Zdravim všechny.Dá se prosím opravit vakl na sedlovce?Už je to docela dost. Díky za rady.
Zdravim všechny.Dá se prosím opravit vakl na sedlovce?Už je to docela dost. Díky za rady.
Vykopu to tady.
Nemáte někdo zkušenost s tím, zda lze Transfer zkrátit pokud má externí vedení lanka? Chtěl bych vysokej zdvih, ale ve 175mm variantě má zbytečných cca 500mm délky, to do rámu nenarvu. Přitom korunka by vycházela x cm nad zámek sedlový trubky
Zkrátit, jako že ji chceš uřezat?
Jasně, vem pilku, dej si panáka na kuráž a do toho. Nesmysl.
Průměr, stáří použití? … Mám 150mm ;-) …
Jak má chodit tato sedlovka? Dali jsme ji na kolo, ale nějak lehce jde dolů. Nepotřebuje to skoro žádnou sílu, je to taková celkem tupá rána ne moc příjemná. Není něco špatně?
Je to SL Factory 100mm. Díky.
Video?
nejakej cas jsem vlastnil Transfer prvni verze a ten se choval „normalne“
Co povolit lanko? Jinak servis..
Zkusím to natočit.
https://youtube.com/…/xxvwbpC4yMw?…
Na tom videu to tak není vidět, ale jde to dolů s hodně malým odporem “skoro samo” a nahoru to “vystřelí”.
Zítra zajdu raději do servisu.
Přesedláno (a srovnání) jen s RS Reverb AXS.
Videt je to dobre, ale porad neni jasny jedno. To takhle zajizdi porad i kdyz nemackas ovladaci packu?
Pokud ano, uz jsi zkusil povolit to lanko?
Pokud ne, a to znamena, ze na tom normalne muzes sedet, tak nechapu co resis
Oproti předešlé teleskopce to prostě jde tak lehce jako by to prostě bylo něco špatně. Funguje normálně vždy jen s páčkou. Ten co mi to tam dával tak se mu to taky zdálo divný, ale nepřišel na nic.
Zítra servis a je. Díky za reakce.
Transfer jde dolu dost lehce oproti vetsine sedlovek.
Ne, takhle se to normalne nechova. Pokud neni permanentne prepnute lanko (packa ma mit volny chod bez zaberu 1–2mm).
Pokud je lanko nastavene ok, servis …
Nevypadá to nijak zvláštně. Povolil bych lanko aby měla páčka nepatrnou vůli a pokud to nebude zajíždět bez zmáčknutí tak cajk. Transfer má dost malý odpor.
Nahoru jede tak rychle jak hodně zmáčkneš páčku – málo = pomalu, hodně = rychle..
Tak dnes zjištěno že je to vše úplně normální. Není tam olej ani vzduch, jen pružina. Je to děláno na váhu, proto zdvih max 100. Borec mi vysvětloval, že tato nová SL je jiná než klasická a bohužel člověk si na toto fungování téměř bez odporu musí zvyknout.
Similar to a standard post, the Transfer SL has a smooth and consistent action and feel at the lever, but that is where the similarities split as the minuscule amount of effort required to push the post down was quite a departure from the norm. It's strange saying that it takes some getting used to, but it really does take a different style of operation. The Transfer SL may be aimed at the XC racing crowd, but one potential benefit is that the post works really well for kids or very light riders who may have trouble compressing and lowering a more traditional dropper post.
Zdar, tak vakl jsem si zvykl ???? Ale mám jinej problem. Sedlovka teď v zimě začala blbě vyjizdet. To je v zimě celkem normální. Ale po pár dnech v teple to bylo ještě horší. Tak jsem ji vyndal, vyčistil a mázl.Celkem Ok,ale teď vyjíždí pomaleji.Možná ta zima.Spíš mám problem,že kdyz je nahoře a nasednu, tak zaleze 2 cm dolu. Nějaký rady???Diky
To vypadá na nějakou netěsnost. Asi bude potřebovat repas vnitřností.
Zajíždět dolu by určitě neměla, zřejmě je zavzdušněná, nejspíš selhání těsnění na ifp pístu což by vysvětlovalo i to pomalé vyjíždění. Takže repas nebo reklamace pokud je to včas.
Jj. Už to vim. Bude to na repas. Snad to nebude dražší, jak sedlovka :-))))
A zkoušel jsi trochu povolit lanko?
Lanko
Kontrola bovdenu – na podzim jsem to jen tak menil a koukal jsem jak blazen, bovden v ramu zkroucenej jak praseci ocasek a rozlamanej ….
Ono se někdy stane, že je o trochu víc přitažené než je potřeba a pak sedlovka trochu sjíždí..