• Saske

    Zdravím,

    rád bych si porídil první lepsí kolo, jelikož mě velmi baví jízda na kole. Chtěl bych trošku univerzálnejsí kolo na jízdu lesem a skalným terénem, kde budu potřebovat, abych mohl seskočit z výsky do 2m, ale zároveň, aby se na kole dalo „komfortně“ jen prohánět lesem bez nějakého skakaní.

    Jak je psané v názvu cena kola by měla být do 60 000kč. Ale pokud by se vyplatilo trošku připlatit, tak to udělám.

    Měrím 179cm

    Vážím 75kg

    Předem všem děkuji za pomoc ;-)

    0 0
    • logoman  

      Spis nez freeride to na me pusobi jako enduro kategorie, ja bych se rozhodoval mezi endurem

      a notonem ale tezko rict jestli to uz neni spis freeride

      Pripadne jestli chces vic praseni a min slapani na kole tak sx trail

      nebo cube hanzz a pak jsou jeste zajimavi lapieri. Je toho strasne moc …

      0 0
      • logoman  

        http://www.krabcyclesshop.cz/…cratch-6-Air a jeste tohle je taky zajimavy kolo. s zadnym kolem za 60k nemuzes slapnout vedle, vybral bych podle sympatii :)

        0 0
        • Saske  

          Tohodle jsem se prave bal, ze kazdej sem nahazi odkazy na kola a ja pak nebudu mit paru jake vybrat, kdyz kazdy je reseny trosku jinak :)

          Mohl by prosim nekdo vic napsat i o tom kole, kdyz ho doporucuje? :)

          Zreba ta AGANG NINJA 3.0 ma i „reklamni“ video, ale aspon mi to neco rekne o tom kole.

          Ostatni maj jen popisky a jelikoz se v tom nevyznam, jsou pro me neuzitecne :(

          A snad pomuzu upresnit tu kategorii. Chci se na kole vyblbnout ne jezdit dalky po lese.. spis si uzivat rychle jizdy a vsemoznym terenem. Ale take nebudu vylozene hledat skokanky, abych mohl skakat.. to me moc nelaka.

          0 0
          • logoman  

            tady mas par videi na enduru a na ostatni kola pohledej na youtube :) Podle toho co rikas tak podobny jezdim na svym a no problemo :)

            0 0
            • Saske  

              Koukal jsem se na videa na tve kolo a take by nemuselo byt spatne. Jen by me zajmaly rozdily mezi Pitch Pro a Enduro Comp. Predpokladam ze Pitch je spise na agresivnejsi jizdu vsude mozne a take asi bude vhodnejsi na normalne jezdeni.. Enduro je spise na castejsi a vetsi skoky? A asi mene vhodnejsi na normalni jizdu ze? Me pripadalo, ze tyto kola lidi pouzivaj v podstate na to same.. aspon podle youtubka :) ale kola jsou celkove jinak resena a Pitch pro 2011 je o 600ecek levnejsi takze velke plus a pokud by bylo celkove lepsi pro me.. vzal bych ho radeji :)

              0 0
              • logoman  

                Na enduru sem nejel, ale ma lepsi vybavu, rek bych odolnejsi ram a teoreticky vymakanejsi odpruzeni, kdyz stoji vic … Prakticky to co sjedes na enduru sjedes stejne rychle i na pitchi, odolnost pitche bude urcite taky vysoka, jeste jsem ho nevidel zlomenej. A to sou po netu ruzny upravy kdy na nej davaji dopredu 200 mm vidlice a pouzivaji ho na DH … ale na to urcite neni. Nedokazu si predstavit jak ho pri normalnim jezdeni zlomit … Takze je to na tobe jestli ti za tech 600 ecek stoji mit lepsi komponenty a preci jen vic show kolo, pak enduro, pitch je takovej obyc, nikdo od nej nic neceka svetovyho, nevypada jako nejvic high tech kolo, ale zvladne toho az az :) Taky si je zkus projet treba ti nebudou vyhovovat pitch je pomerne dlouhej – vyhoda ve sjezdu kdy je velkej rozvor a kolo paradne drzi, ale zase mensi manevrovatelnost v zatackach, dost podobny bude enduro. Jeste bych pohledal info o young talent noton to kolo je hodne zajimavy a sam bych ho mozna koupil mit 60k a chtit neco co i jede.

                0 0
                • Saske  

                  Asi mas pravdu.. Enduro Comp a Noton by byl lepsi. Tedka sem uplne nahodou zjistil divnou vec co se tyka Enduro Comp. Na officialnich strankach je uvedena cena 2799 ecek ale zaroven tam uvadeji cenu 3000 dolaru, jak je to mozne? Stejny model ale rozdil v cene 20 000kč? Asi ta cena v dolarech je pro ameriku a pro evropu v eckach, ale na kloub sem tomu neprisel. Ale pokud by se to dalo objednat za 3000 dolaru coz je v prepoctu 51 000kč, tak bych mel asi vybrano :) co se tyce Notona, tak sem napsal nekomu tady z fora co ho ma, tak se o nem dozvim neco vic. Komentare pod fotkama jsou dost pozitivni a celkove je z kola dost nadchnutej. No uvidim :) Urcite bych byl radeji, kdybych dal za kolo 50 tisic nez 65 tisic, ktere bude v podstate „to same“ pro me.

                  0 0
                    • logoman  

                      Jo to je normalka … :( nektery firmy to berou 1:1. Kdyz nad tim tak premyslim a mit tolik prachu co ty tak bych vzal notona 170 mm a 15kg … s rozumnejma plastema to musi jet krasne :) Ja mel jen 30k a za to sem sehnal pitche ve vyprodeji … S zadnym kolem neudelas chybu a budes spakojenj, ja sam pitche miluju a je to super pocit kdyz clovek jede po zakorenenym svahu kde lidi na xc brzdi co to de a ty kolem nich proletis pres 50 km/h :) a jen se smejes od ucha k uchu jak to kua vali z kopce :)))

                      0 0
                      • Saske  

                        Jj asi do nej pujdu.. tady ten uzivatel ho ma: http://www.bike-forum.cz/…il-9987.html

                        Ma tam i sve videjko, ktere sice moc nerekne, ale aspon nejake.. na youtube je snad jedno :(

                        0 0
                        • Saske  

                          Tak a mam jasno. Noton je jasna volba. Pajasimi mi o tom kole neco malo rekl a to mi bohate staci, abych vedel, ze jine nechci :)

                          Takze vsem moc dekuji za Vasi ochotu mi pomoc :)

                          0 0
      • Saske  

        Enduro je velmi oblibene co jsem se koukal na videa. Sice v karbonovem provedeni, ale i nejnizsi model http://www.specialized.com/…CProduct.jsp?… by urcite svou praci odvedl.

