• Atilla

    Zdravím, budu si muset koupit nový rám a tak prosím o radu.

    Hledám něco co pojede a zároveň abych se nemusel bát když přijedu k 3m dropu. Hodně se mi líbí Banshee Rune, nebo Wildcard. Našel jsem i něco od Nicolai, ale UFO je už asi na enduro moc. Hledám rám kolem 150mm a aby k němu šla moje MZ Z1 07. Rune se mi zatím líbí asi nejvíc. Kdyby ho někdo měl a nechal mě na něm svézt, byl bych vděčný. Ale napište kdyby vás napadl nějaký rám pro 182cm a 85kg. Díky

    http://www.bansheebikes.com/rune.html

    http://www.bansheebikes.com/wildcard.html

    0 0
    • Saske  

      Z tech dvou odkazu bych volil spise Rune. A mozna bych zvazil jeste tuto moznost – http://www.yt-industries.com/shop/index.php… sice pises, ze chces ram, ale podivej se poradne na ty komponenty na kole a kolik stoji samostatne (myslim, že by se to vyplatilo vic, nez koupit jen ram za 30 000kč, kdyz Noton ma vidli a tlumic za cca 30 000kč + Hammerschmidt za 14 000kč a presne splnuje tvoji kategorii). S timhle muzes klidne na 6m dropy ;-)

      0 0
      • Atilla  

        To jsem si měl, ale rozmyslet dřív, než jsem dal 18tis do kola. koupil jsem novou MZ, komplet pohon SLX a avid elixir. Navíc se mi to moc nelíbí a co bych dělal s komponenty, které mi zbudou? Lyrik nevím jestli je moc vidle na skákání a ještě mě přijde 170mm už dost.

        0 0
        • goofy  

          Ten Lyrik co tam je zrovna namontovany neni zadna slava, takze o nic prijdes… Trosku problem u te tve Maruny bude to, ze je na vetsinu soucastne stavenych kol pomerne nizka. Sam jsem o ni uvazoval na IH 6point, ale kvuli zachovani slusneho hlavoveho jsem sel do neceho jineho…

          0 0
    • Stingray  

      kámošovi rune dvakrát prasknul a to neskákal třímetrový dropy, tak bych se mu asi vyhnul

      0 0
      • Atilla  

        To jsi mě nepotěšil na MTBR měl samé pozitivní ohlasy. Jestli si spíš nevybrat nějaký FR rám a smířit se s vysokou váhou. V poslední době mě ty dropy začaly nějak bavit:)

        0 0
        • Stingray  

          Váží kolem sta kil, ale neskáče nějaký extrémy. Mám pocit, že mu dvakrát povolila kyvka. Občas se tu ukáže, tak se třeba k tomu vyjádří.

          0 0
    • Hank Moody  

      Co třeba Rotwild? Sice je to nad limit, ale kultovka. Teda alespoň pro mě. :)

      http://www.rotwild.cz/152-rx1-fs

      0 0
      • Atilla  

        Kultovka to je určitě, ale mě se prostě vůbec nelíbí.

        0 0
    • baboon  

      Tyjo začínám přemýšlet o stejné věci: inovace rámu a docela mě zaujal Haibike Rockstar – 160mm..To je ale asi přes limit, že? Každopádně mě láká 12mm osa dozadu, protože věřim, že to hodně pomůže pevnosti zadní stavby, nebo to tak není?

      0 0
      • Hank Moody  

        12mm osa je rozhodně velké plus pro tuhost zadní stavby.

        0 0
        • baboon  

          Myslím si to také a o to více mě mrzí, že se to na zdvihách kolem 150 – 160mm nevyskytuje, když 20 či 15 mm přední osa už je i na vidlích se 100mm..A přitom váhový nárůst mi přijde naprosto zanedbatelný..

          0 0
          • MlokCZ  

            To záleží od výrobce. Třeba Cube má X-12 osu už od 120mm (má ji jak Sting, tak AMS 130 a samozřejmě všechny modely s vyšším zdvihem).

            0 0
      • gazman  

        Neřek bych že to bude takový posun v tuhosti, mám zadek 150×12. Ta osa je stejně řešená rychloupínákem. Kdyby to tak byl klasický 12mm šroub tak bych věřil, že to dorveš mnohem víc a pevnost naroste, ale přes ten rychloupínák tomu moc nedávám.

        0 0
        • baboon  

          Ale je to systém podobný spíš 20mm ose vepředu, než klasickému rychloupínáku, ne? Na předek se taky dává 20mm s ruznýma patentníma rychloupínáka­ma..Asi než síla jakou to šlověk dorve hraje roli ten princip, ne? Ale soudit nemohu, zatím jsem jí nejezdil..Když tak koukám na tvého Nomáda, tak mi vrtá hlavou, proč rám se zdvihem 165mm nebo kolik tu 12mm osu nemá..

          0 0
          • gazman  

            Nomáda už nemám, ale osobně to přisuzuju tomu, že v době co se dělal byly tydle 12mm osy doménou sjezďáků, na menší mašiny se to cpe v posledních 2–3 letech.princip je jako u rychloupínáku, klasický excentr.Uvažuji že nechám udělat klasický duralový šroub s matkou.

            0 0
            • goofy  

              Mam doma jeden z DaBomb naby kdybys chtel.. urcite ji na 6pointa nevyuziju, otazkou je, kolik to tez muze vazit (nevypada nejlehci)

              0 0
              • goofy  

                Ale kdybys chtel jenom tak na porovnani tuhosti, tak ti to klidne nekdy hodim. Ja bych to asi momentalne nepoznal :o)

                0 0
                • gazman  

                  Da bomb je ocelový, to bude gevicht jak svině, navíc potřebuji něco s inbusovou hlavou, abych sebou nemusel všude tahat extra 13 klíč, nebo kolik to je, ale na to porovnání by to nebylo marné.

                  0 0
                  • goofy  

                    Aha.. Je to mozne ze to je ocel, bo se mi to zdalo volake tezke.. Sem ted v Brne, tak sem se na to nemohl kouknout a kecam voloviny :o)

                    0 0
                    • gazman  

                      Jo Da Bomb je specialista na těžké věci:-) Vygoogli někde 12×150 šroub na inbus s matkou a zulíbám ti ruce.Měl jsem to origo na treku 77, že já **** to s tím prodal.No nevim možná to byla 135×12.

                      0 0
                      • tomfree  

                        A nešlo by použít třeba toto

                        0 0
                        • gazman  

                          Bhužel ne, já mám klasické patky, jen s 12mm vidličkama. Už jsem uvažoval, že ty vidličky vyvařím,navrtám do nich díry,do jedné vyřežu závit, upravím patku a basta. Nevím který **** vymyslel na freeridovém rámu takovou kokotinu.

