Tak by mě zajímalo jestli někdo z vás postřehl to, kdy se Hamilton a Vettel dostali před Glocka. Já teda ne :)
Jinak samozřejmě to je dobře, že Glock dojel až za Hamiltonem, protože stříbrné šípy jsou mým favoritem :)
Tak by mě zajímalo jestli někdo z vás postřehl to, kdy se Hamilton a Vettel dostali před Glocka. Já teda ne :)
Jinak samozřejmě to je dobře, že Glock dojel až za Hamiltonem, protože stříbrné šípy jsou mým favoritem :)
Myslim že nikdo :O( podle mě to někde na těch gumách do sucha probrzdil…
jak pořád předjížděli někoho o kolo zpět, tak nenápadně předjeli i teho Glocka – si myslím
Nee, lupnuli ho až v poslední zatáčce-proto se radovaly oba týmy.
jestli jsem se díval dobře tak dvě zatáčky před koncem – dojel 4 vteřiny za nima…
ve výsledcích bylo, že dojel právě za nima až o 8 vteřin
Tak, teď bude v balíku.
glock nebol menit gumy, jazdil na suchych … a jazdil porovnatelne casy ± 2 sekundy … mal naskok asi 12sekund pred vettel+hamilton … akurat v poslednom kole zajazdil pomerne zahadny cas 1:44 … pricom ostatni zajazdili 1:25 … takze je to take zahadne … v predposlednom kole rozhodne nebol takyto extremne pomaly ako v poslednom kole …
Hlavně , že výborná NOVA to úplně utla. Takže se ani nebylo kde podíbvat na nějaké opakovačky. Tahle televize prostě sport dělat neumí.
Nejlepší je dívat se na slováky – tam to bylo všechno, borec tomu rozumí a nedělá ze sebe frajera. Nebo na rakušáky. Ti pražští pepíci moc nemusím.
dakujeme …
Joo ti prazsti pepici…ti hlavne vyborne dementne moderujou motorky :-DDD
kdyby jen motorky každej sport to je vždycky želízko v ohni a pak ty naši skončej poslední občas by bylo lepší ty přenosy bez komentáře…
Komentář ČPDH je šílená sranda většinou od začátku do konce:D
S tou pani, co to dělá jsem se letos na Klínovci docela solidně zhádal, že to dělaj fakt blbě. Podle ní ne, protože už to dělá 5 let, takže je to dobrý.
Brnensky vokurky by to urcite okomentovali lip.
Když to nekóřiš, tak vo tym nehantýruj.
co to bylo za řeč?
Dalši co negóme staró plotňáckó hantýrku…
No nářez ,napiš něco delšího.
Vis co, preloske si to vsecko tadyk – www.hantec.cz ;-)
Jo, dik ;-)
Vo kole, co
visí vedle krokóša v Rathausu se hantýruje a pré je to na tuty, že ho
ufachčil lednické kolář Birk.
Jednó v járu
16 kol 38, když zoncna rumplovala se po hokně scukli všeci kámoši
z Lednice v knajpě na dóšek vajnoška. Nechyběl mezi něma ani Jura
Birkuj, kolářské machr, vo kerým se hantýrovalo, že je machr na hoknu a
byl vyhlášené po celým vokolí. Babáče moc neprožíval a tak bylo jasný,
že na hoknu měl času dost. Jenže, jak přibévalo vajnoša, začal Birk
valit jeden klín za druhým až najednó zahulákal:
„ Hoši, vo co,
že zétra morgen vo šesti, jak vyhópne zoncna, vtruknu do lesa, sejmu strom,
ufachčím z něho kolisko a ešče ten den ho dovalím do Štatlu, než
zavřó vrata. „
Všici si z něho
dělali šorfky a lochčili se jaká je mošna a esi není náhodó potróblé,
protože to by musel makat až by se z něho hulilo a to je radši lepší
hópnót na škopek nebo na ňákó koc. Ale nakonec ve finále mu hlásili, že
esi bude takové machr, tok mu máznó 12 toláčů, ale když to nezmákne,
tak příště sajtně v knajpě prolepí celé tah. Plácli si a šli slopat
vajnoš. Až na Juru. Ten šel durchčit. Nachystal si cajky, škopky, ňáké
dlabanec a festovní traťůvky, aby to do toho Štatlu stihl a nezakalil někde
před bránó na módr a vymlácený haksny.
