https://www.cyklobazar.cz/…ona-rove-700
Stojí to za ty peníze nebo se dá teď v bazaru najít něco lepšího.Případně do 25 tis. na 182 cm.Předem děkuji za všechny podněty.
https://www.cyklobazar.cz/…ona-rove-700
Stojí to za ty peníze nebo se dá teď v bazaru najít něco lepšího.Případně do 25 tis. na 182 cm.Předem děkuji za všechny podněty.
Mechanické brzdy a hliníková vidlice jsou největší mínus, dle mého názoru by se dalo sehnat lepší v téhle cenové kategorii
Chce 17, jestli ho sklepeš dokoupíš vidlu i brzdy. Opticky je pěkný.
To si bohužel nemyslím. Je to osazeno Clarisem, takže pokud by chtěl hydrauliku, bylo by potřeba koupit nové páky, přehazovačku, kazetu a případně i přesmykač. Jen samotné páky ten finanční rozdíl do 25k vycucnou :)
Co si nemyslíš, že ho sklepne ? Protože jsem viděl sice decathlon , ale nový za tu cenu. Tvoje info o výměně komponentů je samo užitečné, to jsem nevěděl.
Kteří modří, Šmoulové?
Avatar,ne?:D
Moudří
Je to hláška moderátora dětského pořadu Hip hap hop, kde soutěžili proti sobě týmy označené barvami.
Jestli mas na to kolo 25 tisic, tak urcite sehnat neco s karbon vidlou a pevnyma osama. Mechanicke brzdy muzou byt pokud s tim neplanujes nejake technicke sjezdy v terenu..
3tisíce navíc nosnost 110kg https://www.decathlon.cz/…_/R-p-313016?…
Kurna ten pohon bych nedal 40 × 11–42
Asi záleží, kde bydlíš, či kudy jezdíš. Na okolí Prahy mám 42×11–42 a jsem spokojenej :-) Když jedu na celý den do hor, měním převodník za 40z a OK.
S tímhle v klidu jezdím po Moravském krasu…
Neříkám źe to nejde. Když už nych se mněl trápit tak
38 × 10–42.. převod 40 × 42 je pro mně nepužitelný na každodenním kole.
…si děláš kozy?
Vážně, za barákem mám 2 kopečky 200 a 400m a ty bych vůbec nevyjel .
Ony jsou nejake gravely s vyrazne lehcima prevodama?
Myslel jsem na 2×.
EDIT: jestli jeale standart 40× 11–42 , tak mně ber s rezervou a já na gravel už ani nepomyslím .
https://www.bike24.com/p2525400.html
40–11/50
Dik.
Mam zazity, ze u gravela byva nejlehci prevod kolem 1:1, pripadne o trochu lehci nez 1:1.
Ty kecko. Gravel je nové kolo.
Ne, já jsem začínal taky na silničních sadách, kde 1:1 bylo ještě dobrý :-D to je pět šest let zpátky, Vilém měl myslím už tenkrát Norca
Teď s tou elektrikou je to už jinde no, ale i cenou
Kdyz jsem zaváděl na grevlu Grx, tak to že mám 38–11/42 byl fajn výsledek
Jaky tam mas kliky? Ja grx 38z nemuzu najit. A kupovat extra mensi pilu co stoji stejne jako kliky je uplna haluz.
Roztec 104 .....Grx kliky jsou 110
Aj,moje chyba.
Popíjím si rumíček a píšu blbosti.
Jo já vím, taky jsem kvůli tomu kliky grx prodal a mám Praxis Zayante a klasiku Sram 3 Bolt Direct mount placku, ovál převodník
Gabaruk jí dělá, jezdím to
Tak jsem to vyfotil.
Nevim jak myslis to „nove kolo“.
,,Máš zažito,, a přitom je gravel nové kolo, to nemluvím o změnách každým rokem, tj, zažitá pevná sedlovka nebo pevná vidlice.
Tys nikdy nejezdíl na Fávu? Vždyť to byl taky vlastně gravel, nebo jsme s ním tak alespoň zacházeli. A jaký tam byly převody?
Asi jako Favorit nechce tlačit, ale jet … ;-) a převody stejně jako cely Favorit byli na silničního turisťáka.
To je rozmazlenost, na silnici jsem z Fáva nikdy neslezl, to bych radši chcípnul :-)
Tak jistě oni lidi kupují gravely jen aby s nimi jezdili jen po silnici , takový logické že?
S Favoritama se jezdilo skoro všude, kde se dneska jezdí na gravelu. I cyklokros jsme na tom, oslněni Fišerou jezdili. Měli jsme krásnou trať v lese u chemičky, kde se projíždělo i kráterem po německé bombě :-). Ale chápu, je jiná doba…
Ano bylo normální ledacos což neznamená že to bylo lepší, nebo jen dobré.