        Zatim u me vede Enduro Comp a AGANG NINJA 3.0

        0 0
      • Saske  

        Ten Noton vypada moc pekne, ale nic sem o nem nenasel. Jak na google, tak na youtube :( mozna protoze je to dost podobne s antivirem Norton, ktery se mi objevuje misto kola Noton :-/

        0 0
      • Vegan  

        Ten CUBE HANZZ vypada sakra dobre za tu cenu.

        0 0
        • gazman  

          Jo pěkný, 190 vzadu, fajne, zajímala by mě váha rámu.

          0 0
    • Bysto  

      http://www.canyon.com/…es/bike.html?… strasne vela muzka za relativne malo penazi, ale skusenosi ziadne

      0 0
      • MlokCZ  

        Tady je škoda, že už není v nabídce jezdivější verze Torque ES se 160mm zdvihu.

        0 0
    • DarthCedr  

      http://www.racebike.cz/…78/iq-6-race

      Česká značka, velká variabilita (nejen) designu, na tomhle modelu jsem seděl a nadchl mě, mám od nich pevnej rám a slouží zatím skvěle.

      Tady několik recenzí:

      http://720.cz/…

      http://720.cz/…

      http://720.cz/…

      http://720.cz//…

      http://www.racebike.cz/…-VELO-6–2010

      http://www.racebike.cz/…LOTON-4–2010

      0 0
      • Saske  

        Moc diky za IQ 6 RACE ale podle komentaru to neni prave orechove pro me. Na nem se moc vyblbnout neda… a nedoporucujou ho na castejsi skakani ci do parku, do ktereho bych urcite rad zavital po tom co jsem videl ty videa od logomana.

        PS: a ani se mi nelibi :)

        0 0
    • chaler  

      Ja bych šel s 60 tisicema asi do tohohle ma to luxuxusni vidlu a zbylo by ti i na lepši brzdy (da se sehnat ještě levněj)

      0 0
    • Adam Nawrath  

      Jednoznacne bude pro tebe nejlepsi Specialized Enduro. Pitch je dobry, ale po case by jsi stejne litoval, ze sis to Enduro neporidil. 10mm vetsi zdvih neni nikdy na skodu pri stejne jezdivosti.:)

      0 0
      • Saske  

        „Jednoznacne bude pro tebe nejlepsi Specialized Enduro“ Tim si myslel Endruro vs Pitch? Nebo celkove? :)

        Jinak mate pravdu, ze Pitch by nebyla nejlepsi volba. Proto tedy moji adepti jsou tyhle dva:

        http://eshop.kola-radotin.cz/…mp-10-black/

        http://www.yt-industries.com/shop/index.php…

        Co jsem se koukal, tak Enduro 2010 a 2011 maj totoznej ram M5, jen pro novej model vylepsili vybaveni, takze to pro me nema smysl brat, jelikoz jsem precijenom „zacatecnik“ tak mi bude bohate stacit i to s horsi vybavou. Jak sem nekde cetl.. vse na kole je spotrebni zbozi, ktere je postupne porad obmenovat, takze az se opotrebuje tohle koupim lepsi.. zatim postaci.

        Ale jak je na tom tohle Enduro porovnani s Notnem? Jaky by z nich bylo celkove lepsi? Jinak jak sem psal, nepotrebuji extra vybavu, ale asi radeji lepsi „zaklad“ tudiz ram. Zbytek stejne budu obmenovat casem az se to opotrebuje. Nebo jaky mate na to nazor? Jepsi ram – horsi vybyva / horsi ram – lepsi vybyva pro „novacka“. Samozrejme je to jen muj odhad, ze Noton ma horsi ram, az tak se v tom nevyznam :)

        0 0
        • logoman  

          Jestli budes kupovat tak bych popremyslel o plnotucnym enduru kdyz uz chces show tak poradnou :)

          Dobry kolo bude i lappierre ac vyssi model ale v recenzi sou nadseni lapierre pro zajimavos enduropitch

          Doufam ze sem ti zamotal hlavu s lapierrem :), ale porad bych volil notona :)

          0 0
          • Saske  

            Enduro je spis ALL MOUNTAIN, jak koukam :-( asi mas pravdu.. Noton bude lepsi :) … da se sehnat i v jinejch barevnejch variatnteach? :)

            0 0
            • logoman  

              Nepodcenoval bych je na 2m dropy ti bude stacit kazdy, ale me se noton fakt libi :), proste kombo 170mm 15 kg hamerschmidt a neco malo pres 50k se mi zda paradni. Jestli se ti libi enduro tak ho vem prasit na nem muzes taky hoooodne, ale to muzes i na pitchi a lapierru. Vem co se ti nejvic libi vzhledove … u me to je noton :)

              0 0
              • Saske  

                Urcite mas pravdu, ze se vyblbnu se vsema :)

                Me se libi obe kola (Enduro a Noton), takze podle toho nevybiram :) ale Enduro je razene spise jako ALL MOUNTAIN, ale lidi ho pouzivaji na vse.. jen si nejsem jisty jestli az vyssi modely.. presne tenhle sem nikde poradne nevidel na videu. Noton me zaujal hned, kdyz sem ho videl, ale jsem celkem skeptickej ohledne neho.. moc toho o nem nevim. Byl v nemeckem testu, kde dostal 9,5/10 hodnoceni, ale byl to nemeckej text, takze s tim si nedokazu poradit :( jen tam pak bylo v grafu, ze je vybornej do parku ale na bezne jezdeni to neni nic extra, ale urcite bych si nestezoval :) no, tak mam asi vybrano.. Noton :)

                PS: lapierre je hnus :)

                0 0
                • Bysto  

                  A Ešte ak vymenis hammershit za XT kluky, tak si polepsis o 0,7 kg, s za zbytok si môžeš kupit KS i950;-)

                  0 0
                  • Saske  

                    Co vymenit a co ne poresim radeji s nekym, kdo to kolo ma a vyzna se v tom.. kazdopadne nebudu investovat do uplne noveho kola.. prijde mi to uplne zbytecne. Spokojen budu kazdopadne.. az bude potreba neco vymenit, tak to udelam. Do te doby na nem budu jezdit a nic neresit :-) akorad tak o vymene plastu pouvazuji..

