• libisenuj

    Ahoj cyklisti,

    dnes jsem se dostal k otestování druhého kola z výběru. Rozhoduji se mezi Anthemem a Trancem. Na Ant.jsem se cítil nataženější, ale co mi vadilo nejvíc bylo nízko položené řízení. Jede jako raketa. Pocitově nízký valivý odpor. U Trance, měl sem půjčenou 2LTD za 6petek, ale kupoval bych trojku(červeou) byl posed dle mně pohodlnější, záda nebolely ani po 40 km v terénu. Jinak váha Anthema 3 je bez pedálů 12,8 a Trance 2 13,3 vč.napínáku řetězu, obojí ve velikosti L. Jinak mi ten řetěz stejně spadl. To jen tak pro zajímavost.

    Mám na všechny prosbu o zhodnocení posedu na Trancovi. Mně to přišlo, tak, že bych ještě zvedal předek…jsou tam řidítka se zdvihem 19mm, tak jsem si říkal možná 25mm. Představec origo 70mm/8st. Poprvé mně bolelo na kole zápěstí…obě…to se mi nestalo… Cenu jsem domluvil na 12% slevu, víc že už to nepůjde…

    Je ten posed cajk dle zákonů cykloergonomie?

    Díky moc za pomoc.

    0 0
    • Tina  

      Najhoršiu vec čo môžeš urobiť je nechať sa odfotiť na bajku ako sa opieraš o stenu a potom sa tu na B-F, alebo hoci aj kamarátov pýtať na zhodnotenie posedu. Vždy budeš v takejto pozícii vypadať divne.

      0 0
    • MirosPikos  

      Já teda nevim, ale rozhodoval bych se podle pocitu. Co je platný, že ti někdo řekne, že sedíš špatně, když se ti bude sedět pohodlně a budeš schopen dát 40 km šolejch?

      Nevím jak ostatním, ale z fotek se mi zdá, že je na tebe ten Trance malej. Ukecal jsi 12 %, to je slušný. Nevím jak letos, ale já minulej rok ukecal po telefonu 15 % a bylo mi řečeno, že je to od Giantu doporučenej strop pro slevu.

      0 0
      • Tina  

        Presne o tom píšem. Na fotke v statickej pozícii vypadá bajker divne takže sa môže zdať, že rám je malý. Schválne sa skús takto odfotiť na svojom bajku a taktiež to bude vypadať, že rám ti je malý ;)

        0 0
        • MlokCZ  

          Souhlas. Na statické fotce se většina více narovná, natáhne ruce a rám se hodně často zdá malý i když je pak při jízdě ok.

          Já bych dle statické fotky určitě neřekl, že by měl volit větší rám.

          Pořádně to ale musí zkusit za jízdy a pak si může pohrát s výškou řídítek a případně lehce doladit představec.

          0 0
      • libisenuj  

        no, měřím 181 a mám rozkrok 88cm a vážím 88kg. O moc větší rám už bych asi mít nemohl. Byl by dlouhej. Trance má rámovku 620mm, dle fitcalculatoru bych ji měl mít do 611mm, ale beru to s rezervou…Ale pocit byl dobrej, to je bez diskuze.

        0 0
        • MirosPikos  

          No musíš vědět co chceš jezdit. Pokud nezávodní pohodu, tak bych volil Trance. Navíc když říkáš, že pocit byl dobrej. Detaily by se určitě daly ještě doladit. Jestli ti to pomůže, tak já bych z těchto dvou bral Trance :)

          0 0
    • Azmir  

      Hlavně ber podle svého pocitu, jinak z mého pohledu na té druhé fotce to vypadá přirozeněji, ale nevím jestli to napravo je anthem nebo trance :D

      0 0
      • Bafoon  

        vlevo je anthem – horní rámová, zdvih vidle a racing ralphy

        0 0
    • royal  

      bolavy zapesti – nemel jsi nahodou sedlo moc sklopeny dopredu?