Jura byl fakt
machr, žádná podělávka. Hokna ho fakt bavila. Než na brněnskéch
kirchnách začali bimbat Ave Maria, prolítl Židovskó bránó přes Zelňák
do Rathausu. Tam vyjevenýmu purkmistrovi navalil ufachčený kolisko.
A protože to byl fakt špicové kósek, máznul ho purkmistr, kerýmu hókali
Gába Šrámuj, vedle krokóša pod Rathaus.
A tak Jura Birkuj
vyhrál. Shrábl 12 toláčů, ale moc v pohodě nebyl. Všade ho začalo
répat, hercna špatně fachčila, lovů ubévalo. Všici byli za jedno, že mu
při hokně na kolisku pomáhal sám pekelné a proto se mu začali vyhébat.
Hokny ubévalo, až ve finále machrovské kolář zakalil
v bídě.
Birkovo kolisko
můžete dodnes zgómnót pod Rathausem jak visí a vzpomíná na Juru jaké to
byl machr.
Díky,díky,je to velká paráda:)
tady máš něco známějšího :-) i s překladem
Souhlasim. Hlavne, ze v jinych zavodech je i tiskovka a studio po a kdesi cosi. Bohuzel to by zajimalo asi jinou sortu lidi nez Pojistovna stesti.
Jo o tom mi ani nemlu,sem pořád čekal kdo mi řekne co se stalo a tíííp ,novej pořad. Nova má u mne zase 1* Každopádně sem se radoval předčasně : (
Tak ty jsi rudej,jo?
Taky jsem ho neviděl…
Hamilton měl holt letos kliku, kterou loni neměl. ale kdyby bafuňáři nenadržovali Ferrari, měl by to v klidu už před Brazílií:-)
Kde sú tie časy, keď vďaka božskému Michaelovi bolo už v máji jasné, kto bude weltmajster :oD
no to jo teda. belgii ti komisaři k******y pros***i :)
myslím, že si nemají co vyčítat, přechodné pominutí smyslů o kolo zpět jedoucího Kubici, díky kterýmu se Vettel dostal před Hamiltona stálo taky za to.
Tak tos špatně viděl, Vettel tam byl už před tím, normálně ho regulérně předjel.
je to zm.. tohle se nedela…Ferrari for ever…
Mě na*ralo že nevysílali to vyhlášení Hamiltona. Jako fanoušek Hamiltona mě to naštvalo :-(
Taky tak. Sice jsem pral McLarenu, ale zrovna Massovi bych ten titul pral. Bylo mi ho docela lito…
I když mu nefandim tak mi ho taky bylo líto pže takovou prohru bych nikomu nepřál…
tak jsem na trubce našel záznam posledních dvou minut. projížděl jsem si ho a v čase 1:10 jsem objevil ten předjížděcí manévr. tady je odkaz.
sem psal ze to je zm.. tohle se fakt nedela…
Být to jen Glock tak bych reagoval stejně, ale ony obě Toyoty zajely poslední kolo o 20s pomaleji než konkurence. Náhoda?
Jinak fandím Ferrari a Masy je mi líto, titul jsem přál Hamiltonovi (už za loňskou sezónu si ho zasloužil), ale určitě ne tímhle způsobem získaný (jednoduše to dneska zase mírně posral).
Takže dneska bych to viděl jako šílenou haluz ale ne levárnu, ve výsledku je to jedno protože o regulérnosti celé F1 si už delší dobu myslím svoje.