                    0 0
        • Adam Nawrath  

          Koukni jak to jezdi Brendan Fairclough. http://www.vitalmtb.com/…48/sspomer,2

          0 0
          • Adam Nawrath  

            Myslim, ze vice nez oni tomu pokourit nedas:)

            0 0
            • Saske  

              Kvuli tomuhle video sem azcal o tom kole uvazovat.. moc se mi libi :) ale.. Noton je lepsi v tehle cemove kategorii.. oni maj uz karbonove za 140 000,–

              0 0
              • Adam Nawrath  

                A co treba tohle:http://www.pinkbike.com/buysell/822564/

                0 0
              • logoman  

                Heh stejne to beres zvlastne, ze se rozhodujes podle videii, ti borci by to zajeli pomalu i na „skladacce“ :D Budou silene vyjezdeni, a to ze to je carbon model nijak nerozhoduje stejne ti to pojede i na zakladnim compu. A k tomu evu, paradni kolo ale dostat to k nam a hned budes na 80 – 90 k s dph a clem

                0 0
          • Kubas.1  

            Nojo, ale to je taky člověk, kterej jednak umí jezdit hodně čistě, a druhak když to kolo rozbije, tak prostě zajede do fabriky a dostane druhý…

            0 0
          • soc  

            Není nad to se přesvědčit, že vlastně vůbec neumím jezdit na kole a že těch 150mm zdvihu pod prdelí mám jenom proto, aby to moc nedrncalo…

            0 0
    • cat  

      Prvne si musis ujasnit co bude jezdit. Ten Noton, moc toho o nem nevim, ale vypada to jak kolo do parku a do kopce se na nem asi nadres, nevim, hadam. A enduro to treba kupuju ja, verze expert neni o moc drazsi, ale zas nic z komponentu, za co by stalo priplacet, ja to beru kvuli barvam:D Jinak Spesl bude perfektne citlivej a hlavne ma dobrou geosku, tzn polozenou hlavu, nizkej stred a kratkou zadni stavbu, jen pozor co vezmes za velikost, pokud meris nad 180 cm, je to celkem problem.

      0 0
      • Saske  

        Dnes sem se byl podivat do kramu na Enduro Expert za 50 000,– … slouzil jako test bike, takze ma neco malo najeto a je to lonskej model. V tom bych problem nevidel.. ale bylo v Lku cehoz se celkem bojim.. prislo mi moc velke na me, kdyz merim 179cm. Ale je to za slusne penize..

        0 0
        • Kubas.1  

          No, to asi jo…já mám 184cm, a při použití na EN/FR bych váhal mezi M a L, spíš bych se možná přikláněl k tomu Mku…Ale netuším, Enduro sem nijak neprohlížel

          0 0
          • Vegan  

            JJ souhlas v jeho velikosti je Mko jasna volba

            0 0
            • cat  

              ja mam 182 cm a taky jsem vahal. Ramova trubka je u Mka dlouha 590 mm. U Lka 620 a to je hodne i na xc bika. Na reignu jsem mel 580 a 80kovej predtavec a bylo to tak tak. V tvym pripade 179 bude vpohode.

              0 0
        • Blackbiker  

          cau testbike vůbec neber-dojebanější kola jsem ještě neviděl než testbiky a to zrovna u spešlu,a určitě si kup menší kolo než by odpovídalo postavě-to doceníš v terénu. Mám Reigna XL odpovídající své postavě a v terénu je to fakt o ničem-měl jsem nedat na BF a koupit lko:-) Teď už jsem holt moudřejší-jezdím jen tech. mtb , no XC mode:-)

          0 0
          • Blackbiker  

            a rozhodně bych doporučil nějakýho němce-poměr výkon/cena je daleko jinde než u spešlu-spešl je super kolo-to enduro-ale s cenou ujeli jaxviň.V Německu obecně dosud fičely na tech ježdění Canyony, teď se mi zdá, že tamní štafetu přebírá Young talent Industries. Doporučuju obé. Hlavně je třeba si dobře zvolit tu správnou kategorii-thread je na FR bajk a ty už „chceš“ enduro od spešlu. Klidně si ten spešl půjč a i další kola a srovnávej. Já bral Reigna, že 150 mm vydrží nafurt, ale zapomněl jsem na jedno, pořád je to jen xc kolo s velkým zdvihem(samozřejmě s použitelností na vícero stylu ježdění-ale jsou to jen kompromisy).Chceš jezdit enduro-kup právě enduro stroj, chceš-li FR,kup FR. Univerzální bajk bude jen o kopromisech. Mám 2 kola (ani ryba,ani rak),a věř mi-optimální to není…Reign nejezdí a VP Free jezdím od endura,přes FR až po DH-tohle není optimál:-)

            0 0
            • Blackbiker  

              jo jen jsem zapomněl dodat, že jsem pak testoval Canyona torqua FR uživatele TheIF a s Reignem 06 se to fakt nedalo srovnat-Canyon daleko lepší a vhodnější stroj na enduro. A to jsem tehdy nedal na Reigna dopustit-muhehe

              0 0
    • Edis  

      zkus tohle, nebo jiný model NORCO

      http://www.kola-dema.cz/…DH-2010.html

      0 0
    • Edis  

      tady jsem našel ještě jeden kousek

      http://www.kola-dema.cz/…HD-2011.html

      0 0
    • weekend warrior  

      mongoose 2009

      am|: http://www.mongoose-bikes.cz/…eocali-super

      fr|: http://www.mongoose-bikes.cz/…khyber-super

      celkem by mě zajímalo, proč se tu tyhle biky neprobírají, technologie zadní stavby je minimálně zajímavá a papírově funkční? Někde jsem četl nějakou výtku na téma složitosti stavby v kombinaci s bahnem, ale to třeba scott genius a i jiné asi taky mají stejný problém ne, min. na tlumiči…?

      0 0
      • Blackbiker  

        Mongoose měly problémy s vaklem čepu na spodním vahadle-nevím jak jsou na tom teď, ale už jen z tohoto důvodu bych nebral-jinak to nechodí špatně.

        0 0
    • Saske  

      Tak tedka ste mi pekne zamotali hlavu panove :)

      Tak radeji upresnim na co chci kolo pouzivat, uz je tu dost spekulaci.. at mate lepsi prehled tedy :)

      Chci kolo do parku.. neco jako tento: http://www.kona.cz/…il-bike-park

      A taky si tahle jezdit lesikem:

      http://www.vitalmtb.com/…48/sspomer,2

      Chci se na kole proste vyblbnout a to hlavne v parku :)

      0 0
      • weekend warrior  

        v parku je nej něco podobného :)))))

        0 0
      • Blackbiker  

        no tady těžko radit-jestli totiž začneš jezdit bikeparky, tak ti enduro kolo pak nestačí…ale nechci Ti do toho kecat, já bych vzal na tohle osobně YT tues FR-ale to jen v případě dolekopcom ježdění a možného potenciálu dobudoucna-pokud chceš i trochu jezdit enduro style(i do kopce) tak toho Notona. Jak říkám, kolo na vše neexistuje. A jestliže někdo bude tvrdit že ano(což jsem dělal i já),tak je to pouze kompromisní řešení, nic víc. Tak dobře zvol, počítej taky s tím, že stylově se budeš vyvíjet-a jak jsi hodil odkaz na Bikepark Špindl,tak zrovna tam si myslím že je těžká DH trať, na kterou enduro kolo fakt nebrat:-)