                          0 0
                          • goofy  

                            No este v te dobe nebyly asi moc cypoviny jako Maxle a tohle bylo asi kvuli pomerne snadnemu rozebrani a vetsi pevnosti nez RU

                            0 0
                            • gazman  

                              Tak nějak, ale je to neštěstí, teď už se matroš rámu a patky vymačkal, takže to není třeba po prvním sjezdu od vytáhnutí kola z rámu znova dotahovat, ale pevnost je stejně o ničom a jistota takového upevnění je pro mě mizerná.Když valím 50tkou přes rolety třeba na malinu, tak jsou to takové bomby do kola, že se modlím aby mi to zadní koleso nevyletělo z rámu.

                              0 0
                              • goofy  

                                Hmm.. Tak takhle sem o tom zatim jeste ani nepremyslel, ale tak na tu moji cykloturistiku to snad vydrzi :o)

                                0 0
                      • assassin  

                        cece ja bych to asi i vysoustruzil, poptam u znameho nakej lepsi matros.. udelal bych si rovnou neco podobneho do reigna.. inbus sestihran tam sice nevyrobim, ale udelal bych valcovou hlavu a kolmo na osu provtral, tzn to pak podrzis treba tim inbus klicem.. mivaj to nektery moto…

                        0 0
                        • mr.antik  

                          Kdybys o tom už přemýšlel, nešlo by nějak udělat zkrácení zadní stavby? Prostě tu díru pro osu přesunout třeba o 8mm dopředu?

                          0 0
                          • assassin  

                            no ja tam mam kolo na 12mm osu a v nem vysoustruzene jen redukce na konce na mensi prumer a protazenej rychloupinak.. takze jsem to chtel jen nahradit nakou opravdu pevnou osou, nad vetsima upravama sem nepremyslel.. me kolo ukradli, tohle mam pujcene to Xko od fouska… podivam se na to jestli by to slo nebo ne.. me se teda ta zadni stavba taky zda dlouha, fouskovi prej vyhovuje :)

                            0 0
                          • assassin  

                            tak sem jen tak narychlo kouknul na fotky a myslim ze tam je to bez sance, bez naky masivnejsi prestavby a do toho nejdu…

                            0 0
                          • MlokCZ  

                            Stejně tam nemusí být rezerva pro kratší stavbu. Ono většinou moc místa ve chvíli kdy jde tlumič na doraz už mezi pláštěm a sedlovou trubkou (nebo i jinde) není.

                            0 0
                            • mr.antik  

                              tady by se dalo využít jen rezervy pro plášť (přes jeden cm při NN 2.4)

                              Ale koukal jsem na obrázku že ty patky nejsou uplně plochý (rozšiřují se), takže by se musely kousek odfrézovat. Ale navíc jsou odlehčovaný a děrovaný. A pak ještě by mohla blbnout přehazka.

                              Ideální by bylo obě patky převařit…

                              0 0
                        • gazman  

                          Už se mi to rýsuje v hlavě, matka by měla takový zub, který by zalezl do výřezu v patce, toho, co je v něm i osa, aby se při dotahování neprotáčela, tím pádem by mohla být pěkná válcová, nebo spíš kuželová. Dále bych na vnější straně matky,až za závit udělal dovnitř drážku, do které bych jebnul o-ring, takže bys vešrouboval šroub až tak daleko, že by prošel tím o-ringem a závit by se tím utěsnil.Hlava šroubu kuželová s dírou tak 8,5mm na 8mm inbus a pod klavou pěkná kuželová podložka s osazením pro hlavu šroubu, aby se šroub dobře dotahoval. Hodím to na papír a nechám udělat, teď si mě nakopnul:-))

                          0 0
                          • assassin  

                            hele je fakt ze sem na to doma taky koukal:) a asi taky neco zkusim, ja mel predstavu ze udelam novou patku na prehazku.. vetsi s tim ze matka bude integrovana rovnou v ni.. zavit inside…

                            jen sroub jeste nevim jak vyresim, ten vnitrni sestihran do toho duralu neudelam .. tzn popremyslim nad tou dirou kolmo skrz hlavu ikdyz to utahovany pak nebude uple koser.. nebo vnejsi sestihran a hodim si do naradi orech no…

                            mam doma pekny kousky duralu ze kteryho znamej frezuje pro boeing – ty odrezky co se to za ne upnia do cnc – tak ze bych si ukrojil ctyrhran a stocil z toho tu osu.. ale asi nebude cas.. kovarova kobyla:)

                            0 0
            • Jenda  

              X12 je sroub, matka uchycena v jako vlozka v ramu

              0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Vegan  

          Uprimne mam vzadu 12×135 osu od RS Maxxle na Reignu X a mohu rict, ze trebas u me ( ale pozoruje to i sandra ) to udelalo sileny skok v tuhosti. Doufal jsem, ze to poznam, ale ze to bude takovy rozdil jsem necekal. Je to system na jedne strane sroubujes do patky a na druhe rozpinas osu do ramu. Nedavno jsme sedel jen na chvili na Epicovi a to jak se tam zadek vlnil mi prislo zbesile ( tomu ale dopomohlo i to, ze zadni stavba neni z jednoho kusu jako u Giantu ) Takze za me osobne pevnou osu vzdy a vsude.

          0 0
          • gazman  

            Jo ale to co popisuješ je jiný systém než to co mám na kole já, tvůj systém bych bral všemi deseti, tam ve zvýšení tuhosti věřím určitě.

            0 0
        • MlokCZ  

          X-12 osa zvyšuje tuhost opravdu hodně. Jak měření, tak praxe to třeba u Sterea prokázala (tedy mám srovnání na stejném typu rámu s X-12 osou i bez), rozdíl obrovský.

          Nemám ale zkušenosti s jiným typu pevných os pro zadní stavbu. A ta X-12 se konstrukčně trochu liší.

          0 0
          • kesu  

            ahoj,

            maxle taky hodně pomohlo, proti RU to byl fakt velkej rozdíl, ale X12 bych řekl je ještě lepší jelikož zapadá do patek větší průměr..