Byl jediný z první šestky, co nepřezul a zůstal na suchejch gumách, takže to zpomalení je dost pochopitelný. Já si myslím, že když by ho chtěli pouštět před sebe schválně, tak to neženou až takhle na hranu a v klidu Glocka 2 kola před koncem stáhli k výměně pneu.
souhlas
v předposlední zatáčce šli Vettel i Hamilton přes Glocka (viz ten již zmíněný odkaz, v čase 1:08 Vettel, 1:10 Hamilton). Jenže všichni, co se dívali (včetně mě:), podlehli davové psychóze a Glocka považovali za někoho, kdo je o kolo zpět a nemá vliv na pořadí.
Glock oběma uvolnil cestu, ale nedivím se mu, s pneumatikama na sucho byl určitě rád, že se udržel na trati a do nikoho nevrazil.
Sice pořád za nejlepší souboj považuju duel Villeneuve – Arnoux, ale tam nešlo o mistra světa.
Sice jsem neviděl závod, ale viděl jsem ten inkriminovaný moment na záznamu a taky čas posledního kola kde obě Toyoty (které jestli jsem to pochopil správně obě nepřezuly) měly čas o cca 20s horší než ostatní. Takže čistě teoreticky to AŽ v tom posledním kole Toyotě neklaplo, prostě haluz a štěstí pro Hamiltona nic víc bych v tom neviděl.
Mě se asi nejvíc vryl do paměti manévr Hakkinena, když předjel Shumiho i auto jedoucí o kolo zpátky najednou. Z horního pohledu to tenkrát bylo lepší.
zezhora je to tady
Tady je to z BBC i s komentářem
Jo oni o jiným Glocku.
Glocka mám ale né na závodění 0:-) Nazval bych to „komunikační prostředek pro dorozumívání s domorodým obyvatelsvem“
nebo taky jako úvěrovou kartu bez limitu přečerpání :)
Nejlepší je, že člověk na to čumí jak vocas 2 hodiny a stejně si to co se stalo musí přečíst na netu. Nemluvě o tom, že korunovaci šampiona jsem neviděl. Zřejmě proto, aby stihli odvysílat nějakej debilní seriál :-(((
když jsem to uviděl (byl jsem dost naštvanej) tak jsem si živě představil situaci… Ron Denis si trhá vlasy… a pak spásná myšlenka- zvedá telefon a volá do Toyoty… „..dáme vám 200milionů dolarů…“ a pak už jen na teamspeaku „hele Timo, šípy nám zaplatěj celou příští sezónu takže brzdi jo..“
a pak si to vyhraje ten maňas. :/
vole…
.
.
.
tohle je pravý důvod, proč je mistrem světa Hamilton:
myslíš ten důvod že měl massa třikrát za sebou technický problémy – smůlu. a Hamiltonovy všechno vyšlo podle představ? jo to bude ten důvod…
jenom fandim Ferrari- toť vše.
myslíš ten důvod že měl massa třikrát za sebou technický problémy – smůlu. a Hamiltonovy všechno vyšlo podle představ? jo to bude ten důvod…
jenom fandim Ferrari- toť vše.
Fandit Ferrari neznamená hulákat, že to Mclaren podplatil.
nehulákám.. jen jsem zase vymyslel tak výbornej vtip že jsem byl přesvědčen že bez něj nemůžete žít;)
to jsou názory to čumím…
Coze? Ja? Nebo ten druhej Manas?
ne.. to jsem myslel Hamiltona ..sorry -to nebylo osobní
No ty rozhodně né . Hamiltonovi nechcípne na dálnici v 130ti motor :-p :o) 0:-)
Alonso měl Hamiltona sestřelit hned na startu a byl by klid… takhle se nervovat. Stejně si to ani nezaslouží … :)
Nějak ten záznam jak lupli Glocka nemohu najít.Mimoto, co to tam na konci hořelo za formuli, nebyla to zrovna Toyota?