      Ohledne posedu – to si musis sam rict co chces – jestli pohodovy jezdeni „v sede“ (a vic v terenu, kde vyuzijes zdvihy), nebo zavodni chrceni/honeni km „vic vleze“.

      0 0
    • joudys  

      Hobby sport na Veveří jestli se nepletu, velikost L máš podle mě správně, u Anthema budeš mít sportovnější posed, jak píšeš, protože je na XC zatímco Trance určenej na AM, takže si musíš vybrat sám co chceš jezdit a co na to záda, to ti nikdo neporadí.

      0 0
    • Sidewinder  

      Jestli by si pocitove na TranceX jeste zvedal riditka – tak na Anthem zapomen.. Jinak Trance je skvela volba – bude se dat prizpusobit ruznym stylum hobby jezdeni urcite lepe, nezli Anthem..

      0 0
      • MlokCZ  

        Proč by Anthema měl zapomenout? Řídítka na Athemu může dát klidně ještě o dost výše (není problém tam dát něco se zdvihem klidně 40mm+). A k tomu tam má i prostor pro lehké zkrácení představce.

        Na délku se ty rámy liší cca o 1cm (0,5cm dle horní rámovky + ještě něco udělá jiný sedlový úhel pro ten uvedený údaj horní rámovky), což je bez problémů dohnatelné představcem (je tam pořád poměrně dlouhý na tom Anthemu.

        A výšku řídítek klidně dožene i na Anthemu (to beru situaci, že na Trancu je chce malinko výše, tedy na Anthemu by bylo potřeba je dát výrazněji výše).

        Měl by rozhodně volit dle toho co chce jezdit a to si musí určit on.

        0 0
        • Sidewinder  

          Protoze u Anthema vychazeji diky geometrii riditka o dost niz nezli u Trance – proste posed je znatelne sportovnejsi.

          0 0
          • MlokCZ  

            A to je důvode nevzít Anthema, když ty řídítka může bez problému dostat o dost výše?

            0 0
            • Sidewinder  

              Tak kdyz citi, ze je Anthem na nej moc natazeny – a i u Trance pocitove potrebuje riditka jeste trochu nahoru, tak snad logicky neni zavodni geometrie v tomto pripade ta prava..

              Argument, ze existuje moznost, jak i u Anthema dostat rodla nahoru mi prijde jako drbani levou rukou za pravym uchem. Neco jako – kup si zavodni kolo a dej berany obracene :-)

              Ale samozrejme rozhodnout se musi uzivatel dle svych pocitu – ne podle tech mych. Jestli chce jezdit XC zavody, tak potom Anthem.

              0 0
              • royal  

                Asi takhle – udelat z Anthema „pohodovy“ kolo s riditkama nahore pro AM jezdeni jde, ale sam jsem timhle pristupem 3× Anthema zlomil – hlavne asi tim AM posedem a stylem jezdeni „kolik toho jeste zvladnu vpohode v sede“ (a to jsem pokazdy mel sedlovku aspon 15 cisel zasunutou).

                Velmi drahym zpusobem jsem si overil, ze delat z Anthema AM kolo (zvedanim riditek nebo vidlici s vetsim zdvihem) je blbost.

                0 0
                • saintjv  

                  Tak tomu rikam zkusenosti…A kde si toho anthema zlomil?:))

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Posed snad upravuju dle toho, abych se při ježdění cítil dobře ať už jezdím cokoliv.

                  To, že jsi na tom kole jezdil něco na co nebylo už vhodné s tím nemá nic společného. Posedem se ten rám nezlomil…

                  A kolo musí vybrat dle toho co chce jezdit, aby na to bylo kolo vhodné. A ne dle toho, že bude muset zvednout řídítka místo o 1cm na Trancu, tak třeba o 2,5cm na Anthemu…

                  0 0
                • Milan  

                  Jojo sem s tím, kde zlomil? Jak řešil?