            0 0
    • Atilla  

      Co Duncan tosa inu?

      http://www.frbikes.cz/index.php…

      0 0
    • mr.antik  

      Reign X by na to byl jasná volba, ale samotnej rám se hodně nevyplatí (to asi u žádné značky). Marunu bych asi prodal a vzal něco 160mm/36mm

      0 0
      • Vegan  

        Pokud to ma byt EN/FR coz je podle meho dosti nestastna kombinace ale casto resena tak Reign X + totem v predu na 180mm by podle me byla idealni volba

        0 0
        • Atilla  

          Tak tenhle rám se mi nelíbí a když to srovnám intense uzzi za 34tis. tak to si radši ty 4 připlatím. Maruny se zbavovat nechci. Zaprvé bych na ní tratil, za druhé chodí líp než fox a je skoro bezudržbová. Teď jsem měl 2 roky pauzu, ale když jsem předtím jezdil po bikeparkách tak jsem neviděl Totema, který by nechcal. Navíc jezdit Enduro se 180mm?! Do teď jsem se vozil na 150/140 a klidně bych zvládnul i míň zdvihu. Jde mi o výdrž rámu, klidně ať má 130mm, ale ať drží. Noton je taky až moc podezřele lehký.

          0 0
          • mr.antik  

            takže asi jedině franta…

            0 0
            • mr.antik  

              dneska se všecky rámy okolo 150mm dělaj v odolnosti 1700g foxek a revelationů…

              0 0
          • Kubiczech  

            Monster se poroučel? Tohle by plus mínus splňoval. Třeba staré AMko s poctivou macatou trubkou.

            0 0
            • Atilla  

              To drželo léta, ale přeletěl jsem skok a cca za 4m na placku. Objevili se malé trhlinky u čepu.Tak sem sundal lak a zatím to vypadá ok, ale je na čase hledat něco nového. Každopádně si chci kolo předem vyzkoušet, abych nebyl nešťastný.Ten starý reign X se mi moc líbil, ale už nejde sehnat a na nějaké prasení to taky moc prý není. Monster držel fakt fest, je teda pravda, že jsem se vždy snažil vyhnout bočákům a dopadům na placku a hodně toho tlumím tělem.

              0 0
              • KRAJIC  

                Já uvažuju, že čistě na skákání budu mít pořád to HT a AM budu brát jen na hory. Hlavně počítej s tím, že Monstery mají specifickou geometrii – na zadní jdou lusknutím prstu – ve vzduchu neutrální. Většina FR/EN kol co jsem v rychlosti zkusil šla na zadní ******** hůř a byla tak nějak těžká na předek – takový drop z nulové rychlosti, který na Monsteru není problém tě na jiném kole asi hodně vyškolí. Nicméně vzhledem k fotce z dropu co jsi tu dával bych tě v tomto nerad poučoval. Zkusil bych to svařit.

                0 0
          • Kubas.1  

            IMHO pokud chceš v podstatě nízkozdvihový (tzn jezdivý) enduro, tak se pak nediv, že když s ním budeš někde prasit tak to prostě nevydrží…Monster byl podle mně trošku výjimka, ale taky nevydrží všechno

            0 0
            • Kubiczech  

              Takových kol fakt už moc není. Vybrat kolem 130–140mm odolné kolo je problém. 100–120mm řeší různé slopestyle pokusy (Rocknrolla, Comm Absolut apod.), ale na těch se, až na výjimky, enduro provozovat nedá. I když třeba Banshee Rampant bych si pro ježdění představit dovedl. Nedávno jsem si říkal, že by mi s Pikem nebo nějakou Minute na to mé ježdění klidně stačil.

              Umřela tahle kategorie s Monstrem AM nebo něco je?

              0 0
              • vojtechposmourny  

                Podle mě umřela, respektive výrobci a trh jí nechal umřít. Odolnější rámy jsou tak od těch 160–170mm zdvihu výš, jak už tu někdo zmínil.

                0 0
          • vojtechposmourny  

            Uzzina za 34? Jestli myslíš tu z bikerespect, tak to je L, taky jsem na ní koukal. A na Tvou velikost bych bral rozhodně M.

            0 0
          • goofy  

            Reknu to takhle:

            asi jedine koukat po starsich typech. vyvoj sel krapet dal, a a pevnejsi endura se uz ted pohybujou ve zdvizich kolem 170mm na ramu a jsou delane na vidle 160+ Uz ten muj 6point je ze stare skoly, pac ma jenom kolem 150mm, ale stejne bych na neho mensi nez 160mm vidli nedaval (myslim ze na bikerespectu ho jeste prodavaji). To same s Uzzinou, tam uz je taky 160mm vidle minimum, pokud clovek nechce dostat hodne kolmo postavenou vidli…

            A u ramu s nizsim zdvihem zas bude problem, ze jsou uz to pomerne papirovky nyni. Jedine zkusit sehnat treba starsi tym Reigna? Ten by s tou Marunou mohl jit

            0 0
            • mr.antik  

              Blackbiker prej bude prodávat :-) Ale je to XXL. Ale pod větší váhou taky praskaly – ale podle mě to bylo díky blbě seřízenýmu tlumiči na daný styl jízdy

              0 0
              • Blackbiker  

                haha,no koukal jsem na něj včera a říkal jsem si, že by měl jít Reign z domu, rok nejezdí.je to 21,5 palce tudíž „jen“ XL.

                A rozhodně to není rám na FR, jen XC s velkým zdvihem.Sice to mám laděno na EN style, ale ta velikost rámu je limit jaxvin..

                0 0
    • Blackbiker  

      Co Transition Dirtbag? Rám s tlumičem 26000Kč

      0 0
    • JMT  

      Za 34 Dijck prodava intense uzzi v M, tlumic RC4, inzerat na DK

      0 0
    • mr.antik  

      Teď mě napadlo ještě Norco Fluid LT a přepnout ho na 140mm zdvih.

      0 0
    • ravag3r  

      Nízkozdvihový EN/FR…, co třeba Transition Bottlerocket? 140mm zdvihu, ale bude ti asi i v největší velikosti malej.

      Jinak už fakt nevim, leda ten Franta, ten ti svaří co budeš potřebovat a je prakticky nerozbitnej:)

      0 0
      • Atilla  

        Od Franty jsem měl dirťáka, byl docela lehký cca 7kg :¨)

        Ani bych se tomu nebránil, kolik by takový rám mohl vážit?

        Tak jsem se teď kouknul na RB jé je fakt prasklý. Kuwa! kolik asi stojí svaření v RB? díky moc

        0 0
        • bikerfrombrno  

          na Křence mají teď Rock Stara celý kolo viz:http://www.habbybikes.cz/…sl–2010.htm a cenu pokud vím do konce května 34990,–

          jen nevím velikost.

          mají tam teď akční ceny na fully – já byl okouknout trail stara, jenže je na mne malej :-(

          0 0
          • Atilla  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
            0 0
        • ravag3r  

          Můj enduro rám od Franty váží cca 3,5kg (bez tlumiče) v tý mojí mega velikosti. Svůj rám na sjezďáka jsem radši nevážil, ale ty novější typy řikal Franta něco okolo 4kg bez tlumiče.

