Giant NSR4 za 18 tis. Kč ano/ne?

43 nepřečtených
  • Mám možnost koupit manželce tohle kolo za 18 tis. Kč www.cykloexpert.cz/…/giant-nrs-4?… Jezdí rekračně cca. 1500 km za rok. Má pevňáka a delší vyjíždky jí dělaj problémy, chtěla by něco pohodlnějšího za slušný peníz. Pomohlo by tohle celopéro jako základ za tyhle prachy? Dík.

    0 0
    • mr.antik  

      jestli to jsou ty problémy jako má moje přítelkyně, tak to stejně asi nepomůže (a nemyslím tim lenost :-)

      0 0
      •  

        Sedací partie po výměně za dámskýho spešla v pohodě, ale záda jí bolej a kdo poznal rozdíl pevňák oproti full ví o čem je řeč. Sám jsem nucenej teď jezdit chvíli na pevňákovi a už se nemůžu dočkat až mi příjde objednanej Trance X1. Ale jinak pevňáka nijak nezatracuju a budu ho mít dál jako bahňáka a zimáka.

        0 0
    • lutte\'  

      Za ty peníze bych koupil HT , pokud nemáš problémy se zádama , budeš spokojenější.Za tuhle cenu bych si fulla nekoupil .

      0 0
      • lutte\'  

        jo pro manželku ? tak to je jiná :D teď si toho všímám ale o tom Ht to pořád platí :)

        0 0
      • mr.antik  

        nojo, jenže my nevíme, jestli to jsou problémy se zádáma… sice bude pružit rám, ale ta hrůza místo vidlice fungovat nebude.

        0 0
        • lutte\'  

          asi tak , ono když pořídí nějaký Ht s funkční vidlí a pláště nebudou nějak natvrdo huštěné , tak to bude mnohem komfortnější :) buď nechat co má , nebo se na to vykašlat

          0 0
        •  

          vidli bych vyměnil za Epicona.

          0 0
        • jakub  

          tak esli chces neco co fakt funguje… ozvi se mi do meilu…

          0 0
      • kesu  

        to sou predsudky,i blbej full je lepsi nez ht a todle neni blbej full.ja bych to bral a treba casem uprade

        0 0
    • homat  

      koupil jsem manželce NRS3 a je s ním spokojená. Jezdila na Fuji Utah (HT) a vadilo jí, že je kolo nestabilní, má docela krátkou geometrii. NRS si pochvaluje, dobře drží stopu je delší a dokonce si všimla že má vzádu odpružení, a že to funguje.

      0 0
    • silnicar  

      Přesednul jsem teď z NRS na HT zimáka a hrůza = kostitřas:) NRS není 100% full ale pořád o dost lepší než HT.....ale bude tu spousta lidí, co budou tvrdit, že HT je pohodlné;)

      0 0
      • silnicar  

        A něco o NRS ať to nemusíš hledat.....tlumič se fouká na nulový SAG a tím se pak zadní stavba nehoupe (když vletíš zadním kolem do díry tak se nemá jak tlumič roztáhnout a prostě zadní kolo se do ní propadne – dá se trošku pořešit tlakem v tlumiči), při brždění zadní brzdou se přimyká zadní stavba (přestává pružit)…ale když porovnám u sebe jízdu NRS k HT tak na NRS jsem rychlejší v terénu a to o dost (do kopce, rovina-lesní cesty i z kopce) a jedině kde je HT rychlejší je rovina na asfaltu. Asfaltové kopce už stačí zamknout vidlu a nepozná se rozdíl.....toť můj názor, někdo nemusí souhlasit:)

        0 0
      • cabbage  

        souhlas, proti HT je to pohodlný až neskutečně. a 0 SAG je pověra – funguje to dobře i na 30% sag, jen to trochu houpe no…:-)

        0 0
    • KubaBajk  

      šel bych do něj…s tím Epiconem bude základ slušný.. ..dost možná mi to nebude hodně lidí věřit,ale radši bych bral tohle kolo,než HT za 100000..(to bych bral jen v případě okamžité výměny rámu nebo okamžitého prodeje a následné koupě fulla:-) ) Takže já říkám jo.

      0 0
      •  

        Jdu do toho, bude to takovej „malej“ vánoční dárek, pevňáka prodám v bazaru, bude na vidli.

        0 0
        • rb  

          Ber to.Koupil jsem ho za ± stejné peníze a dá se z toho udělat kolo.Vidle je samozřejmě první na řadě,čeho se zbavit.

          0 0
        • homat  

          na vidli se vykašli, za ty peníze kup helmu a dres s kytičkama a zaboduješ tím daleko víc. Při 1500 km za rok a předpokládám tak 50 – 60 kg stejně žádnej rozdíl nepozná. Taky jsem chtěl vidli ženě měnit, jsme holt trochu zblblý ze svých biků.