                  0 0
                  • royal  

                    zlomil tam kde vsichni ostatni – ve svaru mezi horni a sedlovou trubkou. Jednou vyreklamovano, jednou svareno + pridana vyztuha. Nakonec vyreseno koupi uplne jineho ramu :-).

                    Proste draze overeno ze na AM jezdeni + AM posed Anthem neni – nebudu si nahlavat ze to byla chyba jenom vyrobce, on postavil zavodni raketu a ja ji postupne pouzival na neco jinyho. Inu prvni full, u nej asi clovek nikdy nevi co vlastne chce :-).

                    Jen pro predstavu – merim 183 cm, vazim 85 kg, orig. riditka jsem mel co nejvejs to s orig. predstavcem a orig. urizlou vidli slo. Ram L, sedlovka (400 mm) vysunuta, ale porad tam zbejvalo tak tech 15 cm zasunuto. Stejne mi ale prislo ze se to tou sedlovkou musi strasne ohejbat tom miste kde to stejne nakonec prasklo. Pokazdy najeto cca 5 tis km.

                    0 0
                    • Milan  

                      Díky za odpověď. Z tohoto důvodu jsem si nakonec vybral Trance, 29er. A po 1 500 km, ale spíš pár pádech a nedostatčném odesedávání mi začal dost vrzat v oblastni sedlovky a koukám na svár a jak to pospat: u sváru hlavní a sedlový truky je na straně obvodu sváru a sedlový trubky po svislém obvodu mléčná linka, která přesně kopíruje svár-housenku. Mám čirý lak takže je to hned vidět-mechanicky to ale vypadá v pořádku. Doufám že jde jen o lak a ne začínající pasklinu.

                      0 0
                      • McBlacky  

                        vyndej sedlovku a zevnitř uvidíš

                        0 0
              • MlokCZ  

                Nechápu. To je nějaké dogma koupit si kolo a nepoladit posed?

                Mě tedy přijde ladit posed samozřejmostí na každém kole. A stejně to bude dělat i na Trancu.

                Drbání levou rukou za pravým uchem by to bylo v případě, že by pro vyhovující posed musel použít něco problematické co by zhoršilo jiné vlastnosti kola. A pak by to nebylo vhodné vzít takové kolo.

                Tím myslím např. příliš krátký přesdtavec. Ten mi ale na fotce Anthemu přijde dlouhý až až a osobně bych i na Antemu raději kratší, takže naopak lehce delší posed je výhoda, že ho může pak zkrátit.

                Anthem nemá žádnou speciální závodní geometrii, níže položená řídítka jsou obecnou vlastností nižších zdvihů. U HTček to bude s výškou řídítek většinou ještě daleko horší.

                A tohle vím moc dobře. Mám extra krátké ruce a prohledáváním geometrie HTček pro dostání řídítek co nejvýše jsem si už prošel a nebylo to u mě ideální ani u HTčka s vyšší hlavou. Zcela to vyřešila až 29tka.

                S přístupem co popisuješ bych vlastně neměl na HTčku vůbec jezdit, protože mají moc závodní geometrii pro moje proporce…

                0 0
        • libisenuj  

          Na Trancu jsem naměřil řidítka o cca 5–6 cm výše než na Anthemu a stejně mám pocit, že ještě + 2 cm by to chtělo…Zvažuju řidítka se zdvihem 30 nebo 40mm, 50 už by asi bylo moc. Spíš musím popřemýšlet nad těmi úhly, protože na Anthemu jsem nic takového nepozoroval…při­kládal sem to tomu, jestli sem na těch řidítkách nebyl nalehlej větší váhou než su zvyklý…ale ke konci jízdy to bylo lepší…Jak psal royal, sedlo bylo trošičku skloněné dopředu, ale jen minimálně. Nechtělo se mi to štelovat…

          Joudys: je to Hobby Sport na Veveří:-)

          Jezdím terén, silnici a cyklostezky (asfalt) nenávidím, holt občas se tomu díky klukovi nevyhnu. Každopádně žádné závodění na čas nepřipadá v úvahu. Spíš na pohodu, „kochat se“ a ulevit zádům, proto chci trošku vzpřímenější posed.

