• Dan.45

    zdlouhavé vybírání a čekání se chýlí ke konci a brzdy budu svého mazlika dávat do nového hávu, jen se nemůžu rozhodnout mezi těmito koly, mám vzít XTéčka nebo radši Red metaly ? :)), díky

    Anketa: RED METAL 3 vs XT

    30x
    88%
    XT
    4x
    12%
    0 0
    • Dan.45  

      *brzy

      0 0
    • StuntJ  

      RM3 z důvodu použití ložisek a jejich snadné výměny, pokud vyhnijí …

      0 0
    • Rychlej turista  

      RM mají skvělý zvuk :-)

      0 0
      • šlapatko  

        Mé po 1000 km pořád mlčí.Na druhém kole mám shimano LX a je hlučnější.Nejspíš pořád šlapu a nejezdím na volnoběh, jak už jsi psal jinde.V olomouci moc kopců není:-)

        0 0
        • podvlada  

          Moje RM5 nepotřebovaly snad ani 50km aby se rozvrčely naplno a tak vrčej už skoro 1500km… tak buď dali málo maziva, nebo se moc flákam :)

          0 0
          • podvlada  

            Jo a omlouvam se, zapomněl jsem alespoň trochu přispět k diskuzi – ne že bych měl přímou zkušenost s RM3 nebo s XT, ale volil bych RM, díky (údajné :)) lehké servisovatelnosti…

            0 0
    • Chiron  

      Nevím kde, ale kdysi sem někde četl o tom že RM3 mají nějakou jinou drážku pro UST patku. Je to pravda nebo ne? Pokud ano, jaký to má vliv na UST pláště?

      0 0
    • capo  

      Ahoj,já jsem řešil podobnou volbu a skončil u RM3. Hlavně proto, že jsem nemusel investovat do nových kotoučů, kvůli údajně snažší dostupnusti náhradních dílů, a také po vlastních dobrých zkušenostech s RM5. Krom toho že jsem musel po 1000km, 90kg a mnoha sjetých schodech ;) trochu docentrovávat si nestěžuji.

      0 0
    • jojina20  

      Jak jsem psal vedle

      0 0
      • StuntJ  

        škoda váhového limitu :(

        0 0
        • raf007  

          Ahoj, stačí si přečíst informace uvedené na webu notubes.com a každý může zjistit, že výrobce uvádí doporučenou váhu , né maximální limit, pouze k nejlehčím ráfkům Race7000, Race a Podium MMX. ALPINE a další ráfky může jezdit při dodržení doporučených tlaků každý normální člověk. Je škoda, že tyhle ráfky mají tenhle „mýtus“, protože to jsou podle mé zkušenosti nejlepší ráfky pro montáž a použití s plášti bez duše, což je zrovna tady docela často diskutované téma.

          0 0
    • op  

      pridam se s dotazem:

      rozmyslim se mezi RM3 a rucne zapletanymi koly ZTR (zatim favorit)

      muj vymysleny konfig ZTR je takhle komplikovany:

      predni kolo:

      ZTR 355

      Hope pro 2 (kvuli mozne rekonfiguraci na 15mm osu v budoucnosti)

      draty Sapim Race 2/1.8/2

      spice Sapin polyax alu

      zadni kolo:

      ZTR 355

      Novatec Light D712SB

      draty Sapim Race 2/1.8/2

      spice Sapin polyax mosaz

      celkem odhad vahy vychazi na 1614g (jeste varianta je rafky Crest 1554g)

      RM3 by mely vazit 1685g (a vyjdou levneji)

      Cena od Hnoje na ZTR je pekna, sice mirne vyssi nez RM3, ale to neni tak podstatne spise je pro me dulezita funkcnost.

      Mam 84kg, jezdim XC, zadne skoky, obcas sjedu schody a schodum podobny teren, ale neni to pravidlem na kazde vyjizdce. (Nejsem si jist, jestli si muzu se svoji vahou dovolit Crest, 355 by mely byt OK.)

      Pozadavky na kola jsou celkem jasne – co nejlehci kola bez velkeho kompromisu na vydrz. Mel bych na nich v pohode odjezdit nekolik sezon cca 2–3tis za sezonu, par zavodu (jednotky). Zatim nechci jit do bezduse, ale pozaduji moznost jit jednoduse na bezduse v budoucnosti.

      vyhody a nevyhody jednotlivych variant vidim takto

      ZTR:

      • lehci
      • diky tvaru patky by mel mit i uzsi plast vetsi objem (nevim jestli toskutecne vyrazne funguje nebo je to jen marketing .. Je to tak?). Planuji vozitRK Supersonic 2.0 kvuli vaze, ale nechci prijit prilis o objem.
      • cetl jsem ze existuji problemy s tou zadni nabou Novatec Light –loziska, praskly orech. Ta naba je tam kvuli cene, preci jenom Hope zadni nababy to cele vyrazne zdrazila (uz moc).

      ? .. nevim, jestli si muzu dovolit jit do Crest

      RM3:

      • neslysel jsem o zadnych technickych problemech
      • mirne vyssi vaha
      • proti ZTR klasicky tvar patky, tj. mensi objem plaste .. ?
      0 0
      • raf007  

        Ahoj,

        moc nechápu volbu ZTR355, sháníš XC kola a chceš tam dávat freeride ráfky. Hlavní výhodu patek nevidím v nějakém navýšení objemu, ale čistě prakticky v tom, že když ti při instalaci bezduší kolo přes noc uteče, tak plášť z patek nevyskočí a tmel ti nevyteče na podlahu. Pro zpětné nahuštění můžeš použít normální pumpu, nemusíš znovu nahazovat patky vysokým tlakem. To jsem u žádných jiných ráfků nezaznamenal. S tvou váhou a odjetými km, bych klidně jezdil ZTR Alpine (dřív Olympic), kola budou mit o čtvrt kila míň. Kdybys měl zájem taková kola vidět, klidně se ozvi, mám jedny doma.

        0 0
        • raf007  

          Omluva, spletl jsem 355 s Flow.

          0 0
          • kubad  

            no proto :-) přece jen 360g ráfky nejsou nic těžkého

            0 0
            • raf007  

              To samozřejmě ne, mě tyhle mastodontní ráfky nějak splívají.

              0 0
        • op  

          mozna bych zajem mel, vidim z profilu ze jsi z Prahy, tak to by melo jit. Kdyztak bych se ozval..

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.