• snowflake

    Ahoj, rád bych poprosil o názory, zda byste připlatili 10 tis. Kč z verze 2011 X4 na X3 pro univerzální použití včetně cca 50km výletů a upřesnili vyjádření ke komponentám níže.

    • Tlumič: Jak důležitý je podle vás propedal u tlumiče Fox Float RP vs.Float R při nastaveném 125mm zdvihu?
    • Brzdy: Nenašel jsem příliš invormací srovnávající brzdy ShimanoBL-M445, 180 mm např s Avid Juicy 3/5 či se opět vyplatí připlatit za X3s Elixir 5?
    • Vidle: Je vidle Fox F125 RL, tapered steerer, s osou 15QR v téhlesestavě OK?
    • Rávky Giant P-XC2: Máte nějakou zkušenost? Co je to za šířku?
    • Pláště Kenda Nevegal 2.1 jsem měl možnost vyzkoušet a určitězaslouží vyměnit za něco rychlejšího např od Schwalbe. Souhlas?

    P.S. Předem díky za názory a kdybyste věděli, kde se dá sehnat 2010 Trance X2 ve velikosti XL pod 40tis, klidně dejte vědět .)

    Anketa: Jakou 2011 verzi koupit s cenovým rozdílem 10 tis. Kč?

    0 0
    • snowflake  

      Jen doplňuji, že Giant jakoby o jednu třídu rozšířil nabídku, takže 2011 X4 je ekvivalentem k 2010 X3 .)

      0 0
    • Výběr z produktů
      SCOTT Aspect 910 29 kolo, černé Skladem 2 ks

      Novinka -10% SCOTT Aspect 910 29 kolo, černé

      22 699 Kč -10% MOC 25 199 Kč

      Cyclision Corph 2 MK-II 29 kolo, midnight lime Skladem > 2 ks

      savings Cyclision Corph 2 MK-II 29 kolo, midnight lime

      21 699 Kč savings MOC 31 299 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • gdak  

      Stejný problém, přikláním se víc k X4, brzdy a kola si časem vyměním sám. Resp. brzdy podle toho jak budou brzdit a kola vydrží. Stejně na to dám xt komponenty co mám teď.

      Jenom si nevím rady s tlumičem. Propedal stejně používat nebudu, spíš mně zajímá jestli je nějakej rozdíl třeba v chodu apod.

      Jinak po stránce designu na celé čáře vyhrává X3, to je druhá věc.

      0 0
    • Hombre85  

      mám loňskou X3ku a osobně bych řekl, že bych „ty páčky dole“ bych nepoužíval, navíc bych ani neřekl, že nějak pociťuju houpání, maximálně z vidlice, tam by lock celkem bodnul

      Brzdy jsem po roce teda vyměnil za elixir CR, J3 mi nějak nesedly „moc to nebrzdilo“ (mám 60kg) takže bych neřekl, že nižší řada na tom bude líp

      Vidle- viz výše, remote lock určitě přijde vhod

      Ráfky na 2011 to je nějaký noname (taky uvažuji o jiných kolech)

      Plaště- pokud nebudeš věčně v terénu a pohybovat se klidnou jízdou, budou vyhovovat, jinak vyměnit. Jsou dost pomalý. Já se nechal přemluvit, abych si je nechal a teď lituju.

      0 0
      • snowflake  

        Pokud vím, tak loňská X3 má vidli Fox 32 F120RL, tudíž by lock mít měla.

        Jo, pláště fakt nejedou vůbec.

        0 0
      • MlokCZ  

        Pokud máš verzi s Rkovým tlumičem, tak je právě problém v tom, že nemůžeš propedal vypnout a ne že by tam chyběl. To by bylo dost smutné, abys na Maestru + Rkový tlumič pociťoval nějak více houpání.

        0 0
        • snowflake  

          No a je podle tebe hodně důležité mít možnost propedal vypnout – připlatit si za RP2 verzi?

          0 0
          • MlokCZ  

            Na to není obecná odpověď. To záleží na stylu jízdy. A pak ještě na interním nastavení tlumiče.