          0 0
          • royal  

            Presne pro tenhle zpusob jizdy co popisujes je delanej ten Trance

            0 0
          • MlokCZ  

            Chceš říct, že na Trancu jsi při stejně vysunutém sedlu vůči středu naměřil řídítka o 5–6cm výše oproti sedlu než na Anthemu?

            Nesrovnáváš doufám výšku řídítek nad zemi na nezatíženém kole? Pokud ano, tak to je srovnání úplně k ničemu.

            Dle toho co chceš jezdit bych se ale Trancu vůbec nebál.

            0 0
            • libisenuj  

              jj, přesně to jsem měřil. byl sem opět sám, takže mi to neměl kdo změřit…

              0 0
              • MlokCZ  

                Rozdíl výšek od země ale neřekne vůbec nic. To dělá vyšší zdvih vždy, že je na nezatíženém kole vše výše (tedy i sedlo díky výše položenému středu).

                Po nasednutí je ale vše jinak. A dále je stejně jedno jaká je absolutní výška řídítek od země (i když vezmeme zatížené kolo).

                Pro posed je rozhodují jak vyjdou řídítka vysoko oproti správně nastavenému sedlu.

                Níže jsem dal pokus o srovnání z těch fotek a rozdíl vychází až překvapivě malý. I když to srovnání na těch fotkách nebude úplně přesné.

                Je tam vedena vodorovná linka střed řídítek k sedlu a můžeš srovnat o kolik je výše sedlo u kterého modelu oproti té vodorovné lince.

                0 0
            • MlokCZ  

              Zkusil jsem ještě dle těch fotek to přibližně srovnat. Není to úplně přesné i přes snahu otočit obě fotky, abych získal vodorovnou linku střed předního – střed zadního kola.

              Pro orientační srovnání je to ale dobré. Z toho vypadá rozdíl výšky řídítek naprosto minimální. Na obou fotkách jsou řídítka vůči sedlo skoro stejně.

              Čekal jsem o něco výraznější rozdíl dle toho co jsem počítal. Otázkou ale je jak je vše nastaveno na těch fotkách (odpružení, sedlo).

              0 0
              • libisenuj  

                Strávil sem celý víkend přemýšlením a špekulováním nad posedem na tom Tranckovi. Podle těch fotek co si poslal upravené o ty linky, to vypadá, že má Trance snad řidítka ještě níž než Anthem, tzn. vychází mi z toho to, že mám zřejmě špatně nafoukanou vidlici i tlumič. Bohužel to teď nemám jak zjistit…ale je fakt, že i v terénu na skalkách a kamenných schodech sem tlumič nedostal ani na 70%, spíš tak 65%(našel sem ještě jednu fotku kde je vidět „O“kroužek na tlumiči)…tzn.když bych trošku ufouknul tlumič a přifouknul vidli(ta zase byla možná měkčí) tak bych ten poměr dorovnal na „normál“. Pak by mi asi stačila řidítka se zdvihem 30 –35mm…

                Jinak díky za tu piplačku s nekvalitníma fotkama a Tvoje poznatky. Pro mě je to první full, tak špekuluju abych nešlápnul úplně vedle.

                S tím úhlovým zdvihem řidítek a příklonu k jezdci je to tak, že čím menší úhel zvednutí a menší záklon než jsou na origo (730/5st.nahoru a 9st.zpět), tím by to mohlo být pohodlnější? Třeba kombinace 4st/8st.? já vím, že je to individuální, ale nemáte to někdo na sobě vyzkoušené? Díky

                0 0
                • MlokCZ  

                  S úhlem řídítek to tak není. Tam prostě potřebuješ správný úhel pro dané proporce jezdce a úchup jaký používá.