A ještě to uvezlo holku :)
No, tak proto se dávaly berany nahoru, ne? :-)
Mám 38/11–46
GRX 1×11
Co na tom, ze to nepojede do kopce ani s kopce, hlavne, ze je to moderni.
Co bych dal za tyhle prevody :)
Po bazaru koukám, protože tu v diskuzích čtu, jak jsou teď mimo sezónu našlapané????. A hlavně z toho důvodu, že doufám v to že za cenu nového v bazaru najdu vyšší třídu.
No nevím, kol je nedostatek. A koupit gravel v bazaru s hydraulickými brzdami do 25k je celkem štěstí.
Jj, hlavně je jaro.
přání je otcem myšlenky?…
bazary obecně u sezónního zboží jsou vždycky po sezóně našlapané. Ale těžko se asi bude někdo zbavovat něčeho jen tak. Takže se zbavuje něčeho co je špatný, ekonomicky se údržba nevyplatí, nevhodné atd.
Tu cenu samozřejmě ne formou jenom to že je to mimo sezónu ale také jaká je poptávka. Když je nedostatek tak je nakonec drahý i bazar.
Chce to proste hledet na ten bazar nonstop aspon 10× denne. Protoze kdyz se tam ukaze neco co nespada do kategorii ktere tu popisujes, ale proste si treba nekdo ve vate porodil kolo a chce ho klidne i se ztratou rychle prodat a koupit nove. Tak jsou tam casto fakt inzeraty, ktere vypadaji az moc dobre. No ty jsou casto do par hodin pryc. Naopak ty o kterych pises ty, tak na ty se tam prasi pekne dlouho.. :)
Nemohu souhlasit, že se v bazaru nabízejí věci, které někdo prodává, protože jsou špatné, nákladný servis nebo poškozené. Sám mám všechny kola z bazaru a nikdy to nebyly kola otlucene, poškozené, vyžadující následnou opravu či výměnu komponentů. Ale neříkám, že se takové kola neobjevují, ale i cena pak tomu odpovídá. Třeba karbonové HT jsem koupil od borce, který měl pokryté koly všechny terény. Silnici, i velký terén fullem a HT chtěl vykryt lehký terén, kde je ještě full nevyužitý. Nakonec zjistil, že buď silnička nebo full a HT leželo čím dál více nevyužité tak to poslal dál. Další příklad gravel z mého profilu. Pán po cca roce ježdění zjistil, že v terénu, kde bydlel je na jeho fyzičku příliš kopců, kde se trápil tak se rozhodl a manželkou pro elektrokola. Kolo jsem koupil se značnou cenou v top stavu před cca půl rokem. Najeto 2500km bez investice. Jo vrazil jsem tam bezdušove ventilky a nalel mléko. Ventilky jsem samozřejmě dostal v ceně. Takže mléko byla jediná investice. Ale jelikož všechny naše kola jedou na mléko tak nic. To jen k tomu, že bazar je plný v uvozovkách šrotu k nepoužiti.
Neni s cim nesouhlasit. Taky se daji na bazaru najit kola od vychcanych jedincu, kteri prodavaji smejdy za hodne penez a doufaji, ze nalaka nekoho, kdo se v tom nevyzna.. Stejne tak jak jsem psal se tam ukazuji cas od casu paradni kousky, za paradni penize od slusnych lidi, ale ty jak jsem psal jsou hned pryc. Proto je potreba neustale tne bazar sledovat..
Tohle je za 20 tis nové (Apex, karbon vidle, průmysly, BB5 a BB7):
To je slušná volba. Pokud se Jezek77 nebojí nákupu ze zahraničí, tak v Polsku se dá pořídit ještě o nějakých 1500 Kč levněji.
Akorát zpřevodování 1×11/34 je hodně krutý a nic s tím neudělá (za rozumný peníze).
Za tu cenu co to nyní prodávaj (a v Polsku ještě levněji jak psal Jiří), by mi asi nevadilo dokoupit hazku Apex+kazetu 11–42.
Nemám gravel, ale 1×11–42 je ubohost a zoufalství.
1×11–42 je absolutně dostačující a vyjedeš s tím všechno, tak nemel hlouposti
Beskydy na tebe :-)
Jsem z Vysočiny, mě nerozhodíš :-)
Jak velký převodník vozíš? Každému vyhovuje něco jiného a jezdí na gravelu jinde. Pro mě je gravel podvraťák co zvládne kde co. Na jednom kole mám 28–34, na druhém prasopsu 26–36 a plánuju lehčí. Výběr je obrovský a každý si najde to své:-)
40–11/42 pohoda na všechno. Dal jsem s tím bez problémů i Kleť..
