprásk i s kotoučem. To je docela dost, ale ještě se to dá skousnout, ale mate mě tam to jednotné číslo brzda. To by pak obě brzdy musely mít tři čtvrtě kila a to se mi zdá úplně šejdrem.
Elixir R váží necelých 300 g bez kotoučů, 160 mm kotouče jsou kolem 80–100 g ty lehčí. Takže těch 375 g bude platit pro jednu brzdu, ne pár.
Díky moc, už mi to pomalu začínalo docházet, že je to jen jedna brzda. Kouknul jsem se na váhu mých véček a ty mají jen o maličko méně. Ty Elixíry jsou docela hezké :-)
Pár brzd včetně kotoučů bude mít skutečně těch 3/4 kila. Mrkni třeba na tyhle Ultimaty na váze , mají 762g komplet. R1 by musela být z papíru, aby se dostala na poloviční hmotnost :)
Jo, už jsem v obraze :-)
Nutně potřebuji Fulcrumy RM3 a nemám k nim brzdy :-(
už né RM5 ? :o)
Ty kotoučovky kupuji kvůli bezdušákům a to jsou RM3. RM5 budou taky, ale ne na plečku, protože tam nechám dožít dvoje véčka a všechna kola, co na ně mám. A kvůli kotoučovkám budu muset mít ty Fulkrumy taky dvoje a jako druhé mi budou stačit RM5. Ale na jeden zátah to všechno nedám, takže nejdřív budou brzdy a jedny kola, ale ještě nejsem rozhodnutý které.
No já jsem se ještě též nerozhoupal, pár nabídek, ale co a zda do toho jít … :o) ale co člověk si musí dělat radost :o). Argumenty některých prodejců jsou velice silné a lákavé :o)
Jestli budeš mít jen jedny kola, tak jdi do RM3, ať můžeš jezdit bez duše. Až se z koupě otřepeš, tak ty RM5 už taková pálka nejsou.
Cože??? Turista bude mít kotouče??? Kam ten svět spěje.DT XR4.1 jdou s páskou v pohodě jako bezdušák.Nebo C.Max na V jsou taky bez ne?
S FF na NoTubes jsem bojoval dost dlouho a už si chci užít poklidného stáří s normálními bezdušáky. Ty Crossmaxy jsou jediné a od podzimu čekám na slevu, která se nekoná. Takže jsem na véčka bohužel musel rezignovat a jdu do nádherných Fulcrumů, které jsou však jen na kotoučovky. Už zbývá jen vybrat brzdy. Předběžně to vidím na ty Formule R1, ať mám na kole taky něco hnusného. Megahnusného. Kotoučovky :-D
ber Hope Race dou hezčí :-)
Jsou, ale na to, že ty brzdy chci jen jako doplněk ke kolům, tak už je to moc velká pálka :-)
ale zase tak velký rozdíl v ceně nevidím
tak na ty kotouče jsem zvědavej … nelze jim upřít určitou originalitu, ale budou fungovat ? :)
turista stejně nebrzdí , tomu je to fuk :-)
Určitě, ty brzdy tam jsou jen jako doplněk ke kolům, aby to bylo kompletní :-D
co mám info tak brzdí líp než Ashima /který ale moc nebrzdí/. Na moji váhu 72kg na čistě závodní HT budou doufám stačit.
Už jsem byl taky nalomenej ale když kámoš měnil destičky po cca 3000km tak jsem se zas srovnal.
co teprve když je musíš vyměnit po 100km :/
provoz hyder, zvlášť závodní za každýho počasí, je drahej
jj a občas brzdíš i když nebrzdíš :-)
No R1 s plovoucíma kotoučema můžou vážit tak do cca 550g (brzdy 180 a 190g, kotouče hope 160mm 180g).
Proč má v páce díru? Aby se do ní líp chytala špína? S úsporou hmotnosti na mě nechoďte ;-)
je to nejlehci brzda na trhu tak to asi bude kvuli uspore hmotnosti
když už tě tu mám dá se na hope M4 nacpat carbonová páka ? :o)
nemas ICQ ?
DA
Tak jaké jiné brzdy by jste doporučili s ohledem na hmotnost? Ještě jsem přemýšlel o XTR, ale ty má zase kde kdo.