          0 0
        • Baba-Ji  

          já si teď v březnu nechával svařit Monstera, byl prasklý u čepu a vyšlo mně to na 3500. Samotná oprava, tedy svaření mají účtované za litr. Odlakování, nalakování, nechal jsem si nasadit rovnou nové čepy, polepy(500!!!)a další drobnosti a cena byla taková, jaká byla.

          0 0
        • Baba-Ji  

          btw kde ti to prasklo? taky uchycení čepu na rámu?

          ..mimochodem, když jsem čekal, relativně dlouho, než mně svaří Monstera, taky jsem pomalu začal pokukovat bo Dragsterovi a skoro jsem si ten rám i koupil. Jen bych vždy dle chuti přeházel komponenty a hura do krajiny…

          0 0
          • Atilla  

            od jedné tečky cca do půlky je jedna a druhá od půlky o kousek vedle k tý spodní tečce. 3500,– to je moc. Odlakovat, svařit a lak si bratr obstará sám, ložiska nemá asi smysl měnit chodí lehce vakl žádný. Tak se snad do 1500,– vejde. Chce to ještě udělat servis tlumiče cca 1300,– Jak dlouho jsi na to čekal? dík

            0 0
            • Baba-Ji  

              měl jsem to prasklé přesně ve stejném místě. Bylo mně řečeno, že oprava vezme tak 2–3 týdny, čekal jsem téměř 2 měsíce, ale to hlavně díky laku, pááč prej měli marod lakýrníka, ale kdo ví. Já to spíš vydím tak, že nestíhali vyrábět, natož ještě opravovat.

              0 0
              • Atilla  

                Nemohl by jsi sem dát fotku jak to vypadá po opravě? Děkuju

                0 0
                • Baba-Ji  

                  foťák budu mít až v pondělí(zapomněl jsem ho v práci), ale zjednodušeně, jak je ta prohlubeň, ve které je ta spodní tečka, tak ta je teď plná hliníku, takže ta ploška pod čepem pokračuje prakticky rovně, ve směru fotografa. Prostě to celé zavařili a zaplácli trochou hliníku.

                  0 0
                  • Manas  

                    Ono je taky mozny ze to urizli a navarili cely ten drzak. Me to podobne resil kamarad na sjezdaku. Je to pak pevnejsi nez varit tu prasklinu.

                    0 0
    • Atilla  

      Tak to udělám asi takhle v RB mají dragstera FR za 30.000,–

      Přeházím na to díly z monstera, jen si asi nechám kola. Monstra nechám svařit a vezme si ho bratr. Na Dragstrovy se bez problémů dostanů pod 18kg, ten rám jsem si vždycky přál. Prostě budu víc tlačit, ale zase z kopce to budu moc valit na kudlu a nebudu se v bikeparkách bát o kolo.

      0 0
      • vojtechposmourny  

        Barvy jak Yeti. Jinak hezkej, moc hezkej.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Kubas.1  

        achjo, proč museli přestat dělat tyhle rámy… :-(

        PS – jaktože mají ještě dragstera? to mají nějakou zásobu starších kol?

        0 0
      • logoman  

        Hehe to je obludnost :)

        0 0
        • Atilla  

          No barvy jsou blejt. A až tam bude oranžová Z1:( ale až budou peníze, tak to nechám stříknout. Asi tam zítra pojedu a když mi to sedne, tak nebudu nic řešit. Budu mit brutal mašinu:)

          0 0
          • logoman  

            Ta barva to uz jen dodelava, samotnej ram se mi zda, ze mohl byt zajimavej tak pred 10 lety, nechtel bych to snad ani zadarmo …

            0 0
            • Kubiczech  

              Tenhle rám bude zajímavý vždycky.

              0 0
            • Kubas.1  

              Já bych ho zase chtěl za jakoukoliv cenu, kdyby byl…

              0 0
              • logoman  

                Co je na nem tak zajimavyho? Vaha? Paradni tlumeni?

                0 0
                • Atilla  

                  Nabídne hodně věcí: tuhost, bezúdržbovost, rychlost. O tom se ti může na Pitchoj jen zdát:)

                  0 0
                  • logoman  

                    By ses divil jak pitchka leti z kopce :) Myslim ze by ti dokonce i vyhovovalala :)

                    0 0
                    • Atilla  

                      Vzhledem k tomu, že kámoš se kterým pravidelně jezdím má tu samou pitčku co ty, tak vím, že bych to měl jako xc kolo. Rozhodně by nenahradil Monstera, ale to už asi žádný rám. Dneska jsem tak půl hoďky jezdil na dragstrovy a ten rám je tak brutálně tuhý. Je to teda kus matroše, ale bude pod 18kg, takže pohoda. Překvapilo mě jak jde za plynem, když na to šlápneš a to bych potřeboval tužší pružinu. Prostě jsem z něj unešený, už aby bylo pondělí. V budoucnu si pořídím pevňáka na HC XC a je vystaráno.

                      0 0
                      • logoman  

                        To je dobre, ze se ti libi dragster libi :) asi jezdis nejaky super peklo kdyz se ti zda pitchka dobra tak akorat na xc … Me vyhovuje diky delce, kratke zadni stavbe a polozenymu hlavovymu uhlu, zda se mi stabilni a zaroven se da pekne zvednout na zadni :) Co se tobe na ni nelibi? Spatna nebude, zatim sem ji prasklou nevidel a to na tom lidi jezdi vsechno mozny.

                        0 0
                        • Atilla  

                          Tak já neříkám, že to kolo pěkně nejede, ale už je to prostě hodně odlehčený. Na AM-ku jsem jel, dojel k 2,5m dropu ,skočil a neřešil. Na tohle už prostě pička není, ale zase jede moc pěkně do kopce a nemusíš se v prudkých výjezdech prát tolik s geo jako u AM. Jezdil jsi někdy monstera?

                          0 0
                          • logoman  

                            ee, nejezdil sem nidky zadny RB. 2,5 m je uz dost, ja na tom daval max 1,5 na placku a to se dalo. Takze 2–2,5 do dopadu bych rekl, ze by se jeste zvladlo :) ale nemam kde to zkusit :(

                            0 0
                            • Atilla  

                              Zkus Monstera, zahodíš pičku:) Skákal jsem na něm i ze 4m, ale to jen 2× nechtěl jsem ho trápit. Jestli skáčeš z 1,5 na placku, tak jsi prase:)

                              0 0
                              • logoman  

                                Myslim, ze ne :) spis ho jednou nahradi sx trail :)

                                0 0
                              • Baba-Ji  

                                jak bys to skákal ty? Já se prakticky všechno snažím valit na placku, nevím, jestli je to dobře, ale přijde mně to logičtější, když se váha rozloží do dvou tlumících prvků(vidle, tlumič) než do jednoho. Občas jsem něco skočil spíš na zadek, ale pak jsem zase moc práskal(na můj vkus) předkem o zem. Na předek jsem doskákával jen vyjímečně. Ale zas žádné pekla jsem neskákal, pokud neberu tak 2m, ale do krásného dopadu, takže jsem to ani já ani rám nečul. Jinak třeba 80cm skok na placku ze zídky na chodník není zas takovou vyjímkou.