            Já bych tedy rozhodně chtěl RP2, který bych pak nechal nastavit na co nejctitlivější. U Maestra není potřeba žádné větší omezování tlumičem.

            Pro tenhle cíl je ještě varianta nechat upravit Rkový tlumič. U RP2 upraveném na max citlivost se ale to přepnutí na propedal hodí (i když ten propedal pak omezuje stejně dost málo).

            Do výjezdu ale navíc propedal snižuje sag, což je super, zvlášť když není snižování zdvihu u vidlice.

            Kdo chce mít rychlé kolo, které jde maximálně dobře za pedálem a netrápí ho horší citlivost a mírně horší žehlení, tak klidně ať rovnou sáhne po Rkovém tlumiči.

            Za Elixiry bych si taky rozhodně připlatil (a ty mi přijdou pak ok je tam nechat trvale).

            A dalších rozdílů je tam taky dost.

            X3 je takové už rozumně vyvážené kolo, snad jen ta kola pořád nic moc.

            0 0
            • jonys  

              Já mám Trance s RP23 a když PP zapnu,byť na úrověň 1,tak se mi zdá(třeba ve srovnání s Trekem,co jsem zkoušel),že víc na nerovnostech „kope“…takže to používám vesměs jen do těch výjezdů,jak píšeš s tím SAGem,to je fajn.Maestro fakt houpe i bez PP neznatelně,a to jezdím spíš měkčí nafoukání.

              0 0
    • cyborg  

      Ja bych koupil X4.

      Dal rovnou do bazaru, tlumič, brzdy, plaste. Nevegaly fakt nikdy vic.

      Nasadil treba Elixiry (R nebo CR), koupil tlumič RP2 a UST plaste dle toho co chces jezdit a co preferujes. Budes s naklady pod nakupkou X3, takze uz mas nejakej zaklad na poradny zapleteny kola.

      0 0
      • MlokCZ  

        Těmi náklady bych si vůbec nebyl jistý. Tlumiče se moc dobře neprodávají kvůli velkému množství rozdílných délek a chodů. Za Rkový tlumič nemusí dostat skoro nic. Za ten zbytek ještě méně.

        A náklady na nové tak malé nebudou.

        0 0
        • cyborg  

          tlumic za 2k proda, klidne mu dohodim kupce… priplatek na RP2 cca 3k

          Brzdy proda za litr raz dva, priplatek na Elixir R cca 3,5k

          Plaste proda oba za 500,– a priplatek na novy cca 1k

          Ses na 7,5k

          0 0
          • mr.antik  

            ještě pevná osa vpředu (bez ohledu na vidli)

            0 0
          • MlokCZ  

            S prodejem souhlasím. Kde mají nový RP2 za 5tis a to ještě s Boost valve?

            Tady je samozřejmě otázka, zda do té výměny nejít právě kvůli tomu, že tam je na X3 RP2 s boost valve.

            Dále musí vyřešit např. přehození montážních vložek, což u nových není žádná sranda, jak jdou blbě. Pokud si to neudělá sám, tak další náklady za práci.

            Když koupí celek, tak má v pohodě také záruku na celek, což je často jednodušší.

            Do úvahy by měl také vzít rozdíl dalšího osazení, kde se liší poměrně dost dalších věcí. Nejen komplet řazení 10tka x 9tka, ale i další věci jako řídítka, sedlovka, představec. Ono se to pak hezky nasčítá na výsledné váze.

            Já bych do té varianta výměna kvůli financím určitě nešel. I kdyby se dostal na těch 7,5tis., tak by mi to kvůli těm dalším aspektům za to nestálo.

            A rozdíl kompletů má 10tis.

            Zásadní otázkou je ale u X3 2011 jestli Boost valve. Při rozumném interním nastavení to ale má i s Boost valve něco do sebe.