Magura Marta SL
Dovolil bych si,malou opravu.R1 NENÍ nejlehčí brzda na trhu.Je nejlehčí,sériově vyráběná brzda.Pro klokana,poslední modely,tu dírku v páce nemají.Tu tam dělali,protože věděli,že se zeptáš na co je.To je nejlevnější,bezpečnostní čidlo.Když jedeš moc rychle a hrozí,že to neubrzdíš,tak jak ten vzduch letí skrz tu dírku,píská to.Chápeš?
Destr,nepsal jsi,co jezdíš.Myslím,jestli ji chceš na cross atd.Musí být ale hodně výhodná cena,tady ti nikdo neuzná případnou záruku.
Ktere brzdy sou lehci?
Samozrejme myslim samotne brzdy bez ohledu na pouzity kotouc.
Na XC. No vychází to na cca 450 doláčů i s kotoučema :-)
parkrat uz se obejvily za 8tis na cyklobazaru, jednou dokonce s karbon pakama :)a ty taky nemaji dirku :)
brzdi dobre, jsou nejlehci, jsou krasny!
jen ta hmotnost ja nahnana na vsem, treba desky na Al plechu – vymenou za normalni +15g/brzda
to se dá koupit ale skoro na každou lepší brzdu :)
By mě zajímalo, které jsou lehčí ?
Existuje celá řada „garážovek“,které jsou tuněné a lehčí než R1.To jsou ale kusovky „noname.“
Když u kterékoliv brzdy vyndáte destičky a nechtěně zmáčknete páčku,nejhorší,co se může stát,že vyletí válečky.U R1 než ty válečky vyletí,tak praskne expanzní membrána.Při normálním zacházení,to nehrozí.
Já nehodnotím brzdy,jak vypadají,ale jak brzdí.Poměr průměru pístku k průměru válečku ti nic neřekne,tady mají všechny brzdy dostatečné rezervy.Ale důležitá,je velikost destiček,ta určuje třecí koeficient.A hlavně TUHOST třmene,to je nejslabší článek všech brzd.Čím menší plocha destiček,tím víc musíš mačkat páčku aby jsi dosáhl stejného účinku jako u brzdy s velkýma destičkama.A zákonitě se ti bude rozvalovat víc třmen.Důsledek,také jedna z příčin křivě sjetých destiček.Taky přikládám důležitost dostupnosti náhr.dílů.Kolik vážíš,také hraje roli.
To co pises je pravda,ale zajimala by me ta rada lehcich garazovek?
Ani Frm neni lehci dalsi me uz nenapadaji
A na to si přišel jak že třecí koeficient závisí na ploše ?
formalne samo nesmysl, ale urcite je ti jasny, co tim myslel ;-).
On možná věděl, možná ne – rejpnul jsem pro to že dost lidí to čte a klidně tu informaci pošlou bez hlubší analýzy dál.
Zatím jsem žádný problém u R1 neměl,až mi něco vyskočí tak ti dám vědět.Určo máš snima špatné zkušenosti?
Prasknutí membrány se mi nezdá.Měl jsem the one 2010(stejný princip) kompletně rozkuchané znám přesně funkci,nevím proč by to mělo prasknout.
Jsou v plánu na holčičí kolo, slečna váží cca 53kg. Takže to prasknutí by hrozit nemělo.
To je to tu čo za šírenie polpašnej správy ? :) Skôr sa stretávam stým že ludia trdia že to prd brzdí , ALE tí dvaja čo som im požičal bike a vrátili sa v krvy po vystúpení cez rajdy (na rovnej ceste) sú dôkaz že to nebude také tragické :)
jsi zapomněl napsat že jste to zkoušeli po zvíračce před hospodou :)
Tak nakonec do nich půjdeme. Včera je přítulka okoukla na sport-life, napřed je viděla jenom na stánku formule pověšeny, to komentovala tim, že sou hrozně obyčejny, že chce xtr, pak je ale viděla na supech nasazeny a už nechce jinak :-) Takže ted přichází období čekání na dobrou nabídku na e-bay.
Brzdy bych asi nekupoval bez zaruky, tam sa toho ****** muze docela dost a taky to dost stoji opravit, casto to ani nejde.
Za kolik jsou na ebay???