                                0 0
                                • goofy  

                                  Ja radeji skacu do sikmeho dopadu.. Ale je mi jasne, ze gurmani to vali na placku :o)))

                                  0 0
                                  • Baba-Ji  

                                    tak ty mas taky HT, to je jina…

                                    0 0
                                  • Baba-Ji  

                                    resp. ted si nejsem jisty, jestli pod pojmem „skakat na placku“ mluvime o stejne veci.

                                    Ja vždycky bral skok na placku jako dopad po skoku na obě kole zároveň a je jedno, jestli dopadám na rovnou zem, nebo do šikmého dopadu

                                    0 0
                                    • goofy  

                                      Kola v profilu uz nemam… Mam fulla

                                      Ale kazdopadne ja vyrustal vzdycky v prostredi, ze skok na placku byl proste na placku (rovnou zem ja ty tomu rikas), a jinak se skakalo do normalniho dopadu pokud to slo.. ;o)

                                      0 0
                                    • logoman  

                                      Ja beru placku take jako vodorovnou plochu.

                                      0 0
                                      • Atilla  

                                        Na placku se neskáče, když nemusíš. Pochopím v terénu, ale jet po městě a skákat z 1.5m zídky na placku mi přijde jako zbytečné prasení kola. Navíc požitek ze skoku pro mě nulový.

                                        0 0
                                        • logoman  

                                          1,5 neni tak strasny je to do travy …

                                          0 0
                                        •  
                                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                          0 0
                • Kubas.1  

                  Nevím, nikdy sem ho nejel, ale prostě se mi hooodně líbí…taková moje srdcovka ;-)

                  0 0
      • goofy  

        No tenhle ram se mi vzdycky libil :o)

        Akorat nevim, ci na to nebude ta tva Z1 taky malo

        0 0
        • Atilla  

          Tak ta 55 09 co na tom je je o 3mm nižší, takže to půjde. Možná bych Z1 poslal na tuning a nechal jí 1cm přidat. To mysím, že půjde.

          0 0
          • goofy  

            Fakt jenom 3mm? Me se zdalo ze Z1 je pres centak nizsi… V tom pripade by nemusel byt problem ani s jinyma ramama. A dokonce i RB myslim delalo nejakou ficuru do ramu. Oni to delali at vidla netriska do ramu, ale poslouzilo by to i na ten ucel polozeni hlavy

            0 0
            • Atilla  

              Taky jsem se divil, je to na stránkách marzocchi u typu vidle. To mě napadlo hned jako první, ale uvidím. Zítra tam jedu. Jestli mi sedne, tak mě žena zabije:) Podle papírových hodnot se dostanu v klidu na 17,5kg což jde když monster měl před odlehčením skoro 17kg na fox RP23.

              0 0
              • goofy  

                Jo je to tak no… Ja sem si to jenom blbe zapamatoval… Ja mam totiz ram staveny na 545mm vidli a uz s krajnim uhlem, proto jsem pod tuhle hodnotu nechtel jit.. Jinak jsem o te Z1 taky predtim uvazoval

                0 0
      • mr.antik  

        Je to úchylárna pro opravdový fandy. Když už něco punkový, tak osobně spíš toho frantu.

        0 0
        • Atilla  

          Já zamačkával slzu, když ho přestali dělat. Když ho pak hodím do kawa green s tou oranžovou vidlí to bude pecka. Snad mi sedne a aspoň trochu to pojede.

          0 0
          • Baba-Ji  

            mně by bylo líto to přestříkávat, tohle je podle mně docela povedené

            0 0
    • Atilla  

      Tak jsem se byl projet a v pondělí si nového macíka vezu domů:)

      0 0
      • Baba-Ji  

        mohl bys ve strucnosti uvest srovnani jizdy na Monsterovi a Dragsterovi?

        0 0
        • Atilla  

          Na to je ještě moc brzo, až přeskládám věci a pořádně ho projedu. Každopádně to nejde, tak krásně do bunny hopu jako AM, ale to poladím. Jinak na zadní mu to jde dobře oproti jiným fr mašinám. Víc žere a je to celkově tužší. Když se do toho opřeš v zatáčce, tak prostě jede. No do kopce se víc zapotíš, ale dneska bylo hrozný vedro a ještě spářka. Hlavně tam jsou deore, který vůbec nebrzdí. Což hodně limitovalo. Tak za týden 14dní bude víc poznatků

          0 0
          • Baba-Ji  

            OK, pak je tady pisni, docela by mne to zajimalo, taky o nem uvazuju jako o bordel-kole, ktere bych mel vedle nejakeho XC fulla/trailu.

            ted mam stareho Monstera a jsem z nej nadseny a dragster mi tahne ocko, vsak to znas ;)

            0 0
            • Atilla  

              Tak lehké srovnání Dragstera FR (L) s Monsterem AM (M). Vezmu to od začátku, takže z města. Po rovině jedou tyhle kola hodně podobně, do mírného kopce se stále Dragster skvěle drží, ale když se začne cesta začne zvedat do prudšího kopce, tak začíná ztrácet. Jednak váhou a pak geoškou. I když Monster není žádný horolezec, tak se na něm dalo vyjet více. V prudkých pasážích se u obouch kol začíná zvedat předek a ani kašpárkem to nejde zachránit u Monstra jsem nejspíše díky menší velikosti nedokázal dostatečně zatížit zadní kolo, takže pak stačilo najet na kámen, prohrábnout a bylo vymalováno a u Dragstra je to dáno zdvihem a váhou. Řekl bych, že Dragster míň tahá za pedály a to i na menším převodníku. Jestli je to větším zdvihem, nebo jinou křivkou pružení netuším.