Myslis, ze by ji Massa stihnul zapalit? (:
V televizi říkali, že je to Honda
Honda
Nechci machrovat,ale hned jak Hamilton s Vettelem vyjeli z boxů na 5. a 6.,začal jsem se ptát(podobně jako komentátoři anglicky mluvících TV co jsem viděl na Youtube),O KOLIK je před nima Glock-jel za nima,takže jsem tipoval max 20 sec,což jsou boxy a BYLO JASNÉ,že na takovém mokru se suchýma gumama BUDE JEZDIT MNOHEM POMALEJI.Kdo si myslí,že zvolnil schválně,je magor-ten borec udělal za poslední 3 kola 2× hodiny,několikrát se motal ve smyku(vč. té předposlední zatáčky,proto to vypadalo,že oběma uhýbá).Hoši,to není jako když začne chlejstat na D1 a normální auta jedou v poho dál!Tohle je F1!Toyota prostě jen vsadila na to,že to bude jen přeháňka a těch 20sec boxů za to nestojí.Trulli díky tomu bral bod.Glock si nepomohl,chybělo málo.Pokud by chtěli nechat LH titul,tak kdykoliv mohli Glocka pozvat na výměnu,ne?!
Kubica sice asi neporušil pravidla,ale přišel mi frustrovaný ze ztráty 3.místa v MS…možná v tom zmatku netušil,koho předjíždí,jestli nejede sám o „zlatý“ bod…
Blade
tak, nejvíc mi vadí ty narážky na Hamiltona, že má jinou barvu.. ubohý…
Neboj, to se po půlnoci změní, až budou všichni říkat, že nám šéfuje černoch. Respektive nezmění se obsah těch řečí, ale změní se jejich adresát.
Ty voe, Kuřim je už v US, jo? (Ale že to řekneš zrovna ty, takový árijský typ :-)
Bude to jinak: http://watchthesimpsonsonline.com/…r%20XIX.html
Nevykládej tady o hodinách a podobných ztrátách, je to nesmysl.
Počty jsou sviňa a výsdledek je jednoznačný, Glock dal všem lekci v taktice i když to tak nevypadá. za dané situace nevíc nebyla téměř možnost hamiltona připravit o titul.
Před deštěm totiž byly odstupy následovné
1.Masa, 2. Alonso 13,351,– 3. Raik 13,939 4. Ham 27,556,– 5. Vett 28,283 6. Kovalai 45,471 7. Glock 47,477
V této situaci bylo poslední zveřejněné měření v přenosu před výměnami pneu. Vettel by nejspíš předjel Hamiltona ale tím je výsledek stejný, jako byl skutečně. kovalainen měl ztrátu téměř 20 sek stejně jako Glock.
Závod byl dojet v těchto odstupech.
1.Masa 2.Alonso 13,298 3. Raikonen 16,235 4. Vettel 38,011 5. Hamilt 38,907 6. Glock 44,368 7. Kovalainen 55,074
Z jednoduchých počtů vyplývá, že měnit pneu byly záležitost ztrátová, jediný, kdo na všem vydělal byl opravdu Glock, on jediný změnšil svojí ztrátu na vítěze. Kdyby se jednalo o menší rozestupy a prostě kdyby, tak se jeho strategie ukáže jako jediná správná a žádné hodiny opravdu dělat nemohl, čas by mu to nedovolil.
Líbí se mě, jak „prý“ měli u Mclarenů propočítané všechny varianty na superpočítačích a kolik práce a peněz je to stálo. Na konci závodu je zcela jasné, že nejpomalejším jezdcem, který dokázal nejvíce ztratit byl právě Hamilton.
Jestliže tedy porovnámě Hamiltona, tak on na konci závodu dokázal proti vítězi ztratit 10,5 vteřiny ale Glock na víteze jediný neztratil ale vlastně na něj najel k dobru 3 vteřiny.