Z USA vyjdou na cca 7500 (občas jsou tam i s karbec pákama, ale přijdou mi takový křehký), z německa ted byli za 9 a trochu i s kotoučema ;-)
Nahoď cenu
Já jsem si Formule R1 pořídil v červenci i po přečtení příspěvků, že příliš nebrzdí. A byl jsem mile překvapen, že brdný účinek je více než slušný. Najel jsem s nimi cca 400km a prakticky není co vytknou až na jedno. Mezi deskami a kotoučem je minimální vůle, né že by kotouč škrtal pernamentně kotouč, ale brzdová páka zabírá prakticky už po 1 cm chodu. Někomu to samozřejmě může vyhovovat, mě ne, kvůli tomu jsem se vrátil k Martě. Pokud by někdo měl zájem nabízím je za 7000 Kč. rudy_j@email.cz
A to se nedá nějak nastavit?
Dá,ale je to štelovačka šílená!Vím o čem mluvím:)
A jak se tedy šteluje,potřebuji delší krok na páce a tím větší vzdálenost desek od kotouče.
myslim že se vzdáleností desek těžko hneš :)
malá vzdálenost desek od kotouče,takže než jsem je vyšteloval,docela jsem si pohrál,muší to být uplně přesně:)
s tímhle jsem bojoval i u K18. U formulí je tak, že mají extrémní poměr pístku v páce k pístku v třmenu. Cílem je pochopitelně maximalizace učinku brzdy, ale právě za cenu minimální vzdálennosti desek od kotouče.
s tímhle jsem bojoval i u K18. U formulí je tak, že mají extrémní poměr pístku v páce k pístku v třmenu. Cílem je pochopitelně maximalizace učinku brzdy, ale právě za cenu minimální vzdálennosti desek od kotouče.
Mám ORO K18 a také si toho všímám minimální vzdálenost mezi deskama a kotoučem tj. extrémní poměr pístku páčky k pístku třmenu. Mam je možnost porovnat s Avidama, Shimana, Hayesama..
Formule si líbí svou jednoduchostí nemají expanzní nádobku což si myslím že je nevýhoda..
Dále jsem si všiml že mají menší plochu brzdné desky oproti ostatním výrobcům… což se mi projevuje malou životností brdových desek IHMO… kterou jsem sjel až na kov za poslední dva bahnité závody (Sela a chribska) a vydřel kotouč :((
Pořídil jsem si odvzdušnovací sadu original Formula, ted zvladnu odvzdusnit brzdu během 5 minut což je u formule nutné při výměně desek a jako kompenzace sjetých desek aby páčka zabírala po krátkém zmáčknutí..
Nesmysl :-)
Expanzka v pace samo je a s tou kompenzaci je to taky polopravda.
dobře už to vím :D
Taky mám nějaké jiné ORO a to oboje co mám na kolech a i ty třetí co jsem měl na HT, co jsem prodal.
Desky jsem měnil celkově na všech cca 6× a odzvdušňované nebyly ani jedny ani jednou.
A expanzku na nich taky mám :-)
Jediné co se jim dá opravdu vyčítat, že ta expanzka je malá a není to úplně ideální pro oba krajní stavy (tedy nové desky a desky těsně před výměnou). U K24 mi rozdílný chod pák když se mi sejdou nové desky na jedné brzdě a skoro sjeté na druhé vykompenzuje nastavení mrtvého chodu páky (u nových desek stačí nějaký ten mrtvý chod přidat).
a já to právě kompenzuju tím že přidám kapalinu tou odvzdušnovací sadou…
Jinak ted jsem nasadil červené KOOLSTOPy tak jsem zvědav předtím to byly 2× Fastopy.. Ale na zavod musím přehodit levnější desky..
Dále jsem vyměnil kotouče originál ORO měli nové 1.85mm a měnil jsem ho při 1.65mm (2 roky), Nový mám R1 ten má 1.75mm a minimální Tmin = 1.60mm
moje zkušenost.. mám ORO K24 3-tí sezónu, tak jsem měnil kapalinu..(opravdu se vyplavil nějaký bordel!)desky cca 50%, po odvzdušnění pořád páka zabírala na můj vkus příliš u gripu..nic nepomáhalo!! odvzdušňoval jsem s páčkou na posunutí pístku na min. a po odz. na max a pořád záběr u gripu..teprve po výměně desek, záběr cca po 1cm..pístek nastavený v poloze asi 1/2..závěr? příště až budu odz. tak nasadím sjeté desky, provedu odz. a pak dám třeba desky 50% a mělo by to být OK.. tj. roztáhnout desky a pak odz. u mě určitě nepaltí!!