              Ale co vím jistě je to, že pravá zábava přichází až cestou dolů. Jestli je Monster tank, tak Dragster je bagr s tankem na střeše. Celou cestu dolů jsem se jen smál a výskal radostí. Chceš jet rovně cestou-necestou? Tak jedeš rovně. Potřebuješ se narvat do utáhlé zatáčky? Tvé přání je splněno. Potřebuješ přeskočit padlý strom? Tak zatáhni za řidla a leť! Drop v nulové rychlosti? No problem. Monster byl užasný, ale Dragster…

              Závěr:Pro tohle kolo je ideální pozvolnější stoupání, kde v klidu stíháš lidi na AM/EN fullech a šetříš si síly na cestu dolu a ve sjezdu jim jen na okamžik ukážeš záda a pak už jen slyší jak řveš euforií. Čím prudší a rozbitější tím větší zábava. Navíc mu to jde pěkně do bunny hopu, takže přeskočit překážku není žádná veliká dřina. Posíláky a dropy mu jdou samy, jen na dirtech jsem s tím ještě nebyl, ale pokud nebude odraz moc nakoplý, tak si myslím, že nebude mít problém. Už jsem se svezl na dost kolech, ale nikdy to nebylo, takhle skvělé. A nechápavé pohledy lidí na horských kolech ,které člověk předjede na rovině s takovou bestií jsou k nezaplacení:)

              0 0
              • Baba-Ji  

                no kurnikšopa, teď mám chuť si někde tenhle rámek splašit, protože geošku Monstera jsem si zamiloval a dle všeho tahleta by mně taky víc než seděla:P.

                0 0
              • KRAJIC  

                Tak hlavně žádné bebi ať si ho užiješ. Jinak stejně jako ty hodnotím kola hodně podle bunnyhopu – kolo na kterém to jde na ***** je pro mne mrtvé. Nicméně ty cirkusácké barvy musí ***** pryč – ubírá to na důstojnosti.

                0 0
                • Atilla  

                  Musí to počkat až do zimy. Za prvé jsem se teď docela vykapsoval a za druhé bych nevydržel čekat cca 2 týdny na nalakování.

                  0 0
                • Baba-Ji  

                  „cirkusácké“ barvy nechat, jedině tak uhájí svoji důstojnost >8D

                  ..trochu punku do toho umírání!

                  0 0
              • logoman  

                Kazdej kdyz si koupi novou hracku tak je z ni nadsenej :))

                0 0
                • KRAJIC  

                  Jsi další z řady členů BF stižených antiRB mánií?

                  0 0
                  • logoman  

                    proc? Nerikej, ze jsi nebyl nadsenej kdyz sis koupil novy kolo? :) Ja velice :)

                    0 0
                    • KRAJIC  

                      No tak to není absolutně můj případ – ať už se jedná o cokoliv nového (kolo, auto) následuje dlouhé období porovnávání se starou věcí – abych byl nadšený jen z toho principu, že je to nové to bys mi musel odejmout polovinu mozku.

                      0 0
                      • logoman  

                        Vidis ja si pred tim nez neco koupim vyzkousim abych nemusel porovnavat az po koupi. Zkus to taky, pak budes zazivat nadseni z nove veci :)

                        0 0
                        • KRAJIC  

                          Aha, tak ty si to půjčíš osazené přesně tak jak potřebuješ včetně vidlice, délky představce, sedla a dalších sraček a za 2 hoďky máš zcela objektivní hodnocení absolutně neovlivněné tím, že to máš na testovačku a jsi nabuzený jak *****. Nebuď tak prostý a hlavně mi neraď – tvé zjednodušené vnímání věcí mi způsobuje střevní problémy.

                          0 0
                          • mr.antik  

                            hodnotit kolo podle sedla a délky představce a ostatních sraček se mi zdá taky docela jednoduché…

                            0 0
                            • KRAJIC  

                              Zřejmě jsem se špatně vyjádřil, myšlenka mířila trochu jinde.

                              0 0
                              • mr.antik  

                                jo, prostě já se rozhoduju hodně dlouho a sbírám negativní názory, takže mě spíš nový věci překvapujou pozitivně…

                                A co se týká kol, vždycky jsem kupoval to, co už je nějakou sezónu na trhu, novinky sezóny mě neberou, protože se to výrobcům stejně většinou nepovede…

                                Třeba teď jsem se zastavil, co se týká výběru teleskopický sedlovky, na mrtvým bodě :-))

                                0 0
                                •  
                                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                  0 0
                        • Atilla  

                          Už po 5 minutách co jsem ho měl půjčené jsem věděl, že si sedneme, za 1hod mi to bylo jasné. A po instalaci kokpitu na který jsem léta zvyklí, pedálů ze kterých nesjíždějí nohy a brzd které brzdí přišla na řadu euforie z jízdy. To kolo má charakter a to ví všichni kteří na něm jeli.

                          0 0
                          • logoman  

                            NN to neni mozne, podle pana odbornika krajice musis testovat nejspise nekolik mesicu :)))

                            0 0
                            • Atilla  

                              Mám takový pocit, že to Krajíc myslel jinak:)

                              0 0
                              • mr.antik  

                                On to myslel jen na ty případy, když se nejedná o RB :-))

                                0 0
                              • logoman  

                                Nn podle krajice je clovek „po dvou hodinach nabuzeny jako *****“ a proto si nemuze udelat objektivni nazor :)) ale gratuluji ke kolu, ze je tak super a at dela radost :) a ze s takhle masivnim ramem to musi delat aspon dalsich 20 let :))

                                0 0
                                • KRAJIC  

                                  To je zvláštní, že takový zabiják jako Adam Vágner(pokud nevíš kdo to je – tak smutek) prohlásí po závodě v Monínci(kde vyhrál), že má nový rám(který spoluvyvíjel) a ještě s ním není 100% sžitý a proto ho 1 místo hodně těší. Určitě na něm odjezdil víc než 2 hodiny, je to superzvíře, kterému se v ČR chytá tak do 5 lidí(zbytek zajíždí rozdílem třídy)a přesto má pocit, že s tím musí víc srůst. V kontrastu s tebou, který máš předpokládám +/-setinu skils co on a přesto si po jednom projetí a testování kola toto zakoupíš a jsi bezvýhradně šťasten a se vším spokojen. A teď co je špatně že?

                                  0 0
                                  • mr.antik  

                                    Jenže „srůst s kolem“ v jeho případě znamená úplně něco jinýho než tady v našich (a předpokládám i tvojem) případech. Ale nenchci tě podceňovat. Já kolo vylepšuju pořád, ale vesměs to na jízdu nemá vliv, ale na pocit jo.

                                    0 0
                                  • logoman  

                                    Neni spatne nic, coz ty asi nepochopis kdyz pletes hrusky s jabkama doromady :)) Poznat jestli ti kolo sedi na to nepotrebujes nejaky kvantum casu. Na sziti jo. Ale ten rozdil asi nechapes :)

                                    0 0
                                  • pitos  

                                    Opravdu poznat jak se kolo přesně chová,vše ideálně pro sebe nastavit,doladit posed trvá opravdu déle.Osobně to mám na několik měsíců než bike opravdu poznám.Také se dá říci že se tento proces nikdy nezastaví a drobnosti se ladí po celou životnost kola.

