• iceek

    Pri vymene desticek jsem si vsiml, ze jeden pistek je uplne zasunuty a ani se nehne. V zapeti jsem si vsiml, ze diky tomu mam slusne obrany trmen od kotouce (foto 1). To nejhorsi melo teprve prijit. Nasleduje klasika, pohyblivy pistek zablokuji a tlakem paky se snazim vysunout pistek zatuhly. Misto aby vyjel jako obvykle, tak nasleduje unik brzdovky kolem nezatuhleho pistku. Zatuhly se nehne. Zkousim znova, nasleduje unik brzdovky z pod paky, kolem cerveneho vicka expanzky (foto 2).

    Takze co s tim? Nemam formulacke klice na rozebrani trmenu ani paky ze spodu. I kdybych mel, nemam tesneni do paky a tesneni k pistkum, resp. nahradni pistky. Delaji nekde v Praze dobre formulacke brzdy?

    0 0
    • Jenda  

      nejdriv prolej ten zatuhlej pistek brzdovkou at se uvolni, stejne pokud ho nevytlacis tak s tim tezko neco udelas.

      0 0
    • krokus  

      Dají se vůbec tyto brzdit nastavit tak, aby kotouče neškrtaly o destičky? I když se mi to jakžtakž povede, po krátké jízdě a několika zabrzděních jsem tam, kde předtím (kotouč se zřejmě teplem lehce zdeformuje). Používám kotouče Hope Floating 160/140.

      0 0
      • MlokCZ  

        Dvoje The One (stejně malá mezera jako R1), oboje jezdím rok. A nic mi neškrtá.

        Kotouče vozím ale originál Formula 180/160mm (ty kulaté) a ne ty všespásné Hope.

        Vepředu to nebyl problém nikdy vůbec žádný. Vzadu je to o trošku horší, protože se tam více projeví změna polohy kotouče od desek po zatížení kola (a to i na kole s 12mm pevnou osou). Takže vzadu už to musím mít seřízené tak, že to nezatížené už vyloženě škrtá o vnější desku. Za jízdy pak zcela ok. Samovolně se to ani po dlouhých sjezdech nerozhodí. Jedině když sem tam ohnu kotouč.

        0 0
        • iceek  

          Zeptam se te jako zkuseneho uzivatele formulackych brzd.

          Jak casto a jakym zpusob se o ne staras?

          Mas originalni pistky a tesneni, nebo uz jsi menil?

          Co brzdovka original nebo uz taky vymenena, jaka?

          Kdyz odvzdusnujes, tak bez kola s klinem, nebo s kolem a kotoucem?

          Dekuji :-).

          0 0
          • MlokCZ  

            Vše původní. Doma Formule neodvzdušňuju, nemám náladu řešit brzdovku a zkoušet, jestli se mi to povede dobře, nejsem nijak extra šikovný a za ty nervy mi to nestojí. Jedny The One byly preventivně u Bartoníčka na výměně kapaliny.

            Druhé zatím ne, ty byly servisované jako nové při zkracování hadic, opět u Bartoníčka.

            Nestarám se o ně nijak, protože fungují. Zatím jsem ještě ani neměnil desky, natož abych měnil těsnění nebo pístky.

            Pístky mi chodí ok.

            0 0
            • iceek  

              S tim Bartonickem jsi mi dal dobry tip. Ma nahradni dili do Formula skladem. Asi k nemu v tydnu zajedu.

              0 0
      • iceek  

        Seridit to opravdu jde, to mohu potvrdit. Bohuzel mimo male mezery, ktera je tak charakteristicka pro formula brzdy, mi prijde, ze dalsi charakteristickou vlastnosti je, ze jsou velmi citlive na jezdeni v bordelu a pistky se snadno pridiraji. Mam dve kola, na obou R1 a u obou to pozoruji.

        0 0
      • gazman  

        Já mám the one s hope floating 180/200 a neškrtaj.

        0 0
    • pI3rre  

      Připojím se s dotazem. Jelikož mám kabel od formul veden v pevných otvorech pro bovdeny na rámu nemůžu demontovat brzdu aniž bych nesundal jednu koncovku kabelu a v tom je problém. Na jaké straně (u páky nebo u třmenu?) mám demontovat koncovku a hlavně jak?

      tady

      tuto koncovku (do páky) potřebuji demontovat, jde to aniž bych poškodil kabel?

      Doufám, že je můj dotaz aspoň celkem srozumitelný. Díky všem za rady.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.