        0 0
        • pajasimi  

          souhlas.. za mě, když začíná, bych mu doporučil fakt toho Notona, kterej je lehkej, proti tuesu i jezdivej, a na ty naše bikeparky ideální..Tues FR by taky nebyl špatná volba..ale tam už se nedá o ježdění jinak než z kopce mluvit vůbec (do začátku si ale myslim že neni dobrý aby se tahal rovnou s takovou kravkou:)

          0 0
          • Saske  

            Jo koukal jsem se na nej – http://www.yt-industries.com/…%2004–10.pdf

            Na klasickou jizdu lesem by bylo dost naprd mit takove kolo. Je to uz vylozene na sjizdeni a skoky mi pripada a jelikoz bych rad trosku univerzalnejsi, abych si na nem zajezdil i normalne po ceskych lesich skopce i do kopce, bude lepsi Noton. Mit na vice kol, vyberu si jedno kolo na to a druhe zase na neco jineho, ale bohuzel mam jen na jedno, proto musim zvolit nejaky kompromis – Noton :)

            0 0
            • mandel  

              hele a co treba SXo, to by tak mohlo odpovidat tomu co bys chtel.

              0 0
              • pajasimi  

                nemá hamry a to ani v tý vyšší verzi:) Noton kterej stojí míň než nižší verze sxa je má:) na hamry to jezdí:) hlavně do kopce:D

                0 0
                • gazman  

                  Ty kdybys dal na notona normal kliky s jenou plackou místo hamru, to by bylo kolo! To by byla váha, ten hamr je hrozná svině těžká, radši nemít dvě placky a kolo o 3/4 kila lehčí, kopec se na tom vyjet dá.Myslím že hamr není v současné době zas až taková výhra, až to udělaj o půl kila lehčí, jdu do toho!Takže tak za 10 let:-) možná.

                  0 0
                  • Bysto  

                    Ja som mu to tiež písal, že keby predal Hammershit, tak si môže kupit XT kluky a Ešte mu ostane na KS i950 a ušetri aspoň pól kila

                    0 0
            • Blackbiker  

              jo ten Noton je cajk a pro tebe asi nejvhodnější. Já už jsem deformován:-) a beru v potaz jen kola od 180 mm vejš-zajímavý je Cube Hanzz a povedená Ninja od Agangu..

              0 0
              • Saske  

                Kdybych chtel JEN kolo na sjezd, tak je Noton ze hry, ale jelikoz bych rad i normalne jezdil, tak je Noton asi nejlepsi volbou. Precijenom bych uvidal snadnejsi vyjezdy kopcu, abych se nemusel zbytecne drit ci tahat kolo nahoru pesky.. to by me velmi brzy omezilo neco sjizdet. A kdyz s tim pajasimi skace 4m jak nic, tak me bude 100% vyhovovat na 2m skoky :)

                0 0
                • Mr.Duck  

                  Na 2m skoky ti stačí XC kolo :) Já mám to SX laděný spíš do lehčího DH, aby to vydrželo i ty moje prasárny. Skočit se na tom nechá asi všechno, co mi dovolí hlava (a eště o něco víc), a přitom to celkem jede. Myslim, že na tohle kolo dát 2placku, snižovací vidlici (Domain Dual Position?) tak se na tom dá udělat ledajaký endůro.

                  Nutno podotknout, že když sem měl o skoro 1kg těžší kola, tak se mi s tim do kopce fakt nejezdilo dobře. Když sem na nich teď odlehčil, tak s lehkejma gumama s tvrdší směsí by na tom kdejaký enduro neměl bejt problém. Mít tam eště nižší vidlici a zvednout sedlo, tak na tom jezdim i do práce :)

                  0 0
                  • Blackbiker  

                    Kachna ty hlavně neuč prosím tě nikoho jezdit-to by ten dotyčný taky nemusel rozchodit. Kachna po pádu ve Winteru a zhmožděným zápěstí. „Jo to bude vpohodě-odpoledne už jezdím“-nám bylo jasno:-). Radím ti dobře-nechávej si trošku rezervy:-)

                    0 0
                    • Mr.Duck  

                      Hele, zápěstí už je v ± pohodě :) Rezervy si nechávám, ale tak chybu občas člověk udělá žejo, zvlášť při asi dvanáctý jízdě :)

                      0 0
                      • Blackbiker  

                        Kachna,těch chyb za ten den a dršek bylo víc viď,já jel jednu za tebou a 2 krát v jedný-hehe, no ještě že to dobře dopadlo a není to zlomený křídlo:-)

                        0 0
        • kesu  

          ale blbost, co moje 901:)))

          0 0
          • MlokCZ  

            Ta 901čka je vůbec nějaká divná. Na daný zdvih, pružinovou vidlici a tlumič je nechutně lehká :-)

            0 0
            • kesu  

              já bych tomu taky nevěřil..

              :-)

              0 0
            • gazman  

              Co by ne, já jsem teď s lehkýma kolama a na 2.25 gumičkách těsně pod 15 kily:-)

              0 0
              • goofy  

                A to pritom ty ramy nejsou zadne pirko :o)

                0 0
                • gazman  

                  To je dobře, plechovku od píva bych nerad,myslím že s tlumákem na ocel pružině měl 3,6 kg

                  0 0
                  • goofy  

                    Fakt? Tak to pekne. Ten muj s tlumakem, hlavou, osou a objimkou 4,1 tusim…

                    0 0
                  • kesu  

                    jestli má tvůj rám 3,6kg s coil tlumákem tak před ním smekám.To by byla hodně úctyhodná váha

                    0 0
                    • gazman  

                      Kurde no nevím jestli vás nevalím, ale takové číslo se mi motá v palici. Nebyla tam osa hlavko nic, jen tlumič.Nebo že by to bylo bez tlumiče? Nevim už, je to možné.

                      0 0
                      • kesu  

                        trek session váží bez tlumáku 3200g v lku takže s coil tlumákem a obyč pružinou by měl mít tak 4,1kg..

                        901 má 4012 s tlumičem (454g) hlávkem (cca 80g) osou a upínákem (cca 100g) takže session je tak o 200g lehčí..

                        0 0
                • kesu  

                  901 v Lku s DHX 5 Air, osou zadního kola, RU a hlávkem má 4012g s DHX coil plus 600g navíc..

                  Trek session váží míň…

                  0 0
      • Vegan  

        Jak jsem se tu jiz jednou vyadril ja byt tebou tak mam jasno CUBE HANZZ perfektni vaha takze to bude pouzitelne i na enduro a pritom to ma super zdvihy.