Věřím, ale už se netýrám. Na převod 32–34 jsem vyjel Radhošť po červené s Rožnova. Dříve jsem jezdil těžší převody, ale není to efektivní. Na celodenní vyjížďce jedu podobných kopců více a pak se lehké hodí.
Asi máš fýzu. Např. 17km s 900m bych jel celý den.
Momentálně se zlepšuji, jak jde váha dole. Před pár lety a kyly jsem jel (chvílemi šel) trasu s Rožnova pod Radhoštěm až na Lysou. Celou trasu po červené turistické. Zpět do Rožnova po asfaltu, kolem nádrže Šance na Bílou a dále po cyklo do Rožnova. Je to cca 90km a 3000 výškových.
S 40×11–42 ?
Na MTB. Pardon, končím s plevelením vlákna.
:-) výkon super, já bych nevyjel ani tu Lysou po červené turistické.
Zkus ovál 42…já s tim jezdim stejný pastorky co s kruhovym 40.
To ani náhodou !
Nejsem si vůbec jistý, že 10sp Apex umí 11–42. To umí podle mě až Apex1, který je na 11sp = nové páky, nové brzdy, nová hazka, nová kazeta…
Ano, myslel jsem Apex1, inspiroval jsem se od uživatele Johny.Merida, který tohle kolo vlastnil a hazku a kazetu měnil, brzdy a páky nikoliv.
Tak to je fajn, že si 10sp páky rozumí s 11sp hazkou. Tyhle převody jsou už celkem použitelné. Vozím aktuálně 36×10/44 na 12sp Rival ASX a rozsah je dostatečný. Akorát na gravel, kde jsou opravdu velké kopce, dávám 32z převodník. 40z mi přijde do terénu už fakt hodně, ale záleží na výkonnosti.
Tyjo, dobrý zmatek. Převodníky vozím samozřejmě 46 a 40 místo 36 a 32.
Až na ty mechanické brzdy, které v té ceně asi nejde brát jako vyloženě krok vedle by to šlo. Ale stejně ač tazatel nechce bazar právě tam bych se díval, jelikož se dá za jeho budget sehnat daleko zajímavější kolo. Nemusí se bát nějaké zrady, jelikož na gravelu se nedá prakticky nic vážného poškodit. Teď neberu prasklý rám nebo ráfek, ale kolo jako celek. Nejsou zde žádné tlumící prvky, které vyžadují pravidelnou údržbu. Jen řetěz, který podléhá běžnému opotřebení a možná jednou za čas brzdové desky. Sám nakupují kola pouze z bazaru, a i HT za nemalé peníze a vždy a to musím zaklepat fungovaly a fungují parádně. Naposledy právě gravel z mého profilu jsem zakoupil ani ne rok starý s takřka poloviční cenou. Opravdu nebál bych se toho. Ale jinak i kolo z odkazu udělá radost. Já osobně bych mechanické brzdy nechtěl. Ale kolem komína postačí.
„Já osobně bych mechanické brzdy nechtěl. Ale kolem komína postačí.“
Pockej az si to precte Miťo kterej jezdi i streky 200–300km a dohromady toho najezdi vic nez vseci tady dohromady. :D Proste kdyz nejezdis rozbite sjezdy, kde musis neustale brzdit, tak mechaniky bohate staci..
No já je mám taky radši. Čím víc mačkám, tím víc brzdím. Mi přijde, jak kdyby to měli všichni dívčí předloktí. Vůbec mi nevadí, že to musím mačkat silou, naopak.
Taky bych mel problem si zvykat na top brzdy. Bych letal pres riditka. :D Protoze i normalni rafkove brzdy a na starem horaku brzdim jednim v rozbitem sjezdu dvouma prstama..
protože je to o konkrétním provedení a podmínkách a ne o systému.
Ano o podminkach. Proto pisu, ze na sjezdy v terenu urcite hydry, ale po silnici, polnackach a pod. tam jen pribrzduju a to zvladne jakejkoliv brzdnej system. :D
Tazatel chce bazar.
Ano, ale na bazaru do 25k je velký kulový.
Hliny s mechanikama tam jsou casto. Musi setrvat a sledovat..
Tak přečíst si to může, ale to je můj pohled na brzdy. Také jsem léta jezdit véčka a brzdily mnohdy lépe než levné hydrauliky. Nic proti ničemu. To není téma na hádání. Samozřejmě síla vyvinuta na hydrauliky je daleko menší a účinek naopak vyšší. Pak se člověk při jízdě může soustředit pouze na výkon a nemyslet na to, že při brzdění za to musí vzít kapku víc. Ale jak říkám nemusí to vadit, když není náročný terén nebo nějaký dlouhý sjezd při kterém se dají uvařit i hydry. Tím bych téma brzdy ukončil a pokračoval v tématu.