Zajímaly by mě vaše názory na tento rám. Kolo se k nám letos dovážet nebude, tak pokud by někdo věděl o nějakém šopu v Rakousku, nebo Německu, hoďte, prosím link. Zatím jsem našel jenom nějaký americký. Dík.
Zajímaly by mě vaše názory na tento rám. Kolo se k nám letos dovážet nebude, tak pokud by někdo věděl o nějakém šopu v Rakousku, nebo Německu, hoďte, prosím link. Zatím jsem našel jenom nějaký americký. Dík.
Jako FSR by se mi libil vic. Jinak libi. To je hold cena za „neznackovou ameriku“ :)
FSR bych bral taky, ale ty jsou finančně někde jinde. Pokud by se teda dalo to kolo dalo za inzerovanou cenu pořídit, tak bych to bral a pak doladil podle potřeby.
Hele, mě to připadá jk obarvenej Ghost nebo Canyon. A ty se u nás sehnat daj. Nevim, jesli bych zrovna kvůli tomu jel až do Rakous
No tohle je jednocep a ty ostatni mam mam ten dojem 4-cepy
jednočep nemůže mít přepákování. Koukni se porádně na tu fotku- u patky to má čepy. Dyt by to prasklo-to není sugar od GF
Muze:-) je to prepakovanej jednocep. Moh by to bejt 4 cep s vahadilkem, ale to z ty fotky neni patrny
aha, to si zas nějakej maník něco přečet ve Velu. Jo, může to být jednočep s vahadlem, ale je tam nutný vedle hlavního čepu ještě jeden malý, že jo. To máme dva čepy. No a pak u přepákování máš další dva otočný body-to je kolik? Hele, mě je jedno, jak tomu nadáváš, ale nrmaální jednočep vypadá jinak a má úplně jiný vlastnosti. A tím to končím, nemá cenu se přít o to, kolik to má čepů. Hlavní je, že to je na h…o
hehe Velo nectu, mozna si nerozumime a je mi to sumak. Nevim proc by to melo bejt na h…o?
normalni jednocep to neni,ale to neznamena ze to neni jednocep:))) mrkni treba na Konu..
Bydlím u Brna, do Rakous kousek. Myslíš, že Ghost, nebo Canyon by se daly sehnat do 20 000Kč? Pokud by byla cena v eurech podobná ceně v dolarech, tak bych si pro to klidně dojel. Pokud by ho měli někde na é-šopu, tak bych zkusil objednat.
Tak to fakt nevím, musíš hledat. Ale jestli je ten mongoose do 20000, tak to neber. Bude to těžký, torzní tuhost nebude žádná. A to nemluvim o životnosti ložisek (jestli tam teda nějaký jsou. Ale dřív nebo později to chytne vakl dole u patek, pač tam sou jen kluzný plasty. Tkže, jestli chceš fulla, tak přidej ještě tak 10000-a budeš mít úplně jiný možnosti a kvalitu.
Mrkni sem mě do profilu, co mám. Jsou tam vykly ve všech uloženích. Všecko jsou to futra. Je to model 2004. V Pellsu ho prodávají za 16 000,– bez tlumiče. Takže myslím, že o ceně to až tak není. Jinou fotku jsem nenašel, pokud by to mělo strojní ložisko aspoň u středu, tak bych do toho šel.
vykly=vakly
jasný, chápu. Problém je to, že do futer cpou plast místo mosaze a pak to hned chytne vykl vakl. Ale hlavní čep u středu na ložiskách bude určitě. Já fakt nevím, ale v týhle ceně bych radši šel do jednočepu…Už kvůli jednoduchosti. A když máš lepší tlumič (třeba jen Manitou radium RL), tak je to prostě srovnatelný s víc čepama. Ten tlumič to vyřeší za ně. Já mám jednočep a tlumič MC 3,3 a nemůžu nadávat
A jake jine fully jsi mel?
měl sem GT I-drive. Byl to ten s excentrem-hruza. A pak sem měl rám alá GF sugar z Cyklomaxu
A taky sem jezdil Meridu Trans-mission a to mělo vakl v čepech hned od začátku.
Tak zkus nejaky fully ;)
a full jako myslíš sjezovej speciál nebo co
Jako plne aktivni system.
A plně aktivní systém myslíš čtyřčep? Asi tě nechápu
já dneska s tou gramatikou válím:-) Koukal sem, že ty máš Norco. To jako myslíš takovej full?
Treba takovej.
Ale třeba trans mission je udělanej na stejným principu, to samý ta mrcha z cyklomaxu. Asi jo, je to o něčem jiným, ale s chytrým tlumičem se jednočep dostane někam jinam. Navíc tady řešíme koupi kola za 20000 a to teda v tvým případě nestál ani ten rám. Mě se jedná hlavně o životnost. A to v týhle ceně rozhodně čtyřčep mít nebude.
Ten Mongoose je asi přepákovaný jednočep. Má čep až za patkou. A nic na tom nemění, že jsou tam čepy čtyři. Ctělo by to fotku z druhé strany, aby bylo vidět uložení kyvky u středu. Pokud je tam strojní ložisko, tak bych se tak moc nebál.
Já teda nevím, ale to by pak musela být i Kona jednočep, když má ten čep až nad patkou. Tohle hraní se slovíčkama je paráda:-)
To už se tady řešilo. Ano, Kona je jednočep.
Takže teda je merida jednočep taky a všechny ostatní mrchy, co maj jeden pitomej čep nad patkou souz jednočepy. Já nevím, ale selskej rozum miříká něco jinýho. Ale to fakt není nic proti vám.
pocet cepu nic neznamena. zalezi na jejich umisteni. pokud mezi hlavnim cepem a osou zadniho kola uz neni zadnej dalsi, tak to je jednocep.
:-D
Pokud budu počítat čepy na koně, tak jich klidně napočítám i víc než čtyři :o) ale jenom jeden určuje trajektorii zadního kola.
transmission ani sugar nemaji cep pred zadnim nabojem ⇒ jiny princip
Sugar nemá čep vůbec. A merida nad patkou, to je pravda. Jenže chod je stejnej, jako kdyby ten čep byl dole. Charakteristika se mění jen při brždění. Tam má horst link navrch. Ukamenujte mě:-)
Sugar nemá čep vůbec. A merida nad patkou, to je pravda. Jenže chod je stejnej, jako kdyby ten čep byl dole. Charakteristika se mění jen při brždění. Tam má horst link navrch. Ukamenujte mě:-)
ale houby na stejném principu. Máš v systémech odpružení fotbal, teda hokej
Na stejnym principu jako ten mongoose myslis.
jo, myslím na stejným principu. Jinak pardon, ted¡sem na to koukal a tvoje norco to má trochu jinak díky tomu spodnímu čepu. Ale princip furt zůstává.
wtf???
Princip ano. Taky to pruzi, ale funkce je jina.
:-D
cca 24000 kč vyprodejový Nerve XC3 www.canyon.com/…tattung.html?…
Heh samotnej rám (sice z jiným tlumičem) prodávají za 999Eur www.canyon.com/…tattung.html?b=38
ten vypadá dobře- sice něco podobnýho jako Ravo nebo Rock machine, ale kvůli tomuhle vybavení zajímavý-