        0 0
        • goofy  

          Jo jo.. Ten Cubik neni spatny… Kdyby mu pripadne stacily mensi zdvihy, tak by sel jeste Fritzzek, ale sel bych taky spis do Hanzze

          0 0
    • pajasimi  

      takže, teď jsem si Michalem psal, aby se ujasnilo, co že to vlastně chce jezdit, povídal že chce lítat v parcích a že chce, aby to kolo bylo hravý..vlákno jsem prolítl zběžně, ale rovnou vypadávaj RB co tu padlo, spešl enduro taky, kterej parky sice v poho snese a do sjezdu dejme tomu gut, ale o hravosti už se mluvit moc nedá, pak tu byly nějaký dh mašiny a ještě k tomu předražený, to už úplně mimo.. za mě bych výběr zúžil na věci typu Noton, Khyber, Reign.. k Notonu, někdo tu psal o nadření se do kopce..neni to zase tak strašný a určitě by to šlo vylepšit jiným plátěm aspoň na zadek, případně se můžem domluvit na ozkoušení,.. ale pokud stylem ježdění mají být parky, určitě bych bral radši lehkýho freerida, než čistokrevný enduro, který sice nápor snese, ale neni tolik hravý

      0 0
      • cat  

        enduro v Mku hravy bude, koukni na tu delku zadni stavby.

        0 0
        • pajasimi  

          nie je to len o tom že:) a ještě k tobě a k výjezdům na Notonu..ty hamry..ty hamry sou :))) zařadíš 24/32 a jedeš si:D

          0 0
          • cat  

            len o tom ne, ale kdyz koukam na tu geosku, vypada pro FR priznive…

            0 0
            • pajasimi  

              za mě ani trochu, když endura na park tak víc ten reign třebas..ale cenou vede, nemůžu si pomoct, ten noton..určitě v parku odvede lepší práci než enduro..od spešlu bys mo musel srovnávat s sx trailem, kterej je ale cenově úplně mimo.

              0 0
              • cat  

                Cenove mimo? http://www.teamsport.cz/…-model-2010/

                Reign x bych srovnal s endurem od speslu normalni reign je hodne do xc, linearni prubeh.

                0 0
                • pajasimi  

                  jj, nemá hamry, nic s tim nevyjede

                  0 0
                  • Kubiczech  

                    (:

                    0 0
                    • pajasimi  

                      holt padesát tisíc je padesát tisíc, to už si na biku představuju trochu víc než obyčejný kliky:)

                      0 0
                      • goofy  

                        Pred nedavnem jsi chtel dat skoro 50 litru za ram SX Traila, a ted uz si predstavujes na biku Hamry… :o)

                        0 0
                      • gazman  

                        Hamer bude neobyčejný, až ho udělaj lehčí a levnější, teď je to jen obyčejná věc, která sice umí řadit na místě a má fajný malý průměr,ale všechny tydle přednosti zabije jeho cena a nekulturní váha.

                        0 0
                        • tomfree  

                          Na váhu zapomeneš hned jak to projedeš a váha má své opodstatnění,šla by snížit při použití titanu,ale to by cena byla ještě vyšší.Jinak když dáš dvouplacku s přesmykem rokec a napínák tak ten rozdíl je maximálně 300g a za to to stojí.

                          0 0
                          • kesu  

                            no asi tak

                            0 0
                          • gazman  

                            300g nahoru a ještě cálnout 15 tyček, to opravdu stojí za to:-)

                            0 0
                            • tomfree  

                              Pro tebe asi ne,ale pokud používáš kolo k ježdění tak to za to stojí a divím se,že zrovna ty řešíš nějakých 15litrů.

                              0 0
                              • gazman  

                                15 litrů bych neřešil, pokud bych díky tomu odlehčil o 300g, naopak to u mě nefunguje:-) Nevím jak si to myslel s tím ježděním na kole, nepochopil jsem to, mohl bys to vysvětlit?

                                0 0
                                • tomfree  

                                  Lano nebo pěšky nahoru,kolo dolu,tam to netřeba,stačí placka s napínákem.

                                  0 0
                                  • gazman  

                                    No já na tom jezdím Lysou, Javoch, Šindelnou, Travný, atd. prostě normálně po kopcach.

                                    0 0
                                • Blackbiker  

                                  Tomfree myslel že jezdíš dlouhé vyjížďky a i dokopce:-)Ne jen dolekopcom:-)

                                  0 0
                            • kesu  

                              zase tak moc to neni:

                              XTR smyk stojí 15kil, XTR kliky bez převodníků tak 3500,převodníky 22–36 vyjdou taky tak na 15kil, rockring 500 a půlka řezení řekněme 15kil takže seš celkem na 8500Kč plus napínák 800kč takže skoro 9500kč

                              a hamer se dal sehnati za míň než 15…

                              0 0
                              • gazman  

                                Hoši neprovokujte, nebo si to koupím.Ještě mi udělej váhovou kalkulaci oproti mým současným krámům co tam mám naházené a jestli to bude méně než 300g tak to hned někde pod těch 15 tyček objednám.Fakt.

                                0 0
                                • kesu  

                                  mě na tom spíš vadí jiná poloha otáčení klik vůči čepu zadní stavby a mám obavu, že se to kolo bude pak víc houpat. Většina kol je udělaná tak, aby se zadní stavba co nejvíc zamykala šlapáním právě při pozici řetězu mezi velkým a středním převodníkem…

                                  0 0
                                  • tomfree  

                                    Tak to je jediná opodstatněná nevýhoda,které jsem se bál,na nomádovi to není nějak zvlášť poznat,ale kanarád to má na novém sx trailu a ten se houpe fakt hodně.

                                    0 0
                                    • kesu  

                                      dej sem hlavně fotku toho tvýho nomáda konečně, nedávno jsem ji hledal a už jsem tu diskuzi nenašel:(

                                      0 0
                                  • gazman  

                                    Na to sere pes, když dokážu jet do kopce na tom jak to mám včil, tak s 24 plackou vepředu už nebudu nějaké houpání vůbec řešit, to pojedu naprosto v pohodě. Kolik ten hammer váží se vším všudy?

                                    0 0
                                  • goofy  

                                    U virtualu s tim vetsinou neni problem. Tyjsou delany tak, ze na malou placku se celkem zamykaji, coz by mi ale zase mohlo vadit naopak tohle, protoze pri male placce ma precejenom DW Link znatelny pedal kick, ktery pri vetsi placce uplne mizi.

                                    0 0
                          • gazman  

                            Tak jsem si dal tu práci a pohledal váhy, rozdíl oprati tomu co tam mám teď a hemmerem je hustých 700g. Hoši toš to teda nechcu:-)))) 3/4 kila je zhovadilost.

                            0 0
                            • tomfree  

                              Takže tvoje kliky s osou a napínákem mají 900g,to je slušné.

                              0 0
                              • gazman  

                                Kliky mají 717g,převodník ± 50g, napínák 181g, ložiska osy 130g, to je dohromady 1058g a hamer má 1802g a to nevím jestli je v tom i řazení a lanovod.Většina vah je na sick lines.

