Zdravím, prosím o radu. V čem se přesně liší vidle Fox 32 Float 29 CTD Fit PERFORMANCE a Fox 32 Float 29 CTD Fit FACTORY? Vím že factory je vyšší řada,ale v čem se přesně liší? váha? a Označení Fit? díkec
Zdravím, prosím o radu. V čem se přesně liší vidle Fox 32 Float 29 CTD Fit PERFORMANCE a Fox 32 Float 29 CTD Fit FACTORY? Vím že factory je vyšší řada,ale v čem se přesně liší? váha? a Označení Fit? díkec
Myslim ze Factory modely maji Kashima upravu kluzaku a jak 36 nohou tak plunzru a tlumice
U tehle konkretni asi jenom tou Kashimou na nohach
Má někdo srovnání klasického povrchu nohou a pístnice tlumiče vs kashima – zajímalo by mě, jestli to má fakt smysl nebo jde hlavně o khůl a placebo efekt.
Jsou někde dostupné nějaké testy, které by ukazovaly, že jsou kashima věci citlivější?
Těžko se to srovnává i když je mám oba.
Na jednom rámu mám kashimu a na druhém nemám.
Interní nastavení jsou originál od Foxe totožná (všechna, oba jsou VT L, RT L a 175psi BV).
Tlumiče se chovají o něco jinak. Jenže to komplikuje to, že to je o jedno jiný ročník.
Takže nemůžu říct i přes stejné interní nastavení jaký vliv je daný kashimou.
Ten s kashimou je citlivější, současně také chodí lehce více do zdvihu (foukám ho nakonec o 5psi více než ten druhý). Tedy jako by byl lehce méně i omezovaný kompresí (i přes to totožné nastavení). Je ale možné, že to dělá i jen kashima.
Něco podobného jsem četl v jednom testu kola, kde uváděly taky větší citlivost v porovnání s minulým ročníkem a větší ochotu jít do zdvihu. Ale samozřejmě hraje roli i další nastavení, tak proto se ptám.
U Talasu všichni nadávají jaká je to hrůza, ale ten můj na tom není vůbec zle, naopak kamarádův bez kashimy je na tom o poznání hůř – ale zase další faktory – moje vidlice je zajetá, jeho skoro nová a může mít prostě jen smůlu na těsnější kus.
V každém případě díky za reakci.
Tak ono dle více zdrojů se zdá, že nejnovější Talasy jsou na tom lépe než dříve.
U Talasu ale nejde jen o samotnou citlivost, ale také o průběh počátku zdvihu. Ten je prostě divný a daný konstrukcí Talas systému.
Tohle si děsně pochvaluju po přechodu na pružinu. Přijde výjezd (a to platí i pro prudký) a i na výrazně odlehčeném předním kole zůstane sag, který není tak úplně malý.
U Talasu jak na plném zdvihu je negativka výrazně omezena, tak jsi hned bez sagu. A tedy nejen, že dojde k výraznější změně geometrie (větší snížení sagu), ale ještě k daleko horšímu chování předního kola v tom výjezdu.
Ale na to tam právě máš snižování, takže to snad žádná nevýhoda není, ne?
Při snížené vidlici ten problém není, to je jasné.
Snižování ale použiješ (tedy já určitě) jen někdy když to má smysl na delší úsek. Tedy problém to jen trochu omezí, ale nevyřeší.
No jsem zvedavy jake budou reference na novy Talas system… Ale tak citlive jak u pruzinoveho DPC to nebude nikdy
Na to jsem taky zvědavý.
Fox tvrdí že nebude rozdíl mezi Floatem a Talasem.
Vypadá to zajímavě.
Na bikefeste som mal dva testovacie biky, jeden mal Talas 34 Performance bez Kashimy (Trek Slash), druhý Factory s Kashimou (Canyon Strive 9.0). Medzi vidlicami veľmi veľký rozdiel, neviem či aj iným nastavením alebo čím. Performance chod tupý, osobne jazdím pružinovú vidlicu, tak mi to veľmi vadilo. Factory som bol prekvapený ako pekne chodil, asi prvý Talas na ktorom som sedel, ktorý sa mi chodom páčil.
U tlumice tam rozdil nemuze byt citit, u vidlice je treci sila pomerove daleko vyznamnejsi.