                  Pokud vezmeme ideální úhel zahnutí řídítek pro konkrétního jezdce, tak pak většinou platí (ale ani to není 100%):

                  • řídítka zahnutá více: bolest vnější malíkové hrany ruky, protožese rovnoměrně neopírá o celou ruku
                  • příliš málo zahnutá: bolest zápěstí (v tomhle případě sezápěstí vytočí více než je potřeba)
                  • čím širší řídítka, tím je potřeba o něco větší zahnutí

                  Problém tedy nastane v obou případech, ať budou zahnuté moc málo nebo příliš.

                  0 0
                  • libisenuj  

                    Aha. Tak to musím zjistit jak to má ten Anthem. Má užší řidítka (680) ale úhly nevím. Tam mě nebolelo nic. Při jízdě mě bolelo zápěstí v kloubu, ta malíková hrana ne. Vyzkouším řidítka 740/30zdvih a úhly budu muset pohledat. Ale co jsem se díval, tak je to většinou mezi 4–5st a 8–9st., asi si budu muset zvyknout nebo to trošku zlepší zvýšení sagu na tlumiči a větší zdvih řidítek. Konzultoval sem ten posed ze Vzteklanem, který ho má v Mku a říkal, že dle něj je to cajk. Já budu už v podstatě ladit jen řádově milimetry na předozadní posun sedla. Představec se mi měnit nechce, spíš ty řidítka a gripy. Ty origo mi přijdou trošku málo objemné.

                    Každopádně ti dík za věcné názory.

                    0 0
          • MlokCZ  

            Zkusil jsem určit rozdíl efektivních výšek (tím myslím oproti pevně děné pozici nastaveného sedla) řídítek Trance x Antehm a vyšlo mi něco kolem 3,5cm.

            Započítal jsem vše co na to má vliv, ale ne u všeho mám přesné hodnoty:

            • rozdíl výšek hlav
            • rozdíl výšek středů
            • rozdíl délek vidlic
            • rozdíl sagů

            Výrazně větší rozdíl by byl jen v případě, že by Trance měl nechaný výrazně delší krk vidlice a o to více podložek pod představcem. Nebo rozdílný zdvih použitých řídítek se kterými jsi to zkoušel.

            Pro zkoušení posedu v praxi je potřeba aspoň zhruba nastavit odpružení (aby nedocházelo k tomu, že zkoušíš třeba se sagem vzadu 1cm a budeš pak vozit 3,5cm nebo opačně).

            0 0
            • libisenuj  

              Skoda ze me to vcera nenapadlo zmerit…kolo sem mel doma…

              ale suhlasil bych s temi cca 3az4cm. Nakonec fakt skoncim u zvednuti 50mm. Mam vybrane riditka Spank. Musim to zkusit. Ale Trance se mi zda takovy pohodovejsi. Anthem spis raketa na lehci teren. Musim ale uprimne uznat ze jsem od Trance cekal vic posed jako rano na zachode…holt ty dlouhy nohy me porad zvedaji vuci riditkum. Kamos stejne vysokej s kratsima nohama na tom vypadal prirozeneji…asi me neminou ty riditka…otazka je jaky zdvih…

              kazdopadne diky za postrehy. Su na mobilu. Jak se dostanu ke komplu,mrknu detailneji.

              0 0
    • Elwing  

      Úplně v pohodě, akorát na trancu se nevozí elasťáky ;)

      0 0
      • joudys  

        to je pravda, na to jsem zapomněl, jestli už má koupený kalhoty nebo kraťasy tak už vlastně nemusí nic řešit :-)

        0 0
        • libisenuj  

          Vzhledem k tomu, že vybírám jaký kolo, tak kalhoty ještě nemám. Ale jsem od začátku spíše pro Trance, takže gatě mám vybraný tyto, aby ladily s barvou kola:-D :

          http://www.foxholeshop.cz/…red-black-2/

          0 0
          • Kubiczech  

            Já bych to přehodnotil, neboť v tomhle se ti pošlape vážně špatně.

