Zdravím mužete poradit
http://www.teamsport.cz/…-model-2010/
http://www.mojekolo.cz/…nt-trance-x4
ten Giant mi přijde huř osazený bude to muj první full tak nechci udělat nějakou blbost
Zdravím mužete poradit
http://www.teamsport.cz/…-model-2010/
http://www.mojekolo.cz/…nt-trance-x4
ten Giant mi přijde huř osazený bude to muj první full tak nechci udělat nějakou blbost
komponenty vyměníš vždy špatný rám dost těžko a GT zrovnaní myslím věc pro začátečníka . Tedy pokud není záměr ho od dalšího fullu odradit.
za mna giant…ram + tlmic + vidla su super, zvysok sa da doladit popripade
To GT je pěkně osazený, ale těžko říct jakej bude rám. Za mě teda osvědčená koncepce, loňskej model .
Těžko říct jakej bude rám… viz ta moje narážka. Skřípe , vrže , složitější a dražší na servis. Viz servisní manuál na stažení a čstý řešení i-drive na forech.
Právě jsem si vygoogloval sólo rám a vypadá zvláštně. Nemění se u tohohle rámu taky při propružení vzdálenost mezi sedlem a středovou osou ?
Hahahaha…srandisto,cos napsal myslis vazne,nebo jen opisujes famy tady z fora,sme pobavil.
Koukám, že ho máš. Podle příspěvku soudím, že jsi spokojenej. Mění se u tohohle rámu při propružení vzdálenost mezi sedlem a stř. osou ?
u Giantu ne. U GT jo, ale jen zanedbatelně, spíš se vůči sedlu střed hýbe dopředu a dozadu.
To jsou spíš mýty a předsudky BF :). Jezdil jsem I-Driva 3.5 roku a stačilo jednou za rok rozebrat, vyčistit a promazat. O nějakém skřípání a vrzání nemohla být řeč.
Manuál na servis a rozpis nestandardní náhradních dílu je mít? ;-) Ale odkdy, mimo roku zpět asi nebudeten i-gdrive co on koupí dnes nový.
Zkusím si to přečíst ráno a třeba pochopím co jsi chtěl říct.
Já nemluvit řečí tvého kmene :).
Pokud máš na mysli ložiska, tak to jsou standartní z hlavka 1 1/8, které jdou celkem běžně sehnat, kus okolo 100 Kč.
Kecáš ! ;-)
Jak říkám manuál neokecáš. O-kroužky a kluzný pouzdra sežene kde? V setu náhradních dílů od GT ! Tedy pokud je sežne a ještě otázka za kolik.
Obdivuji jak spousta lidí má vrozenou vlastnost si přidělávat práci a ještě prezentující jako nějaký hrdinství.
V jednoduchosti je síla a to GT není určitě. Sám jsem si chtěl GT koupit po stažení servisní dokumntace mě to zase přešlo. Představa, že jsem po sezóně, nebo dvou bez funkčního kola pro nedostatek , nebo jen lokální nedostupnost náhradních dílů je mě vůbec nelíbí.
Tak to se omlouvám za mystifikaci, ale mám za to, že to hlavní, systém ložisek plovoucího středu se do letošní řady Force nezměnil. Do této doby, fungovalo od roku tuším 2005 nebo 2006, stejně, až nová řada 2012 má trochu jednoduššeji udělané uložení čepu.
Podle obrázku to vypadá, že je to ale ten starší typ, který má konusový tubus. Ten se opírá o ložisko, které se opírá přímo o stěnu rámu a tím se to otáčí. A tam žádné kluzné ložisko nebylo, ani o-kroužek, nýbrž to průmyslové za 100 kč kus. Celkem v tom rámu byly 4 ložiska, běžně dostupné za rozumnou cenu. I ten duralový konus je dostupný za cca 200 Kč. Kamarád ho kdysi zapomněl dotánout a sjel ho, takže musel kupovat nový a cena nebyla nijak závratná.
Jinak jako systém to nepůsobí příliš jednoduše, i když na údržbu je to celkem jednoduché.
Tak ani ráno a čistá hlava nepomohla k rozluštění tvého kódu enigma.
Manuál na servis a rozpis nestandardní náhradních dílů je mýt? ;-) Ale odkdy? Mimo 3,5 roku zpět asi nebude ten i-Drive co on koupí dnes nový.
ještě to chce vyladit :))
Už to pobírám, ale i tahle „beta“ má své mouchy :o)).
Ber to GT,neudelas chybu,bajk pro dospelaky..
ber ten giant :) je to muj favorit, ale koupim model 2012 ikdyz nevim jak bude vypadat :d a to maestro chodi fakt pekne.
Odkdy chceš trance? :D
Za mě bych vzal za takovou cenu nějakou meridu :)
např: http://www.bikestyle.cz/…-six-1200-d/
nebo one-twenty s vyšším zdvihem
maestru bych asi věřil víc než jednočepu od meridy :) ale můžu se plést, to je jasný.
Tahle merida je ale spis XC ne? navíc Meridu NIKDY! to radsi Olpran:D
vis ho*no o meride…
Když to jezdís, je jasný, že to hájíš…ale já bych to nechtěl!
a ty dve:)
On chce ušetřit, takže Merida asi ne. To co má Giant a GT za cca 35 má Merida s horším rámem za 40
Jak GT tak Giant jsou super biky…nejlíp uděláš, když si je projedes…jezdil jsem dva roky GT se systémem I-drive a super, ale Maestro systém, je lepší žehlička:) co se týka servisu atd., tak nedej na místní kecy lidí, co to tady jen četli:) když si to doma sám pořádně namažes a utáhneš, je to všechno ok:)
četl som tu místní kecy lidí že prej getečka praskajú. ale tebe jazdilo super a neprasklo, že ne?
Všechno jednou praskne a praskají všechny biky … Treky, Scotty, Canony…
U některých biků je jich víc, když jich víc jezdí od stejné značky.
Prasklo mi taky…na to nekoukej…všechno může prasknout a všechno může vydržet:) takže pokud se ti GT líbí, tak to neřeš;)
jj, 8o)
sorry, ale nelíbí. možno bmx, tie vypadajú normálne… ;o)
To nebyly kecy, to byla realita. Na to, že GT kol zase tolik nejezdí, tak praskala/praskají snad všechna. Od lowendů po top modely.
Mám GT 2004 a ještě nepraskl. Že by „vadnej“ kus co ne a ne prasknout… :)
To jsme na tom stejně (a na jaře sem si koupil další), ale radši bych to tu moc nehlásal. Podle logiky, co tu někteří jedinci uplatňují, není celistvost rámu od GT dána jeho kvalitou, ale naší nedostatečnou bike-aktivitou. :-D
TranceX je trochu jina kategorie biku… Force spis odpovida Reignu.. tak si ujasni nejdriv co chces, pak zkus pripadne projet a uvidis…
Ikdyz jsem pred par lety zvazoval jestloi vzit GT Force nebo Reigna a vzal nakonec Reigna… Ty kola z odkazu – Force je lip vybavenej! hlavne uz ma RP2 tlumak…
Díky moc za rady ještě jsem našel toto
http://www.bikeparkmost.cz/…ce-x-3–2010/
je to loňský model všichni ho chváli co vy
Rkovej tlumic:(
ale jinak to neni spatny koleso za ty prachy…
Nakonec asi zkusím objednávku z Němec na Canyona nerve xc 6