            0 0
            • Tommy_O2  

              Je medzi nimi rozdiel Shimano 9sp. vs. Shimano 10sp., otazka je, ci by bola 10tka vyhodou, mozno skor prave naopak. Vo Vele som cital, ze u Ghostu na XT 10sp. im vydrzi retaz 500 km a dokonca nejaku aj roztrhli.

              Ja by som volil radsej odskusanu 9tku.

              0 0
          • McBlacky  

            příplatek za RP2 3 tisíce v případě že jim necháš Rko ale…

            0 0
      • martinpav  

        Pozor na dlzku tlmica, trance x 2010 pouzival nestandardnu, tusim 175mm. Bol ho problem zohnat.

        0 0
    • mr.antik  

      Hlavně bych se vyvaroval Rkového tlumiče – zabije ti to chod zadní stavby.

      Radši bych koupil to dražší a některé nepodstatné komponenty rozprodal nebo nahradil levnějšíma. Jinak bych řek že nárust ceny zhruba odpovídá.

      Jinak je to jedno. RP2(3) tlumič se dá sehnat občas na ebay velmi slušně.

      0 0
      • cyborg  

        ale je to skoro prast jak uhod. Ja se rad hrabu v kole takze bych volil X4, + neco rozprodat a neco nakoupit a vylepsit.

        Nekdo kdo chce koupit ready kolo tak spis X3 + rovnou jiny plaste a casem nasetrit na novy kola…

        0 0
    • capo  

      Nevyjádřím se ke všemu, snad jen:

      • mám na TranceX RP2 upravenou na CTmin a ProPedal občas použiju, nicméněbych si úplně klidně dokázal představit, že by tam nebyl a nijakvýznamně by mě to neomezovalo.
      • Nevegaly se možná rychle sjíždějí, ale jinak drží všude velmidobře, a za nijak extra pomalé bych je nepociťoval. Nejsem asi tak citlivejna poznání jejich rozdílů, ale přechod na RaR mi opět nepřijde takvýznamnej, abych ty pláště hned prodával a měnil za jiný.
      0 0
      • scret  

        jde o to ze na Rkovym ten propedal nevypnes, kdyby tam samozrejme nebyl, bylo by to lepsi…

        0 0
    • Naldo  

      X3 jsem koupil asi před 14 dny, taky jsem uvažoval o X4, ale můj prodejce mi udělal cenu lehce nad X4, s tím, že budou za chvíli na netu X3 za X4, zkusil bych na něj trochu přitlačit, nebo počkat.

      0 0
      • Hombre85  

        taky jsem od „svého“ prodejce dostal hned slevu, …že když jsem si od něj koupil předchozí kolo tak mi sleví 15%. nádhera. chtěl jsem totiž koupit 2009, ale už nebyly, tak jsem čekal do dubna 2010 na nový model

        Jinak by se mi u kol líbilo něco, jako funguje u aut příplatková výbava. Výrobcimaj lepší možnost sehnat levnějši součástky, ale jim se to nevyplatí.

        0 0
      • karlos99  

        Můžu se zeptat, kde jsi koupil tu X3? Díky

        0 0
    • snowflake  

      Moc všem děkuji za názory.

      Jen si ještě pohrávám s myšlenkou, jestli nejít rovnou do 2011 Reigna 2 .)

      (Ten ale ve srovnání s cenou Trance X3 neobsahuje tak kvalitní komponenty :(

      0 0
    • Asook  

      Ahoj

      Pokud hledaš starši modely podivej se i po Slovenskych e-Shopech.

      Ja jsem našel sveho Trance X2 2009 na Slovensku s krasnou –40%slevou,ale hledal jsem opačnou velikost S.

      Napiš na Slovenske zastoupeni Giant budou mit přehled mi pomohli velmi ochotně.

      Jinak propedal použivam ,ale je to spiš psychicka podpora ten rozdil pokud to nerveš ze sedla je minimalni.

      0 0
      • snowflake  

        Díky za tip. Pokud je jejich soubor s výprodejovými modely aktuální, už teď mají ve velikosti XL dostupné jen modely X-Sport a Talon :(

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.