• sobul

    Ahoj, pročetl jsem toho tady dost, ale na svůj problém jsem nenarazil. U výše uvedené vidlice s postupem naježděných km dochází ke ztrátě citlivosti – zkrátka nežehlí tak jako dříve. Dle rady na ofic. stránkách jsem vidli nerozebíral, ale nadzvedl jsem stíráky po vnitřních nohách nahoru ale žádné nečistoty jsem nenalezl. Vidle má najeto tak 4kkm, zatím bez servisu. Pokud nohy nastříkám silikonem, cca na 30 km se situace zlepší. Máte někdo nějaký nápad co s tím – posílat to Švecovi v sezoně mi nepřijde racionální, vzduch jsem už upustil. Má být v oblasti stíráků nějaká vazelina ? Díky.

    0 0
    • kubad  

      Precti si manual hlavne intervaly udrzby :-)

      Vypada to ze vidle nemaze, jak ma takze bud malo oleje nebo jiny problem. Doporucuji okamzite servis pokud nechces riskovat vydreni noh a odepsani vidlice

      0 0
    • scret  

      jak pise kubad! bohuzel sis to mel ujasnit driv nez uprostred sezony, ze vidle potrebuje udrzbu…

      a doufej ze nebude uz pozde…

      0 0
    • Honza321  

      to je výhoda FOX vidlic…pokud se na nich jezdí musí často na servis ke Švecovi nebo jinam, jinak hrozí vydření úpravy vnitřních nohou…výměna oleje a stíráků atd. Profi jezdci ji tam prý dávají 3× až 4× za sezónu docela sranda.

      Jezdil jsem 2,5roku Skareba cca 12tisíc km a tam stačila výměna oleje pravidelně a nic jiného, u Reby taky už 2 roky cca 6 tisíc a pravidelná výměna oleje a pouze „slavný“ o-kroužek.

      0 0
    • Sobi  

      Ale prd Švec na stránkách foxu máš návody a postupy na všechno, doma jsem si udělal i servis TALASe a naprosto v pohodě!

      http://service.foxracingshox.com/…rs/index.htm

      nemíte být ze všeho hnedka vys… ;-)

      0 0
    • sobul  

      Takže vidle je zpět z Cyklošvec. Dál jen fakta bez komentáře:

      Odeslána ráno dne 13.7. poštou , doručena zpět dnes 16.7. dopoledne opět poštou. Faktura: kompletní repas: prachovky vidlice 619, těsnění 799, olej 250, oprava 500, dopravné a balné 140, celkem 2308 Kč.

      0 0
      • Honza321  

        bych jim to reklamoval zpět…si nechat nalít do vidlice 3/4 litru oleje :-)

        0 0
      • v POHODÌ klokan  

        Ty vole, to se nedivím, že to máš bez komentáře. Komentář by byl asi celkem masitý :-)

        Cyklošvec je fakt zloděj…

        0 0
        • Ruprt2  

          Drahé to je o tom žádná, ale zrovna nazývat Švece zlodějem, no nevím.

          0 0
          • pepek  

            2500 za olej, který stojí (v maloobchodě)300 se ti zdá OK?

            0 0
            • Ruprt2  

              práce je za 500 to je normální náhradní díly jsou za cenu za jakou to má každý.

              0 0
              • ememem  

                tiez som si neni isty ci ceny nahr. dielov urcuje dovozca alebo to proste dostane v sacku od vyrobcu viac menej aj s cenou(podobne jak pri autach) nicmenej neviem co nadavate na fox u RS je to presne to iste ak nie horsie (potreboval som 1 tesnenie – k mani je len cely set za cca 70E, kupil som v gufere za 35 centov). horsie je ked to clovek nevie resp. sa mu v tom nechce vrtat.

                druha vec je ze monopolne postavenie to este zhorsuje ale ani siet servisov to zrovna moc neriesi (vid. to porovnanie s autami)

                0 0
          • Honza321  

            No a proč ne když je to pravda? Kolik stojí stejný servis u RS ????

            Jenom využívají svého postavení a tomu že se nazývají jediné of. servisní centrum FOX. Účtovat si 250Kč za olej je směšné, cena prachovek a těsnění to bude obdobné…cena práce to je ok.