Jenom málo chybělo a tyhle počty rozhodly o titulu. kdo a jakou měl roli a jak se kdo snažil ať si odpoví v řeči čísel každý sám.
Ono to vypadá, že Ham měl strategii jet na jistotu. Všichni kolem něj přezuli, tak přezul taky. Glock zariskoval a vydělal na tom, ale byla to loterie. Mohl získat i víc, ale stejně dobře mohl skončit v bariéře.
Po skončené bitvě se může samozřejmě cítit každý jako generál, mě ale vadí to, jak je taktika Mclarenu vyzdvihována a jak si prý byli jisti, že Glocka dojede. Přitom se vše změnilo až v posledním kole. Výměna pneu ale probíhala 4 – 5 kol před koncem.
V okamžiku, kdy se rozhodovalo o výměně vypadala situace zcela jinak. Já bych hlídal jednoznačně jezdce za sebou, (taktika zcela jednoduchá v danou chvíli i bez propočtů)nikoliv tedy ty před sebou. A z tohoto pohledu vypadá ta taktika opravdu podivně. Glock zůstává na trati a Hamilton zcela podivně zajíždí k výměně jako první z této skupinky. Teprve za ním, jemu v patách Vettel.
Kdyby Vettel zůstal na trati, tak jednoznačně a velice snadno Hamiltona porazí. Glock na Hamiltona najel celkem 14 sek ! Vettel rozhodně tolik nepotřeboval, byl těsně za Hamiltonem.
Tomuhle bych potom říkal pořádně prokaučovaný závod a nechlubil se na poslední chvíli, jak to měli spočítané. Změnu přineslo jednoznačně teprve poslední kolo a s ním hustší déšť.
Kdyby se opravdu hlídali jenom jezdci vzadu nešlo téměř udělat chybu. Ztráta Glocka byla 20 sek.
Glockovi se vyčítá a i on se tak snad vyjádřil, že měl v posledním kole vyměnit pneu. ztráta 20 sek při výměně by ovšem vedla k nachlup stejnému výsledku na konci.
Akdyž jsme u těch propočtů, tak vlastně možná mohl závod klidně vyhrát i Alonso, kdyby zůstal na trati. A nebo mohlo mít Ferari double, kdyby na trati zůstal Raikonen.
Tady se ovšem muselo jet zcela jednoznačně na jistotu a tady jde obhájit jejich volba. Všichni tito jezdci měli ve svém zájmu aby dokončili závod. Výměnu si mohli dovolit všichni, protože všichni měli na Hamiltona dostatečný náskok. jejich jednání a volba je zcela pochopitelná.
Nepochopitelná je tedy volba jedna jediná a to Mclarenua Hamiltona.
trochu se v tvé úvaze ztrácím.. Toyota zvolila z pohledu generála po boji dobrou taktiku když nestáhla jezdce do boxů jako všichni ostatní, v tu chvíli nebyli na bodech, takže jak správně píšeš kdyby jeli do boxů nic by se vlastně nestalo.....a nejspíše by bez bodů zůstali… Hamilton měl prostě štěstí, že v posledním kole a půl začalo pršet intezivněji a díky tomu toho Glocka dojel… myslím že tak dvě kola to byla spíše přeháñka a to ještě né všude..... mimochodem na youtube byl záznam posledních několika kol kde komentátoři upozornuji na fakt že vozy Toyoty nebyli v boxech tudíš jedou na suchých gumách a Hamilton by Glock mohl předjet..... každopádně ani já si nemyslím že by Mclaren zrovna předvedl dobrou taktiku, bylo to o štěstí
Massa si takovou prohru nezasloužil.
Mě jenom vadí, jak se ceklem dost papouškuje o úžasné taktice mclarenu a nebo se odsuzuje Glock.
