• Marty9

    Fulcrum Red Metal 3 zkušenosti

    Zdravim jezdí někdo tyto kola ?? Tak prosím napište o nich plusy a minusy… . A jelikož potřebuji vpředu osu 15mm jak těžké je to předělání z normál upínáku na osu ???

    0 0
    • MirosPikos  

      použij funkci hledání, než založíš nové téma. Já s nimi zkušenosti nemám, ale je spousta lidí na BF kteří je vozí a určitě tu mnozí napsali zkušenosti s nimi.

      Hodně oblíbené jsou tu RedMetal 5. Trojky na tom budou podobně, akorát u nich nebude takový vysoký poměr cena/výkon.

      0 0
      • vsn  

        zase jsou ale UST :)

        0 0
      • maajkee  

        Myslím, že poměr cena výkon je u nich uplně stejnej jako u RM5, jsou to uplně jiný kola, především jsou UST, UST ráfky jsou díky absenci děr vevnitř ráfku tužší a taky mají RM3 dráty s přímou hlavou, RM5 s obyč zahnutou a tam dráty rády praskaj, to je taky dost velká výhoda, no a lepší hmotnost, takže za cenu co je maj teď na kupkole, tuším 6,3 je poměr cena:výkon řekl bych snad ještě lepší než u RM5.

        0 0
        • mpdu  

          A porovnání RM3 a Remeše 7325? Váha je podobná.

          0 0
        • pee.tr  

          Tzn., že rovná hlava drátů u Crossridů tahle kola dostává kvalitově nad RedMetal5 ? Furt se nemůžu rozhodnout, do kterých z těchto dvou značek jít. Dík.

          0 0
          • Papinak  

            Jestli vybíráš mezi RM5 a Crossride, tak jednoznačně RM5…

            0 0
            • pee.tr  

              Dík. Potřeboval jsem slyšet nějaký podpůrný argument. ;-)

              0 0
      • hurvajz  

        Vozím je asi 2 roky na fullu s UST plášti a ještě jsem nebodal :o). Výhodou je jednoduchý servis. Hmotnost by mohla být menší. Vyšší tuhosti jsem si všiml po výměně za klasické záplety, teď už to tak nevnímám. Docela jim dávám zabrat a držej.

        0 0
    • Hrabex1  

      ja jsem spokojenej. s upravou ti neporadim.

      plusy:

      ust, reseni volnobeznyho mechanismu v zadnim naboji a i jinak to vypada solidne a trvanlive. vaha taky dobra.

      minus je cena.

      Verim, ze jsou lepsi nez treba tohle:

      http://www.kupkolo.cz/…65_4505.html

      ale neverim, ze o vic nez 50%.

      0 0
    • colekx  

      Cau,

      Mam RM3 a kupoval sem je specialne na 15mm pevnou osu.. A primo v baleni je redukce na 15mm osu jen vytahnes koncove objimky na rychloupinaky a nacvaknes tam objimky s vetsima dirama pro pevnou osu.. Hotovo!

      0 0
      • obda  

        Ty redukce jsou tuším až od modelu 2011, takže pozor při koupi, někde ještě mají starší.

        0 0
        • colekx  

          Jojo to je pravda na to bych zapomel az od 2011…

          treba kolokram je ma..

          0 0
      • -Alan-  

        Dneska jsem si s tou redukcí pohrál a nandal to na novou vidlici s 15mm osou. Jen mě znervózňuje obrázek, který mluví o nějakém O kroužku. Našel jsem ho nebo jiný nakonec uvnitř výměnných koncovek a nevím zda má nějaký jiný ještě přijít mezi „patky“ vidlice a dosedací plochu náboje. Nebo se jen vymění koncovky pro 15mm osu?

        0 0
    • trpaslik72  

      chci se zeptat, je možné RM3 použít i na klasickou duši s galuskovým ventilkem?

      0 0
      • jIrI___  

        Není důvod, proč by to nešlo. Jen jsem kdesi četl nějaké zvěsti, že duše UST ráfkům moc neprospívají (podélné praskání vnitřní stěny ráfku), ale co je na tom pravdy netuším. Já bych se toho nebál.

        0 0
        • McBlacky  

          vliv by to mít nemělo skoro vůbec. Spíš je to snaha maskovat problémy některých (čti mavic) ust ráfků.

          0 0
      • Hrabex1  

        myslim, ze u tech kol psali, ze jsou jen pro tubeless, ale nechapu proc a nebal bych se toho.