            0 0
            • roud  

              kolik je skutečná cena těch těsnění 2–3kč ? to je fakt výsměch co si za to jsou schopný říct :O(

              0 0
              •  

                by mě zajímalo za kolik by to udělal tuning-test?,dneska se pěkně kočkujete,třeba si to přečte a nhodí cifru,švecovi bych to za tyhle prachy teda nedal,alespoň vím kam néé

                0 0
                • roud  

                  určitě levnějc než švec ( to asi každej ale pořád to bude 10× dražší než když si to udělá člověk doma :O( pokud vidle neni nijak mechanicky poškozená tak výměna oleje je otázka pár korun co se těsnění týče tak taky jediný co je dražší jsou stíráky ale u těch věřím že je milan zas bere od někud za jiný ceny než my obyčejný smrtelní tak jako tak o švece jsou doslova židi…

                  0 0
                  •  

                    jo, ale kazdej nemá možnost si to udělat svépomocí sám a určitě je tady hodně lidí co by to za ty prach u švece nezkousli a pokud neseženou jinou levnější alternativu tak budou riskovat konec vidle

                    0 0
                    • roud  

                      člověk kterej má na foxe většinou má i na jeho servis ;o] a ruku na srdce dneska ti to udělá každej druhej za ± 1/4 ceny a i kdyby za 1/2 tak je to ohromnej rozdíl… Osobně počítám s tím že prostě 1× ročně člověk pošle vidli na komplet servis (výměna těsnění + oleje případně nějaké další doladění a mělo by mu to celou sezonu bezproblémů vydržet :O)

                      0 0
                      • nobody  

                        to 1× ročně je celkem mimo, třeba RS má u většiny vidlí výměnu oleje po 50 hod

                        0 0
                        • roud  

                          to byh měnil olej každej měsíc (což je opravdu zbytečný) a mnozí ještě mnohem častěji…

                          0 0
                  • Team6  

                    jelikoz je svec ofiko zastoupeni tak drzi i ofiko ceny, ktery mu diktuje FOX. to ze ma na servis jakozto ofiko zastoupeni monopol v tom nevidim nic spatnyho, protoze i kdyby tech servisu bylo vic tak ty ceny by byly tak jako tak stejny. navic rychlost s jakou servis dela (vcetne dopravy)… vsechno odpovida cene a exkluzivite. neni na co si stezovat. kdo na to nema at nekupuje

                    0 0
            • Nimrod  

              když tu furt všichni tak hlásíte, jak je supr servis u rs, jak to řešíte s náhradníma dílama? žitný oficiálně řekl, že náhradní díly na vidlice starší dvou let sere, ale i na nové se čeká proklatě dlouho (kamarád chtěl tvrdší pružinu do domaina a čekal na ní 1/2 roku). já jsem se ptal někdy před dvouma třema rokama na futra do boxxera z roku 2002 (nebo tak nějak) a žitný pod dvou týdnech napsal, že je nemá a nebude mít. fakt supr zastoupení ;-) takže jedině crc, když se něco posere na rs, nebo jak to řešíte? krom toho mám doma starou mag 21 a nejde rozdělat bez speciálního nářadí, které ani nevím jak vypadá a co má vlastně dělat, takže to nejsem schopen nahradit něčím jiným. to snad už doladili, aby to šlo rozebrat obyčejným nářadím…

              0 0
              • Martyss  

                Asi před 14 dny jsem mělnil těsnící kroužky na RS Duke 05. Byly skladem a do dvou dnů jsem je měl doma.

                0 0
                • Nimrod  

                  tak to čumim :-) že by se zlepšil za poslední dva roky?

                  0 0
                • Nimrod  

                  jen ještě pro upřesnění… co myslíš těsnícíma kroužkama? o-kroužky? gufera? obojí má rs normalizované (nebo měl) a tudíž stačí zajít do jakéhokoli obchodu s těsněním… spíš mi jde o ty futra a jiné díly, které se prostě jinde sehnat nedají

                  0 0
          • radek.god  

            Tak me chciplo na FOX 32 100 RLC zamykani. rok a tyden od koupi kola na kterem byla.Ackoliv jsem reklamoval u prodejce, tak me volali z Cyklosvec a pry 2300 +/- CZK .Kdyz jsem to slysel, tak jedine co me napadlo bylo, ze se pos-ra-li. – a) podle me by melo byt vse do 2 let na naklady vyrobce / prodejce b) predstava, ze dam kazdy rok za servis vidlice 2300 se me jako zakaznikovi krajne nelibi.Cyklosvec argumentoval tim, ze muj model je jako Mercedes a ze nemuzu ocekavat cenu jako na Skodovku.Ale prave proto ocekavam, ze FOX za 21–25 tisic bude fungovat dele nez rok.Zvlaste pokud ja se udrzbou nedopustil chyby a to me bylo i vy Cyklosvec potvrzeno.Tak PROC bych to mel platit ve 2 lete zarucni dobe.Opravdu dle meho nazoru protizakonne politiky kolosu vyrobce / Cyklosvec / prodejce se me nelibi.Chapu, ze prodejce ani cyklosvec za to nemohou a pravni postih by mohl mit jen a pouze prodejce, se kterym jsem v pravnim vztahu a ktery krome doporuceni jinak vyborneho kola s timto SHITEM za nic nemuze.Rozhodne vyvinu maximalni usili pro to, aby NEJEN moje dalsi vidlice nebyl ten odpad od FOXu (+/- levna RST AIR funguje i po 8 letech bez vymeny cehokoliv !, +/- levne Marzocci co maji rodinni prislusnici 1 a vice let bez problemu ).Takze moje rada vsem tady zni.Zaplatte opravu a zbavte se toho smejdu …

            0 0
            •  

              já vím proč se zbavuju všeho co má nálepku Fox

              0 0
      • scret  

        hezka cena:)

        0 0
      • StuntJ  

        Vcelku normální co je na tom špatně ? a proč bez komentáře ?