Ten bordel (bílé vločky) který jsi vyplavil ven je vazelína, která se používá pro konzevaci těsnění v páce, pokud nebyla kapalina dlouho měněna, vazelína se rozpustí a často dochází k poškození těsnění a tedy výraznému zhoršení funkce…
Dost bych pochyboval o tom že to jestli bude brzda fungovat nebo ne, potažmo jestli se rozpadne těsnění,nebo ne závisí na nějaké vazelíně,která se nechá jen tak vyplavit,podle mně je tam pro snadnější kompletaci brzdy ve fabrice.To by bylo hodně divné,nevěřím že je tam ke konzervaci.
Takhle mi to tlumočili u Bartoníčka…
K náhradním dílům ať už jsou to manžety na pumpě,nebo třmeni dává výrobce tuk v sáčku,ale myslím že to je lubrikant ne impregnant.Dávaj to k manžetám,ale už né k těsněním nebo membránám,takže jen k součástem,které se bohybují,odtud má dedukce že jde o lubrikant nehledě na nesmyslnost používat u brzd těsnění z materiálu,který potřebuje impregnaci aby vydržel brzdovku.
No taky se mi tomu neche moc věřit, ale je pravda že asi po 2 ročním ovzdušnění nevytekla kapalina ale jakýsi zakalený rosol. Návíc to nešlo protlačit stříkačkou zespodu tak jsem tlačil tak dlouho až mi vypadl pístek :D nakonec jsem to protlačil a bylo to ok…
:-)
základ při odvzdušňování je mezi pístky dát vložku která jednak zabrání jejich vysunutí a pak nastaví pístky přesně tak jak mají být aby brzda fungovala, asi tam bude tvůj problém. u Formulí je tohle základ bez kterého to nejde
Odvzdušňuji formule na kole,takže mám místo vložky kotouč a desky,to je špatně?Ta vložka je tlustší,měl bych jí tam fouknout místo kotouče a desek? Jinak brzdy mám jak beton,na to si fakt potrpím, i při použití kotouče při odvzdušnění.
jasné bud desky s kotoučem, nebo tu vložku :-)
pokud ale odvzdušňuješ s sjetýma deskama můžeš teoreticky systém přeplnit, a bude pak problém roztáhnout na nové desky, ale to se dá lehce řešit povolením víčka a odpuštěním trochu brzdovky, já osobně radši desky vyndám pro jistotu se znám :-)
Rozumím myslel jsem jestli třeba ta vložka nevystředí i válečky proti třmenu,nebo tak něco,neprohlížel jsem jí tak neznám ten tvar.
ale jen teoreticky..odvz jsem několikrát s deskama tak 50% a rozhodně jsem nic nepřeplnil..naopak páka zabírala příliš u gripu..teprve při nových destkách zabírala podle mých představ..
néé :) tak samozřejmě odvzdušnuji s deskami a kotoučem, to co se mi stalo bylo porve kdy jsem to chtěl se zvědavosti zkusit a nemel sem tam desky moje chyba :) poprve mi trocha kapaliny unikla po kole na zem a trvala mi jedna brzda 20min ted to zvládnu do 5 minut..
Už ani nedávám při odvzdušnění brzdovou páku do vertikální polohy :)
rozumim tomu tak, ze odvzdusnuje te bud desticky + kotouc nebo tam vlozite ten plastovy bazmek bez desticek a kotouce?
Takže mám tyto brzdy, ale nedaří se mi je seštelovat tak, aby neškrtali. Každopádně když zatlačím úplně pístky, tak pak musim páku dvakrát jakoby promáčknout a „napumpovat“, aby se destičky dostaly blížk ke kotouči a potom už se vrací jenom kousíček. To je normální?
Ano je,předpoklad aby neškrtaly je rovný kotouč.Je to věčný boj až do doby než pořídíš plovoucí kotouče,pak je po problému.
No ty tam mám a stejně to škrtá :-(
Musíš je vycentrovat nejlépe ve stolici a centrovat je třeba unašeč,to znamená chytat míru na těch nýtech,jde to perfektně doladit a zahřátí to nerozhází.
Vyuziju starsi vlakno. Jake 160mm plovouci kotouce pasuji bez uprav k R1?
Používám Hope floating saw 160/140.