Když se podíváš na stav před deštěm, tak Glock je bezpečně daleko za Hamiltonem a před sebou má ještě nárazník v podobě Hamiltonova kolegy Kovalainena. Dovedu si představit celkem jednoduché počty, které mě vedou k rozhodování 5 kol před cílem a nepotřebuju k tomu ani supervýpočty. Proč se evidentně kopírovala a hlídala taktika jezdců před ním nepochopím, protože tam si pomoci nemohl a ohožovat ho přitom mohl jenom někdo z jezdců zezadu. Bojovat s Vettelem bylo celkem zbytečné, neohrožoval ho fakticky v boji o titul. Jediným opravdovým nebezpečím byl skutečně v tu dobu pouze Glock a na toho jak je vidět nikdo ani na okamžik nepomyslel. Přiznám se, že při přenosu jsem tuhle taktiku nevnímal (to je ta situace až po bitvě) ale já nebyl v roli toho, kdo rozhoduje o taktice. Situace před výměnou prostě neukazovala na možnost jakéhokoliv dramatu.
To, co se vyrobilo byla vyloženě a jedině nezvládnutá taktika mclarenu a z tohoto pohledu si docela zasloužili aby toho Glocka nakonec nepředjel.
A pro ty, co nadávají na Glocka a jeho nepovedené akci si mohou v řeči čísel prohlédnout jediného vítěze tohoto dramatu. Je jím Glock, který jako jediný vytěžil z celého dění na konci alespoň postup o jedno místo dopředu před Kovalainena.
Zapomínáš na Vettela, který předjel Hamiltona na dráze a ne taktikou. Toho si cením mnohem víc.
Vettel ho mohl vzhledem k situaci daleko lehčeji předjet taktikou :-)
Samozřejmě si ale cením bojovnosti a umu Vettela i Hamilton přiznal, že byl rychlejší.
Když třeba začneme rozebírat časy, tak všichni jezdci zachovali přibližně své rozestupy, jenom jezdci mclarenu výrazně ztratili v rozsahu 10 sek. Raikonen ztratil 3 sek zřejmě proto, že již nechtěl a nemohl riskovat závod a vyřazení jakéhokoliv vozu. Do boje s Alonsem se tedy nepouštěl. Alonso zachoval zase stejný odstup na masu. jsou tedy etalonem rychlosti. Hamilton, přestože bojoval ztrácel výrazně a evidentně i Vettela brzdil.
Máme tam ale ještě jeden zde probíraný sporný moment. Kubicu.
Ten byl v poslední fázi evidentně velice rychlý a předjel snadno nejdříve Vettela. (toho to však nerozhodilo) a potom Hamiltona, zde se rozčilují, že to nebylo správné a že ho to rozhodilo tak, že ho Vettel předjel. Nesouhlasím a rychlost Kubici oceňuju, jsou to závody a stejně tak mohl rozhodit svojí rychlostí i Vettela. Předjetí Hamiltona bylo zcela čisté a velice snadné pro takto jedoucího Kubicu.
Co se ale nestalo nakonec? Kubica nejspíš rozhodil i Glocka, kterho předjel těsně před příjezdem Vettela a Hamiltona.
Když se to takhle začne rozebírat, tak je tam prostě mnoho a velmi zajímavých momentů. To ale nic nemění na hlavním aktérovi dramatu a tím byl mclaren. Hamilton přitom neměl na konci úplně v pořádku nervy a nasazování volantu byla dobrá ukázka navíc.