        0 0
      • tonik666  

        Je to docela drahé, zejména ty díly. Jedno z řešení je vykašlat se na záruku, sehnat si díly z netu a nechat si to udělat v jiném servisu (ušetří se na dílech, cena práce u Cyklošvec je ok).

        Potíž je, že v Česku je úroveň servisů dost tristní, a navíc si to ani neuvědomují. V USA přijdu do servisu, kam chodím poslední dva roky, poprosím je, že bych to potřeboval udělat rychle (posledně před dvěma dny vylisovat stará ložiska z rámu a nalisovat nová) a oni se mi omluví, že to toho mají hodně a bude to až druhý den (bylo to v neděli odpoledne). A tak je to vždycky. To mi přijde jako super servis a nelituju tam občas nechat nějaký peníze za něco co si neumím udělat sám.

        0 0
    • MattsSpeed  

      Fox f120 RLC – po cca 150km prestala zamykat… nejky napad?

      dik

      0 0
      • jURis_1  

        reklamovat, pokud je nové

        0 0
      • roud  

        souhlas s kolegou nic lepšího než reklamaci nevymyslíš ;o]

        0 0
        • Kynio  

          s těma foxkama to jde opravdu z kopce :(

          0 0
          • roud  

            Ale nejde ostatní značky maj taky spoustu reklamací jen u ostatních se to tolik neřeší

            0 0
            • t29  

              ale jo, řeší :) před rokem nebo dvěma si tady spousta lidí stěžovala na kazící se Reby. Taky se nebylo čemu divit, když je v té době jezdila skoro třetina B-F, protože na Foxku neměli :)

              Když Fox zlevnil, tak ho má na kole víc lidí a tak se objeví víc poruch. Drahý, ale rychlý značkový servis u Foxe očekávám a nedivím se mu, sám si radši pořídím vidli od RS, kterou si můžu rozebrat a složit doma (Fox se mi ještě nedostal do ruky, tak nevím jak je to u něj složité).

              0 0
              • vasek80  

                Toto vlákno mi moc radosti neudělalo. Konečně mi do týdne přijde kolo s vidlí FOX Forx 32F-RL 120 mm. Mimochodem když ji dám hledat tak to nic nenajde. Je to tedy model FOX F120RL a na stránkách dovozce je to špatně napsané? To jen k identifikaci mo­delu

                0 0
      • MattsSpeed  

        …telefonoval som do Pisku, vraj je to neobvykle a mam im to pre istotu hned poslat, dam vediet ako to dopadlo…

        0 0
    • vasek80  

      Poprosil bych jestli by mi někdo dokázal poradit jakou údržbu ta vidle potřebuje. Mám dva roky Epicona a v bahně jsem jel jen párkrát pomalu, případně s kolem na zádech, takže největší nepřítel vidle je prach z lesních cest. Snažil jsem se vždy po nějakých 100km vidli otřít, stíráky jsem stříknul dokola Silkalem, propružil, otřel a to 3× dokud nebyly nohy po propružení čisté. Pak poslední nástřik silkalu a pak už jsem ten den nejezdil.

      Tohle bych dělal i s Foxem, navíc jsem někde viděl video jak se dají stíráky nadzvednout a vyčistit i ze spodu, bohužel jej nemohu najít, snad bude někde na Youtube. Jakou další údržbu vidle vyžaduje? Musím také časem stříknout trochu oleje skrz ventilek a případně po kolika km v lese po cestách a maximálně kořenech bude musí vidle na pořádný servis aby běhala tak jak má a vydržela co nejdéle?

      Chtěl bych si časem dělat výměny stíráků a oleje sám, nebojím se, že bych to nezvládnul s návodem.

      0 0
      • rud1k  

        Hodne toho najdes v manualu k FOXu na http://www.cyklosvec.cz/…-revised.pdf

        Jinak dokud je vidle v zaruce, tak bych ji poslal aspon jednou za sezonu ke Svecovi – udela ti repas tesneni a kdyz tam bude neco nacatyho, tak hold vymeni i to… aspon to budes mit podchyceny vcas.

        0 0
        • vasek80  

          Díky za odkaz. Pochybuju totiž že ke kolu dostanu manuál ba vidli, navíc v češtině. Ikdyž možná se pletu. Ještě jsem zapoměl dodat, že za sezonu najedu cca 2000 turistických km, tak nevím jestli to po těch km má smysl posílat. Už jdu ale studovat návod.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.