Bez uprav trmenu? Nekdo tu musel pilovat trmen, coz me docela zarazilo. U zadniho trmenu mas na ramu primo postmount a nebo to jde i pres IS a adapter?
Vzadu sem musel trošku vzít adaptér, u brzd to vyšlo v pohodě.
Zadní třmen je uchycen přes IS a adaptér. Pilovat jsem nic nemusel.
Kombinace Hope + R1 funguje myslím dobře. Nepodařilo se mi tedy brzdy vyladit tak, aby kotouče ani trochu neškrtaly o destičky, ale při jízdě to není poznat. Jenom když stojím vedle kola a nepatrně s ním pohybuju, brzdy celkem hnusně vržou.
Diky, asi tuhle kombinaci zkusim.
Zalezi na uchyceni trmenu.
Ja za sebe mohu rici, dve kola (Scott Scale, Canyon), oboji kombinace Formula R1 a Hope Floating Saw 180/160, vsechny trmeny jsem upravoval.
taky s vcelku dost sem musel brousit
Bohuzel je potreba dost ubrousit, aby se tam nejtek vesel.. :-/
Oživuji mrtvolu
Je nějaká konkurence k R1, co se týče výkonu, váhy, spolehlivost i a ceny?
Přemýšlím o nákupu nových brzd a tyhle mě padly do oka tvarově. Cena tak do 7 000,–Kč, bez kotoučů, ty budou Hope … Dík za tip
Magura MT8, brzdi o neco min a maj zvlastni chod.
Hope race jestli chces stylovku, nebrzdi ale tolik.
R1 jsou okay, jen budes muset ubrousit kousek trmene, aby nedrhly o nejtky v Hope kotoucich – ale zadna tragedie, vezmes asi 2mm materialu vedle kotouce.
Nove XTR jsou pro nyni ale asi nejvic (ucinek, spolehlivost, bezudrzbovost, chod). Jen maj o par gramu vic nez R1.
XTR ee, to jsem IMHO hnusný brzdy, ale ty Magury hmm, ty jsou pěkné, otázka, jestli jsou kvalitní jako kdysi :o)
Hmm a ty Hope taky nejsou marné, nevíte, jestli jsou u tohodle setu plovoucí kotouče? bych aspoň zabil dvě mouchy jednou ranou :o) :
Jestli ti jde jen o design, tak primo Formule prodava pekne kotouce s unasecem. Nejsou ale plovouci.
No hlavně funkce, na J3 sem nešáhl 5 let a fungují doteď, ale už dosluhjí :o/ …
Formule mě zaujali designem, čisté, minimalistické a snad i funkční …
píše i s kotoučem ale cena nebude sedět,myslím že mají ještě loňské ceny před cca 10% zdražením
jinak mám R1, Hope i MT8 :D
R1 nevynikají spolehlivostí, Hope je klasika spolehlivé fajn zpracování, brzdí dobře, MT8 jsou krásné fungují, brzdí dostatečně
vybrat si už musíš sám
No vidím kotouče, ale jaké ? dělalo Hope lisované plechy, nebo jen plovoucí
oboje, zapni si mejl v prodfilu , nebo se mě ozvi
No já to asi budu muset pozastavit, momentálně kupuji auto, teď jsem něco nasypal do motorky a na kolo mi už nějak nezbývá, a ani to nemám dovolené :o). Stejně se poohlížím po nějakém víkendovém fullu, rád bych si koupil nějaký rám a předělal kolo … musím to dát bokem a najít nějaký pěkný rám :)
Asi RB, nebo něco podobného :o)
Brzdi vyborne. Jsou jedny z nejlehcich, proto jsou nachylne k tomu, ze se vic krouti a kvuli tomu casto piskaji. Ale jsem s nima velmi spokojen.
Ahoj pri dnesni vyjizdce mi po ceste vypadl sroubek od packy co je spokenej s pistkem na riditkach. Nevite nekdo kde sehnat jestli se to da. Nebo odkaz kde se to da sehnat. Diky moc. Jinak mi nezbyde nez tam dat neco co tam bude pasovat
formule dela bartonicek?
Diky to je presne ono
Potřebuju vyměnit staré kotouče k těmhle brzdám (Hope Floating), neměli byste tip, do čeho jít místo nich? Vepředu mám 160 mm, vzadu 140 mm. Dík.
Hope floating..