                                0 0
                                • tomfree  

                                  Hamer AM verze i s osou komplet 1600g převáženo při montáži.

                                  0 0
                                  • Mr.Duck  

                                    Takže furt o půl kila přes moje kliky s napínákem, to nic moc :)

                                    0 0
                                  • gazman  

                                    Tak sick lines je FR verze to je fakt, ale to je jedno i půl kila je masakr, zaznělo tu necelých 300g myslím ne? Jo u těch co sebou tahaj druhou placku a smyk by se ta výměna dala chápat, u mě je to velký váhový rozdíl, do kterého nepudu, i když nové věci miluju a moc by se mi to na kole líbilo.Je vidět že jsem to měl dobře propočtené, když jsem to kolo skládal, žádné překvapení v podobě 300g rozdílu se nekoná.

                                    0 0
                                    • goofy  

                                      A hlavne ty Atlasy vypadaj lip ;o)

                                      0 0
                                    • tomfree  

                                      Myslím,že jsem to jasně napsal,že je to náhrada za dvouplacku,jinak to nemá smysl,navíc rokec na 38z už je celkem velký a když si vzpomenu na to jak mi prostřední převodník natáhl řetěz při přeřazení nahoru zrovna v nejméně vhodném okamžiku,nebo ho naopak shodil úplně dolu,místo malé placky,nebo mi nahozený kámen ohnul napínák,tak to byly chvíle kdybych to kolo poslal ze skály,prostě je to asi jako teleskopická sedlovka taky je to nejméně 300g navíc,je 3× dražší a kolik lidí ji vozí jen proto,že je to pohodlné.

                                      0 0
                                      • gazman  

                                        Myslím že jsem taky jasně napsal že pro lidi co se tahaj s druhou plackou to jakýs takýs smysl má ne? Člověče dyť my si vlastně rozumíme, všimnul sis toho taky?:-)

                                        0 0
                                        • tomfree  

                                          Šak jo,ale ty jsi jiný případ,pokud jezdec stráví více času na trati ve vzduchu,než na zemi,je pro něj váha rozhodující:-))

                                          Ps: neuvažoval jsi nad vzduchovým tlumičem RS vivid air?

                                          0 0
                                          • gazman  

                                            Tak žádný letec nejsem, ale baví mě to víc než si při XC prohlížet krajinu,i když ani to není špatné a rád si dám.

                                            Člověče o tom vividu jsem přemýšlel a přemýšlím furt ± 300g dolů je tak lákavých, kdyby se mi ten vzducháč vzhledově tolik nebřídil, už by tam byl.

                                            0 0
                                  • kesu  

                                    i s řazením?

                                    0 0
                              • kesu  

                                Truvativ hammerschmidt má bez řazení cca 1640g

                                u mě:

                                XTR kliky bez středu a převodníkama 22–36-RR mají 796g

                                střed XTR má 84g

                                přesmykač XTR má 140g

                                napínák má 78g

                                to je celkem 1098g bez řazení

                                takže rozdíl je víc jak půl kila což je teda dost..

                                0 0
                  • cat  

                    ma to 22 a 36 placku, to staci

                    0 0
      • pajasimi  

        jo a taky ruce pryč od lapiera, nevim kdo ty rámy kreslí, ale očividně nemá všech pět pohromadě.. po tom co kamarádovi praskl sjezďák za sto klacků po nárazu do stromu v hlavě (vidli se nic nestalo) a vzal za sníženou cenu znovu ten samej, kterej hned praskl po skočení dropu by se dalo říct že pešek..tejden na to přijel druhej kamarád se staronovým fr bikem od lapiera..nestačil jsem se divit, mezi pláštěm a můstkem co spojuje nohy zadní vidlice bylo, nekecám, asi tak 6mm prostoru..jasně že nadával jak pes, vlítnu na pole a stojim..ve sjezdu to brousí kamínky.. no nechci vidět čim trpí ostatní rámy..

        0 0
        • weekend warrior  

          no nevim co má ten nestastník na lapieru za rafek, ale jestli to taky není tím, že ty máš šířku ráfku jen/papírově 23mm???. To já mam na stifině deklarováno, že se mi tam vejde 2.5, ale pěkný prd. Ráfek mám 28mm a mám co dělat z 2.1 nevegalem. bt xr4 jsem radši sundal

          0 0
          • pajasimi  

            ani na stařičkým rm adrenaline 5000 jsem nemusel tyhle banality řešit, a co mám já? spíš co nemám, můstek tam, kde nemusí bejt:) a spoustu prostoru kolem

            0 0
            • weekend warrior  

              jj, sry, to já třeba k můstku mám asi 1,5cm, ale k šavlím je to pekelně blízko, tak 6mm. A od přesmyku v poloze na kašpara asi 2–3 mm, což fakt není nic, bahno je jasný, ale i nějakej větší defekt ráfku je o háčku… :) tohle je docela blbý zklamání:(

              0 0
              • pajasimi  

                já osobně bych takovej kiks těžko rozdejchával..mít něco takovýho na notonu tak jim to snad bez udání důvodu do 14 dnů vracim..ještě bych jim to dovezl osobně abych měl jistotu že se to někde nesekne na poště

                0 0
                • weekend warrior  

                  njn. teď taky koukám na to, že si to jejich „vzorkové“ kolo osadili ráfkem o šíři 19mm. to mě moc freeride nepřijde, ale fakt je, že free na ht je furt xc:)

                  0 0
        • kesu  

          njn tohle se u liteville nestává..

          0 0
    • pajasimi  

      jedno je jistý, na biku, se kterým chce řádit v parku a i endurovat, potřebuje Hamry:) takže? Noton:)

      0 0
      • Blackbiker  

        No nesouhlasím že potřebuje hammerschmidt:-), hele pokud chci tak enduro ujedu i s dvoubrejlí s 200 zdvihem a žádnej hammerschmidt nepotřebuju-jel jsem tak už i 80 km, z toho 40km terén.(to bylo dřív:-)), takže když máš jednoplacku 36 a vzadu 34 nevidím problém i s ježděním dokopce. A Noton není dogma samozřejmě-tady je vhodnej pro svou cenu:-)

        0 0
        • gazman  

          Moje řeč, klidně si na jednoplacce a zdvizích 180–200 střihnu celodenku po kopcích, není problém.

          0 0
          • Saske  

            Tak kdyby sme pominuli, jako nutnost mit hammerschmidt, protoze rikate, ze to je v podstate zbytecne, ze se do kopce da jezdit stejne dobre i s jednoplackou 36 a vzadu 34, tak by ste vybrali co? http://www.cube.eu/…eries/hanzz/ toho tady snad vsichni jen chvalili.. jen je cenove trosku dal oproti Notonovi.. coz taky neni zanedbatelne.