        Jel jsem na RM3 s dusi per set km (kdyz mi dosel tmel a mel sem mensi defekt) a nic se nestalo.

        0 0
      • scret  

        nevim jak u RM3, ale jezdil jsem CMaxy s dusema a no problem

        0 0
      • felix.org  

        Možný to samozřejmě bez problémů je, ale otázka zní, proč to dobrovolně dělat :-)

        0 0
        • cubeman  

          Mám RM3 od podzimka a jsou fakt super.Jezdil jsem Crossride a to se nedá vůbec srovnat.Jsou tuhý a UST drží fakt skvěle.Určitě doporučuji.Určitě bych do nich duše nedával,když jsou UST.Můžeš na ně nasadit i obyč.kevlar plášť a drží to taky.Nezapomeň na tmel.Musí se to nafouknout větším tlakem,ale kompresor to hravě zvládne a pak jen dofukuješ pumpou.Mám to vyzkoušené.

          0 0
          • felix.org  

            Ano, já vím :-) Taky je mám.

            Jen rejpu, je mi jasný, že to bylo pro trpaslíka :-)

            0 0
            • cubeman  

              Mám teda i ZTR Olympic.Jsou sice lehčí,ale na tuhost to na RM3 nemá.Mám je jen na závody,ale jsou zase rychlejší.

              0 0
    • Kouba_2005  

      přiživím se :-) … na stránkách výrobce jsem odpověď nenašel, ale neví někdo, zda se nedělá verze i bez té červené barvy na ráfku jako u Metal 5? Je mi jasné, že tam ta barva je, páč se tak jmenují, ale přece jen … Děkuji

      0 0
    • blaf  

      jakej je rozdil mezi RM3 2011 a 2012, 2012 na KK jsou o cca 2k drazsi, ma smysl si priplatit?

      0 0
      • Fenous  

        Mam pocit, ze 2012 maj v cene redukci na zadni pevnou osu, 2011 se musely koupit bud na RU nebo pevnou. A ty co tam maj jsou myslim 2011.

        0 0
        • blaf  

          a jdou RM3 at uz 2011 tak 2012 pouzivat s 9mm resp. 10mm osou? jestli jo tak co vsechno je potreba predelat? nebo to jde bez uprav?

          0 0
          • Hnoj  

            Nejdou. Model 2012 by u sebe měl mít adaptér na předek 15×100 a zadek 12×142mm.

            0 0
          • Fenous  

            Ted koukam, ze KK znamena KupKolo, ne KoloKram. Moje 2011 maj redukci na predni 15mm pevnou osu nebo 9mm RU, podle navodu se jednoduse jenom vymeni takovej krouzek.

            0 0
    • Nikovlas  

      Mám RM3, ale zatím jsem na nich ujel prd. Schwalbe pláště na ně bez duší sedly snadno, a to jak novější TLR snakeskin, tak starší Snakeskin nez TLR patek. Ty starší, co mám já (asi 2011) jsou jen na rychloupínák, ale prý jsou vyvrtat a předělat na 15mm osu (přední) – ale samozřejmě je to pak definitivní. Ty nové 2012 mají mít redukci, takže lze střídat 15mm a RU a já nevím, co ještě vzadu.

      0 0
      • Nikovlas  

        Omlouvám se za množství překlepů – pořád píšu bakuli a už mám ty ruce nějaký zmatený.

        0 0
      • Pijer  

        „prý jsou vyvrtat a předělat na 15mm osu“ – nemáš o tom něco bližšího?

        0 0
        • Nikovlas  

          Koukám, že reaguju brzy :-D No když jsem to kupoval u Hnoje, tak říkal, že to to jde převrtat, aby se to dalo použít na 15mm osu… Víc o tom nevím.

          0 0
    • Deus  

      Zajímavá akce na kupkole http://www.kupkolo.cz/…inak_z92468/

      0 0
      • vocho  

        Nezbyla Vám někomu náhodou nevyužitá redukce na rychloupínák pro přední kolo Fulcrum RM3? Mám verzi pouze pro 15mm osu a potřebuji ho občas použít i na rychloupínák.

        0 0
        • McBlacky  

          já myslím, že se dělali bud na upínák nebo na 15ku. bez redukcí. jistě to nevím

          0 0
          • scret  

            myslim, ze posledni modely (2012?) to mely jako Mavic pres nejakou redukci… ale jistej si nejsem…

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.