            0 0
            • libisenuj  

              No to si mne moc nepotesil…mas nejaky tip co by bylo vhodnejsi? Barvu bych uz pak vyresil. Ja sem se dival,ze je to spis na DH…takzeasi budou pevne a tezke ze?

              0 0
              • Kubiczech  

                Přesně. Materiál je odolný, tuhý, nedýchá. Alpinestars mají určitě něco lehčího a když ne, tak se podívej jinde. Tyhle volné xc/tr/am/en hadry teď musí dělat všichni.

                0 0
      • Tehu  

        +1

        :-D

        0 0
    • MlokCZ  

      Bolest zápěstí je většinou způsobena nevhodnými řídítky. Buď nevhodný úhel zahnutí (nejčastější problém) nebo někdy to může být i šířkou.

      0 0
    • Draw in soul  

      Vem trencla,pokud nejsi vyloženě chrt,co by chtěl jezdit závody.Ale záleží i na terénu a jak moc se chceš nechat vytřepávat :)

      0 0
      • libisenuj  

        Zatim to na nej vidim pomerne jednoznacne. I kdyz to bohuzel nebude ten na fotce…ale jen cervena dvojka. Jak psal mlok, je tam rozdil cca 3az4cm v riditkach a ja jeste musim trosku zvedat. Stylem jizdy su spis na trenca…i kdyz zatim nemam volny gate:-D ale to je to nejmensi, asi pujdu do Endura Singletrac nebo Humvee 3/4.

        0 0
        • libisenuj  

          Melo tam byt cervena trojka…

          0 0
          • Sidewinder  

            Lehke, vzdusne a dobre dychaci jsou az Hummvee Lite.

            0 0
            • Pajas04  

              +1

              0 0
            • MirosPikos  

              Nemám problém odjezdit celou sezonu i bez „lite“. Jen v létě bez vložky jen nějakou prodyšnou bez výstelky. A často větrat/koupat/o­plachovat.

              A pokud někoho napadá, že už jsem neplodnej, tak zatím nejsem :) Empiricky ozkoušeno.

              0 0
              • Azmir  

                Mi bývá vedro i v těch litech, v klasických si to nedovedu představit :D

                0 0
    • libisenuj  

      Tak jsem nakonec objednal Trance 27.5 2 LTD. Vymena riditek za Easton se zdvihem 40mm, protazeni brzdy ramem, brzdy a razeni XT jsou zmeny co jsem nechal udelat hned. Oproti cervene trojce vyhrala nizsi vaha lepsi odpruzeni a celkova cena vyssi jen o cca 7tisic.

      pristi tyden si pro nej mam jit tak se tesim jak malej kluk.

      chvilku jsem jeste laboroval nad Speslem Stumjumper FSR ale ta devetadvaca mi proste prijde nesympaticka…ale mam k ni urcite predsudky. Nicmene cena i po sleve byla vyssi nez u Trance s vyse uvedenymi zmenami a vybava mi prisla o dost horsi. A asi to bude mit kazdy treti cyklista…

      jinak diky vsem co mi pomohli doladit nektere detaily.

      0 0
      • MirosPikos  

        Myslím že dobrá volba, 3ka jela slušně ale vadila mi vyšší váha a hlavně to základní pružení. Tohle už se bude chovat o poznání lépe. Snad jen ten teleskop si časem pořídíš ;)

        Takže jakou si nakonec sehnal cenu? 52 – 53?

        0 0
        • libisenuj  

          Se vsema zmenama plus gripy Easton Lock On 53800

          Teleskop casem a mozna lepsi kola az sjedu ty origo plaste.