            0 0
            • goofy  

              Ale tohle ma dvouplacku ;o)

              0 0
            • gazman  

              No ten hanzz by byl můj favorit, ten noton zdvíhá „jen“ 170mm a úhel hlavy je 66° což je dost. A hanzz zdvíhá 190 mm a ůhel hlavy je 65,5 což je už lepší, ale i tak bych tam buchnul Cane creek angleset a šel bych až na 64° na jízdě dolekopcom je to fest znát a na horekopcom je to myslím úplně jedno.

              Hanzz bude víc na gatření. Pro mě jasná volba.

              0 0
              • Mr.Duck  

                Ten menší hlavovej úhel zas ubere na hravosti. Já mám ±65,5° a zatraceně dlouhý kolo, a s tim už mužu jezdit jenom rovně. Ale zas to je jak na kolejích :) Nicméně kdybych kuli tomu nemusel pilovat napínák, tak to klidně o stupeň postavim, aspoň na zkoušku..

                0 0
              • goofy  

                Kdyz uz si u toho angle setu.. On se dela asi jenom na 1,5" hlavy, coz? Pokud sem to dobre teda pochopil na jejich strankach

                0 0
                • BorisFR  

                  Minimálně spodní miska musí být 1,5", jde to narvat i do tapered hlavovek. Samo odpovídající model.

                  0 0
                  • goofy  

                    Jo tak jsem to pochopil dobrze.. aspon mam klid a nebudu nic resit :-)

                    0 0
            • logoman  

              No ti nevim, ja bych pro kolo na kterym se mam i projet nechtel jen jednoprevodnik … a ten hanzz se mi strasne libi, taky sem ti ho uvadel, ale vidim ho jako konkurenta pro sx trail, na 2 m dropy se mi to zda jako overkill. Navic hanzz uz vazi 17,5 kilo coz uz bude oproti 15 u notonu rozdil, http://www.pinkbike.com/photo/5731235/ dole pise borec vahu. Volil bych notona, nebo enduro pokud chces neco jezdivejsiho …

              0 0
    • goofy  

      Nic proti, ale me se ten noton zda strasne osklivy (nemam rad ty strakate designy) a ani vidle bez hispeed expanze by me nepotsila… Ja osobne kdyz uz nemce, tak bych sel do Canyonu

      0 0
      • gazman  

        Notona by bylo dobré ihned přestříkat to si myslím taky, ale barva nejezdí, jinak je tvarově pro mě moc pěkný, osazení neřeším hodnotím jen rám, nikdy bych si hotové kolo nekoupil.

        0 0
        • goofy  

          Jasne.. To pak jo.. Ale dotycny chce vybirat asi cele kolo, tak jsem jenom napsal, kde vidim nevyhody ja ;-)

          0 0
          • Saske  

            Radeji bych kolo, na kterem bych toho nemusel tolik menit a nejlepe nemenit nic kvuli financim.. koupit uplne nove kolo a hned vymenit treba vidlice pro me neni dobry kup kola. Radeji bych mel dobry ram a horsi vybavu, kterou muzu postupne vylepsovat, az doslouzi starsi. Nejsem zadnej profik a ani si nedovolim to co oni – vetsi skoky a tak. Proto se bojim treba Notona o kterym se toho tolik nevi. Je sice fakt, ze kdyby ta firma delala spatne ramy, tak by na to doplatila vzhledem k jejich nabidce a ze nejsou tak znami.. jenze nebyli by prvni co takovou chybu udelali. To kolo je za tu cenu velmi dobry kup, jenze je fakt ze hammershit neni nejlevnejsi a kdyby ho to kolo nemelo, tak je asi o dost levnejsi.. coz me privadi na otazku jestli ma taky tak kvalitni ram, kdyz kazdy rika, ze ma dobrou vybavu a neni potreba ji menit. Pac kdyz se to rozpocita tolik co muze stat, tak mi nevychazi nejaka zavratna castka za ten ram, proto mam obavy jestli se vyplati tohle kolo i do budoucna s tim, ze nakoupim lepsi vybavu nez ma tedka a budu ho pouzivat uz na vetsi skoky a celkove to kolo vice namahat.

            Pro me je Noton jednoznacne doba koupe ale vyplati se do budoucna s tim, ze casem nakoupim lepsi vybavu?

            Jaky na to mate nazor vy? :)

            0 0
      • Saske  

        To kolo vypada moc pekne v cerne barve a zdvihy ma take pekne. Je to EN/FR, takze taky pekny. Jen ta vaha se mi nelibi 17,2kg pokud se nepletu :(

        0 0
        • goofy  

          Me se zas libi ta hneda s oranzovou :o)

          Jo je to tezsi. Holt pruziny na obou kolech. Lehci plaste, a myslim, zeby z toho mohlo byt pekne kolecko… Ja mam ted taky kolo pres 17 kilo s Minionama a da se jezdit, kdyz tam nahodim FA, tak zhodim pres kilo jenom na plastich

          0 0
          • Saske  

            Takze kdyby se casem dokoupili lepsi a lehci veci.. na jakou vahu se s tim da dostat? :) … precijenom tady je dost psane o te vaze, abych vedel, ze na ni fakt zalezi. Ze zacatku mi to vadit nebude, ale casem by mi to mohlo precijenom dost vadit :(

            0 0
            • pitos  

              17kg na takové kolo není zase tak strašná váha a určitě by se dalo časem ještě nějak rozumně odlehčit.

              Ve svém okolí mám plno lidí co jezdí na kolech s váhou právě kolem těch 17kg a to nejenom z kopce a nemají s tím žádný problém.

              0 0
              • tomfree  

                To je otázka v jaké partičce jezdí,jestli bude ve skupině sám z ingotem tak ho to bude ***** od začátku.

                0 0
                • pitos  

                  Sice netuším ským bude jezdit ale přecejenom i dnes je váha kolem 17kg u seriového FR kola celkem normální a běžná.

                  0 0
                  • tomfree  

                    Proč mít 17 kg kolo,když ten noton má 15 za super cenu a setup na který nemusí ani šáhnout.

                    0 0
                    • goofy  

                      No jak uz jsem psal… Zrovna vidli bych tam casem asi upravoval nebo menil, coz je pomerne velka polozka

                      0 0
                    • Kubiczech  

                      Aby někdo mohl od začátku nadávat, utratit hafo dalších peněz za to, aby se po dvou letech na těch 15kg dostal. Při výběru, kór funglovky, bych tu váhu lehkovážně neignoroval. Ale na 17ti kilech se jezdit dá, to bezpochyby.

                      0 0
                    • pitos  

                      Tak osobně bych na FR toho Notona nechtěl,pod pojmem FR bike si představuji trošku něco jiného a Lyrik by mi určitě nestačil.

                      Tady z toho výběru se mi celkem líbí ten Hanzz i když to bude také celkem neznámá, protože Cube s takovýma koly dosud nemělo zkušenosti…ale to bych risknul.Canyon také nevypadá špatně.

