už jsem to tu viděl, tak pokud mě nasměrujete, tak tohle zamknu a nebudu otravovat, ale nemůžu to najít tak se s dovolením zeptám.
Lockout na Talasu (RLC) – jak funguje – v krajních polohách je jasný, ale co se děje když je někde mezi. Nemám s Foxema nijak dlouhé zkušenosti, jen jsem vypozoroval, že vidlice postupně tuhne, ale nevím, jak to provádí / dělá – zvětšuje se tím odpor tlumení?, nebo je lock samostatný mechanismus co nějak omezuje dráhu vidle? nebo ještě nejak jinak.
Zatímá mě to ze dvou pohledů:
- Zda jen částečně zalockovaná vidlice nějak trpí (případně co se jí děje);
- Podle toho, zda se tím „zesiluje“ tlumení, nebo se nějak omezuje rozsah půjde lock využívat různými způsoby.
trochu teoretický dotaz, ale tak mě to teď napadlo a na kolo se dostanu až o víkendu abych to nějak zkoumal. Tak pokud by někdo věděl, budu rád.