Ruku na srdce, komu by se pak ruce netřásli ;-)
Ruku na srdce, komu by se pak ruce netřásly ;-)
Já mám dojem,že Vettel obul mokrý,Hamiltom přechodný a jakmile déšť zesílil měl peška…
Milane,ty opravdu nebereš v potaz to hlavní riziko setrvání na suchých=výpadek raz dva…Ono to,hochu,není opravdu „hmmmm,prší,no nic,tak to dokloužu šedesátkou…“
Zůstat na trati byl právě risk především v tom,že by jezdec nemusel dojet vůbec…opakuji,že jet na suchých v mokru F1 je trochu jiná palba než jet na letních v zimě D1 :-)
v tom se shodujeme, já prostě tvrdím, že tam nikdo nikomu nepomáhal, o výsledku rozhodla voda padající zhůry… kdyby déšt byl tak intenzivní jako na startu i Toyota by měnila gumy… takhle to riskli…vyšlo jim to. McL šel cestou jistoty, a nejen Mcl, která, díky riskování Toyoty a dešti který nebyl tak silný jak počítali, se změnila v napínavou situaci. Jinak naprostý souhlas suchý gumy a voda… je jiná liga i když na stejným hřišti:o)) Obávám se, že většina si to prostě neuvědomuje, věří raději ve spiknutí:o))
jo, kdyby pršelo celý závod jak pršelo před startem, tak by to byla sranda celý závod :) takhle mi VC Brazílie přišla dobrá jenom na začátku a na konci. Střed závodu byl celkem nudný.
A proč mě takhle solíš?!Vždyť nepíšeš nic jiného.Já jsem napsal,že Toyota to riskla na suchých a v podstatě jim to vyšlo,polepšil si jak Glock,tak Trulli.
Ovšem nech mi moji pravdu,že po výměně gum ostatníma prostrě Glock nemohl stačit a ztrácel.Podle tvých výpočtů ztrát na vítěze:na Massu najel cca 25 sec v momentě,kdy Massa zajel do depa…v cíli mu zbyly tebou zmíněné 3 sec…
glock vše ztratil až v posledních dvou kolech, kdy zesílil déšť, do té doby naopak získával. tady to mají hezky rozepsaný. souhlasím, že to byl spíš risk, který se vyplatil. vždyť minimálně honda i force india obuli full wet a většina ostatních intermediate…
Pánové, je už středa odpoledne a raději bych se bavil o kolech, ale zřejmě jako jediný široko daleko si myslím, že Glock jel pro Ferrari. Jenom to nakonec dopadlo trochu hůř, než si, mimochodem Massův kámoš, myslel. Ten déšť opravdu ke konci trochu zhoustnul a bylo po výpomoci. Jinak osobně fandím Ferrari už spoustu let.
Díky za ten odkaz, jak vidíš, rád se v tom trochu pohrabu, měl jsem k dispozici jenom záznam přenosu a ty časy, které byly uvedeny tam. jenom z toho jsem vycházel. ale i tak to bylo celkem jasné.
Tohle srovnání je zase o kus zajímavější. třeba tím, jak Kovalainen byl v závěru evidentně rychlejší než Hamilton, to jsem z toho svého nepoznal ani náhodou. Zajímavé by byly ještě časy Kubici.
Jinak hrabat se zrovna v tomhle závodě mě přijde dost zásadní, protože rozhodnutí o šampiónu sezóny, které padne v posledním závodě a v poslední zatáčce sezóny mě přijde, že si o to dolova říká.
Jonys mě potom promine, že mu připadá, že jsem se do něho pustil. Tvrdil totiž stále opakovaný omyl o nesprávném Glockově rozhodnutí a ještě mu přičaroval dvoje hodiny v závěrečném kole, což by těžko zvládl.
Kubica a Vettel prezuli udajne na mokry gumy, zbytek pouze na prechodne, proto jim to tak jelo
není pravda. http://www.autosport.com/…php/id/71970
extrémně mokré měli jen hondy (ale vůbec se jim nevyplatily) force indie a Bourdais.
prostě hamilton jel ty poslední kola jako posranej:)
Podla mna to bola najlepsia velka cena aku som videl. Sice som fanusik Ferrari, ale zase si myslim ze pre Hamilona by to bola dost velka rana keby aj na druhy krat zlyhal. Vettel ho predbehol uplne paradne ale dalo sa cakat ze Glocka dobehnu. Myslim si ze ten mlady Vettel je vyborny kandidat na sezonu 2010 do Ferrari podla toho co predviedol poslednych par pretekov.