          0 0
          •  

            Helmu,hadry všechno má.Nechci aby mi bylo někdy vyčítáno, kolik v tom mám já peněz. Je ale hezký, že jí ježdění baví, tak si nový kolo po 6-ti letech zaslouží. S tou vidlí si to možná rozmyslím, když vidím jak se z kopce po hrbolech bojí a někdy jde i pěšky z kopce, tak to vidlí rozhodně nebude.Právě jsem na kolo zaplatil zálohu a bude dárek k ježuchu.

            0 0
            • silnicar  

              NRS pomůže oproti HT i z kopců, s vidlicí uvidíš časem, není problém jí dokoupit že jo:) Ostatní vybavení pokud bude vyhovovat a bez problémů fungovat, tak není potřeba měnit.

              0 0
            • MlokCZ  

              Vidlice ji určitě hned nepomůže v tom, aby jezdila těžší sjezdy, ale i v lehčích terénech ji jízdu hodně zpříjemní. Já bych jí upraveného Epicona na nižší váhu na to kolo určitě dal. Není to až tak hrozně velká investice a udělá z toho kola pěkný funkční celek a když ji vyměníš hned, tak máš šanci dostat za tu sundanou vidlici aspoň pár korun.

              0 0
              •  

                Tu vidli jí asi dopřeju, otázka jestli 80mm nebo 100 mm?

                0 0
                • 0riso0  

                  mozes 80 , pri 100 budes mat rezervu, a pri 120 budes mat velku rezervu a zmenenu geometriu.mal som na nom 80 skareb jazdil max na 70mm a teraz je tam 120 epicon a jazdi max na 80.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Pokud vezme upravený Epicon na 120mm a správně nafouká, tak změna gemetrie oproti Skarebu nebude nijak výrazná, protože na Epiconu bude mít výrazně větší sag než na Skarebu.

                    Upravený Epicon při správném nafoukání pak bude určitě i bez drsnějšího zacházení chodit výrazně více než 80mm.

                    Pokud máš neupravený Epicon, tak i ten by ale měl chodit více než 80mm (tedy pokud myslíš tím, že jezdí na max 80 maximální zdvih, který si z toho dostal). Jaký na tom Epicon vozíš sag? Přijde mi to z toho, co píšeš, že ho vozíš hrozně přefoukaný.

                    Ono i u Skarebu je 70mm hodně málo. U Skarebu při pohodlném nastavení byl naopak vždy problém, že chodil na doraz (tedy minimálně 04 model s pružina/vzduch se standardní pružinou a jezdcem kolem 65–70kg). I manželce chodí Skareb při tom průběhu občas na doraz (při přifoukání by byl hrozně malý sag a necitlivý počátek). Pomohla by měkčí pružina + přifouknutí, ale protože chodí na při jejím stylu jízdy na doraz jen ojediněle a navíc bude mít fulla, tak už tu pružinu neřešim.

                    0 0
                    • 0riso0  

                      epicon mam upraveny a ked na neho sadnem zmyzne 30mm cize sag je bude ok, ale jazdim s tym ze tlmic ma sag cca 5mm.

                      maximum co som dostal z epicona bolo 100 a slo by aj viac ale netyram ho.vsak to nieje freeride. priemerne je ocistena noha 80mm a 4 cm spinave. tak isto gumicka na nohe tlmica po jazde je cca 3/4 . a to poznam aj ludi co ju uz parkrat zhodili z nohy.

                      skareb bol prefukany a aj ked nebol v spolupraci s NRS to bolo velmi cudne jazdenie. nejak si to spolu nesadlo preto som to vymenil za epicon a spokojnost.

                      0 0
                      • 0riso0  

                        takto to vyzeralo s tym sagom po preteku 60km Horal vo svite

                        0 0
                • MlokCZ  

                  Tohle je otázka spíš na ty co jezdili NRS déle. Já osobně bych to viděl určitě aspoň na 100mm, možná bych se nebál vyzkoušet i jak píše dole OrisoO 120mm nebo něco mezi tím (110mm). Ono u NRS bude na vidlici bude jezdit určitě výrazně větší sag než na tlumiči (i když to nutně nemusí být nastaveno na no-sag vzadu, jak už tu zmiňoval cabbage).

                  0 0
          • MlokCZ  

            Naprostý nesouhlas, tu vidlici pozná a to okamžitě (v životě jsem neviděl ženu, která by tohle nepoznala a nevycházím pouze ze zkušeností manželky, problém je pouze v tom, že spousta jich neměla nikdy příležitost pořádnou vidlici vyzkoušet), při té váze naopak o to více (pokud tedy Epicon bude laděný od Milana na nižší váhu). Moje žena vždy tvrdí, že jí kolo stačí a že nepotřebuje lepší brzdy, lepší vidlici… Když dostala kolo s lepší vidlicí a brzdama, tak hned po první vyjížďce si hrozně chválila, jak ta vidlice funguje a jak ty brzdy krásně brzdí. Odpruženou sedlovku taky dostala pouze na můj nápad, tam už předem neřikala nic, jen že to klidně zkusí a zase se je moc spokojené. Teď jsem zvědav, až dostane fulla.

