zdlouhavé vybírání a čekání se chýlí ke konci a brzdy budu svého mazlika dávat do nového hávu, jen se nemůžu rozhodnout mezi těmito koly, mám vzít XTéčka nebo radši Red metaly ? :)), díky
zdlouhavé vybírání a čekání se chýlí ke konci a brzdy budu svého mazlika dávat do nového hávu, jen se nemůžu rozhodnout mezi těmito koly, mám vzít XTéčka nebo radši Red metaly ? :)), díky
*brzy
RM3 z důvodu použití ložisek a jejich snadné výměny, pokud vyhnijí …
RM mají skvělý zvuk :-)
Mé po 1000 km pořád mlčí.Na druhém kole mám shimano LX a je hlučnější.Nejspíš pořád šlapu a nejezdím na volnoběh, jak už jsi psal jinde.V olomouci moc kopců není:-)
Moje RM5 nepotřebovaly snad ani 50km aby se rozvrčely naplno a tak vrčej už skoro 1500km… tak buď dali málo maziva, nebo se moc flákam :)
Jo a omlouvam se, zapomněl jsem alespoň trochu přispět k diskuzi – ne že bych měl přímou zkušenost s RM3 nebo s XT, ale volil bych RM, díky (údajné :)) lehké servisovatelnosti…
Nevím kde, ale kdysi sem někde četl o tom že RM3 mají nějakou jinou drážku pro UST patku. Je to pravda nebo ne? Pokud ano, jaký to má vliv na UST pláště?
na funkci živočicháře to vliv nemá a na další funkce taky ne :-)
UST je UST a nic mezi tím
Ahoj,já jsem řešil podobnou volbu a skončil u RM3. Hlavně proto, že jsem nemusel investovat do nových kotoučů, kvůli údajně snažší dostupnusti náhradních dílů, a také po vlastních dobrých zkušenostech s RM5. Krom toho že jsem musel po 1000km, 90kg a mnoha sjetých schodech ;) trochu docentrovávat si nestěžuji.
jj díky ;)
Jak jsem psal vedle
škoda váhového limitu :(
Ahoj, stačí si přečíst informace uvedené na webu notubes.com a každý může zjistit, že výrobce uvádí doporučenou váhu , né maximální limit, pouze k nejlehčím ráfkům Race7000, Race a Podium MMX. ALPINE a další ráfky může jezdit při dodržení doporučených tlaků každý normální člověk. Je škoda, že tyhle ráfky mají tenhle „mýtus“, protože to jsou podle mé zkušenosti nejlepší ráfky pro montáž a použití s plášti bez duše, což je zrovna tady docela často diskutované téma.
pridam se s dotazem:
rozmyslim se mezi RM3 a rucne zapletanymi koly ZTR (zatim favorit)
muj vymysleny konfig ZTR je takhle komplikovany:
predni kolo:
ZTR 355
Hope pro 2 (kvuli mozne rekonfiguraci na 15mm osu v budoucnosti)
draty Sapim Race 2/1.8/2
spice Sapin polyax alu
zadni kolo:
ZTR 355
Novatec Light D712SB
draty Sapim Race 2/1.8/2
spice Sapin polyax mosaz
celkem odhad vahy vychazi na 1614g (jeste varianta je rafky Crest 1554g)
RM3 by mely vazit 1685g (a vyjdou levneji)
Cena od Hnoje na ZTR je pekna, sice mirne vyssi nez RM3, ale to neni tak podstatne spise je pro me dulezita funkcnost.
Mam 84kg, jezdim XC, zadne skoky, obcas sjedu schody a schodum podobny teren, ale neni to pravidlem na kazde vyjizdce. (Nejsem si jist, jestli si muzu se svoji vahou dovolit Crest, 355 by mely byt OK.)
Pozadavky na kola jsou celkem jasne – co nejlehci kola bez velkeho kompromisu na vydrz. Mel bych na nich v pohode odjezdit nekolik sezon cca 2–3tis za sezonu, par zavodu (jednotky). Zatim nechci jit do bezduse, ale pozaduji moznost jit jednoduse na bezduse v budoucnosti.
vyhody a nevyhody jednotlivych variant vidim takto
ZTR:
? .. nevim, jestli si muzu dovolit jit do Crest
RM3:
Ahoj,
moc nechápu volbu ZTR355, sháníš XC kola a chceš tam dávat freeride ráfky. Hlavní výhodu patek nevidím v nějakém navýšení objemu, ale čistě prakticky v tom, že když ti při instalaci bezduší kolo přes noc uteče, tak plášť z patek nevyskočí a tmel ti nevyteče na podlahu. Pro zpětné nahuštění můžeš použít normální pumpu, nemusíš znovu nahazovat patky vysokým tlakem. To jsem u žádných jiných ráfků nezaznamenal. S tvou váhou a odjetými km, bych klidně jezdil ZTR Alpine (dřív Olympic), kola budou mit o čtvrt kila míň. Kdybys měl zájem taková kola vidět, klidně se ozvi, mám jedny doma.
Omluva, spletl jsem 355 s Flow.
no proto :-) přece jen 360g ráfky nejsou nic těžkého
To samozřejmě ne, mě tyhle mastodontní ráfky nějak splívají.
mozna bych zajem mel, vidim z profilu ze jsi z Prahy, tak to by melo jit. Kdyztak bych se ozval..