                      Záleží co bude jezdec upřednostňovat,jes­tli spíše enduro ježdění s občasným sjezdováním nebo obráceně…podle toho bych se rozhodnul.

                      Opravdové FR kolo na 15kg určitě jen tak lehce dohromady nedáš.Třeba i ten IH od gazmana má ve FR setupu k 16kg.

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Taky bych řek, že pod 16 to moc nepude, aby to bylo FR. Docela to vidim u sebe. Moh bych shodit tak půl kila na rámu, 200g na drobnostech a sem někde na 15.8–16kg. Dál nevidim nic, kde brát, abych nemusel mít obavy, že to nevydrží.

                        Jestli má Noton eště k tomu půltunovej hammerschmidt, tak to někde prostě chybět musí..asi na něj kouknu :)

                        0 0
                        • Saske  

                          „Jestli má Noton eště k tomu půltunovej hammerschmidt, tak to někde prostě chybět musí..asi na něj kouknu :)“

                          Ano prosim :)

                          0 0
                        • Mr.Duck  

                          Ale tak vzduch. tlumič, hmotnost bez pedálů, Lyrik solo air..těžko říct, co sou zač ty kola. Ale na to EN a lehký FR bych řek, že v pohodě. Na větší FR už bych ale asi pár věcí měnil :)

                          0 0
                          • pitos  

                            Určitě to použitelné bude,to nepopírám.Na nějaké vyžehlené Fr bikeparkové traťi to bude úplně v pohodě ale čím to bude rozbitější tím to bude ztrácet.Navíc součástí bikeparku bývají i DH tratě…že.

                            0 0
                            • Mr.Duck  

                              No právě :) Já co sem pořídil fulla, tak na DH tratích strávil 90% času co sem s nim v bikeparcích byl :) Ale nemusí to bejt pro každýho..já se vyskáču u nás na točný, takže jak sem kdekoliv jinde, hledám šutry, kořeny, rolety a podobný kraviny, co u nás nemáme :) (a pak to taky tak vypadá..)

                              0 0
                            • tomfree  

                              Ale on o příležitostném DH nic nepíše,zato píše,že by na tom kole chtěl jezdit po lese,navíc je z Ústí,takže bude nejspíš jezdit po bikeprkové trati a ne po roz…ch Beskydech a toho Lyrika si může nechat u Milana předělat na pružinu,pokud by to bylo nutné.

                              0 0
                              • Mr.Duck  

                                Jasný, do začátku asi nebude takový lehčí kolo problém :)

                                Ale podivej se, jak sem dopad já..před rokem sem chtěl nějaký enduro, a teď dumám, jestli by nebylo lepší přidat na zdvihu mýho SXa :)

                                0 0
                                • tomfree  

                                  To je fakt,proto se divím,že už na to lidi nepřišli dávno,chci fulla na ježdění v lese,tak santa V10 je jasná volba 256mm zdvihu mi přece stačí na vývoj až do důchdu a do 17kg se vejde,takže do kopce no problem,jdu se styďet,že mi to prozření trvalo tak dlouho :-))

                                  0 0
                                  • Mr.Duck  

                                    Ale kulový. Já bych 256mm zdvih fakt nechtěl :) Ale bral bych v potaz, že člověka kolo ovlivní. Já chtěl kolo, na kterym bych jezdil od XC po FR. A ono by to s tim mym i šlo, ale stejně ho tahám tam, kam mě to předtim nijak extra nelákalo(dh), tak aby toho pak nelitoval :)

                                    Např. sem byl docela jasně rozhodnutej pro Reign X, a i tady mi ho kdekdo doporučil..a nakonec kdybych ho koupil, tak myslim, že bych mu dal víc než dost nažrat..

                                    0 0
                                    • tomfree  

                                      No mně to kolo neposunulo,šlo s ním sice jezdit v bike parku,ale my tu máme nejblíže malino brdo,takže když chci na nějaký kopec,tak tam musím nejdříve vyjet a to byla celkem dřina,samo pokud na to máš celý den,tak je to v klidu,ale já se rád projedu i po práci a to na to mám nějaké 3 hoďky kdy nastoupám nějakých 1200m výškových,takže jsem rád za svých 160/160 mm na 14kg nahoru to jede vo dost lépe a dolů mně to nějak neomezuje.

                                      0 0
                              • Saske  

                                Moc bych nebral v potaz od kud jsem. Kolo si budu brat i do prace, ktera muze byt v podstate kdekoliv.. momentalne to je v Tabore. Pred mesicem to byl Liberec. Jsem ubytovan na ubytovne a sem tam mam celej den ci vice volna, takze budu jezdit kde se da.

                                Co se tyce toho DH.. mozna mate pravdu, kdybych chtel neco jezdivejsiho mozna bych casem litoval i kdyz bych ted byl spokojeny, ze se da na nem v pohode normalne jezdit a vyblbnout dositosti, ale casem by me to vice asi lakalo k FR/DH. Uz tak nejak od zacatku to k tomu postupne sleduji, kdyz sem si to cele cetl znova od zacatku. Za to se omlouvam.. chtel sem neco univerzalnejsiho ale to asi nejde, kdyz bych jezdit casteji do parku a abych tam mohl jezdit vsechno co se mi zlibi.

                                0 0
                                • Mr.Duck  

                                  Zas abych ti to zkomplikoval, tak třeba DH trať na monínci sem jezdil i na Spešlu Hardrock s Dirt Jumperem, ono se to dá. Ale na SXku s Totemem je to holt trochu jiný ;)

                                  0 0
                                • logoman  

                                  Silne pochybuju ze nejak zasadne pojede lip z kopce ten canyon nez treba noton … to bys musel jit do DH mrchy aby to byl poradne rozdil. Myslim ze buse spis litovat ze sis koupil tezkou „mrchu“, nez toho ze ti noton nestaci …

                                  0 0
                              • goofy  

                                Zrovna o pruzinu by u tohodle Lyriku nejak ani neslo. Soloair je vpohode, ale ten ocesany tlumic by mi ted asi vadil

                                0 0
                • MlokCZ  

                  To spíš pak závisí, jak jsou na tom navzájem výkonnostně. Pokud by to byla situace, že je na tom nejhůře a ještě by měl nejtěžší kolo, tak to je pak samozřejmě už hodně blbé.

                  0 0
            • goofy  

              No hele, ty drazsi varianty tam jsou poskladane kolem 14,4 (jo sice na vzduchu), ale myslim, ze by pak nemusel byt problem se k tem 15,5 vlezt.. Uz jenom v kolech (plastich) tam je celkem velky potencial myslim

              0 0
    • Joseph de Sax  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • goofy  

      Jeste jeden kousek me ted napadnul… Asi by chtelo vymenit vidlu, ale zase je tam celkem financni rezerva na to

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.