            To že lehčí žená (váhově), která nenajezdí 10-ti tisíce km, nepotřebuje opravdu funční vidlici na její váhu je jeden z největších nesmyslů, co se tu pravidelně objevuje a je to jeden z důvodů, proč jsou často některé ženy odrazeny od jízdy v terénu. Oni sami neřeknou a nezjistí, že je to nefungující vidlicí, když s lepší nemají zkušenosti.

            0 0
            • Lišák  

              Naprostý souhlas s tvým naprostým nesouhlasem!

              Proto na příštím kole mojí ženy bude upravená XC-PRO.SL.

              0 0
            • kesu  

              naprostej souhlas,jen byhc nedaval do jedny roviny vidlici a brzdy.S veckama za par korun se jezdit da ale z blbou(necitli­vou)vidli blbe.pro zenskou je ta citlivost a chod prvnich par cm nejdulezitejsi,ne­predpokladam ze s tim bude nekde skakat a nejak extra tomu nakladat ale citlivost na polni a lesni cesty je to co ji zprijemni zivot

              0 0
            • stan.zak  

              Možná trochu od původ. tématu, ncm Mlok u, souhlasím, to je naprosto přesné. Přítelkyně si ze mně, po koupi fulla pro ni, chvíli utahovala, a také ho („na to nikdy nesednu“) nechtěla, že jí to co má, stačí. Opravdu na nové kolo nechtěla, že je to moc vysoké, že nedosáhne nohama na zem; takže jsem přendal „její“ gripy, rohy a sedlo a staré kolo jsem prostě musel odvézt. Ale teď už říká něco jiného, nebolí ji ruce, nemá vydrncané pozadí,… kolu víc věří a tak projede to, před čím dřív třeba slezla a tlačila, a i vyjede, jednak předtím na krosu měla 3×8, jednak „to nějak líp drží a nedrncá“, také postupně přichází na to, že leckdy je lepší něco projet bez zpomalení na rychlost chůze (třeba kořenová stezka, kterou předtím projet ani nezkusila), že to vidle i tlumič umí spolykat, a jde jim to lépe, než při jízdě „krokem“. Posun je zatím ten, že spolu jezdíme rychleji, než dřív; také už nemusí jet „alespoň po polňačce“, prostě za mnou zahne na pěšinu v lese nebo na louku; a těším se, až jí kolo ještě více sedne, a sjede snad i větší terénní sklony, na které se zatím ještě necítí. Každopádně jsem určitě koupí fulla pro přítelkyni udělal dobře!

              0 0
              • stan.zak  

                … nezmínil jsem nebolení zad, alespoň pro mojí osobu obrovský posun v pohodlí. Na foto jsou naše ghostí dvojčata :-)

                0 0
            • homat  

              Mlokův flame. Já mám pocit, že tě ty vidlice trochu moc sebraly, neber to tak vážně nebo budeš muset za chvíli přestat jezdit na kole. Když jsem viděl thread,ve kterém si popisoval požadavky na tvé nové kolo nebo vidlici tak jsem si říkal, že tenhle člověk se stane pěším turistou, protože hledá kámen mudrců.

              0 0
              • Honza729  

                Nahodou…ja mam perfekcionisty rad…

                0 0
              • 0riso0  

                aspon vie co chce. nie ako niektore individua ktore si kupia bike pre peknu farbu a potom hresia ze to neide ako si mysleli ze ta modra mala mat mensi odpor :D

                0 0
              • MlokCZ  

                Díky za informaci, to jsem sám ani nevěděl, že budu muset za chvíli přestat jezdit na kole. Nějak mě to nenapadlo, když jsem loni najel svoje kilometrové maximum a letos jsem ho zase překonal a není ještě ani konec roku a k tomu mi to ještě čím dál více baví na kolech, která maximálně splňují moje požadavky.

                Jinak já se tedy o flame rozhodně v předchozím příspěvku nepokoušel a moc nechápu, co si chtěl tvojí reakcí říci k tématu, ale v každém případě v diskuzi v duchu tvojeho posledního příspěvku dále nebudu pokračovat.

                0 0
    • 0riso0  

      Evoluciu neubrzdis ;) milanov epicon ale 120mm lebo sa pomylil ked posielal. chcel som 100mm. no 20mm len pomohlo.

      0 0
    • makak  

      Já bych jí ho koupil. To že je pohodlněnjší pozná, jestli ujede víc je otázka – minimálně si nebude moct stěžovat. Jo a cpát na NRS 120 vidli (a ještě k tomu babě) mi příjde blbost.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.