                                    Poznat ale, že mi bike bude pravděpodobně sedět je něco jiného.

                                    V prví řadě je dobré vědět o konkrétním kole,jeho odpružení něco z teorie abys věděl co od toho v budoucnu můžeš čekat.

                                    Osobně když sednu poprvé na kolo tak poznám zda mi bude vyhovovat.Jedná se především o jeho geometrii což je nejdůležitější(te­orii odpružení je již nastudovaná).O­pravdu mi stačí třeba deseti minutová projížďka na kole a vím že by mi kolo mohlo sednou či nikoli.

                                    Něco jiného je pokud někdo kupuje své prví kolo(zejména full)tam se není od čeho odrazit,nemáš srovnání(krátké projížďky nepomohou) a je to spíše o štěstí.Je třeba alespoň rok na FS jezdit pro nějakou tu představu.Plno takových jezdí na polofunkčních plečkách, ale sami jsou přesvědčeni o opaku:)

                                    0 0
                                  • Atilla  

                                    Hehe, Adama jsem jednou potkal na Ještědu, zrovna když jsem si říkal jak mi to ***** jede!( Já na 150/140 a předjížděl jsem lidi na 200/200), tak se kolem mě prohnal po zadním a byl pryč. Pak jsme se potkaly na začátku trati, tak mu říkám ať jede první, že ho nechci zdržovat a on na mě, že má předjíždění jako zpestření. Mé EGO bylo na nule. Je to Pán.

                                    0 0
                                    • pitos  

                                      Tak doufám že tě to nakoplo a ujel si mu:)

                                      0 0
                                    • mr.antik  

                                      Nejlepší na tom je, že skoro celou kariéru jezdí na jednom typu rámu, na který by si majitelé naleštěných Demíček ani nesedli.

                                      0 0
                                    • KRAJIC  

                                      Znám kluka co jezdil elitu ve 4X než se zranil. Na skoky, které tahám abych se trošku proleťel on najíždí trojnásobnou rychlostí a tak je potlumí, že se snad ani nevznese – jestli trefí dopad nebo ne to má úplně v piči – s debilní 80 vidlicí dopadne úplně ze šikma přes předek do klopenky + rychlost jak cyp a škrábe se u toho na prdeli. Jenom slyšíš jak hučí ty jeho pláště, ve které on zřejmě chová totální důvěru nebo má smlouvu s ďáblem, že mu to prostě neustřelí. Tak trochu jiný vesmír.

                                      0 0
                                    • goofy  

                                      Hehe :o)

                                      0 0
                                  • assassin  

                                    kazdej sme jinej, sou lidi co zajedou jen kdyz maj den.. ja treba tohle poznam hodne, blbej den a jedu o tridu hur… a zas nekdo jinej zajizdi svuj standard porad… to samy s technikou, sou lidi co musi mit nastaveny odpruzeni presne a poznaj kazdej malej rozdil a uz se jim to nezda a zas nektery lidi neresej/nepoznaj rozdil ve dvou rozdilnejch strojich a zajedou slusne i na vratech od stodoly… teda cerpam spis ze zkusenosti ze sveta motorek, ale u kol to bude stejny…

                                    0 0
                                    • mr.antik  

                                      no hlavně z pohledu financí je o dost levnější zvyšovat svůj standard než si to o desetinky procent toto usnadňovat nákupem lepších dílů.

                                      0 0
                                • KRAJIC  

                                  Lidí, kteří si něco koupí a pak tvrdí, jak to nevychytali a jak jim to sedí bez jediné výhrady a to díky tomu jak to předem zvažovali(no prostě s tím vychcali jak cyp) mám kolem sebe tolik až bych brečel. Myslím, že to je další fenomén ČR.

                                  0 0
                                  • goofy  

                                    A pak tu taky mohou byt lidi, kteri tohle vsechno hodne resi pred koupi a staveji si kolo podle svych potreb, a pak uz jenom dladuji detaily…

                                    0 0
                                    • KRAJIC  

                                      Souhlasím.

                                      0 0
                                    • mr.antik  

                                      Jenže zrovna u těch našich endurek jsou ty hranice a požadavky se mění 2× za týden. – jednou bys to chtěl mít pod 12 kg, jednou na tom lítat 10metrový skoky, jednou šlapavý, pak zas žehličku…

                                      0 0
                                      • goofy  

                                        Jasne… Ale hmotnost ja zas tak neresim, takze mi zbyva ta geometrie a pak typ odpruzeni, a to uz si kazdy musi svuj kompromis vyresit sam :o)

                                        0 0
                                      • pitos  

                                        To je nejlepší si předem srovnat v hlavě co opravdu chceš,nedělat kompromisy(nebo alespoň co nejméně) a není problém:)

                                        0 0
                                        • logoman  

                                          Kdyz se nejde priklonit k jednomu stylu tak prave koupi enduro kolo. Pokud by to dokazal tak si koupi pri kloneni vic k xc nejaky 120mm kolo pripadne pri drsnym zachazeni treba 180mm fr. enduro kolo prave musi splnit vsecho a samozrejme ani v jednom neni perfektni, a delat z endura fr nebo xc neni dobra volba.

                                          0 0
                                          • pitos  

                                            Je to jen v hlavě,plno lidí to moc řeší,škatulku­jí,zdvihy váha…ja na svém kole jezdím skoro vše a jsem spokojen.

                                            0 0
                                            • goofy  

                                              Tak :o)

                                              0 0
                                            • logoman  

                                              Jen v hlave to rozhodne neni :)

                                              0 0
                                              • mr.antik  

                                                v hlavě je jen to rozhodnutí, resp. to „chtění“ :-)). Zbytek se musí nějak doladit cvičením.

                                                0 0
                                            • Atilla  

                                              Nedávno mě dostal mlaďák od nás. Ptám se ho „nechceš jet s náma na Dolní Moravu?“ a on: ale já nemám kolo 10/10 na 4×. muuhhaaha

                                              Výčet jeho kol. BMX, Enduro expert, lapier DH, nějaký pěvnák na skoky, XC a silnice.

                                              Zas na druhou stranu by jsme se od tohohle 15letého kluka mohli učit všichni.

                                              0 0
                                          • mr.antik  

                                            No právě že u endurek jsou největší rozdíly, v tom je ta individualita, každýho baví ten terén trošku jinak a společný maj jen to, že dokážou po svejch vyjet na kopec a všechno sjet.

                                            0 0
                                  • KRAJIC  

                                    Není myšleno na Atillu – ten mi zrovna přijde jako rovný typ.