          0 0
          • MirosPikos  

            Tak to je hodně pěkný, já takový štěstí na vyjednávání neměl ;) Asi máš větší talent a trpělivost. Tak jsem se rozhodl pro Canyon. Tak ať slouží chlapík jeden!

            0 0
            • libisenuj  

              Musim priznat ze zase tak tezky to nebylo;-) vysli mi docela vstric jak s cenou tak temi upravami a konzultacemi.

              kolo mi sedlo a to je hlavni.

              diky

              0 0
              • zaslepenec  

                není-li to tajné, kde se dá takhle hezky srazit cena? Pak už by se dalo uvažovat o teleskopu hned při koupi a nečekat na další výplatu :)

                Díky

                0 0
                • libisenuj  

                  Je to jeden obchod v Brne. Jeho jmeno uz tu padlo;-)

                  Ale treba jsem mel jen stesti… Vcera sem si kolo vyzvedaval tak uz je chlapik doma.

                  Jak bude cas pridam ho do nasich bajku.

                  Teleskop sem taky chtel ale uz su i tak hoodne pres stanovenou caru tak musim pockat na nekolik dalsich vyplat:-D jinak na tu giantackou mam nabidku na 4400Kc.

                  0 0
                  • MirosPikos  

                    To si jí měl rovnou za tu cenu vzít :)

                    0 0
                    • libisenuj  

                      Uz i tak su pres limit…ale mam slibene ze mi tu cenu daji i pristi rok;-)

                      Musim se trosku nadechnout a snad z toho nevydechnout…na­posledy…:-)

                      0 0
      • fuji2  

        To vybírání, porovnávání a následné dilema z toho plynoucí je vždycky nejhorší, takže gratuluji k objednávce :). Já ve finále vybíral mezi Trancem 27,5/29 a Stumpem. Nakonec mi víc sedla víc geo Stumpa a dostal jsem výbornou nabídku na Evo + XT brzdy, tak nebylo co řešit. Faktem je, že bych tam raději měl SLX než X7/X9, ale nejde mít vše ideální :). Trance se dá sehnat za dost zajímavou cenu, ale následná výměna za funkční brzdy + teleskop to už posouvá zase trochu jinam.

        0 0
        • libisenuj  

          S tim stumpem byl problem na vyzkouseni. Na testfest jsem nemohl a maximalne by mi dovolili projet se pred kseftem coz je nic nerikajici. Trance sem mel cely den na svy oblibeny trase a az na nizky riditka to bylo cajk. Nicmene Stump me lakal hodne ale ty devetadvacy mi to rozhodly;-)

          0 0
    • obor  

      Tiez som rozhodnuty ist do trance. ale neviem sa rozhodnut ci verziu 1 alebo 2 alebo 3. Tie cenove rozdiely v pomere k vybave a uzitkovej hodnote sa mi zdaju celkom velke. Preto vychadza asi najlepsie verzia 3. S tym ze keby sa mi nevidelo, vymenim brzdy a radenie za SLx. Ram je ten isty. Takze hlavna otazka je na rozdielne chovanie vidly a tlmica RS voci Foxkam. Osobne som jazdil verziu 1, nadsenie velike, podobne ako vyssie ostatni. len aby sa to nepokazilo tlmenim od RS. Vas nazor by mi pomohol konecne vyriesit dilemu. diky.

      0 0
      • libisenuj  

        S tim pruzenim ti moc nepomuzu. Testovacku sem jel taky dvojku.. Tlumic sem jel na Anthemu a zdal se mi uplne v poho. Vidle na trojce je pekne tezka ale jak tlumi netusim…

        Pri koupi me presvedcovali ze rozdil foxu oproti rs je obrovsky ale ze rs chodi masloveji…tak nevim. Me vadila vaha a predni vidlice. Ten tlumic rs by mi nevadil.

        Mit vic lovu jdu do jednicky;-)

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce