• jenik00

    Ahoj, shanim pro brachu na stavbu co nejlevnejsi funkcni full ram, zdvih od 100 – 150 mm, vazne na tom az tak nesejde, je to na rekreacni pojezdenicko, ale spis cim vic tim lip (do tech 150 mm max) snazim se vymyslet co nejlevnejsi stavbu, bude to hodne o kompromisech, rad bych se vesel do cca 17000,– budu rad za jakykoliv typy na koupi, nebranim se nemecku, vyprodejim, testovackam, bazaru. Takze kdokoliv o necem vi nebo neco podobnyho resi nebo resil, uvitam kazdou pomoc ci typ. Jeste doplnim, ze to budu skladat komplet z bazaru, jinak by to byla asi plecka neuveritelna. Predem diky za typy.

    0 0
    • Jorge 50  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • scret  

      koukal bych po bazarech, obcas se tam objevi nejakej canyon, Giant apod.

      ja treba nedavno prodaval svuj ram Reigna, v perfektnim stavu a sel nakonec za 13tis. jednomu uzivateli B-Fka…

      Jinak bych koukal treba po vyprodejich Cubu z nemecka apod.

      0 0
      • jenik00  

        Jojo,touhle cestou asi pujdu, diky :-) Rozhodne polygon by byl asi az moc kompromis :-)

        0 0
        • Lister  

          Taky doporučuju bazar, občas se dá narazit na dobré kousky a pokud jsi běžná konfekční velikost a budeš vybírat z rámů velikosti M-L (18–20 palců) tak je i nabídka celkem ucházející. Já jsem prohledával bazary rok a pak měl jednou velké štěstí.

          0 0
      • mr.antik  

        Takhle jsem prodával svýho starýho Gianta, podle mě přesně splňoval účel, funkční, odolný, nezničitelný, za 5 táců.

        Jinak klidně bych zkusil toho AM Polygona, koneckonců, je to v záruce.

        0 0
    • logoman  

      http://cyklobazar.cz/…z-fox-rp-23/ co toto? Navic to je 160, zdvihu neni nikdy dost ;-)

      0 0
      • Bysto  

        ten je jak zadara, tu nie je očom !!

        0 0
        • kozusnik  

          ten cube vypadá dobře. no ale s tím rámem, co jsem posílal i s tím cubem se určitě dostane přes těch 17…ale určo by to stálo za to. než k tomu mojemu se přikláním k tomu cube – větší zdvih, v ceně i tlumič,…

          0 0
          • Bysto  

            ja predpokladám, že hľadal len rám do 17000, lebo zložiť celý bike za tie peniaze je asi nereálne

            0 0
            • kozusnik  

              jj. jsem si to narychlo přečet a až teď, jak jsem to čet podruhé, tak jsem to nějak zaregistroval :D

              0 0
    • unavix  

      Co se týká rámu AM od polygonu,ten hodně houpe a nepomuže tomu ani propedal.Nevim jestli sou na tom jiný stejně ale určitě ta houpavost nebude jen zdvihem 150.A do kopce má tendenci se stavět na zadní i při snížený vidli.

      A co se týče jetýho rámu,už sem to psal někde vedle.Nevíš co s tím původní majitel dělal a jestli to nemá mikropraskliny díky namáhání.Do takovýho rizika za 17k bych nešel.

      Co třeba tohodle Spydera:

      http://www.cyklostore.cz/…005-db-5361/

      Je to ale jen 120 zdvih.

      0 0
      • Meneldor  

        Mohl byses mi prosím tě trochu rozepsat o tom AM rámu, pokud jsi ho jel? Ségra ho chce pořídit. Ale nevím, jestli myslíš ten stejný. Chce ten collosus AM 2 – ten nemá 150 ale jen cca 127mm zdvih (5palců) Díky

        0 0
        • unavix  

          AM sem nezkoušel.Zkoušel sem AX3.0 2010 a to dost houpalo.Ta má vepředu Talas na 160.I když sem si vidli snížil tak mi při jízdě do kopce přišlo že má chuť se stavět na zadní.Po rovině houpaní nezabránil ani propedal.Taky mi ta AX pride docela krátká.Jel sem 18,5 a tu už sem měl na hraně na výšku.Pro lepší posed bych na délku potřeboval 20,5 ale na tu už bych lez ze štaflí.Já mám ale 110kg takže třeba při nižší váze tolik houpat nebude.V tlumiči byl tlak nafoukaný stejný jako u SX3.0 2010 a to bez propedalu houpe minimálně.S pro­pedalem je to téměř jako HT.Pokud máte možnost tak je lepší si je odzkoušet.Nákup na slepo by nemusel bejt to pravý ořechový. A určitě se kolo bude chovat jinak při nižší váze.Tudíž pro někoho kdo má 60 nebo 70 kg vůbec nemusí platit to co pro mě.

          0 0
          • Bartmighty  

            Já jezdím tu AX 2.0 2010 a když jedu po betoně tak to houpe neznatelně, kdybych se nekoukal na zadní stavbu, tak to nepoznám, vážím 90 kg. Možná to bude tím. Posed to kratší má, vždyť je to kolo na enduro. Propedal je zbytečnost. Chceš aby ti to nehoupalo? Jezdi na HT ;) Jinak ten AM model od polygonu bych nedoporučoval.

            0 0
            • Poustmen  

              tak mě to třeba nehoupe ani do dost strmýho kopce při zapnutým propedalu- tahle funkce je dosti znatelná

              0 0
    • hitman128  

      Čau, přikrmím se na tomto vlákně,

      Chtěl bych kupovat full rám s tím že bych přehodil věci z mého GT Avalanche 1.0, líbí se mi nabídky Polygonu do rámu a tlumiče bych chtěl dát tak 10–12k, jezdím převážně XC, ale chtěl bych taky někdy zkusit nějaký blbnutí na skocích…

      Jaký rám mám teda vybrat?

      0 0
      • Bysto  

        pokiaľ na tom chceš aj občas niečo skočiť, tak určite potrebuješ minimálne AM rám, tedá aspoň 140mm zdvihu ( a to musíš mať sakra čistú techniku, aby ten rám netrpel), pretože do tých 160mm zdvihu tie rámy nie sú dimenzované na nejaké prasačiny, jednoducho tam chýba materiál a to neošáliš ;), ale zas si nepovedal, čo si predstavuješ pod skokom, niekto nazve skokom obrubník, ja beriem ako skok niečo, čo má aspoň 0,5–1m na výšku

        0 0
        • Pijer  

          aspoň 140mm zdvihu :-)

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Hezký. Ale tihle pánové by totéž dali i na skládačce mojí ženy. Takže jako důkaz to má nulovou hodnotu :-)

            0 0
            • Pijer  

              Já tím nic nedokazuju, jenom poukazuju na to, že v kole to není a na „občasné poskočení“ není 140mm nutnost :-)

              0 0
              • cyklista30  

                Přesně skákat se dá i na HT s pevnou vidlí – je to jen o tom, že to chce pevnej rám a člověk musí ,,umět,, zdvihy jsou vedlejší – pokud tedy není člověk prase.

                0 0
        • McBlacky  

          váhově se kola pro 120, 140 a 160 moc neliší (na rámu s tlumičem). Zdvih není hlavní faktor pro to co rám vydrží.

          0 0
          • jIrI___  

            Který 160 mm rám (dostupný :) ) váží 2,7 kg?

            0 0
            • McBlacky  

              si váhy najdi když tě to zajímá – třeba Remedy 2012 v hliníku. pro někoho je dostupný i Carbon ten je pod 2kila bez tlumiče.

              Měl jsem na mysli spíš 2,8–2,9kg a do tolerance „moc neliší“ spadá 100–200gr.

              0 0
              • Bysto  

                ale remedy nie je na 160mm a má dosť mäkkú zadnú stavbu, aspoň čo som skúšal 2011 s QR, a to sa teda na endurko moc nehodí, keď ti zadné koleso behá zo strany na stranu

                0 0
                • McBlacky  

                  má 150 a byl to příklad toho, že ta váha se až tak neliší.

                  celý to je reakce na to, že dneska se spíš navyšuje zdvih než by se dbalo na vlastnosti pro tvrdší použití. Měkká stavba je toho důkazem. O tom, že by to bylo na enduro vhodné nepadlo zatím ani slovo…

                  0 0
                  • Bysto  

                    presne to si aj myslím, remedy mi prišiel ako vysokozdvihové XC-cko, teda AM, aj keď som videl na youtube hoc aké videá, kde dávali aj 2–3metrové dropy, ale na to by chcelo asi dobrého sponzora a super techniku. To s tým endurom som si nejak nevšimol, beriem s5, ale povedal som to kvôli tomu, že si reagoval na bike so 160 a to už je enduro a tam sú požadované iné vlastnosti jak na Trail/AM bikoch, pri endurách sa až tak moc nehľadí na váhu a šlapavosť , skôr na výdrž a tuhosť. Krásne to je vidieť na poronaní SJ a Enduro, kde stump do kopca skoro letí a endurko sa mierne plazí :D, zas ale dole to je presne naopak a čím horší terén a väčšie prekáždy, výmoly a kolaje, tým viac sa prejaví ten rozdiel tuhosti.

                    0 0
        • weekend warrior  

          skákaní není ani tak o kole, ale o skillu… myslím, že kdejakej vocas rozláme na dirtu víc DHWC sjezďáků, než týpek co to umí, byť by jel na „tesco“ biku…

          no ale chceš-li jezdit ten ted moderní video styl: skok na každým kořenu a kamínku, páč je to cool, „efektní“ ale určitě ne efektivní, je fakt lepší jezdit i v parku na sjezdáku:)

          0 0
          • mr.antik  

            je to fajn, ja tím takhle šetřim gumy

            0 0
            • weekend warrior  

              já myslel spíš průhonickej park:) ne Leogang v plné palbě, kde už je fs nutnost pro přežití:)

              0 0
              • cyborg  

                no to je hezkej pripad.. treba kamos dal leogang na GT marathon se 100mm zdvihem :)

                Druha vec je ze se tam to kolo kompletne rozsypalo a byl to duvod pro nakup Spešla Enduro :)

                0 0
          • cyborg  

            skill muzes mit ale nikdo neni neomylnej…a ram by to mel vydrzet. Taky je dost otazka co si pod skakanim predstavujes..

            Predpokladam ze pokud chce nekdo na biku skakat driv nebo pozdeji se dopracuje k nejakym 2m dropum a poletum 5 a vice metru… a tady podle me u trail biku se 140mm pomerne koledujes.. obvlast kdyz udelas chybu..

            Pro me osobne je presne tohle duvod proc chci vymenit Trance X za neco krapek odolnejsiho… 130mm mi docela staci…ale bojim se ze to kolo rozflakam

            0 0
            • weekend warrior  

              hele, a to je 5 a více vejškovejch metrů nebo vzdálenostních?

              0 0
            • Georrge  

              njn vono je teď moderní dělat všechno co nejlehčí :) a posouvat vyšší zdvihy víc do XC. Třeba můj rám má s tlumičem 3,6kg, a jsou podobný rámy (150 – 160mm) který váží o kilo míň, a to teď nemluvím o karbonu.

              Zas je fakt, že správnou profilací trubek a celkově dobrým řešením se dá na pár místech váha ušetřit, a přitom zachovat pevnost a tuhost. Pak si to ale taky zaplatíš…

              0 0
              • McBlacky  

                ano dá, ale je to na úkor zatížení v neplánovaném směru. A pak se ti právě rám zalomí za hlavovkou, když dopadneš „kolmo“ k zemi, nebo se rozlomí v sedlové trubce když dopadneš mimo osu. necháš zadní kola na hraně dvojáku a upálíš zadní stavbu…

                0 0
                • weekend warrior  

                  no a to je „celej“ problém, nemaj stavět dvojáky:) nemaj šetřit materiálem a udělat hezký tejbly…

                  stejnak je to lobby výrobců rámů, ty „dutý“ skoky, stavební firmy chtějí opak:)))

                  0 0
            • goofy  

              Jo no. Proto jsem si postavil kolo na ramu 4,1kg pri 6" zdvihu :o) Nevim nac jsou ty plechovky dobre…

              0 0
        • hitman128  

          tak ta vejška max těch 30–40cm zas nějaký skoky daleký ne, jen aby to prostě vydrželo melaj skok a bylo pohodlný na lehkym terenu.

          0 0
          • weekend warrior  

            balony 2.2+ jestli se to tam vejde a hustit na minimum možného, seš max na dvojce:) když koupíš řádnej balon ráfek, tak na max pěti… kdybys kupoval a servisoval to nej v kamenáku: spank + schwalbe v plné palbě…

            0 0
          • kupi  

            Nová kola a pláště a myslím, že ten Avalanche by to mohl zvládnout. Sry za off topic, ale kde jsou tady na Humpolecku takové skoky? (Vím akorát o Melechově a pak občas na něco narazím po okolí) :-D

            0 0
            • hitman128  

              Tak ty skoky většinou jenom když na něco narazim po lesých, jinak že bych měl nějakou vyhlídlou lokalitu to ne. Nedá mi to a zeptám se, jedeš S kolem kolem Humpolce?

              0 0
              • kupi  

                Jo, určitě pojedu. Ale už týden mi není dobře, takže nevím, jak pojedu. Jsem hodně zvědav, jaká bude trasa :-D

                0 0
              • hony007  

                Vy v těch lesích musíte mít ale tvrdý dopady.

                0 0
          • McBlacky  

            tuhle výšku vydrží cokoli. Na světáku skáčou víc na ZTR Podium. I když je mi jasný, že nebudou mít jeden výplet na sezonu :)

            středně lehký XC sety typu SLR, Zero, XTR to ustojí ani si toho nevšimnou

            0 0
    • JakubV  

      Je na tomto ráme vyslovene niečo zle? (okrem tlmiča, samozrejme). Na také hodne ľahké AM… http://www.polygonbike.cz/…losus-am-2–0

      0 0
    • JakubV  

      Je na tomto ráme vyslovene niečo zle? (okrem tlmiča, samozrejme). Na také hodne ľahké AM… http://www.polygonbike.cz/…losus-am-2–0

      0 0
    • Jery01  

      Nevíte někdo, kde sehnat rám merida one twenty 2010/2011? Popřípadě jiný této konstrukce (třeba ghost amr 5700 atp) do 15000 a 120mm zdvih. Moc děkuju

      0 0
      • pavlik6022  

        spolupráce a komunikace super, zkus si najít rám který hledáš, pokud není v nabídce, třeba ti ho i seženou – kumunikace i v angl.

        http://www.schlierseer-radhaus.de/

        0 0
        • Jery01  

          Mod díky za odkaz, už jsem mu psal ohledně CUBE AMS, super domluva jak říkáš, ale přece jenom mě to AMSko nějak omrzelo. Zalíbila se mi ta Merida i Ghost… Ale uvidíme jak to dopadne :)

          0 0
          • pavlik6022  

            Já jsem u něho měl v plánu kupovat Fritzka, nakonec jsem ale skončil u Radona :)

            0 0
      • fousek  

        Zrovna Merida a Ghost jsou uplne jina konstrukce a Ghosty vetsinou fungujou docela dobre. Merida funguje jako prepakovanej jednocep.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.