                                    0 0
                                  •  
                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                    0 0
                          • KRAJIC  

                            Ano jde mi o to doladění atd. A pak může přijít to peklo.

                            0 0
              • Baba-Ji  

                tak mně napadá, je tady nějaký, v Brně/Opavě se vyskytující, majitel Dragstera/Boxstera? Chtěl bych dát vyjížďku a projet si nějaký z těchhle rámů, samosebou půjčím svého Monstera.

                0 0
    • Baba-Ji  

      Po letošních preripetiích se sehnáním slušnějšího tlumiče do svého Monstra jsem objevil kolem středu na levé straně pár malých prasklinek. Tak si říkám, že „děda“ už chce asi na odpočinek, takže v nové sezóně už asi vyjedu na novém rámu.

      Takže zásadní otázka, je nějaký rám podobných vlastností jako Monster? Tj. SUPEROVLADATELNÝ – NEUTRÁLNÍ ve vzduchu …pak bych rád, aby zadek dobře ŽEHLIL, pohupování neřeším.

      Kdybych to měl tak nějak shrnout do kategorie, tak čekám skákatelné ENduro/jezdivý FReeride (vím že je to „moc pěkný“ požadavek 8D)

      0 0
      • goofy  

        Otazkou je, kolik na to mas. Jinak Intense Uzzi? :o)

        0 0
        • Baba-Ji  

          ten se mně i docela zamlouvá, na http://bikerespect.com/… za 34K, to by asi ještě šlo, pokud by tedy byl projev rámu hodně podobný mým požadavkům.

          0 0
          • logoman  

            Podle mne ten ram vubec nedokaze sehnat uz kdysi jsem psal, ze bych mozna mel zajem a zadna odpoved.

            Myslim, ze ta nabidka bude pochazet z nejakych vyprodeju v USA pred nejakou delsi dobou …

            Co jsem o tom ramu zjistoval tak se mu trochu krouti zadni stavba, jinak je udajne fajn.

            0 0
            • Tomcat  
              • firma s mailem na freemailové službě
              • předmět podnikání dle ičo

              Maloobchod, kromě motorových vozidel

              Opravy a údržba motorových vozidel, kromě motocyklů

              Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

              0 0
              • vojtechposmourny  

                Nevím jak s rámem,ale bral jsem od něj helmut a naprosto v pořádku,do druhého dne doma. A po mailu komunikace také bez problému.

                0 0
      • logoman  

        Proc ne ten novej monster FR? A kolik chces dat penez, ramu je plno … Ale jestli do 30k tak zas tolik asi ne.

        0 0
        • logoman  

          Jinak o cem bych ja osobne uvazoval.

          Predne samozrejme sx trail :) http://www.axitbikes.eu/index.php…

          pak by nemuselo byt spatny http://www.koloexpert.cz/…0–2012-p6030?… ale delaji maximalne v M

          pak reign vzhledem k tomu, ze teleskop mas tak je jeho nejvetsi minus vyreseno http://www.bike-arena.cz/…eign-x-2010/

          a rek bych cernej kun vyberu :) http://www.canyon.com/…es/bike.html?… za 33,5k hodne zajimavy.

          0 0
        • Baba-Ji  

          přes 30K bych teda jít nechtěl, nový Monster FR si asi do té doby prubnu, stejně tak jako Agang Ninja

          0 0
          • prodám  

            Ten Agang není špatný, ale po pravdě jsem od toho čekal trochu víc, když u toho bylo tolik poviku. SX by se ti asi po Monsteru moc nelíbil na zadek se mu chce znatelně hůř a celkově chodí dost lineárně při odrazu. Novýho monstera si všichni chválí, bohužel jsem na něm ještě nejel. Co třeba ten dirtparade extaze? Je za pěkný prachy a k tomu třeba ten tlumič x-fusion vector HLR a jsi za 17tis. Nebo něco od NSbike

            0 0
            • Baba-Ji  

              Ta Dirt Parada, sice jsem ji nemel možnost vyzkouset, ale nevim no, prijde mne jako takove to kolo bez duse, jeden ram, prodava ho nekolik znacek…

              NS Soda nevypada spatne, ale chtelo by to taky prubnout, at pak clovek neni prekvapeny chovanim.

              Schvalne jsem psal VELKYM pismem nejpodstatnejsi veci, ktere od ramu da se rict, ze vyzaduju STRIKTNE. Takze jestli je SX takova ta klasika, co je tezka na predek, tak „ju nechcu“ :D.

              Ale toho Monstra si musim nekdy z Jezdkovic pujcit, obcas se v tech krajich vyskytuju, sam jsem zvedavy.

              0 0
            • logoman  

              zkus si pohrat s dhx a zasroubovat ho. Pak je ke konci progresivnejsi.

              0 0
              • prodám  

                To sice jo, ale průběh je i tak dost lineární. Zkoušeno jak s DHX 4.0 i RC4. Stejně jako enduro od spešlu. Prostě nemlich to samé.

                0 0
                • logoman  

                  Tak to ti neporadim, jedine vyzkouset to starsi sx to je progresivnejsi. Tohle novy je linearnejsi aby lip zralo nerovnosti a vic ho priblizili DH kolu. Mne se to prave libi, problem pri skocich v tom nepocituju. Prinejhorsim se daji pritahnout komprese.

                  Zadny RB jsem nikdy nejel, ale na zadni to jde asi nejlip, ze vsech celoper co jsem zkouse (enduro, pitch, reign X, YT), ale HT to rozhodne neni :-).

                  0 0
                • Tomcat  

                  To je hrozně zajímavý, že nelineární přepakování má lineární průběh… …možná to že mezi FRDH rámy mícháš NS Bikes a Dirtparade ledasco vypovídá.

                  0 0
    • HELLBOY22  

      Trošku sa priživím. Hľadám 4X rám, veľkosť 15" alebo 16", do 300€ a nový. Vie niekto o niečom? RB Monster 4X sa mi nepáči.

      0 0
      • Kubas.1  

        na co 4X rám?? tolik opěvovaný KGB už neslouží tak, jak má?

        0 0
        • HELLBOY22  

          ako malé dieťa…

          0 0
          • Pedro404  

            Má pravdu ale, na co chceš 4×, když nízkozdvihovýho skákavýho pevňáka už máš?

            0 0
            • HELLBOY22  

              Práve, že to KGB je nejaké divné. Raz mám pocit že mi sedí na 100% a druhý krát sa na ňom cítim akoby poskladaný. A to v tom istom setupe, bez posúvania sedla a pod. Chcel by som si teda spraviť radosť a na to čo v lese jazdím mi stačí aj ľahká 4X mašina.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.